Jump to content

ki77y

Membra
  • Content Count

    156
  • Joined

  • Last visited

About ki77y

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Brasov
  • Motocicleta
    600 rr
  • Numar Moto
    CMC
  • Club
    Raceri de Poiana

Recent Profile Visitors

1,123 profile views
  1. Esti un simpatic, iti multumim! Sa ne vedem cu bine in trafic!
  2. Parerea mea personala e ca in general ai mai multa grija de o motocicleta rulata pe circuit decat una data pe strada. In primul rand pentru ca in general, orice "greseala" mecanica te poate costa viata ta sau a motocicletei tale la viteze mari. In al doilea rand, vitezanele sunt facute pentru viteza. Poti s-o barai si prin oras, cum facem multi de altfel, dar asta nu inseamna ca sughita cand ii dai 13k ture. Acolo ii place ei de fapt Apoi, 90% din colegii de la circuit sunt pasionati de tot ce tine de motociclism. Sa fie totul la locul lui, sa arate bine in poze, etc. Daca pe strada o mai barai pana la munca si inapoi plictisit de motocicleta pe care o ai de 5 sezoane, pe circuit cum apare ceva nou, cum iti dau balele ca parca ai vrea si tu. Greu faci compromisuri. Daca te dai pe circuit, oricum ai calcula-o, ai bani. Daca dai 70-100 euro pe zi pe taxa, cateva sute bune de lei pe pneuri, transport, echipament, etc, cred ca iti permiti si sa schimbi uleiul si consumabilele la timp. Nu de alta, dar o motocicleta slab intretinuta poate sa te tina o zi pe pista sau 20 zile. Cati crezi ca si-ar incerca norocul? Spunea un coleg mai sus ca majoritatea vin cu piese in plus. Unele sunt utile pentru mersul pe strada, altele nu. Cel mai probabil ai posibilitatea sa alegi "echiparea" pentru strada, si sa pastrezi ceva piese racing la un pret foarte bun. Eu vad asta ca pe un avantaj, pentru ca in general sa-ti iei o evacuare noua si o suspensie noua te poate ajunge la o suma egala cu pretul motocicletei respective, stock. Pe circuit in general faci mai putini km decat pe strada. Intr-o zi pe pista, daca esti hotarat ca vrei sa te dai de toti banii.. aduni cam 200 km. Daca inmultesti cu numarul de evenimente pe sezon si mai scazi si numarul de evenimente la care n-ai bani sa mergi, o sa-ti dea un numar de 15 - 20 zile pe an (eu in primul an am mers 8 zile in primul sezon pe pista). Deci sansele sa faci peste 3-4000 km pe sezon sunt destul de mici daca nu schimbi carene tot la 2 saptamani, sa mai bagi si un touring cu viteazana. Cel mai des, motocicletele de circuit se vand pentru ca posesorul isi doreste un upgrade. Upgrade la motocicleta de circuit inseamna sa fie cu cativa ani buni mai noua. Pentru ca in momentul in care apuci sa te dai un pic mai des, incepi sa bagi bani in stock. Iti iei o suspensie, doua, o evacuare, un quickshifter, carene de circuit, scarite si asa mai departe. Toate piesele astea te costa destul de mult, chiar daca faci cumparaturi doar pe ebay, asa ca ti-e greu s-o vinzi. Dupa ce ai investit cateva sute, poate mii de euro in motocicleta ta stock, iti vine s-o vinzi pentru una cu 2-3 ani mai tinerica? Sa te apuci sa bagi bani si in aia? In general, chiar daca ar avea ceva probleme la motor, de cele mai multe ori te costa mai putin o revizie a motorului decat sa schimbi motocicleta de curse cu totul. Asa ca, dupa mine, probabilitatea sa-ti iei un motor de strada maltratat e mai mare decat sa-ti iei unul de pista maltratat. Motocicleta de strada o iei cu 2k, bagi 20k km cu ea fara sa schimbi nimic si o dai mai departe tot cu 2k. Aia de pista o iei cu 2k, bagi 2k in ea, te dai 5k km si apoi vine unu si iti zice "n-o iau, ca-i data pe pista". (...) As mai avea multe de scris, dar nu are sens. E greu sa vinzi o motocicleta de pista cu mentalitatea din Romania, ce-i drept. Tocmai ce am trecut prin aceasta experienta. Romanii vor ca motocicleta sa fie "necazuta", cu "vopsea originala", putini km (in multi ani) si doamne fereste sa fie data pe pista. In momentul in care ai intrat pe circuit poti sa te gandesti serios sa duci motocicleta la casat.. ca de vandut o mai vinzi ori la juma' de pret, ori deloc. Pacat de noi si pacat de ele.
  3. Whatever, ideea era ca au vazut si altii inafara de baietii din mures circuitul
  4. Florin are recordul de circuit de prin iunie: Baietii din mures sunt clienti fideli deja.
  5. Noi ne-am distrat si anul trecut in acel camping si probabil ca vom merge si anul asta. Depinde doar de cat esti de pretentios
  6. Cu cerc este camping-ul. Cu sageti este intrarea in incinta parcului moto. Nu se poate intra cu motocicleta din camping in pista. Campingul este practic vizavi de paddock, peste linia dreapta Din paddock pana in camping se merge un pic mai bine de 1 km cu masina (trebuie ocolit juma' de parc), sau, daca administratorul este dragut, iti deschide o portita ce da in linia dreapta a circuitului unde poti trece la pas pana in camping. De mentionat ca in camping conditiile nu sunt ca la Adancata. Toaletele sunt turcesti, dusurile nu sunt minunat de curate. Daca te duci cu nevasta.. s-ar putea sa aiba un soc. Sunt prize de curent disponibile in camping si robinete de apa. In general daca vrei sa ramai in camping e bine sa-i anunti din timp sa lase poarta deschisa, in special in timpul saptamanii. Poarta de la camping se incuie cand nu e folosit, asa ca risti sa dormi la poarta daca ajungi neanuntat, dupa ce pleaca ei.
  7. Motoemotion promit ceva reduceri si anul asta. Anul trecut am comandat de pe fcmoto.de ceva produse la pret redus.
  8. Fetele s-au cam mutat pe FB, pe grupul WIMA. Nu se posteaza prea mult pe forum ca baietii fac mult trolling )
  9. Nu se fac rezervari, poti sa mergi direct. Cel putin anul trecut nu se faceau si am observat ca nici anul asta nu au mentionat nimic inca. Daca ai cont de fb cel mai bine e sa urmaresti pagina Holeshot Track Events.
  10. Pe circuit exista si umflati, frumosi, urati, urate si asa mai departe. Nu vad ce legatura are asta cu mersul pe circuit.. Daca nu ti se pare o idee buna sa platesti pentru un curs nu e nici o problema, insa lasa-i pe altii sa aleaga pentru ei si incearca sa nu jignesti doar de dragul de a mai aduna doua posturi. Acest topic este deschis in "TRACKDAYS" si este adresat celor care doresc experienta pe circuit. Noi astia umflati si pe motorete darapanate il cunoastem si il recomandam cu drag. Asadar, cu Denis ne vedem duminica la Skat-kart!
  11. ki77y

    Anvelope

    La pretul racetech-urilor + transport ajungi la banii pe care-i dai pe un set de Thermal Technology basic de la FCP. Diferenta e ca la TT ai garantie... daca vin cu defect sau ai nevoie sa le repari, poti face asta mult mai usor in RO.
  12. Combinezon piele Dainese: https://www.olx.ro/oferta/combinezon-piele-dainese-avro-lady-2pc-marimea-40-xs-s-IDaWZyT.html 1800 lei sau schimb cu altul, aceeasi marime dar dintr-o bucata.
  13. ki77y

    BURSA LOCALA Brasov

    Set pneuri Michelin Pilot Powert 2CT in stare buna: https://www.olx.ro/oferta/michelin-pilot-power-2ct-IDaRIWj.html 250 lei 0743 763 323
×
×
  • Create New...