-
Număr conținut
9.089 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Permis moto din
2010
-
Motocicleta
'12 RR
-
Club
motociclistii de weekend
Informații profil
-
Motociclete detinute
....
-
Alte autovehicule si vehicule
VW Golf
-
Interese
motogp fan
F1 fan
Vizitatori Recenți Profil
Method's Achievements
Grand Master (14/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai nu "oarecum" - Aldeguer a întrat clar în spatele motoretei lui Miller. Amândoi erau ieșiți larg. Singura logica pt penalizare ar fi ca Miller sa fi încercat în prealabil un block-pass (prea optimist)și de asta sa fi fost ieșiți amândoi de pe trasă pt ca după cum zici,nu am văzut faza de la început. Dar chiar și asa penalizarea mi se pare fără noimă : ei au niște încadrări acolo - forcing an oponent off the track (nu e cazul - Marcelino i-a scos pana aproape pe vibratoare cu block-pass'uri venite din fundul curții și nu s-a "calificat" la asta deci nici Miller n-ar trebui aici)...causing a collision?mai degrabă deși e finuț collision-ala a fost la JM la Sepang de ex.... În fine pt orice posibilă greșeală ar fi (dacă e) nu am mai văzut asta cu "Drop 3 positions" - sunt convins ca exista undeva în manual dar după cum zice Miller-nu sunt consistenti în aplicarea regulamentului. Ar trebui sa fie clar ca la noi pe strada : depășești limita cu 30 kmh amenda atat depășești cu 50kmh amenda creste cu atat șamd,nu sa le aplice după ureche,sau în funcție de cât de popular e riderul care e dat jos sau care da pe jos pe celalalt.Foarte...dubios aplicat regulamentul. Edit - link cu faza de la început.Ok - Miller a venit din fundul curții și normal ca a ieșit larg iar Aldeguer nu avea cum sa vadă/prevadă ca va veni melteanul de la 5m din spate fără sa mai pună frâna și trebuie sa ii faca loc - exact cum am prevazut melteanul - block-pass de țară apoi vociferare ca nesimțitul de rookie nu s-a dat la o parte. Îmi fac mea culpa - era singura data când eram de acord cu Miller- nu mai e cazul .Ma și miram...singurul lucru cu care sunt de acord cu el e aplicarea unei penalizări cel puțin ciudate... Dar intradevar după cum se vedea inițial faza de la jumătate,părea ca amândoi au ieșit larg și Aldeguer l-a lovit.Ce înseamnă să vezi o faza de la început sau de la jumătate... -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Hehe good point. Nu îmi place mie fatza lui insa AM e rapid....câteodată.Câteodată doarme sau cade,dar overall e bun - pe Gp24. Colegul Fermin însă e și el bunicel-bunicel mai ales pe low grip însă. Apropo,păreri despre incidentul Miller-Aldeguer?Soldat cu o penalizare aberantă pt Miller? Pt prima oara în viață cred ca sunt de acord cu Miller - e aberantă penalizarea din ce am văzut...ok eu am văzut doar faza cu Miller în față puțin larg și Aldeguer intrand gramada în cwrul lui și după aia fiind foarte ofuscat!? Dacă Miller tocmai facuse un block-pass și după aia i-a frânat în față lui Aldeguer,spaniolul are dreptate,altfel dacă Aldeguer era în spatele lui și a întrat în el și atat,mi se pare aberant sa ia penalizare Miller pt ca a greșit o frânare...și oricum nu 3 poziții de unde pana unde e asta cu Drop 3 place,e prima oara când aud de asa ceva. Oricum și dacă e vinovat și dacă nu e,Miller are dreptate când spune ca nu sunt consistenti comisarii - nu dau aceeiasi pedeapsă și când trat3zi diferit 2 piloti aia nu mai e regula e favoritism. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
În alta ordine de idei,am vazut pe motogp ca a fost și Toprak aici și era ochi și urechi la ce ii explica Q. Nu îmi fac speranțe totuși ca se va adapta....în opinia mea a facut o foarte proasta mutare. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Cum naiba nu mai e? Cine a câștigat ma rog sprintul? Pe 3 cine e? Ok ok Yamaha pe 4 și...5? În sprint ceea ce e f ok. Maine sper sa vedem o Aprilia pe podium. Și sa câștige și Acosta una ca o merită...i wish Nu prea o vad realizabila însă sper. Numa AM sa nu ne plictisească iar. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Asta cam asa e. Bai da-le măcar un m3 o mașină decentă Bine ca nu le da seria 1 cu tracțiune față sa aibă cu ce merge la piață Dacă câștiga Bez sau o Aprilia aici....e un semn al naibii de bun pt Aprilia si pt campionat dacă bat ducati pe un asemenea circuit mic strâmt și înghesuit. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ahhaha exact - numai JM a vrut sa plece de la Aprilia cand 1.era clar ca aprilia e pe o traiectorie vertiginos de ascendenta si 2.nu vad unde ar fi putut merge.Bezz nu se mai mișcă de unde e - ar fi cel mai prost sa plece de la Aprilia factory. Problema Yamaha e ca dacă pleacă Q,va fugi toată lumea de ei - ma refer aici la piloti adevărați...vreun frate Fernandez mai prind,nu e problemă Și după cum ai zis - la ce scoate din ea - sa ai 3 poles?4? aproape o victorie și un podium din cea mai slabă motoreta de pe grila - vezi ce gap e între el și restul pilotilor Yamaha...eu zic ca s-ar descurca pe orice.Si chiar as vrea sa îl vad și pe altceva,ca pe Yamaka ne-a arătat destule. Hai pe Aprilia sa vedem ce pot italienii cu el la ghidon și vice-versa. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
În teste vine și Yamaha cu o noua iterație a V4 - se pare ca vor avea doar V4's la teste.Sa vedem ce aduc- eu le dau 20% șanse de reușită în a avea anul viitor o moto mai competitivă decât L4 actual. Despre a se ridica undeva spre locurile 3-5 eu zic ca nici nu poate fi vorba. Q a zis ca mai sta pana la testele de la Sepang din primăvară sa vadă dacă scot ceva cu care se poate bate la podium...e logic și corect ce face însă eu as zice ca e cazul ca agentul lui sa își întindă deja antenele ca sorți de izbândă cu Yamaha...doar wishful thinking. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
E smart faptul ca vine acum la Valencia si le ispaseste pe toate,pt ca altfel ma gandesc ca toate aceste penalizari l-ar fi "asteptat" la inceput de 2026 cand poate ar vrea si el sa faca niste performante,ma gandesc... -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Deci zvonurile erau adevarate.Mi se pare si normal... Avand in vedere groapa in care se afla KKTM precum si noul actionar majoritar care mi se pare ca este foarte angrenat in realitate,mi se pare o progresie normala si logica a lucrurilor sa vanda tot ce inseamna KTM Racing (motogp,moto2 si moto3) si mai ales ca oferta vine intr-un moment ff potrivit pt KTM. Ma gandesc acum insa la faptul ca CFMoto in mod clar nu va mai sustine majoritatea? echipelor de moto3 cu material de concurs,plus echipa din moto2 samd. N-avea nici o logica ce facea ktm oricum...dpdv financiar zic,decat daca ar face bani din asta. +1 Exact Daca mai sta si dincolo de 2027....sa taca naibii din gura atunci.Sa nu mai scoata un cuvant despre Yamaha.Ok ok - inteleg anii astia 2 - i-a crezut cand a vazut ca revigoreaza echipa cu Bartollini samd,dar nu a inteles ca performanta nu vine intr-un an,ok - greseala lui,plus ca na,a incasat si el niste banuti grei,nu? Dar daca semneaza si beyound 2027 si se plange...ciocu mic! Aprilia ar fi fost alegerea logica pt Q in 2025,am zis si la acel moment,dar el nu-nu.Si se pare ca am avut (iarasi? ) dreptate - cand am zis inca de la inceputul lui 2024 faptul ca Aprilia se va apropia cel mai mult de Ducati.Aprilia cu Q la ghidon in 2026 cred ca ar fi putut sa provoace Ducati la campionat.Asa...Q pe partzul de Yamaha si Aprilia cu un pilot ultra-rapid dar labil psihic si care petrece o gramada de etape pe bara...no contest. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ma....depinde cum o dau.Depinde ce fac,cum abordeaza treaba asta. Eu ii vad pe chinezi perfect capabili de tehnologii de varf - tine de ei sa vedem daca se implica 4real sau doar simuleaza. Daca chinezii sunt capabili sa faca sateliti,avioane,trenuri de mare viteza,rachete,samd samd tehnologie de multe ori superioara "vestului",atunci sunt perfect capabili sa faca un calcat de motor cu ardere interna ramas la inceputul anilor'90 ca si tehnologie (pt ca asa prevede regulamentul - nu e o critica ci doar o observatie),si un cadru de aluminiu. Insa repet - depinde cum vor sa se implice - all in cu tot ce stiu/pot face,sau conform implicarii "Aprilia Gresini" (am botezat-o eu pt ca stim cu totii despre ce e vorba) : 3 lei finantare,niste stickere si ta-daa : suntem prezenti in motogp. Am zis asta inca de cand au intrat in gp si le-am criticat abordarea aroganta "o sa castigam our way,cu cadrele noastre trellis si suspensiile noastre wp" - au fost obligati sa isi modifice cadrele pt a avea cat de cat o urma de steering/handling,dar abordarea generala nu si-au modificat-o.Aroganta i-a adus unde sunt acum. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Are valoarea de piata vreo 37 mld,deci as zice ca se descurca....fata de KKTM care are -3mld Ei stiu daca ii va ajuta aceasta investitie in racing (daca se materializeaza),insa faptul ca 1.au bani si 2.ii si investesc (pt ca de ex.Piaggio Group intotdeauna a avut bani dar erau f zgarciti cu investitiile in motogp) nu le garanteaza rezultate. Ca parere personala - nu as vedea asta ca pe o investitie buna.Cred ca mai degraba "ajungi" la cumparatori prin retele si endorsement al unor...piloti faimosi?nu stiu cine sunt trend setterii in motociclism,deja ma depaseste.Dar vezi exemplul Jordan - Nike,vezi campania Nike - Just do it in care se promova a way of life mai degraba decat un pantof sport - campanii care acum sunt sau ar trebui invatate la facultate la marketing samd. Pe scurt,cred ca sunt lucruri mult mai eficiente in care pot baga banii pt a se face cunoscuti in Europa. Insa vorba aia "don't let me stop you" din punctul meu de vedere sa bage bani garla ca asta e bine pt spectacol pt noi care ne uitam pt sportul motogp samd. Nici eu nu vad (din punctul lor de vedere) un mare castig daca baga bani in gp plus ca e o sansa f mare sa se faca de tot calcatul - vezi exemplul scoaala Toyota F1. Banii nu iti garanteaza succesul in racing - din nou - Toyota F1 - buget nelimitat ani la rand - rezultate ZERO.Pana au inteles (the hard way) treaba. L-a catalogat ala de la Bajaj direct "ingamfat" pe Pierer,ceea ce nu am mai auzit in nici un comunicat de presa.Mi s-a parut funny.Insa are dreptate. -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
N-as zice. Circuit foarte tehnic...și pt accel. în viteze mici. Ducati...poate Acosta dar m-as mira sa poată cu Ktm'ul.Mai degrabă AM....deși sper sa nu. În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM. Ar fi prima echipă chinezească ce întra în motogp și care încearcă astfel sa pună un cap de pod în piața moto din Europa - not a bad ideea....deși sa cheltui 50-60 mil/an pt publicitate și brand e un efort considerabil. Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex.... -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ultima. Macar sa avem ce vedea,ca titlurile sunt jucate. -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ieei A trecut 1 an de cand a semnat cu a 2a echipa din gp ca si performanta,si,iata,dupa 1 an are sansa de a se acomoda cu ea. Poate la anul face si niste teste. In alta ordine de idei : This should be funny -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Ahahaha tare statistica asta Acum ma gândesc : Bez castiga pt ca Bagnaia cade sau invers?
