-
Număr conținut
8.550 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Method's Achievements
Veteran (13/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
3. Red Bull Grand Prix of The Americas
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Haha,la asta nu m-am gandit. Nici Pecco nu cred ca s-a gandit Morala - nu e chiar recomandat sa iesi campion mondial,ca dupa aia cazi de mai sus si doare mai tare,mai bine iesi vice,iti oblojesti mai usor ranile...asa? Asta e pe sistemul "altii au murit si n-au avut nimic" -
3. Red Bull Grand Prix of The Americas
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
-
3. Red Bull Grand Prix of The Americas
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Doua intrebari aici : 1.Castiga MM defiland sau nu? - daca nu castiga,singurul care il poate bate e MM insusi dupa parerea mea,adica sa greseasca ceva o franare etc,sa il bata altcineva nu prea vad sa fie posibil... 2.Vom vedea un Peco in depresie cu o matura plangand langa el? -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Îți dai seama ! Cred ca omul vede și din telemetrie și din rezultate ca pe moto identice va fi aproape imposibil sa îl bata pe MM și atunci încearcă sa facă rost de undeva de un edge de un avantaj. Dar nu cred ca îi va ieși... True true Mergea mergea dar era atent și la rezultate totodată pt ca după cum bine zice colegul,sa nu-mi spună mie cineva ca MM nu s-a gândit la un loc la factory când a venit pe Ducati în 2024 și ca locul acesta doar i-a picat asa.Haida-de. 2024 a avut cel mai bun outcome posibil pt MM : best of the rest locul 3 sub cei 2 frumoși după anul de adaptare la o moto și echipa total noi + contract pt 2 ani cu cea mai puternica echipa și moto de pe grilă. Iar MM,indiferent de cum o dadea el atunci,asta urmarea...asta era plan A ca să îl citez -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Campionatul e lung,22 etape. Și în oricare din ele unul o poate comite grav. Uită-te la JM,nici n-a avut răbdare sa înceapă campionatul și a comis-o...si după aia s-a dus acasă la recuperare și a mai comis-o odată....overachiever maxim și ăla,nu ii plac lucrurile făcute cu jumătate de măsură Uită-te la 2020 - marele 8xcampeon a comis-o direct în prima etapa la Jerez pe 4 sezoane - și sa nu cumva sa ne amăgim ca "nu e ca acum,atunci trebuia sa forteze Honda aia ca să scoată performanta din ea" ,nuu - Honda mergea in mainile lui avion la Jerez 2020,el a comis-o din poziția 1,pt ca din dominator autoritar al cursei o greșeală l-a dus pe locul coișpe la 17s distanta parcă și a ținut morțiș sa ii arate celui de pe locul 2 (Quartararo) ca îl poate depăși chiar și după 17s pierdute în decor. Campionatul e lung și sa nu subestimam ambiția prostească și vălul roșu ce s-a pus de atâtea ori pe ochii campeonului. Nu l-as da câștigător după 2 etape...șansele cele mai mari intradevar el le are by far, si anul asta si in 2026,dar nu l-as da deloc câștigător. Orice se poate întâmpla. Dacă și după pauza de vara e pe locul 1 și domina la fel ca acum.. atunci da,atunci putem vorbi de Campionat. Dar deocamdată...sa vedem Doha ,Jerez în primă fază. -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eeexact. El avea marele "feeling" de forta cand lupta impotriva lui Martin care Martin pana seta la motoreta aia....iar MM era pe cu totul alta motoreta si se adapta inca. Bagnaia deja de vineri rezolva setarile,sambata era fastest.Martin tot freca la ea pana in warm-up cateodata. Cu MM...asta e rapid de vineri FP1.Joac-o pe asta Viseaza oricum,eu sunt convins ca si daca ii va cere lui Gigi aceasta tampenie,Gigi va zice un raspicat nu. Iar daca zice da,va fi foarte amuzant pt Marquez cred - cel mai puternic oponent se penalizeaza singur cu motoreta de anul trecut Nu are absolut nici un sens sa te uiti la timpii de anul trecut. Omiti niste variabile care pot schimba timpii masiv : temperatura respectivelor zile (imi vine foarte greu sa cred ca e identica),conditiile meteo (nori/soare) care iarasi pot influenta masiv temp asfaltului,adica grip'ul,daca nu ma insel erau alte gume atunci fata de acum....apoi vezi ca pe unele circuite in unii ani e mai murdar pe altele mai curat - si asta poate influenta timpii,apoi grip'ul dat de cauciucul pus de seriile inferioare si/sau alte serii ce s-au dat in prealabil sau mai devreme cu cateva saptamani/zile pe acel circuit... Mai pe scurt,sunt o gramada de variabile intre un an si altul nu ai ce compara dupa parerea mea. Sau bine,tu poti compara ce vrei tu insa nu e obiectiv. -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Hah,pai AM a facut un upgrade la GP24,el retrogradeaza,doooh Exact...nu e nici o problema de fapt. Daca trendul se mentine insa....(si probabil se va mentine)... Nu cred ca e o problema de setari. E problema de stil - e ca atunci cand Memelu rookie,proaspat venit la Honda a zis "dati-mi si mie sa ii vad pe frumosii astia in telemetrie ce fac?" Si cand a vazut telemetria lui Stoner a zis "luati foaia asta de aici ca e ceva foarte gresit cu ea,eu nu pot face asa ceva - asta baga mana in gaz din mijlocul curbei si full throttle,dati-mi pe Pedrosa,ma iau dupa el Cred ca la fel e problema si cu Bagnaia : el vede din telemetrie ce face Memelu,stie clar ca el nu poate face asa ceva...si atunci incearca sa reshuffle the cards - sa ia alta motoreta sa orice ca sa nu il puna pe picior de egalitate cu Memelu pt ca vede ca astfel nu poate castiga. Greu tare... S-o fi gandit si Bagnaia optimist "vine ala...8xcampion...da si eu sunt 2xcampion,sunt la Ducati cu Gigi de ceva ani,baietii sunt cu mine - toti italiano vero....hai ca il facem pe puriu,nu e demonu' asa de negru".....si dupa aia a vazut telemetria....si rezultatele. Si acum intelege - he's fucked. -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Hehe...sad but true vorba unui baiat,Hetfield A mai vrut parca sa faca asa ceva in 2023,dar nu i s-a dat voie. Cred ca are asteptari de la GP24 sa puna intre el si MM acel plus de performanta pe care il avea anul trecut intre el si Martin. Viseaza - parerea mea e ca si Martin era mai rapid decat el anul trecut,doar ca nu avea toata echipa Ducati sa lucreze pt el si prin urmare pierdea de-a lungul weekendului o gramada de timp in a seta corect motoreta.Nu e cazul la Marquez - el are echipa in spate,si deocamdata,pe circuite low-grip intradevar,se vede ca e net superior marelui talent italian. Bagnaia cred ca a inteles-o si el si vrea sa ia o directie diferita,pt ca vede ca directia de acum ii este defavorabila.Spera sa gaseasca in acel GP24 scaparea.E childish dupa parerea mea aceasta speranta. Da,bune intrebari. GP24 ok,dar...ce motor?Ce aero?Ce cadru?Ce swingarm?Hehe. Eu nu cred ca o va face,eu cred ca vorbeste sa nu taca. Eu cred ca nu i se va permite de catre echipa revenirea la un model inferior. Repet - daca nu ma inseala memoria,eu cred ca a mai vrut asta prin 2023 si i s-a interzis. -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
...da Valentino ce a patit,de ce e asa beat-up? Il tine noaptea treaz gandul ca Marquez il bate pe Bagnaia? Mi se pare un pic click-bait acolo si induce foarte mult in eroare cu privire la regulament - pai regulamentul spune ca pana in 25.02.2025 (sau era 28?) toate echipele trebuie sa dea specificatia de motor si AERO (parca au dreptul la 2 spec aero/an?),dar oricum nu au nici o problema cu cadrul si swingarmul,astea se pot schimba cum doresc constructorii. Scandalul la care fac ei referire cu acel "faras" inaugurat de Suzuki parca in prima instanta pe ud si mai apoi adus (cred) de Aprilia si pe uscat si apoi de gigi/Ducati - aceea a fost o problema pt ca era un dispozitiv aero,neomologat. Respectivii constructori atunci au declarat ca nu este un dispozitiv aero,ci un dispozitiv de racire a gumei spate,sanchi Dar oricum toata frasuiala era pe cu totul alt capitol,din cate stiu eu regulamentul nu opreste nici un constructor,nici chiar pe cei fara concesii precum e Ducati sa nu aduca un swingarm nou la fiecare cursa. Eu asa imi aduc aminte,poate ne poate elucida un coleg care cunoaste regulamentul mai bine.... Oricum mi s-ar parea amatorismul amatorismului ca ditai echipa Ducati sa nu stie aceste lucruri,eu nu cred ca joaca bambilici acolo sa nu citeasca regulamentul si sa fie descalificati din aceasta cauza...cred ca e un click-bait si atat "Woaa woaa Marquez descalificat?" Partz. -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu ca parere personala cred ca acest campionat a intrat cu un mare picior in groapa anul trecut cand MM a semnat cu Ducati Spa.Acum 2 saptamani in Thailanda l-a bagat si pe al 2lea,iar aici in Argentina s-a pus binisor in cosciug. Ce il mai tine in viata e posibilitatea (infima) ca MM sa faca o tampenie si sa se accidenteze a la JM si sa lipseasca cateva etape bune dand astfel o gura de oxigen lui Pecco.Altfel,nici o sansa. Nu vad un scenariu,oricata imaginatie as avea,in care MM sa nu defileze triumfal in urmatorii 2 ani.Daca colegii pot descrie un scenariu veridic in care acest lucru sa nu se intample,i'm all ears. Perfecta dreptate ai cu circuitele,cu 2 obiectiuni : - Jerez e si un circuit preferat al lui MM - e momentul in care,dupa foarte putin timp de acomodare,MM pe un GP23 l-a atacat pe ditai campionul mondial Bagnaia de la Ducati Spa.Degeaba e bun Pecco pe Jerez....avand in vedere ce a facut in 2024 la Jerez,eu cred ca MM anul asta va fi peste el. - pe RBR...merge bine Ducati,merge bine Pecco pt ca sunt multe perioade de franare.Dar nu il vad ca pe un circuit pt Pecco.Mai degraba Missano decat RBR... -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Exactamundo ! Eu cred ca voi ati uitat cine e Memelu si cat de flamand e baiatul asta. Ce Gigi ce Pecco ce mapping - le ia si laptele de la mamele lor de la supt,de cum sa le dea ceva,cum naiba putem face asemenea scenarii avand in vedere ca e vorba despre Marquez?wtf,hai sa ne trezim MM daca si dupa ce va lua campionatul....poate,poate (cu un mare semn de intrebare) se va face ca ploua daca cumva frati-su va incerca sa il depaseasca vreodata.Si acolo pun 2 conditii de capatai - 1.MM sa aiba campionatul bifat ca sa poata dormi linistit si 2.AM sa fie atat de rapid incat sa il ajunga. Pecco?Gigi?Tardozzi? HAH. Acum demonul e pe cel mai puternic cal din herghelie,si nu cred ca il mai poate opri cineva in afara de el insusi Ca il roaga Gigi ca Tardozzi ca map 8 partz....poate doar asa sa auda - dupa ce a luat titlul sa ii cedez vreun loc lui Pecco DOAR DACA de asta atarna soarta titlului la echipe.Doar asa se va indupleca.Altel nici nu incape discutie. Bai eu am impresia ca unii se uita da nu stiu la ce se uita - mai reluati odata filmuletul ala din pre-sezon 2024 in care Marquez insusi explica cum se comporta cu Pedrosa in boxa HRC'ului si ce tactici de-a dreptul subversive folosea pt a-l sapa efectiv pe coechipierul sau si a-l priva de orice putea sa il priveze,si noi visam pe aici cu mapping 8 si cu "ii spune Gigi ma sa il mai lase..." Nici pe ma-sa nu ar lasa-o.Nici pe frati-su.Nimic.Totul pentru el. Campionii mondiali sunt cei mai egoisti oameni.Si asa e normal sa fie. -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
El spune clar ca NU era mai rapid pe gume noi decat AM si ca la un moment dat,"dupa ce a avut 2 momente" (unul din ele l-am prins si noi la tv),a decis sa o lase mai moale si sa fie multumit cu locul 2 decat sa cada. Dar ulterior,in a2a parte a cursei,a vazut ca fratelo pe gume uzate era mai slow si atunci s-a decis sa incerce. Asta e declaratia lui MM din conferinta,am pus si link.Daca tu stii mai bine.... Sunt piloti profesionisti.Nu cred ca e cazul,nu se joaca bambilici acolo "mai ia si tu una,sa fie primit". AM a mers bine astea 2 curse pe GP24,probabil va merge bine/decent si in urmatoarele cateva curse,dar Pecco ramane candidatul principal.La locul 2 din pacate.GP25 se va dezvolta (daca Pecco nu o ia razna si se duce inapoi pe GP24) si il vor depasi din incheietura pe AM. AM daca va reusi un loc 3 la final peste JM,sa fie fericit. Intradevar,se pare ca Pecco se pare ca insista (in prostie?) : A despondent Pecco, who finished yesterday Grand Prix in 4th position says “ I’m not a 3rd or 4th place rider, maybe I’ll go back to the GP24” “I miss the feelings I had last year, it’s strange” “Now I have to recover more points from Marquez, who never makes mistakes” Eu cred ca daca revine la GP24 va fi si mai slow.Probabil insa Ducati nu il va lasa,pt ca a mai vrut el intr-un an sa faca asa ceva,parca in 2023... -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
MM era mai rapid.Dar pe final de cursa,pe gume uzate,pe gume noi nu stiu daca era mai rapid,el singur a zis ca nu era... Prima incercare de depasire a lui MM a fost childish,ca si cum ar fi incercat sa treaca de un amator un late break la vrajeala,contracarat usor. Cand a vazut ca nu e chiar asa ca in filme,cred ca nu mai stia cum sa procedeze,pt ca "arma" urmatoare a lui MM in acest caz ar fi fost un block-pass meltenesc de toata frumusetea cum numai el stie sa faca,si cu putin contact ca sa intelegi ca trebuie sa il lasi.Dar omul era debusolat pt ca ala era frati-su si nu ar fi dat in el...Pana la urma a incercat desigur la interior, (cam imparabil pt ca a si prins apex'ul ok),iar AM l-a vazut ca vine a stat linistit pe ext si a lasat-o moarta foarte rapid. In concluzie,nu zic ca "AM l-a lasat sa treaca",dar nici nu s-a opus in vreun fel. -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
...si lipsa de reacție (ani și ani la rand) la progresele inregistrate de Ducati. Lipsă care,iată,persistă si in 2025 la Yamaha indiferent de cât wishful thinking practică atat lumea pe aici cât și cei din boxa Yamaha. Rezultatele spun o poveste dură,și continuă să spună același lucru și în 2025. True true. Faptul ca nu (mai) cade absolut deloc și totodată rulează de pe 1 ma sperie și mai mult. Cota nu îl voi lua de etalon,dar dacă fluieră tot asa și la Doha și la Jerez...Houston,we've got a problem. Și chestia și mai nasoala e ca o sa o avem 2 ani de acum încolo - cine naiba îl poate opri pe asta? -
2. Gran Premio YPF Energía de Argentina
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Mda,eu traiesc in trecut si tu plangi ca Rossi nu a luat titlul X acum 10 (ZECE) ani pe aici,a fost furat "nu s-a demonstrat" ca l-a lovit pe Memelu in dinti (trebuiau sa faca reconstituirea,proces penal cu dovezi,fond apel recurs) mese verzi samd,si te deranjeaza cand iti explic faptul ca acel campionat a fost decis pe pista. Subiecte patetice de acum 10 ani,dar eu traiesc in trecut.Ok. Quartararo e praf - din vina lui merge Yamaha prost,e bine?Happy?Ieeei. Iti dai seama ca tu lauzi o echipa care si daca prin absurdul absurdului Quartararo ar fi exact precum zici,tot vina ei ar fi ca l-a tinut atata timp ba i-a mai dat si ditai salariul?Cata fractura de logica sa ai? True.Nu imi plac bullies,aroganti si agresivi atunci cand nu sunt rapizi si vad cum pierd si ii depaseste altul mai rapid. De aceea nu il suportam pe Fenatti. De aceea nu imi place nici Marquez si "exprimarea" lui pe pista cu ceilalti. Cand dai cu piciorul intr-un concurent la orice nivel (de nivelul acela de titlu mondial nu mai zic),si la fel cand lovesti intentionat alt concurent se cheama ca esti un meltean prost si arogant care nu mai poti replica altfel si mori de ciuda ca esti batut pe pista - valabil pt ambii frumosi - Rossi si MM. Dar in fine,nici nu vroiam sa deschid acest gen de subiecte.De fapt nici nu cred ca eu am deschis asemenea subiect...ca sa iti fac pe plac : Q e un prostalau care nu exploateza motoretea corect,titlul 2015 a fost decis la masa verde,eu traiesc in trecut.Ramble on. Revenind la subiecte normale : Conferinta de presa Argentina Main points : - MM nu s-a simtit bine deloc cu med rear si la un moment dat (dupa ce era sa o culce ca i-a plecat spatele) a zis "lasa ca e bine si locul 2",nu ii venea sa creada ca fratiorul merge mai tare decat el in corner 6 (de stanga), dar dupa aia a vazut ca mezinul pe gume uzate e mai slow decat el asa ca a decis sa go 4it dar din ce zice si el si comentatorii foarte cu grija - se vede ca AM nu e un jalon pt el ca restul pilotilor pe care ii depaseste. - Lui AM ii place f mult GP24,a pendulat intre soft si med rear,a ales ca MM si Pecco,multumit de weekend si ca a fost f aproape de MM (fata de Thailand) - comentatorul a zis ceva in genul "lasa ca poate il bati next time...pe Cota",AM a dat din cap ceva in genul "yeah,right,fix"