Sari la conținut

Method

Super Membru
  • Număr conținut

    8.869
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    2010
  • Motocicleta
    '12 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ....
  • Alte autovehicule si vehicule
    VW Golf
  • Interese
    motogp fan
    F1 fan

Vizitatori Recenți Profil

4.487 citiri profil

Method's Achievements

  1. Pai tu (nu eu!) spui ca pot vedea limita din ele,acum spui ca nu inseamna nimic.Make up your mind - se poate vedea limita din date sau nu? Bez e exemplul perfect - cand a zis ca "nu a fost rapid tot weekendul" ai impresia ca nu si-a dat seama dupa primele ture de vineri? (doooh de aia zice "tot weekendul")...Si daca si-a dat seama, ce a facut - a incercat sa gaseasca limita intinzandu-se pe jos?Nuuu?Pai de ce nu? E prost Bez,nu e curajos ca Memelu sau doar simte ca acolo e o limita (nu a lui ci a motoretei !) si spune stop - daca fortez aici mai mult nu fac nimic decat sa cad degeaba?Wake up! Deci pe vremea "alienilor" se mergea slab in quali,oamenii nu mergeau la limita,asta vrei sa spui in mai multe cuvinte? Pt ca daca vrei sa spui asa ceva e o mare gogomanie.Daca si Stoner si Lorenzo mergeau incet bai tata.... Ia uita-te mataluta prin 2011-2013 sa vezi ca primii 10 sunt tot intr-o secunda,e un gap intre moto factory si restul dar vezi diferente de timp intre primii 3 si dupa aia stai si explica-mi din nou ca aia nu mergeau la limita - merge Marquez pt ca el cade pe jos si aia nu cadeau.Noaptea mintii. Ironiile nu au rost,daca vrei sa spui ceva,spune in fata. Da,KTM e falimentar - nu am visat eu asta,au declarat ei.E un neadevar ca am zis faptul ca KTM e falimentar?Ascult. Bajaj (ala care a cumparat KTM'ul falimentar) a dat declaratie (o cauti mataluta daca nu ma crezi pe cuvant) ca "pt anul in curs va continua sa finanteze toate participarile KTM in competitii".Atat. Nu am zis ca japonezii sunt prosti ci doar slow to react si ca felul cum lucreaza e de acum 15 ani. Ia cauta mataluta ce constructori sunt pe ULTIMELE 2 LOCURI in clasament - inainte sa o arzi arogant studiaza prima data subiectele despre care faci vorbire. Intradevar daca Pirelli are guma fata mai buna,Ducati va fi dezavantajat.Sper Si mie mi se pare ca aprilia se misca incet si ca e destul de...dramuita cu banii - dar in acest an a cheltuit bani multi pe piloti si motoreta a inregistrat un progres. Heh...probabil cei mai multi bani ii investeste Honda,dar asta nu inseamna neaparat ca vor inregistra cel mai mare progres - nici nu inseamna de fapt - sunt pe ultimele locuri in clasament si pana la urma acolo se vede progresul,restul sunt doar vise. La acest capitol cel mai elocvent e exemplul Toyota F1 - au veni pe la jumatatea? anilor 2000 cu un buget monumental (undeva la 400 mil/an) si s-au retras in...2009? dupa ce au facut absolut nimic.Bugetul si banii nu garanteaza rezultate. Intradevar,Memelu poate suplini neajunsurile unei motorete.Pana la un punct. 2027 va fi totusi interesant.2026 insa...nu vad nici o sansa. Sa dea Dumnezeu ca Honda Yamaha Aprilia oricine sa vina din 2027 peste Ducati.Ceea ce ai zis tu acum cu guma fata Pirelli mai performanta decat spatele mi-a mai dat niste speranta,Doamne-ajuta sa mai vedem si alti constructori la bataie pt victorii. Daaa,pai de cand il tot ameninta pe Fabio cu el...ca la Missano la Missano...dar dupa aia a zis Fernandez "stati ca sa vedem sa nu aiba aceleasi probleme ca L4 cu care se poate frana doar cu fata samd si au dat-o la intors ca mai testeaza si "sometime in the last part of the season"... Acum e din nou Missano?Doamne-ajuta,fingers crossed.
  2. Din păcate nu.MM l-ar fi bătut și pe JM chiar neaccidentat fără drept de apel.2014 all over again am zis la început de sezon și iată ca se întâmplă la linie. JM poate e mai rapid decât MM per 1 lap (chiar si fără sa cadă ca să găsească limita ) insa e prea instabil psihic și în economia unui campionat ar fi luat bătaie lejer de la MM. Vorba ta ar fi luat vreo 2 victorii.Si atat. Pt ca să nu uităm că noi acum vedem cea mai bună Aprilia din tot anul,nu a început așa Aprilia,era mult mai jos ca și performanțe. Nu cred. Eu cred ca dall'Igna e prea inteligent ca să se ude când râde Memelu la el.Cea mai buna relație a lui Gigi cu un pilot a fost cu Lorenzo cu care îl legau colaborări vechi din perioada Aprilia moto2 parcă și totuși și pe ala l-a vândut fără sa tresară.Pasiunea lui Gigi e motoreta nu pilotii și a spus-o asta tot timpul,în special anul trecut când a iesit JM campion în dauna pilotului propriu. Acuma dacă vorbeam de Tardozzi...acolo era altceva ...dar Gigi nu,nu va merge pe panta Honda. Eu cred ca Gp26 va fi rupere.(Sper în secret sa o greșească și sa vina la anul Aprilia peste ei dar îmi dau seama ca sunt doar iluzii) Însă mai în gluma mai în serios,Aprilia e singura care poate veni aproape de Ducati...pt ca restul....slab. Yamaha ne-a arătat un progres fantastic ce lipsește cu desăvârșire vorba lui Caragiale,Honda aruncă bani cu nemiluita dar nu are absolut nici o direcție,Ktm e in deep shit după deciziile financiare superbe ale austriecilor,știu știu toți au proiecte toți au idei,aia vin cu V4 dar se amana dar au niște probleme dar etc etc astialalții și au luat nou director de proiect și o sa vedem noi ce mare progres înregistrează șamd șamd ktm au "rezolvat" dificultățile financiare și vai ce rup ei la anul...dar pana una alta singura care a mișcat ceva și în puncte și clasări pe podium și nu doar în proiecte marețe de viitor e...Aprilia.Si bravo lor,am zis tot timpul ca ei sunt singurii care ar putea pune piedici dacă mai investesc niște bani și care chiar au o direcție. Însă deocamdată...și 2025 și 2026 Ducati va fi arma letală...și ce e cel mai rău...au șanse cred ca ...70% sa fie la fel și din 2027 încolo.Sper Însă să o greșească măcar atunci
  3. Asta vroiam și eu sa spun - nu a zis nimeni nimic de performanţele Aprilia în general (al 3lea podium consecutiv Bezzechi? pe circuite destul de diferite da?) Plus plus comenack ul fenomenal al lui Martin de pe 16 pe 4. Mir și Marini au ieșit și ei la joc da e un punct bun dar na...stop'n'go circuit + linii drepte mici ii vine mănușă motoretei Honda. Eu cred ca în mijloc de sezon acum Aprilia a înregistrat cel mai mare progres.Respekt. La clasele mici a fost într-adevăr spectacol...La motogp se știa locul 1 după ziua de vineri și podiumul după quali...spectacol ca a comis-o Bestia și a cazut în fața plutonului sau ca a încercat Bez sa opună o rezistență de forma cuiva căruia avea asa rezerve ca i-a dat 1.3s? în următorul tur?meh.it was no contest. True that. Diggia...spune ca se schimba masiv componentul motoretei pe gume uzate și ca e greu de setting up adică fix zonele unde excelează Marquez Realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur în aceeiasi frază nu? 1.Pai dacă in virajul 1 au date se uită pe ele au atins limita (conform teoriei tale - deși sunt curios sa îmi zici și mie ce data din telemetrie îți spune când se termina grip ul într-un viraj?pe ce se uită mai nene mai pe lean angle pe speed?și dacă intri cu 30cm mai la stânga sau te înclini cu 2m mai rapid îți dai seama ca totul se schimba?) Dar în fine sa luam de buna teoria ta cu datele - deci dacă se uită în virajul 1 pe date și înțeleg ca sunt la limita în 1 atunci in 2 de ce nu pot sa se uite și e imperios necesar sa cadă ca să atingă limita? Ca asa ziceți- dacă nu cazi nu atingi limita - pai de ce în 1 se vede limita pe date da în 2 nu se vede?explain. 2.Stoner mergea la limita?ia spune ca Stoner nu o coxa. Rossi mergea la limita?Aoleo... Lorenzo câte pole uri are vs în cati ani a concurat? Cred ca rupe....deci știa cu mersul la limita? Ba și ăștia nu cădeau ca să simtă limita...cum naiba făceau ei?eee?explica ca sunt prost nu înțeleg. Sau aia nu aveau date?sau aveau date prea multe Marquez nu mai are? Nu am contrazis asta. MM a zis în mai multe rânduri ca pe Ducati nu mai vine timpul forțând pe frâne ci mergând smooth.Pe Honda trebuia sa forțeze (peste limita) pe frâne. Eu cred ca de aici a plecat duma lui cu "trebuie sa cazi ca să atingi limita" de la feelingul vag și lipsa de grip fata pe Honda ceea ce îl făcea sa se duca "în orb" peste limitele pe care le simțea în mod clar. De aceeiasi problema s-a lovit Lorenzo în 2019 și a și spus asta într-un interviu - nu simtea deloc fata și nu avea încredere sa forțeze inginerii i-au zis ceva în genul "nu contează ca nu simți just push" apoi a zis ceva în genul "I pushed i fell at Barcelona i fell at Assen at 170kmh broke my back" Deci...mda."Bun" sfatul și în general bună "strategia" lui Marquez...pe care nici el nu o (mai) practica acum cam deloc. Eu rămân la părerea ca dacă ii dai lui Mir sau Acosta un Gp24 cad o data pe sezon.Ok Acosta de mai multe ori ca e insane a vazut clar și acum în sprint ca va cădea și totuși a tras de motoreta ca să tina trasa și normal ca s-a întins pe jos. Nu mi se pare însă asta a fi un atu. Mir cade pt ca are exact dilema Marquez/Honda - pe acea motoreta nu simți fața. Cădea des Mir pe Suzuki? HAH.Era metronom. Eu stiu unde bati tu dar TOȚI au disponibilitatea sa riște și TOȚI vor maximul și dau maximul în orice sesiune din fp1 pana la cursa.Faptul ca anumiți piloti cum ar fi Q și Bagnaia (l-as baga și pe Bezzechi aici dar nu da cu teoria ta ) spre care bați tu nu se întind pe jos când au ajuns la limită ci o simt și nu mai forțează ii face nu mai slabi ci mai inteligenți decât cei care forțează peste. Pt ca mie (cu toate ca îmi plac maxim Acosta și chiar Mir) nu mi se par dovezi de inteligență ce fac ei și nici nu mi se pare ca izbandesc nimic în plus forțând peste limită. Exemplul cel mai bun în acest sens între tupeu prost și vitejie (chiar si dublat de mult talent) și inteligență (chiar dacă nu cu atâta talent) este ceea ce au făcut anul asta la Aprilia JM și Bezzechi. Unul blană orbitoare de la primele contacte cu moto,celalalt "am forțat abia vineri în fp1 după toate ședințele de teste"...unul accidentat 60% din timp celălalt cred ca va ajunge pe locul 3 în campionat. Inteligența și not falling down fac diferența nu haiduciile - e lecția pe care ne-a predat-o Rossi ani și ani la rand.Respekt tribunului pt asta btw. Pai na...normal sa fie happy plecat de pe 16 ajuns pe 4...a făcut una a la Rossi in vremurile bune. Perfect de acord cu partea despre caracter,e un nesimțit.Am fost fanul lui încă de când a venit la Pramac și rămân în continuare însă cu porcăria cu activarea clauzei de reziliere după ce te-ai accidentat ca boul de 2 ori în presezon și stai și te uiți de pe bară....PENIBIL. Nu exista scuze.Si mai face managerul lui și ditai telenovela prin presă...chiar mi-ar plăcea sa ajungă la Honda Nu de alta dar îl vad din ce in ce mai aproape pe Q de Aprilia si sigur va veni în locul lui JM pt ca Bezzechi e italian și pilot bun cu cap și merge prea ok nu vor renunța la Bezzechi ...nici campioni mondiali nu vor ieși cu el dar nici nu ii face de rușine
  4. Ma frend eu mi-am expus punctul de vedere destul de logic plecând de la ce zice (dar nu face) Marc : - dacă numai căzând găsești limita atunci ar trebui (logic !!!) sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a găsi limita acolo - toți campionii mondiali care care nu cădeau dar făceau poftim pole (ia Stoner ia Lorenzo) care au rupt pe poles și viteza vrei sa zici ca nu mergeau la limită? Răspunde la astea 2 nedumeriri ale mele și te cred atunci. Voi nu îmi răspundeți la ce va întreb eu pt ca vedeți clar ca nu se leagă teoria asta ci preferați sa va lansați în niște considerații despre biciclete și ironii. Și repet - dacă e asa precum spui tu ii doresc lui Marquez sa găsească limita pe fiecare viraj în parte. Practice what you preach my friend no? În alta ordine de idei,Diggia vorbește și el despre particularitățile GP25 - se pare ca e o schimbare (urata) de comportament mai ales pe gume uzate.
  5. Damn am ratat moto2. Când are cineva un link va rog sa puneți aici. Mulțumesc.
  6. Mi se pare ca cei 2 colegi ai noștri nu trec declarația/explicația lui MM prin creierașul lor ci doar vor sa câștige un argument o discuție prin urmare iau o vorba de-a lui Musiu pe care am expus destul de clar ca nici el nu o aplica o aruncă și "iată dovada irefutabila".C'mon,hai sa și gândim puțin... Hehe...pai asta înseamnă (după cum anterior am zis și conform declarațiilor lui da?) ca Musiu nu atinge limita pe acele viraje unde nu se întinde pe jos. Pai cum ma nene ma - pe majoritatea virajelor simți limita dar pe ala unde ai cazut nu simți fără sa cazi?i don’t get it. Nu e mai logica explicația ca a simțit ca se duce pe jos dar tot a insistat?și acum o da într-un fel de știință? Mai ales ca și el recunoaște ca teoria lui nu tine apa pt ca a cazut de 2 ori pe același viraj Am mai zis : dacă aplicam teoria Marquez la piloti reputati,atunci Rossi nu atingea limita mai deloc ca nu cădea,McCoy și Barros erau pe niciunde,Doohan mai pișca câte o limita Dar vag,Lorenzo nu mergea la limita deloc,Stoner similar...Q praf... Pedrosa hai sa zicem ca o atingea prea des Dar în general conform teoriei cazaturii pt a atinge limita eliminam 90% din multiplii campioni mondiali.Serios? Campionii mondiali nu mergeau la limită?Ca aia cădeau mega rar pai?Numa Marquez merge pt ca el cade?pe un viraj?haidi ma nene ma... Eu sunt deschis la orice contraargumente - change my mind,dar sa aibă logică. Ai zis bine - formatul circuitului.Degeaba ai 300 cai dacă nu ii poți pune jos pt ca e șicană hairpin iar șicană șamd.Ce aero ca si pt aero trebuie viteză ori dacă nu o ai... La Mugello ar fi interesant de văzut o diferență.
  7. Pff...da și nu. Cred ca n-a putut bloca furcile,a avut un start prost și a aplicat strategia "ii facem pe franare" Cred ca ar fi dus-o la capăt dacă nu ar fi vrut Diggia sa închidă peste el și de acolo a plecat totul. Vina lui Diggia?Nu prea.Hai sa spunem ca Q a vrut prea multe de la acea frânare...o făcea s-a vazut ca era capabil sa o facă ok...dacă era gol în jurul lui pe circuit.Dar meh la start trebuie sa te aștepți sa fie înghesuială la interior pe primul viraj. Da pai nici eu nu cred ca Pecco aberează - e o problema acolo cu acel gp25. Dar acea problema îl deranjează mult mai mult pe Pecco decât pe Marquez...și asta mi se pare normal - de ce?Pt ca în aproape toată cariera lui de gp Marquez a mers pe o moto ce nu era deloc renumita pt feelingul feței ba dimpotrivă - ai văzut ca în 70% din timp pe Honda se cădea pierzând fața și aproape toate save urile lui MM sunt când pierde fața și ține moto pe genunchi Cot etc. Știi răspunsul celebru al lui Stoner când a fost întrebat cum a reușit sa câștige titlul cu Ducati o motoreta renumita la acea vreme pt lipsa de feeling nu? "I had a steady front wheel...The rest of the bike didn’t bothered me so much if i had a good front-end" La Marquez cred ca e invers - a învățat de la Honda sa frâneze și sa vireze cu spatele și în general sa "ocolească" front-end feel așa că problema feței lui Gp25 îl deranjează puțin spre deloc. Nu zic ca l-am citit eu pe Marquez însă având în vedere pe ce mobra a mers și cât timp,e o teorie logica. +1 Mic înghesuit vorba colegului zici ca e Monaco...dar fără heritage si fara strălucire...eu înțeleg ca s-a vrut sa se atingă Europa de Est dar cred ca Brno it's enough. L-au ales pt ca e safe. Hungaro e foarte unsafe pt moto,un circuit din...1986?1984?când a vrut Bernie cu tot dinadinsul sa aducă Marele Circ dincolo de cortina de fier.Si a reușit btw. Și oricum și Hungaro e în categoria "mickey-mouse circuit" ca și ăsta. Pai repet ca vad ca prima oara când am zis nu m-ai băgat în seama - piloții forțează în fp pe absolut fiecare punct de frânare/curba pt a atinge limita în fiecare viraj?Forțează. Ori pe acest sistem Marceljno ar trebui sa cadă pe fiecare viraj în parte pt a vedea limita?Ca dacă el numa asa o găsește căzând,alta cale nu e nu? Pai ce faci ma nene ma - cazi de 2 ori pe un viraj și atat?pai și pe restul cum atingi limita? Înseamnă că ai atins limita doar pe virajul unde ai cazut conform acestei teorii nu? E ca 1+1=2 eu doar construiesc pe ce a zis el.Am dreptate? Degeaba vă urticați pe mine dar mi se pare aberant din start pt ca nici el nu aplica ce zice. Aa sau pe restul le simte nu tre sa cadă dar pe ala de ce trebuie sa cadă?își alege el unul mai tricky și acolo zice "aici nu ma las pana nu dau cu ea de pământ?" Sa îmi explice cineva de susține aceasta tâmpenie logica faptului ca el insistă ca "trebuie sa cazi ca să afli limita" dar cade doar pe 1 viraj- pe restul cum afla limita dacă nu cade?eee? Aparte de (am mai zis) zecile de piloti ( nu mai reiau toate exemplele) care au atins limita fără sa se întindă pe burtă chiar el singur nu își pune teoria în aplicare,pai ce facem suntem inconsecvenți? Sa cadă pe toate virajele și atunci îl cred
  8. Iar începem cu prostia ca trebuie sa râmi pe jos ca să găsești limita? Nu îl contrazic pe MM dar eu cred ca sunt atâția și atatia piloti și înainte și în timpul și vor fi și după el care SIMT IN KKKT CAND GUMA PLEACĂ SI NU TREBUIE SA O SI CULCE CA SA ÎNȚELEAGĂ !!! Mi se pare stupid și periculos ce face pt ca sunt convins ca își da seama ca e gata și va fi pe jos dar tot mai insistă puțin și desigur - poc.Nu mai zic de riscurile de accidentare. Aia nu e simțit limita (repet sunt convins ca are abilitatea asta și fără sa cadă- o au piloți mult mai slabi decât el),aia e băgat jucat cu cwrul gol pe lângă pla sculată e băgat degetul în stup sa vezi dacă te mușcă albina șamd. Zice și el ca a cazut de 2 ori în același loc deci acum probabil trebuie sa cadă de vreo 3-4 ori sa sublinieze în capul lui unde e limita? Dar oh well,după cum i-am zis si colegului - dacă asa simte el limita - cu cwru pe asfalt/țărână....ce sa zic - succes. Nu vreau sa fiu rău precum m-a admonestat colegul dar piloții forțează (logic) limita de intrare pe absolut fiecare curba în parte - deci conform principiului asta - câte curbe sunt?13?a cazut pe 1 singur viraj?AMR 12 căzături.Bafta în a simți limitele Teoretic e logic ce zice Pecco - dacă asa merge cu asta care are anumite probleme de feeling față,pe aia ar fi fost mai rapid. Pe partea cealaltă însă...poate MM nu ar fi avut capacitatea lui Bagnaia de a simți și în consecință frâna așa dur cu GP24 (N-a cazut destul cu GP24 trebuie sa o mai "simtă" nițel ) Dar meh,eu cred ca și cu Gp24 si-ar fi luat bătaie Pecco.Insa nu cu ceasul de la gară cum își ia acum,ar fi opus o rezistență. 4sure Nici o șansă. După cum a zis Oxley : Pecco ar fi bine sa nu se mai streseze și sa trateze ce a mai rămas din sezonul asta ca o continuă sesiune de teste pt a se pregăti pt 2026.Că dacă și la anul o arde tot așa...pt 2027 o sa avem 2 Marquez în roșu. Iar aia chiar ca va fi moartea pasiunii.. P.S. Remarc din nou prestația f bună pt asa un circuit a lui Bezzechi/Aprilia. Deja motoreta asta vad ca începe sa funcționeze BINE (de podium) în multiple situații - good stuff good stuff cum ar zice englezu. Apropo @B.B. Acum cine e fastest?Cine e cel mai rapid om din weekend? MM nu?Acum e ok sa zic ca cel care are pole e cel mai rapid?E ok nu?Numa când nu e MM în pole te deranjează?
  9. +1 Ma bucur ca mai vede și altcineva. Într-adevăr omul se miaună prea mult prin presă și asta nu e un lucru de aplaudat însă...îți dai seama cata frustrare a acumulat : sa mergi avion pe o motoreta și după aia sa fii praf pe următoarea pe care culmea adversarul tău zburdă. Sperăm să își găsească feelingul față din nou.Cumva.Pt ca departe de mine gândul de a tremura pt el odată cu măturile lui,dar alta șansă la ceva spectacol în 2026 eu zic ca nu avem. Sau dacă am ajuns sa ne punem speranțele în AM pt lupta la campionat...cred ca suntem insane. Așa să te audă și sa "găsească limita" exact precum zici tu.Din țărână.
  10. Pai e bread and butter ul KTM - circuit stop'n'go. De aia a scos și Mir capul. Ma mir maxim ca a prins Q top 10.Respekt încă o data - se vede școala.
  11. Deh,idk,eu am citat doar ce a zis el...era in primele curse in primul an de motogp.Pe partea celalalta....la acea ora era deja dublu campion mondial - moto3 si moto2 nu?Cine stie...unde sta el?poate sta pe langa Portugalia - o fi zis ca odata se repede 8 ore pana la Portimao. Cert e ca asa a zis - ca a venit cu duba si il mai asteapta un drum de 8 ore... Acum in 2025 poate il reped astia Beirer careva cu avionu pana aks
  12. Tre sa faca una rupere ca sa stea acasa tot anul,una a la Jorge Martin sau a la MM/Jerez 2020....avand in vedere la faptul ca pe asta nu mai trebuie sa forteze in halul in care forta pe Honda,si faptul ca stie si el ca e practic intangibil in lupta pt campionat...0.1% sanse sa cada astfel incat sa fie obligat sa stea pe tusa niste etape. Acosta saracul...la Portimao anul trecut parca in conferinta,admonestat in gluma ca pare obosit, il intreba pe ...am uitat pe ce pilot,oricum unul established oricum ceva de genul "tu cum ai venit aici la circuit?private jet nu?eu cu van'ul 8 ore de condus...si ma asteapta inca 8 ore de condus inapoi" Deci in mod clar e mort de foame. Ok ok poate cu contractul cu KTM a mai scos si el capul din apa,dar incomparabil fata de Q care ia...cate 16? mil/an
  13. Hehe,exact. Q a ales...nici el nu cred ca stie clar ce a ales. A ales un vis al lui mai degraba decat niste chestii palpabile..."revirimentul Yamaha" l-a ales si el I-a iesit pe nas pana acuma si probabil ii va mai iesi inca 1 an jumate cat mai are cotnract cu ei. Eu nu cred ca Acosta se imbata cu apa rece precum Q.
  14. Nu cred ca e interesat Acosta sa se duca pe o alta duda de motocicleta,chiar daca ii dau bani multi. Remember - Acosta era omul care la debut isi rupea gumele la inceputul cursei special sa stea si el umar la umar cu baietii mari...si era multumit cu asta. Intre o echipa ce ii da bani si una ce ii da o moto performanta,o va alege pe cea din urma,asa ca as zice ca Acosta la VR46 e o posibilitate destul de mare. Daca vine peste din 2027 la Ducati...e un vis ud Doamne-ajuta. Mda,exact asta vroiam sa subliniez - fanboismul. "Ala nu are fastest lap pt ca am boala pe el ca a zis rau de Marquez,o data prin 2024". "Daca era Acosta,el avea voie sa fie cel mai rapid,asa Bez sa moara el si cu macaroanele lui - nu a facut el fastest time ca e un mwist,Marquez l-a facut!!" Nici nu mai am ce sa zic la asa un sistem de gandire...
  15. Maistre eu am zis fix ce a zis colegul,pe care îl susțin în acesta discuție începută de fapt de el cu tine. Vorbesc (ca și colegul) EXCLUSIV despre calificări !!!...dacă înțelegi semnificația cuvântului exclusiv.Deci Quali only da? Și implicit despre fastest lap al weekendului.Asta tot zic de 3 pagini. Nu îmi mai explica tu ca a câștigat Marquez asta am văzut și noi ca nu suntem nebuni sa susținem ca a fost Bez peste el în sprint și cursa,sau faptul ca a făcut Bez fastest lap a contat ZERO în afara de a-i da prima șansă la un start bun.Tot ce am zis e ca Bez e fastest man (în 2025) pe RBR...Ba da cum sa trebuiască sa ma lupt cu voi ca nu înțelegeți ca (în 99% din cazuri afara de faptul ca ploua în quali) timpul de pole e fastest lap al weekendului și prin urmare cine are pole e fastest man??Acuma ați deschis televizorul pana acum v-ati uitat pe Etno?E noaptea minții asa ceva pune damager timpii lui Bez si MM din quali sprint cursa ce vrei tu Bez are fastest lap și 2 bizoni "nuu nu e cel mai rapid" Wtf,nu,cel mai rapid nu e cel care are timpul cel mai bun pe un tur,cel mai rapid e cel care o da pe o roata cel mai mult...e noaptea minții eu nu mai dau reply la asa ceva ca ajungi sa ma contrazici și dacă scriu ca motoreta are 2 roti. Pana acum tifosi giallo erau cei mai rai indaratnici și obtuzi în a vedea/constientiza/recunoaște orice alta performanță în afara de a tribunalul,s-au cam dat la fund aia ca nu mai au pe cine aclama,ai apărut tu - tifosi MM rosso bigger better and improved "Marquez e cel mai rapid chiar dacă termina calificările pe 4"E ca Chuck Norris Marquez asta al tau mă - fac locul 4 cel mai rapid doar ca sa iti dea ti3 dreptate sa fie fastest Ce oți avea câte unii de efectiv sunteți orbiți de aura idolilor pe care vi-i faceți...de aia am zis de multe ori ca îmi plac piloții dar nu le suport fanii.Fanboys are the worst. Exact asa ma simt și eu. Asta am citit și eu,se pare ca Rossi de aia a venit la RBR în persoană,sa îl momească pe Acosta la VR46. Nu gândește deloc rău tribunul.Iar pe partea ailaltă cred ca Acosta nu va fi greu de momit când i se promite cea mai performanta moto din grid,chiar dacă ia un paycut...și mai ales ca Kktm e în jale financiară și acolo va rămâne...
×
×
  • Creează nouă...