Jump to content
Calfi

Circuit Targu Mures

Recommended Posts

Salutare tuturor ! Vin cu o intrebare , stie cineva ce se mai aude de circuitul de la Tg.Mures...ziceau ca e gata anul acesta in toamna...nu cred ca e functional . Astept raspunsuri . Numai bine ! :moto:

Share this post


Link to post
Share on other sites

este topicul "CIRCUIT IN RO" unde se discuta si poti gasi detalii.

 

stiu ca s-a amanat din cauza unor alunecari de teren. (sper sa nu ma fi inselat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.zi-de-zi.ro/2017/12/28/lucrarile-la-circuitul-transilvania-motor-ring-finalizate/

 

Lucrările la circuitul „Transilvania Motor Ring”, finalizate

 

 

Preşedintele Consiliului Judeţean Mureş, Péter Ferenc, a anunţat joi, 28 decembrie, cu ocazia unei conferinţe de presă, că lucrările la circuitul „Transilvania Motor Ring” au fost finalizate în proporţie de 100%.

 

 

Recepţia lucrărilor, sistată

 

Proiectul „Parc auto pentru sporturi cu motor” a avut o valoare de 58,13 milioane de lei şi a vizat realizarea unui complex de agrement şi sport pentru iubitorii sporturilor cu motor pe teritoriul localităţilor Ungheni şi Sânpaul, respectiv construirea unui circuit de viteză cu lungime totală de 3,7 kilometri, precum şi lucrări aferente: drum de acces DJ 151B – parc auto, lucrări de protecţie şi siguranţă, boxe, tribună şi parcări.

 

Chiar dacă lucrările au fost finalizate, recepţia acestora a fost amânată pentru 90 de zile din cauza unui incident, respectiv a unei tasări de teren.

 

„Recepţia lucrărilor a fost sistată pentru 90 de zile. În ziua când trebuia făcută recepţia a apărut, într-o zonă care nu afectează circuitul, o tasare de teren, din cauza căreia recepţia a fost sistată 90 de zile, pentru a se vedea din ce cauză a apărut această tasare de teren, într-o zonă care nu deranjează practic pista pentru că este o zonă laterală pistei”, a declarat , Péter Ferenc.

 

„Trebuie făcut un studiu de către firma constructoare, să se vadă dacă această tasare va putea deranja circuitul sau nu şi colegii de la Tehnic şi experţii să-şi spună părerea dacă se poate sau nu realiza recepţia lucrărilor”, a completat preşedintele Consiliului Judeţean Mureş.

 

După şapte ani…

 

Contractul pentru realizarea circuitului de viteză a fost semnat în mai 2010, cu SC Cooperativa Edile Appennino SCRL, lider al asocierii formate din SC Cooperativa Edile Appennino SCLR – SC Morani Impex SRL – SC Kasim Emaka SRL. În iunie 2014, Consiliul Judeţean Mureş a reziliat contractul cu SC Cooperativa Edile Appennino SCLR, care nu a predat în mod voluntar amplasamentul lucrărilor fiind nevoie de executare silită (februarie 2016). Din luna iunie 2016, lucrările au fost continuate de asocierea dintre SC Contranscom Benţa SRL şi SC Beta Cops SRL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca e gata. Acum, sunt curios daca firma constructoare se va misca rapid cu acel studiu. Si uite cum ne vom da, cel mai devreme, prin iulie. Pacat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.zi-de-zi.ro/2017/12/28/lucrarile-la-circuitul-transilvania-motor-ring-finalizate/

 

Lucrările la circuitul „Transilvania Motor Ring”, finalizate

 

 

Preşedintele Consiliului Judeţean Mureş, Péter Ferenc, a anunţat joi, 28 decembrie, cu ocazia unei conferinţe de presă, că lucrările la circuitul „Transilvania Motor Ring” au fost finalizate în proporţie de 100%.

 

 

Recepţia lucrărilor, sistată

 

Proiectul „Parc auto pentru sporturi cu motor” a avut o valoare de 58,13 milioane de lei şi a vizat realizarea unui complex de agrement şi sport pentru iubitorii sporturilor cu motor pe teritoriul localităţilor Ungheni şi Sânpaul, respectiv construirea unui circuit de viteză cu lungime totală de 3,7 kilometri, precum şi lucrări aferente: drum de acces DJ 151B – parc auto, lucrări de protecţie şi siguranţă, boxe, tribună şi parcări.

 

Chiar dacă lucrările au fost finalizate, recepţia acestora a fost amânată pentru 90 de zile din cauza unui incident, respectiv a unei tasări de teren.

 

„Recepţia lucrărilor a fost sistată pentru 90 de zile. În ziua când trebuia făcută recepţia a apărut, într-o zonă care nu afectează circuitul, o tasare de teren, din cauza căreia recepţia a fost sistată 90 de zile, pentru a se vedea din ce cauză a apărut această tasare de teren, într-o zonă care nu deranjează practic pista pentru că este o zonă laterală pistei”, a declarat , Péter Ferenc.

 

„Trebuie făcut un studiu de către firma constructoare, să se vadă dacă această tasare va putea deranja circuitul sau nu şi colegii de la Tehnic şi experţii să-şi spună părerea dacă se poate sau nu realiza recepţia lucrărilor”, a completat preşedintele Consiliului Judeţean Mureş.

 

După şapte ani…

 

Contractul pentru realizarea circuitului de viteză a fost semnat în mai 2010, cu SC Cooperativa Edile Appennino SCRL, lider al asocierii formate din SC Cooperativa Edile Appennino SCLR – SC Morani Impex SRL – SC Kasim Emaka SRL. În iunie 2014, Consiliul Judeţean Mureş a reziliat contractul cu SC Cooperativa Edile Appennino SCLR, care nu a predat în mod voluntar amplasamentul lucrărilor fiind nevoie de executare silită (februarie 2016). Din luna iunie 2016, lucrările au fost continuate de asocierea dintre SC Contranscom Benţa SRL şi SC Beta Cops SRL.

Oare de ce s-a amanat receptia, nu cumva trebuie achitata lucrarea dupa receptie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare de ce s-a amanat receptia, nu cumva trebuie achitata lucrarea dupa receptie?

Exact de-aia, my dear Watson!

 

Cacatii astia nu semneaza receptii si inventeaza noduri in papura tocmai pentru a nu fi obligati sa plateasca lucrarile, ca banii s-au dus pe pensii speciale si salarii nesimtite in administratia locala si la agentiile statului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Circuitul nu e drum public, deci asigurarea nu acopera daunele.

Participanții la evenimente trebuie sa aiba permis valid.

Asta asa la o citire pe sarite, dar sigurmai sunt aberații pe acolo.

 

 

Tarifele astronomice sunt pt competitii cu spectatori. Ziua de circuit pt a fi inchiriat pt diverse evenimente e in jur de 4-5000eur. Pt un track day, unde sa zicem ca ar participa in jur de 100 de oameni cu un tarif/zi de aprox 100eur, se face profit bun. Deci? Unde e problema tarifelor? Vrei competitii and shit? Ok fa bine si strange lume multa. Nu vrei? Favi track day si te scoti lejer cu profit chiar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred că strangi 100 de plătitori la un track day, parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speculam si eu, iti dai seama. Comparativ doar pot, altfel nu. Daca ar fi un tarif de 100eur/zi cu toate facilitățile aferente, boxele pret rezonabil, transpondere, o apa, o cafea, avand in vedere ca totul pare profi(in afara de desenul circuitului care e oribil) eu spun ca nu s-ar pierde bani. Ca doar banii nu se fac doar din inchirierea circuitului. Ca sunt de platit curent, apa si altele de catre organizatori, si asta e drept. Desi ma indoiesc sincer ca un organizator ar putea iesi pe minus. Pana mea, e circuit nou, cel putin la inceput cred ca toti ardelenii ne-am inghesui pe el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai ai de platit marshali, ambulante, time keeper, etc....

La 5000 EURO/zi ai nevoie de minim 100 ca sa iesi pe 0, sau hai sa zic poate putin peste.

Dar riscul pe care ti-l asumi? Ca daca ploua si tu platesti 5k euro si iti vin 10 persoane ce faci?

 

Speculam si eu, iti dai seama. Comparativ doar pot, altfel nu. Daca ar fi un tarif de 100eur/zi cu toate facilitățile aferente, boxele pret rezonabil, transpondere, o apa, o cafea, avand in vedere ca totul pare profi(in afara de desenul circuitului care e oribil) eu spun ca nu s-ar pierde bani. Ca doar banii nu se fac doar din inchirierea circuitului. Ca sunt de platit curent, apa si altele de catre organizatori, si asta e drept. Desi ma indoiesc sincer ca un organizator ar putea iesi pe minus. Pana mea, e circuit nou, cel putin la inceput cred ca toti ardelenii ne-am inghesui pe el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa PORNESTI ceva, iti asumi ca s-ar putea sa si pierzi. Dar cum romanul nu e mulțumit decat daca scoate profit din prima zi de afacere, nah, Romania. Nu din trackday-uri se face profitul oricum. Banuiesc ca stii si tu asta. Cautam iar scuze pt ce, de fapt?

 

Hungaroring stii ca mergea(nu stiu daca merge inca) pe minus, cu tot cu F1 si Wtcc. Pt ca management deficitar. Odata implicate niste minti mai stralucite, au scos capul la lumina. Nu e rocket science. Dar repet, romanasul vrea profit din prima zi si garantia ca ii va merge treaba ca unsa.

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cred ca totusi vor fi tarife de o singura persoana pe o singura zi

platesti intrarea ca la strand si te balacesti cat vrei..., cred..., sper.... :-L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai logic ca asa vor fi tarifele, per persoana, per zi. Doar ca probabil nu te "vei balaci cat vrei" ci cat vor programa oranizatorii sesiunile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tariful de inchiriat o zi, pentru organizatori, e de 30.000 euro (da, treizecimiieuro) Nici eu nu am crezut, dar am cerut confirmare pe mail si Consiliul Judetean a confirmat pretul. scuzandu-se ca include pret concurenti, spectatori si parcare...

 

In alta ordine de idei, luati-va gandul...

Plus ca nu indeplineste normele de siguranta pentru moto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mizerie romaneasca :)))) . Tipic.

Cred ca si vedeau cum vin spectatorii cu miile pe acolo astfel incat sa scoti bani din asta :))).

Poate baga si taxa parcare 50lei pe zi si ai scos parleala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Plus ca nu indeplineste normele de siguranta pentru moto.

Asta cine spune? Fara misto intreb. Exista si pt asta ceva scris sau doar ce vedem noi dintr-o filmare cu drona si cateva poze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

“Din punctul nostru de vedere există o problemă legată de siguranță. Sunt două-trei viraje foarte periculoase: primul viraj la dreapta acul din vale”, ne-a explicat Cristi Mureșan, președintele Federației Române de Motociclism. Parapetul este prea aproape de pistă și nu există spații de degajare suficiente. Așadar, în cazul unei căzături, pilotul se poate opri direct în gard.

Totodată, nu există căi rapide de acces cu ambulanța. Pentru ca ambulanța să ajungă la ultimul viraj, ar trebui ca întrecerea să fie oprită, iar mașina să străbată toată pista.

Astfel, chiar și după recepția lucrărilor și alegerea unei firme care să-l administreze, circuitul n-ar putea fi folosit în forma în care se află.

Pe de altă parte, președintele FRM e optimist: “cu două-trei modificări, poate fi omologat. Se poate rezolva și problema ambulanțelor.” După aceea, comisia de viteză va face o vizită de pre-omologare pentru a stabili dacă se pot organiza curse și apoi o cupă de omologare.

http://pemotoare.ro/transilvania-motor-ring-e-aproape-gata-dar-degeaba-nu-e-destul-de-sigur/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-i mai arata ma ca omu e pro circuitu ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba incerci cu batul prin gard Ribo, nu sunt vreun aparator al circuitului de la Mures. Mi-a arata omul comunicatul, ii dau dreptate bineinteles atata timp cat cineva care se pricepe si stie despre ce vorbeste a declarat asta. Ai face bine sa observi unde si cand ma poti ataca. :D

» Post actualizat in 28 Aug 2018 15:21

Eu sunt pro circuite in Ro. Dar din pacate niciunul nu-mi da sansa sa spun ca o treaba romaneasca poate fi facuta bine. Deci se pare ca asta de la Mures va fi un Adancata reloaded.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E facut cu bani publici, deaici si durerea-n fund. La Adancata, cu toate ca toti l am criticat, lucrurile se misca inspre bine, atita cit isi permit proprietarii, cam tot ce-au zis ca vor face, au facut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci e de bine daca la Adancata incepe sa fie totul ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

George nu am nicio treaba sa te atac doar ca din cate-mi amintesc ai mai tot vociferat despre mures ring asta cum ca ar fi ce trebuie.

 

Peace and love don't worry hakuna matata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...