Calfi Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 Salutare tuturor ! Vin cu o intrebare , stie cineva ce se mai aude de circuitul de la Tg.Mures...ziceau ca e gata anul acesta in toamna...nu cred ca e functional . Astept raspunsuri . Numai bine ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy-devil Posted October 24, 2013 Share Posted October 24, 2013 este topicul "CIRCUIT IN RO" unde se discuta si poti gasi detalii. stiu ca s-a amanat din cauza unor alunecari de teren. (sper sa nu ma fi inselat) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazy Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 https://www.facebook.com/MuresRing << aici gasesti toate noutatile despre circuit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorosocsi Posted November 1, 2013 Share Posted November 1, 2013 o sa fie gata la pastile cailor dupa cite am auzit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sorin128 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 http://www.zi-de-zi.ro/2017/12/28/lucrarile-la-circuitul-transilvania-motor-ring-finalizate/ Lucrările la circuitul „Transilvania Motor Ring”, finalizate Preşedintele Consiliului Judeţean Mureş, Péter Ferenc, a anunţat joi, 28 decembrie, cu ocazia unei conferinţe de presă, că lucrările la circuitul „Transilvania Motor Ring” au fost finalizate în proporţie de 100%. Recepţia lucrărilor, sistată Proiectul „Parc auto pentru sporturi cu motor” a avut o valoare de 58,13 milioane de lei şi a vizat realizarea unui complex de agrement şi sport pentru iubitorii sporturilor cu motor pe teritoriul localităţilor Ungheni şi Sânpaul, respectiv construirea unui circuit de viteză cu lungime totală de 3,7 kilometri, precum şi lucrări aferente: drum de acces DJ 151B – parc auto, lucrări de protecţie şi siguranţă, boxe, tribună şi parcări. Chiar dacă lucrările au fost finalizate, recepţia acestora a fost amânată pentru 90 de zile din cauza unui incident, respectiv a unei tasări de teren. „Recepţia lucrărilor a fost sistată pentru 90 de zile. În ziua când trebuia făcută recepţia a apărut, într-o zonă care nu afectează circuitul, o tasare de teren, din cauza căreia recepţia a fost sistată 90 de zile, pentru a se vedea din ce cauză a apărut această tasare de teren, într-o zonă care nu deranjează practic pista pentru că este o zonă laterală pistei”, a declarat , Péter Ferenc. „Trebuie făcut un studiu de către firma constructoare, să se vadă dacă această tasare va putea deranja circuitul sau nu şi colegii de la Tehnic şi experţii să-şi spună părerea dacă se poate sau nu realiza recepţia lucrărilor”, a completat preşedintele Consiliului Judeţean Mureş. După şapte ani… Contractul pentru realizarea circuitului de viteză a fost semnat în mai 2010, cu SC Cooperativa Edile Appennino SCRL, lider al asocierii formate din SC Cooperativa Edile Appennino SCLR – SC Morani Impex SRL – SC Kasim Emaka SRL. În iunie 2014, Consiliul Judeţean Mureş a reziliat contractul cu SC Cooperativa Edile Appennino SCLR, care nu a predat în mod voluntar amplasamentul lucrărilor fiind nevoie de executare silită (februarie 2016). Din luna iunie 2016, lucrările au fost continuate de asocierea dintre SC Contranscom Benţa SRL şi SC Beta Cops SRL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Bine ca e gata. Acum, sunt curios daca firma constructoare se va misca rapid cu acel studiu. Si uite cum ne vom da, cel mai devreme, prin iulie. Pacat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johann Posted April 2, 2018 Share Posted April 2, 2018 http://www.zi-de-zi.ro/2017/12/28/lucrarile-la-circuitul-transilvania-motor-ring-finalizate/ Lucrările la circuitul „Transilvania Motor Ring”, finalizate Preşedintele Consiliului Judeţean Mureş, Péter Ferenc, a anunţat joi, 28 decembrie, cu ocazia unei conferinţe de presă, că lucrările la circuitul „Transilvania Motor Ring” au fost finalizate în proporţie de 100%. Recepţia lucrărilor, sistată Proiectul „Parc auto pentru sporturi cu motor” a avut o valoare de 58,13 milioane de lei şi a vizat realizarea unui complex de agrement şi sport pentru iubitorii sporturilor cu motor pe teritoriul localităţilor Ungheni şi Sânpaul, respectiv construirea unui circuit de viteză cu lungime totală de 3,7 kilometri, precum şi lucrări aferente: drum de acces DJ 151B – parc auto, lucrări de protecţie şi siguranţă, boxe, tribună şi parcări. Chiar dacă lucrările au fost finalizate, recepţia acestora a fost amânată pentru 90 de zile din cauza unui incident, respectiv a unei tasări de teren. „Recepţia lucrărilor a fost sistată pentru 90 de zile. În ziua când trebuia făcută recepţia a apărut, într-o zonă care nu afectează circuitul, o tasare de teren, din cauza căreia recepţia a fost sistată 90 de zile, pentru a se vedea din ce cauză a apărut această tasare de teren, într-o zonă care nu deranjează practic pista pentru că este o zonă laterală pistei”, a declarat , Péter Ferenc. „Trebuie făcut un studiu de către firma constructoare, să se vadă dacă această tasare va putea deranja circuitul sau nu şi colegii de la Tehnic şi experţii să-şi spună părerea dacă se poate sau nu realiza recepţia lucrărilor”, a completat preşedintele Consiliului Judeţean Mureş. După şapte ani… Contractul pentru realizarea circuitului de viteză a fost semnat în mai 2010, cu SC Cooperativa Edile Appennino SCRL, lider al asocierii formate din SC Cooperativa Edile Appennino SCLR – SC Morani Impex SRL – SC Kasim Emaka SRL. În iunie 2014, Consiliul Judeţean Mureş a reziliat contractul cu SC Cooperativa Edile Appennino SCLR, care nu a predat în mod voluntar amplasamentul lucrărilor fiind nevoie de executare silită (februarie 2016). Din luna iunie 2016, lucrările au fost continuate de asocierea dintre SC Contranscom Benţa SRL şi SC Beta Cops SRL. Oare de ce s-a amanat receptia, nu cumva trebuie achitata lucrarea dupa receptie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FLEX Posted April 16, 2018 Share Posted April 16, 2018 Oare de ce s-a amanat receptia, nu cumva trebuie achitata lucrarea dupa receptie? Exact de-aia, my dear Watson! Cacatii astia nu semneaza receptii si inventeaza noduri in papura tocmai pentru a nu fi obligati sa plateasca lucrarile, ca banii s-au dus pe pensii speciale si salarii nesimtite in administratia locala si la agentiile statului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
unaetnumitsirc Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 http://ardealnews.ro/2018/08/10/record-regulamentul-si-tarifele-pentru-inchirierea-complexului-transilvania-motor-ring/ Ce-ati patit ma baieti ? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Circuitul nu e drum public, deci asigurarea nu acopera daunele. Participanții la evenimente trebuie sa aiba permis valid. Asta asa la o citire pe sarite, dar sigurmai sunt aberații pe acolo. Tarifele astronomice sunt pt competitii cu spectatori. Ziua de circuit pt a fi inchiriat pt diverse evenimente e in jur de 4-5000eur. Pt un track day, unde sa zicem ca ar participa in jur de 100 de oameni cu un tarif/zi de aprox 100eur, se face profit bun. Deci? Unde e problema tarifelor? Vrei competitii and shit? Ok fa bine si strange lume multa. Nu vrei? Favi track day si te scoti lejer cu profit chiar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Altair Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Nu cred că strangi 100 de plătitori la un track day, parerea mea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Speculam si eu, iti dai seama. Comparativ doar pot, altfel nu. Daca ar fi un tarif de 100eur/zi cu toate facilitățile aferente, boxele pret rezonabil, transpondere, o apa, o cafea, avand in vedere ca totul pare profi(in afara de desenul circuitului care e oribil) eu spun ca nu s-ar pierde bani. Ca doar banii nu se fac doar din inchirierea circuitului. Ca sunt de platit curent, apa si altele de catre organizatori, si asta e drept. Desi ma indoiesc sincer ca un organizator ar putea iesi pe minus. Pana mea, e circuit nou, cel putin la inceput cred ca toti ardelenii ne-am inghesui pe el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damager Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 Mai ai de platit marshali, ambulante, time keeper, etc.... La 5000 EURO/zi ai nevoie de minim 100 ca sa iesi pe 0, sau hai sa zic poate putin peste. Dar riscul pe care ti-l asumi? Ca daca ploua si tu platesti 5k euro si iti vin 10 persoane ce faci? Speculam si eu, iti dai seama. Comparativ doar pot, altfel nu. Daca ar fi un tarif de 100eur/zi cu toate facilitățile aferente, boxele pret rezonabil, transpondere, o apa, o cafea, avand in vedere ca totul pare profi(in afara de desenul circuitului care e oribil) eu spun ca nu s-ar pierde bani. Ca doar banii nu se fac doar din inchirierea circuitului. Ca sunt de platit curent, apa si altele de catre organizatori, si asta e drept. Desi ma indoiesc sincer ca un organizator ar putea iesi pe minus. Pana mea, e circuit nou, cel putin la inceput cred ca toti ardelenii ne-am inghesui pe el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 (edited) Daca vrei sa PORNESTI ceva, iti asumi ca s-ar putea sa si pierzi. Dar cum romanul nu e mulțumit decat daca scoate profit din prima zi de afacere, nah, Romania. Nu din trackday-uri se face profitul oricum. Banuiesc ca stii si tu asta. Cautam iar scuze pt ce, de fapt? Hungaroring stii ca mergea(nu stiu daca merge inca) pe minus, cu tot cu F1 si Wtcc. Pt ca management deficitar. Odata implicate niste minti mai stralucite, au scos capul la lumina. Nu e rocket science. Dar repet, romanasul vrea profit din prima zi si garantia ca ii va merge treaba ca unsa. Edited August 27, 2018 by george05 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 eu cred ca totusi vor fi tarife de o singura persoana pe o singura zi platesti intrarea ca la strand si te balacesti cat vrei..., cred..., sper.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Pai logic ca asa vor fi tarifele, per persoana, per zi. Doar ca probabil nu te "vei balaci cat vrei" ci cat vor programa oranizatorii sesiunile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisRR Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Tariful de inchiriat o zi, pentru organizatori, e de 30.000 euro (da, treizecimiieuro) Nici eu nu am crezut, dar am cerut confirmare pe mail si Consiliul Judetean a confirmat pretul. scuzandu-se ca include pret concurenti, spectatori si parcare... In alta ordine de idei, luati-va gandul... Plus ca nu indeplineste normele de siguranta pentru moto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ribo Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 O mizerie romaneasca ))) . Tipic. Cred ca si vedeau cum vin spectatorii cu miile pe acolo astfel incat sa scoti bani din asta )). Poate baga si taxa parcare 50lei pe zi si ai scos parleala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Plus ca nu indeplineste normele de siguranta pentru moto. Asta cine spune? Fara misto intreb. Exista si pt asta ceva scris sau doar ce vedem noi dintr-o filmare cu drona si cateva poze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
linoleu Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 “Din punctul nostru de vedere există o problemă legată de siguranță. Sunt două-trei viraje foarte periculoase: primul viraj la dreapta acul din vale”, ne-a explicat Cristi Mureșan, președintele Federației Române de Motociclism. Parapetul este prea aproape de pistă și nu există spații de degajare suficiente. Așadar, în cazul unei căzături, pilotul se poate opri direct în gard. Totodată, nu există căi rapide de acces cu ambulanța. Pentru ca ambulanța să ajungă la ultimul viraj, ar trebui ca întrecerea să fie oprită, iar mașina să străbată toată pista. Astfel, chiar și după recepția lucrărilor și alegerea unei firme care să-l administreze, circuitul n-ar putea fi folosit în forma în care se află. Pe de altă parte, președintele FRM e optimist: “cu două-trei modificări, poate fi omologat. Se poate rezolva și problema ambulanțelor.” După aceea, comisia de viteză va face o vizită de pre-omologare pentru a stabili dacă se pot organiza curse și apoi o cupă de omologare. http://pemotoare.ro/transilvania-motor-ring-e-aproape-gata-dar-degeaba-nu-e-destul-de-sigur/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ribo Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Nu-i mai arata ma ca omu e pro circuitu ala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Degeaba incerci cu batul prin gard Ribo, nu sunt vreun aparator al circuitului de la Mures. Mi-a arata omul comunicatul, ii dau dreptate bineinteles atata timp cat cineva care se pricepe si stie despre ce vorbeste a declarat asta. Ai face bine sa observi unde si cand ma poti ataca. » Post actualizat in 28 Aug 2018 15:21 Eu sunt pro circuite in Ro. Dar din pacate niciunul nu-mi da sansa sa spun ca o treaba romaneasca poate fi facuta bine. Deci se pare ca asta de la Mures va fi un Adancata reloaded. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 E facut cu bani publici, deaici si durerea-n fund. La Adancata, cu toate ca toti l am criticat, lucrurile se misca inspre bine, atita cit isi permit proprietarii, cam tot ce-au zis ca vor face, au facut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george05 Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 Atunci e de bine daca la Adancata incepe sa fie totul ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ribo Posted August 29, 2018 Share Posted August 29, 2018 George nu am nicio treaba sa te atac doar ca din cate-mi amintesc ai mai tot vociferat despre mures ring asta cum ca ar fi ce trebuie. Peace and love don't worry hakuna matata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.