Jump to content

greenhorn

Membru
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

About greenhorn

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    OTOPENI
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Kawasaki Versys
  • Numar Moto
    IF07TRN

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    CSR, BMW, Kawasaki
  • Interests
    VERSYS

Recent Profile Visitors

392 profile views
  1. "Intr-adevar, daca te ridica salvarea din sant nu ar mai fi avut cum sa o dea cotita." Tine de bulan, pe mine m-a luat salvarea din sant intre Fagaras si Sibiu si de bine ce eram m-au expediat de la Fagaras la Brasov, se gandeau ca o sa crap pana dimineata. Politistul mi-a dus mobra la unul cu tractari(i-am platit omului tractarea cand mi-am luat epava de la el) si permisul mi la dat peste o saptamana inapoi, cand eram cu corset textil si atela gipsata pe mana dar conduceam 4 roti. In spital am stat doar doua zile... nu suportam curatenia si serviciile de lux asa ca m-au externat pe semnatura. Tavalirea: pe o portiune dreapta glont de cativa kilometri, m-am intersectat noaptea pe cu un tir cu lumini de lumini si cand am dat faza lunga am vazut ca lipsea podetul pe sensul meu de mers. Fusese un indicator de ocolire prin stanga pus pe movila de balast din fata gropii dar intrase o masina in el mai devreme si il culcase. Megabulan 1: nu m-am tinut de ghidon. Megabulan 2: nu a venit masina din contrasens. Megabulan 3: m-am oprit sa ma odihnesc in sant la vreo 15-20 m dupa ce am trecut razant pe langa parapetul unui alt podet. Probabil ca politistul nu a vrut sa se complice cu drumarii, a tinut cont de faptul ca eram foarte suparat, cine stie... si nu am avut dosar cu toate ca m-am plimbat cu doua salvari si mi-au bagat morfina ca pe front! In loc de epilog: De la accident nu mai merg noaptea cu motorul si tratez si portiunile de drum drepte ca fiind cu obstacole. La intersectarea noaptea cu vehicole dotate cu faruri vizibile din spatiul cosmic reduc viteza considerabil. Deja m-a salvat de doua ori regula asta. Ochii pe drum! Peisajele la pauza.
  2. Bani sunt... timp nu prea este!!! O sa comand de la astia kitul de reconditionare al carburatorului. Merci!
  3. L-am desfacut ca sa vad daca se merita sa il fac si daca pate fi pornit cu ce aveam. Daca avea prea multe urme de uzura renuntam. Cautam alt cadavru. La modelul asta de motor se gasesc greu piese. Foarte greu!
  4. E viu si da din copite nebunul!!! Are compresie 10 desi din fabrica plecase cu 9.1... Ca sa ajunga in parametri a trebuit sa: - curat rugina de pe supape si calamina de pe supape si pistoane. Avea compresie 2! Pus pasta si frecat supapele in scaun pana au etansat perfect. - dat de capat la instalatia electrica. Desi aveam schema originala pana nu am inversat captorii nu am avut scanteie cum trebuie. - cred ca la un moment dat tataie care l-a avut pe masina i-a micsorat camera de ardere. O ardea racing. Sunt ceva urme pe chiuloase. Nu mult... cativa microni lipsa acolo... - mai sunt si ceva urme de segment spart. Candva, demult. Nu serioase insa. De ce ne miscam asa greu? Pai noua nu ne plateste teldrum facturile(nici nu ne dorim). Muncim pentru micile noastre placeri si ni le facem cand nu muncim la job! Ce urmeaza? Demarorul si alternatorul au plecat la doctor. Carburatorul se duce la Carbotest luni. Motorasenia se desface tandari pentru curatare, rectificari, vopsire. John 17, avem oloi, filtru? Hiflo, ceva? 20190105_163836.mp4
  5. Clorura de metilic Dupa clatire le bagam intr-o solutie de acid fosforic si niste saruri care inegreau un pic metalul dar nu mai ruginea neam! Dupa clatire cu apa sub presiune si uscare dadeam direct grund si apoi vopsea in camp electrostatic fara alte pregatiri. Tot timpul cat faceam tratamente chimice verificam pH-ul. Daca nu era conform fisei produsului faceam totul degeaba! Pana sa se usuce dupa fosfatare incepeau sa oxideze sau se patau si nu tinea vopseaua. Daca vreti produse de genul asta si nu gasiti pot sa va dau contactul unui distribuitor pe PM.
  6. E superstrong solutia. In tinerete foloseam chestia asta ca sa decapam rezervoare de benzina si alte piese pentru un buggy/preserie in Barcelona la o fabricuta. Dupa aia le fosfatam si nu mai rugineau de la condens/apa din benzina. Toata treaba o faceam cu prezervativul pe mine, masca de gaze si in aer liber. In curte mai exact. Rezultatul era spectaculos! Iesea fierul argint nu alta!
  7. La naiba! Am bobinat azi la prima ora o tona si jumatate de struguri albi, majoritatea Aligote pe care famelia nu a reusit sa ii vanda. Nu ma prinde anul ce vine fara o scula de genul. Am vazut ca una emailata e pe la 1850 lei acum. Dadeam dublu pe una dupa primii 5 saci... Voi folositi drojdii selectionate? Am incercat anul asta si sunt multumit.
  8. Nice! Si eu vreau sa bag bani intr-un dezbrobonitor. Cat ai dat pe al tau? Pandesc ceva semiprofesional la lichidari cand trece sezonul. Nu de alta dar cand dai la manuela o tona de struguri la zdrobitor seara dupa ce ai cules toata ziua... Coeur du Merlot pentru cunoscatori: O feteasca neagra O ceasla roz Niste victoria SAMD
  9. Unii sigur ar rade, altii mai grav - si-ar da cu parerea. Pana una - alta treaba merge la RK-ul Oxidului. Ne batem capul cu o aprindere mai buna decat electronica lui antica.
  10. Are filtru John, in el intra 3,3 l de 15 W 40 - 10 W 30. Se schimba des - la 7500 km. Filtru de ulei: Purflux LS 131 - Guiat G2864 Sursa: http://ln-lnaclubdefrance.e-monsite.com/pages/les-modeles-de-ln-lna/les-652-cm.html
  11. Motor care sta de prin '95'-96 dar avea pe el buson de golire cu magnet!!! Home made!!! John17, ce ulei bagam in dumnealui?
  12. Intradevar, oxidul respectiv nu se pupa cu ce voiam eu insa a fost punctul de plecare spre dolofanul asta: 1250 lei cu tot cu calculator, o instalatie electrica completa, o bobina si doi captori. Adica tot ce imi trebuie ca sa il pornesc. Multumesc pentru pont Gabi si o sa trec sa iti aduc si diferenta de recompensa cat de curand! Povestea merge mai departe...
  13. E infractiune. Sau cel putin era atunci. Cam are sens. Daca ar intra toata lumea cu autovehicole pe peroane in gari... cum ar fi?
  14. Eu in tinerete am intrat cu ferul pe peronul garii din Eforie. Sa ma uit la mersul trenurilor. Era sa ma aleg cu dosar penal. Vorbit frumos cu Garcia de la Politia Transporturi si scapat cu "fii mai atent frate"! Banuiesc ca putea sa faca si colegu' la fel...
×
×
  • Create New...