Sari la conținut

Method

Super Membru
  • Număr conținut

    9.108
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    2010
  • Motocicleta
    '12 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ....
  • Alte autovehicule si vehicule
    VW Golf
  • Interese
    motogp fan
    F1 fan

Vizitatori Recenți Profil

4.674 citiri profil

Method's Achievements

  1. Motoreta aia se vede ca are zeci daca nu sute de ore de windtunnel.Oamenii nu se uita la Ducati si arunca si ei o codita pe spate si dau o tura sa vada ce iese - astia studiaza si vin cu ideile lor - si daca sunt pe directia buna - si se pare ca sunt pt ca probabil au ingineri doxa,iata ca se vad si rezultatele. De aia criticam (si critic) abordarea Honda care arunca piese nestudiate pe motoreta ca mai apoi dupa 2 curse sa le schimbe cu altele - a face trial and error e cel mai "pe bajbaite" mod de progres.Aprilia works the right way si asta se vede,iata, in rezultate. Daca la anul mai ridica puterea doar putin,mentinand performantele din a 2a jumatate de 2025,cred ca vom avea o batalie pt campionat - 90% tot Memelu va castiga,dar macar vom avea la ce ne uita,nu va fi no contest ca anul asta. Eh,eh cine stie daca ar fi reusit - Aprilia dupa pauza de vara a fost mult peste Aprilia dinainte de pauza. S-ar fi putut sa impuste una si cu MM pe pista - degeaba e Memelu meserias daca ala e mai rapid - tactica Lorenzo - s-a vazut aici la Valencia - ai vazut ce start a luat Bez?Raketa. Ok - e o problema in tactica Lorenzo - ala mergea fantastic pe gume reci in primele 2 tururi - astia nu pot sa mearga asa,si atunci sunt "deschisi" la atacuri specifice ale lui MM - adica block-pass meltenesc si apoi o impiedicare ca respectivul sa isi faca ritmul de cursa.Dar meh - cred ca Bez tot s-ar fi descurcat macar de una. Nu stiu daca Acosta sau motoreta in sine are prea multa apasare si distruge guma spate.... Din ce am vazut eu ei sunt toti foarte agresivi pe franare,pe pick'up si accelerare cred ca Ducati sunt mai agresivi.
  2. Oare cati piloti ar vrea pt la anul un GP24 de fier vechi?Nu neaparat de la Ducati...ma gandesc aici la Mir care cade pe Honda aia non stop,la Acosta....ehe,saracii ce n-ar face ei pt una din aia Nu intelegeam de ce - aa ,se da doar asa de fenta?Nu il vedem si pe asta la motogp la anul sper nu? Ca va avea performante cam ca Chantra.... Si eu zic la fel si tot timpul am zis ca JM este hai sa nu zic cel mai rapid pilot din pluton dar in top 3 - doar ca degeaba esti rapid daca esti labil psihic - acum esti super vesel maine esti disperat poimaine esti posomorat si vrei sa dai quit samd.Undependable. Aa,si mie imi place de Fermin (imi placea mai mult de colegul sau de la moto2 Alonso Lopez dar intradevar Fermin e peste el) - e simpatic e destul de rapid overall un pilot bun.Am zis doar ca nu e un pilot de masura lui Acosta.Insa mergand cu lemnul,n-ai ce - cred ca a scos maximul din ce se putea cu acel...material.Nu cred ca gresea managementul de gume,cred ca efectiv vroia mai mult si zicea "daca fac management cf programului ajung pe 8 - fuck it - hai sa ma bat cu ei" - si normal ca isi rupea gumele si cadea in clasament.Dar e normal pt un pilot asa de tanar sa fie exasperat cand vede ca el poate mai mult si moto e incapabila. Si victoria lui Aldeguer a fost circumstantiala - Acosta nu a avut acel noroc.Poate e mai bine ca nu a avut e mai bine sa nu ai sperante,ca atunci actionezi si cauti altceva...asa mai lua o victorie un podium se gandea "hai ma ca se poate si cu astia" cand de fapt nu se poate. Apropo de kktm,se schimba conducerea,se schimba si declaratiile "With Bajaj as our parent company, we now have a strong industry expert… We want to leverage these synergies to bring KTM back to the top,” said CEO Gottfried Neumeister. After the EU approved the takeover, Bajaj Auto B.V. has become the sole owner of Pierer Bajaj AG, now renamed Bajaj Mobility AG. Massive restructuring is already underway, including a 50% cost-cut target for KTM’s Austrian operations — and that pressure extends all the way to MotoGP. “Now it is up to us to consolidate and regain trust,” Neumeister emphasized, acknowledging the company’s financial struggles and production cuts. KTM’s racing future remains uncertain. The €60 million MotoGP program is on the table, with Bajaj yet to commit to funding it long-term. The search for an investor has been ongoing for a year — even a recent meeting with CFMOTO ended without agreement. Meanwhile, former KTM ally and Remus CEO Stephan Zöchling has re-entered the picture. Despite past conflict with the Pierer Group, his deep connections in business and politics make him a potential key figure in securing MotoGP’s future at KTM. “Without Zöchling, we would have gone bankrupt,” Neumeister admitted — explaining why he was seen again with Zöchling at the Valencia GP finale. With sales down, production cuts, supply shortages, and rising global pressures, KTM faces one of the most critical turning points in its modern history — and the next months will decide whether the RC16 continues on the MotoGP grid under new ownership. Traducerea pe diagonala : Bajaj a cumparat KTM ca sa faca bani cu el,nu glorie (dooh!) si prin urmare vrea sa restructureze = sa taie cheltuieli - iar divizia de Motogp e prima pe care o va taia (si pe buna dreptate).Au pus-o la mezat - nu s-au inteles cu CF Moto la bani - acum vor sa i-o vanda baiatului care are Remus Exhausts.Proasta combinatia daca ajunge la Remus - nu il vad pe baiatul ala sa aiba banii necesari sa suporte un asemenea efort financiar ani la rand. Si nici nu pot deloc sa il condamn pe Rivola avand in vedere ce a incercat sa faca Martin,chiar daca sunt fan Martin.Nu poti sa faci asa ceva - sa vrei sa pleci cand tu nici macar nu ai mers 4real cu motoreta aia - e insane. Intrebarea cea mai mare este : pe cine pe cine vor sa aduca oare? Inteleg ce zici,dar sa nu uitam ca TOATE victoriile KKTM au fost circumstantiale - nimic sustenabil (cuvant la moda),nimic care poate fi repetat,nici o consistenta.Acosta a avut niste ocazii,nici una clara insa.Deh,a si venit intr-un moment...in 2024 cand MM era deja pe val,JM pe val Bagnaia pe val...imagineaza-ti cum era daca venea in 2020 Nu prea avea cum sa plece de la KTM ca a venit intre perioadele contractuale (2025-2026 fiind cea actuala),el venind in 2024 cu contract multi-year...pe de o parte avea contract la sfarsit de 24 pe 25-26 si na pleci dupa primul an rookie?Cand te-au ridicat in 2025 la Factory?Acum are logica sa plece atunci nu avea pt ca KTM o ducea bine investea acum se vad rau gaurile. Daca nu isi gaseste alta echipa insa din 2027 (chiar si VR46 client etc),mai ales avand in vedere starea financiara a KTM,atunci o merita si el ca si Q.Dar eu presimt ca isi va gasi,mai ales ca omul s-a dus la Uccio decum s-au auzit zvonuri de faliment la KTM,acum treaba e dincolo de zvonuri e pe fata ce sa mai...
  3. @danypop Eu imi recunosc greselile,am mai zis in multe cazuri ca am gresit,dar,dupa cum am mai spus suntem cativa pe aici carora ne place sa facem predictii sa vedem daca ne ies - in foarte multe cazuri gresim si e normal sa gresesti pt ca nu ai date pe care sa te bazezi doar pareri,discutii impresii past history etc Si nu vad nici o problema in a gresi. Mai sunt insa vreo cativa care tot ce stiu e sa dea peste nas ba mai mult atunci cand gresesc si ei (desi e foarte greu sa gresesti cand nu spui nimic dar iata ca le iese ) nu ar recunoaste neam.Nu te-am auzit vreodata sa recunosti cand ai gresit sau ca ai spus prostii. Sunt convins ca tu crezi ca nu gresesti niciodata.Desigur.Keep it going Revenind la presezon,Rivola...da un interviu finut elegant dar cu destul de mult inteles zic eu : Our priority is to renew with Bezzecchi.We won't rush Martin Deci cu alte cuvinte : 1. the silly season deja a inceput 2.Martin...e pe planul 3 la Aprilia.Si pe buna dreptate. As face iarasi o predictie - dupa cum am zis in prealabil - Bezzechi e dorit de ei si viceversa,deci nu se va misca in urmatorii 2 ani cel putin de unde e,si cred,sper ca Rivola urmareste pe altcineva pt celalalt loc Meh,nu mi se pare ca are un stil diferit de cei din "scoala noua" din motogp.Extreme lean samd.Are trase diferite pt ca e pe KTM,si aia nu functioneaza normal,deci trebuie sa vireze cu spatele sa accentueze franarea si accelerarea sa faca cat mai rapid stop'n'go'ul (dus la rang de arta de Marquez) samd. Sunt convins ca se poate modula si isi poate schimba stilul pt orice moto din gp. Max pe Nurburgring -wow.Omul e flawless - n-am ce zice,desi eu personal nu il suport,nu pot sa nu ma inclin - asa un talent...si ce e cel mai haios ca taica-su a fost...hai sa nu zic zero dar un pilot...de duzina. Nu pot sa il condamn Rossi - el provine dintr-o alta era mai...romantica.Cand talentul era de ajuns - vorba lui "noi sambata seara mergeam la party daca ne calificam bine - acum nu mai merge asa,astia se culca la 9.30-10 ca sa fie perfect odihniti pt duminica".Stacheta s-a ridicat,dar sunt convins ca Rossi daca mai era tanar,facea fata si acum.Cu privire la competiiile alternative - enduranta - mi se pare normal ce face,e o activitate mai mult psihica decat fizica (pt ca la varsta lui fizic mai finut),e racing la nivel destul de ridicat e (relativ) safe...e ok.E o retragere frumoasa ca sa zic asa,mult mai bine decat sa mergi la pescuit la 30 de ani ca altii mai dusi cu pluta,nu dam nume
  4. - In general e o regula,as zice ca de-a lungul timpului au fost 2 exceptii de la aceasra regula : Casey Stoner si Fabio Quartararo. Nu este insa garantat ca un pilot care face bine in clasele mici va confirma la motogp,dar in 80-90% din cazuri,de regula campionii/alienii/spune-le tu cum vrei au cam rupt la clasele mici.Exceptiile le-am spus mai sus. Nu am zis ca Aldeguer nu e un pilot ok - doar ca nu poate fi comparat cu Acosta - care e la nivel de campion mondial.Aldeguer e pilot decent.Si probabil asa va fi.Nu,nu exista termen de comparatie.Sau poftim - exista : ca si cum l-ai compara pe Marquez cu JM sau Baganaia - compara-i sa vezi ce iese. - Q nu e "noul meu favorit" si nici nu am vrut sa conving pe nimeni de nimic - tactica asta de a lua in zeflemea ce spune cineva pt a arata de fapt cat de prost/visator e el si spusele lui in comparatie cu spusele tale (care nu spui nimic in 90% din cazuri - ori iei in zeflemea pe cineva care a gresit ori daca a avut dreptate taci chitic),vrajeala asta nu prea impresioneaza pe nimeni sa stii.Poate doar pe tine in oglinda Ce am spus eu atunci,pt ca iarasi denaturezi desigur - faptul ca palmaresul lui Q la clasele mici nu il recomanda pt o Yamaha factory si mai ales pt a-l sari pe saracul Bautista din gp - si nu cred ca cineva care se uita pe palmaresul lui Q la clasele mici : 2 sezoane la moto3 si inca 2 la moto2 cu o (una bucata) victorie (in 4 ani da?) m-ar putea condamna pt ce am zis.Am devenit fan Quartararo dupa prestatiile din a 2a jumatate a lui 2019 si mai ales dupa Missano 2019 cand i-a tinut piept extraordinar de bine pt un rookie unui anume Marc Marquez. Asa ca mai usor cu pianul pe scari - imi place cum tii tu minte ce am zis eu la inceput de 2019 dar nu mai tii minte cum ma contraziceai cand spuneam (cu citate din declaratiile respectivilor) ca KTM e in faliment si pe cale de consecinta va renunta cel mai probabil la participarea in gp,acum nu te mai vad sa comentezi,complete silence nu?Mda. Perfect spus. Nu contest - Aldeguer e mai simpatci,Acosta e arogant tupeist si foarte (poate mult prea) sigur pe el.Insa,daaamn - are si de ce. E putin pe stilul Max Verstappen la F1 - dar are si talentul pregatirea si rezultatele necesare pe masura. A ramas antologica declaratia lui Acosta de la Portimao 2024 cand a luat un podium : acolo i-a intrebat pe ceilalti 2 in conferinta "voi cu ce plecati - cu private plane nu?Eu am 8 ore de condus in duba pana acasa".Mi-a ramas in cap treaba asta - si omul se pare ca nu se dezminte. Mai e unul singur pe stilul asta - Johann Zarco.Al carui fan sunt,nu doar al lui Quartararo
  5. ...si va avea tot timpul. Fermin a mers...decent.Daca te uiti la parcursul lui...meh.A terminat on a high note,intradevar - a si impuscat o victorie a fost si angrenat in niste duleuri misto...dar de ex mi se pare incomparabil cu Acosta - Aldeguer a stat...4?5? ani la moto2 timp in care nu a rupt gura targului,dar pe final de sezon 2023 sau 2024 a luat un streak de victorii si atunci a fost semnat de Ducati.Dar el in campionatul de moto2...pe niciunde - si exp in moto2 deja prea multa. A venit acum in gp - omul merge decent dupa cum am spus,dar nu muta muntii,nu e Acosta si are si o super moto sub el. Acum m-am uitat la clasament - a mers bine in 10 curse din 22.Si toate acestea as zice ca sunt low grip.Omul merge ok (mai ales avand in vedere palmaresul anterior) dar daca il comparam cu Acosta multiplu campion,merge pe KTM si e miles away fata de coechipieri...pai ia da-i lui Acosta acel GP24 sa vedem ce se intampla. Quarta nu se uita la client Ducati pt ca vrea sa se bata cu MM si Bagnaia - ori cam greu sa te bati cu ei de la echipe de client. Martin a preferat Ducati Spa.S-a mai dezbatut aspectul - Mugello 2024 vineri dimineata Martin declara multumit fata motorhome'ului "vorbim de cateva luni,s-au pus la punct finally toate detaliile acum e ca si semnat" de Gigi si ca urmeaza sa se duca cu managerul sa semneze efectiv contractele si done,ca mai apoi sa afle ca nu mai e in carti pt ca MM le-a intors masa in cap refuzand mutarea la Pramac pt 2025 si nu il puteau pierde pe Marquez asa ca Martin a ajuns vioara a2a,si prin urmare Martin s-a dus plangand la fratele Aleix care l-a bagat pe combinatie instant cu Aprilia cu care a si semnat in pripa duminica seara parca... Cand i-a fost tras presul de sub picioare,JM s-a dus la urmatoarea echipa factory available (KTM semnasera cu Acosta si Binder,Yamaha cred ca deja il semnase pe Rins si erau in discutii cu Quarta,la Honda parca era doar Marini in acel moment).In fine - ideea e ca Martin nu prea a avut de ales. Aero 2026 Aprilia - impresionant :
  6. What do you think? Tot timpul am zis ca Vinales e mare meserie - ca și viteza pe tur e in primii 5 lejer. Vinales e ca Pedrosa pe final de cariera : total anonim dar 1-2 curse pe sezon pe circuitele și în condițiile unde i se aliniază lui stelele,omul devine imbatabil.Pacat de skillul ala,dacă ar fi fost acompaniat de un psihic pe măsură... Pune-le liniștit aici ca tot aia e. Aia e întrebarea : cum va fi GP26? În alta ordine de idei,bai am o nedumerire : a ajuns și Celestino Vietti în gp?Deci eu înțeleg- tovarăș cu Rossi șamd compagnieri viva Italia șamd dar las-o'n....chiar asa? Vietti...în motogp?
  7. A. Asta nu am știut. Mda deci final Times....The usual suspects : Aprilias,Ducatis,Acosta (nu voi spune ktm pt ca Acosta a obținut acel timp "în ciuda"motoretei nu cu ajutorul ei) Yamaka....departe.E ok pt o moto noua,dar...slăbuț.
  8. Bez a facut 1.29.7 Q - 1.30.0 (pe V4 i guess) Pentru comparatie Fastest lap e Bez quali 2025 - 1.28.809 Fastest race lap Raul Fernandez - 1.29.976 Timpii sunt buni dar trebuie luati "with a grain of salt" cum zice americanul din cauza gumei depuse in urma weekendului de curse si in consecinta aderentei crescute. Dar pt race trim timpii sunt buni.
  9. Pai Diggia e singurul care mai are GP25 in afara factory nu?Eu asa imi aduc aminte... True - insa atunci JM era convins ca Aprilia va fi de mare porc in sezonul 2025 and beyound.Acum...cred ca s-a sucit - Acum e "aprilia 4laif" Stai cuminte ca l-a bagat frati-su la HRC,decum la Ducati.Just wait. Neah,nu cred ca va fi strans plutonul in 2027 - tot timpul cand e un reset,apare 1 care a nimerit-o (sau s-a pregatit f bine pt asta) si restul sunt in deriva pana trec 3/4 din sezon si le calibreaza si ei. Ce e interesant...,insa binemeritat pt respectivii ,e faptul ca, odata cu trecerea la Pirelli care dupa cum a zis colegul damager sunt niste gume care avantajeaza fatza,se prea poate ca Yamaha sa fi cazut in picioare - cu actuala moto L4.Insa cum ea pana in 2027 va ingrosa randurile V4 stop'n'go cu apasare pe spate...va fi in aceeiasi barca care se scufunda cu restul. Ironic nu?
  10. Ar fi interesant sa vedem un 2027 cu Acosta si Q pe moto cat de cat performante.... Problema (variabila?) care va fi in 2027 e ca cine stie daca Ducati si Aprilia vor ramane cele mai performante la schimbarea gumelor? In mod normal tot ei ar trebui sa fie totusi..
  11. Normal ca vrea uzina,toti vor.Dar vrea uzina Ducati ,nu uzina "speram ca in vreo 4-5 ani ne vom bate la podium". Dupa cum bine zici - MM le-a aratat in 2023-2024 cum se descurca un pilot bun pe o moto proasta si apoi pe o moto ok.Nu buna - ok.Le-a aratat acum si cum se descurca pe o moto buna si ce inseamna motoreta in ecuatia performantei,cred ca au inteles toti. Dar na,nu e loc - next best thing e un Ducati actual in regim de client...adica Diggia's bike. true that.De aia ma gandesc ca va vira spre Aprilia. JM e cel mai fraier daca da Aprilia din mana pe Honda de pe gard.Nimic nu e exclus inca cu el...e prea labil psihic,prea indecis prea merge dupa mood. Bez la bataie pt un titlu...nu o vad.El e baiat bun si muncitor si rapid si constant...insa nu are acel ceva. Meh,nu o vad ca pe o problema - a reusit Miller vorba lui sa se adapteze de la V4 no steer si cadru de carbon al KTM'ului la Yamaha 4L - da-i qheiului o moto buna sa vezi cum merge. Cum ziceam mai sus,cred ca dupa MM-Honda 2023 si MM-Ducati Gresini 2024,toti au inteles ideea : daca nici MM nu a putut face performante pe Honda,vin ei si o duc pe podium?Haida-de.Or fi ei increzatori in puterile lor,dar nici chiar asa AM va avea contract de fabrica pt 2027 4sure. Aa,aa am uitat sa zic - pai cel mai periculos contracandidat la scaunul lui Bagnaia nu e JM,e fuckin AM cel prelung - ochii la minge Pecco ca ala il sare din ghete. Te contrazic - vezi ce zice Acosta,vezi ca omul are alt mindset : "I live with my mother and travel by van.I don't think about money" Eu zic ca Acosta nu va alege banii ci performanta si ca nu va musca momeala Honda sau Yamaha - omul vrea arma sa se bata cu demonul. Garantat - are toate atuurile : e arogant sigur pe el mindset de campion,abia asteapta o ocazie sa ii arate lui MM cat de mari are oole...ba si sunt mari rau Nu sacrifica nimic nu vrea sa iroseasca nici un an - vrea direct sa o dea de la egal la egal cu Marcel - pai de aia s-a dus la Uccio - a intrevazut o speranta daca KTM (de care e legat din pacate prin contract) dadea ortu.Nu s-a materializat.Insa omul abia asteapta sa fie liber. Eu cred ca se va duce la oricine ii da o moto cu care se poate bate cu MM,cred ca va merge si pe gratis numai sa i se dea posibilitatea sa il atace pe demon.
  12. @frigider ai avut dreptate - interesanta cursa la moto2 - nu am inteles ce a facut Manu - a pus guma prea soft?sau de ce s-a dus asa rapid guma? Mi-a placut faptul ca Moreira s-a lansat sa il depaseasca cu tupeu chiar daca nu trebuia...omul era slow oricum. Mi se pare ca a cedat psihic dupa greseala (masiva) de la Sepang - acolo s-a jucat tot. Revenire de la 61 puncte in spate...am zis la jumatatea sezonului ca ar putea fi un candidat la titlu,dar nu mai credeam demult.Mai ales dupa prostia facuta la Sachsen mi se pare?Na,poftim ca a luat campionatul.Ok ok - si noroc mult - Gonzales a pierdut 50 puncte aiurea insa totusi... Foarte misto si lupta pe ultimele tururi dintre Holgado si Izan - Izan ala e nuca tare,era bun la moto3 pacat ca s-a ofilit cand a ajuns la moto2... La anul vom avea o batalie puternica : Alonso vs Holgado,sa vedem daca poate veni si Manu Gonzales din nou. Oricum a fost frumos campionatul la moto2 Da au fost niste discutii a recunoscut si Uccio,mai ales dupa ce s-a spart buba cu falimentul KTM omul si-a cautat rapid loc in eventualitatea ca austriecii se vor retrage la sfarsit de 2025,insa cand au primit injectia de 475mil si au decis (prosteste dpdv financiar zic eu) sa nu renunte la echipa de motogp racing,totul a ramas in coada de peste - contractele sunt contracte,Acosta are "multi-annual contract" si probabil nu poate fi anulat asa din incheietura. Sunt convins ca VR46 i-au zis "te luam a2a zi daca esti liber de contract" dar omul nu e liber. VR46 au reiterat ca (in ciuda performantelor sale....inegalabile) Morbi are contract si pe 2026 si va mai ramane si la anul cu ei. In concluzie,nu se misca nimic la anul,toti raman unde sunt ,in afara de cei stiuti - Moreira (contract cu Honda) la LCR Idemitsu in locul lui Chantra care avea ritm de moto2,si Toprak (contract cu Yamaha) la Pramac in locul lui Oliveira sa ne arate el cum e cu stoppies - vor face stunt team el cu Miller Din primavara lui 2026 insa...incepe silly season - eu zic ca din iunie pana in pauza de vara se vor face toate vorbele si vom sti care unde se duc - asa a fost si in 2024. Ce prevad eu pt 2027 : - Morbi out inlocuit cu Acosta - KTM dispare,CF Moto le cumpara locul si infrastructura echipei de gp - Miller out - Rins out inlocuit cu Toprak daca acesta merge bine sau daca nu cu alta achizitie Yamaha - ori rookie ori vreun Diggia Raul Fernandez etc - Q este pivotal pt mutarile din 2027 : in eventualitatea ( peste 70% sanse zic eu) in care decide sa plece de la Yamaha,va vrea o moto de podium - asta inseamna Ducati in regim factory (Diggia's seat dar fara bani frumosi) sau alegerea mai logica mai ales la cum a terminat respectiva sezonul - Aprilia Factory.Bez cred ca nu se misca niciunde - e happy si el si echipa cu el,il sar din ghete pe Martin?Pt Q?As zice ca daca sunt inteligenti,da. Deci daca Q pleaca la Aprilia,s-ar putea sa faca schimb cu JM la Yamaha... Mai exista posibilitatea (destul de slaba zic eu) cu JM la Ducati langa MM,dar dupa cum a fost momit la Mugello 2024 JM de Gigi ca mai apoi sa fie aruncat dupa 2 zile pe usa afara...m-as mira. Oricum,anul viitor va fi interesant in primul rand datorita silly season'ului dar mai nou si revirimentului - nu,nu "revirimentului Yamaha" trambitat de unii dupa primele 2-3 etape din 2025 ,ci revirimentului Aprilia.Desi cu Bez si JM pe Aprilia vs MM pe Ducati GP26 care probabil va fi tzipla,nu imi prea fac iluzii.But you never know,poate aduce Aprilia la inceput de 2026 o raketa.Hai cu egalarea !
  13. Meh,ura impotriva lui Q....cred ca e mai degraba frustrare impotriva neputintei Yamaha de a pune o cat de vaga rezistenta Ducati'urilor. Yamaha nu poate (ca Honda ne-a demonstrat Marquez ca nu poate in anii trecuti),si Q spune cu subiect si predicat ca nu poate,iar asta ii deranjeaza pe multi hardcore fans de demult ai Yamaha/Vale,care nu pot sa accepte ca Yamaha e slaba ci dau vina pe pilot. Sau il urasc pt ca e gay.E o teorie. Cred ca doar unul singur de pe aici spune ca Q nu stie cu motoreta si "de asta nu merge Yamaha bine" Revenind la zi - la ce ora incep testele? Sunt doar astazi?Sau tin 2 zile?
  14. Rins a contrazis curentul V4 si a zis ca nu e asa o mare diferența între motoare. Eu zic ca Rins...si cred ca se va vedea la anul. Asta e dură. Chiar e păcat de cum a terminat sezonul Bagnaia. Măcar mâine în teste sa facă ceva... Vezi ca te aude colegul xt și face atac - tu nu ai tot auzit ca Q "nu știe sa exploateze motoreta Yamaha la adevărata ei valoare"? Și ca "e bun doar pe un tur sec de circuit și atat"?Punctele le-a obținut...din greșeală Sper sa o vad din 2027 pe Yamaha cu bravul Toprak la cârmă,și fără Q.
×
×
  • Creează nouă...