Sari la conținut

Method

Super Membru
  • Număr conținut

    9.131
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    2010
  • Motocicleta
    '12 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ....
  • Alte autovehicule si vehicule
    VW Golf
  • Interese
    motogp fan
    F1 fan

Vizitatori Recenți Profil

4.745 citiri profil

Method's Achievements

  1. Nu nu,altii cu knowhow si heritage puternic Exact. E ca un Lego - sa se potriveasca prima oara partile mari si dupa aia restul vin de la sine. Acosta,daca se adeveresc povestile astea,poate aterizeaza pe la Ducati factory.Memelu se intelege de la sine unde ramane.Deci Pecco?... Foarte ciudat ca Gigi, care pana mai deunazi sprijinea masiv pilotii italieni,acum se dezice de cel mai titrat dintre ei...probabil pierderea titlului in 2024,reprosurile ce au urmat (s-a vazut in documentarul acela) si defilarea lui Memelu in 2025 l-au convins ca italienii sunt mai buni la mancare si espresso decat la pilotat moto Cealalta mare piesa de puzzle e Q - daca sare la Aprilia,BEz ramane ca a facut treaba buna,il sare pe JM din ghete (cred ca indiferent daca merge bine sau nu in 2026,JM va zbura pt 2027 daca Rivola are de ales intre JM si Q). JM a zis si managerul lui si Rivola ca a avut o oferta bomba de la Honda in 2025,deci e foarte posibil sa se orienteze spre ei. Insa odata ce se aseaza Q,JM,Acosta si Pecco in locuri,restul urmeaza rapid. Pun pariu ca pana in iunie la Mugello inclusiv va fi totul rezolvat,toti grangurii o sa semneze. Insa pana atunci o sa fie balamuc mare - iata ca deja a inceput cu Acosta
  2. Eu pt unul singur nu as baga mana in foc
  3. True that. Însă contractele pt 2027-2028 se vor semna in prima jumătate a lui 2026. The silly season is here
  4. Face referire la mutarea istorica a lui Hamilton la Ferrari....care (incidental) sunt tot in rosu.Cam acolo bate. Yeah,right Daca are dreptate nea ziaristul ala,Pecco....ei nu ii zic ca nu semneaza cu el,dar au semnat deja cu altul ...au facut cu el cam cum au facut si cu JM.... Curioase decizii are si Gigi asta - adica mi se pare o chestie contraproductiva pt ei - nu daca defileaza dpdv tehnic ca acum,daca ceilalti nu se pot ridica deloc la nivelul lor ca si performante nu e nici o problema pt Ducati ca au 2 primadone capatzanoase,dar daca cumva,din intamplare (Doamne-ajuta) se intampla ca Aprilia sa se ridice cumva pe langa ei ca si performante...ar fi foarte contraproductiv sa fie 2 piloti alfa in echipa pt ca se vor bate ca chiorii astia 2. In oricare din cazuri noi am fi avantajati,so..."aprob pozitiv"
  5. De aici a iesit toata povestea - link (min.11 - 17) Manuel Pecino a declarat in acest podcast ca cineva (nu spui cine,persoana importanta,etc) i-a confirmat 100% ca Acosta a semnat deja pt 2027.A spus ca nu poate spune detalii dar ca poate garanta ca e 100% semnat. A dat insa niste detalii destul de clare : "Acosta nu a semnat cu Yamaha sau Aprilia" (dooh - nu vrea la Yamaha dupa tot acest reviriment? ....si ca i s-a spus de acea persoana "Operatiunea Hamilton s-a terminat". Apoi a zis ca sa le dea un hint destul de clar (ca aia erau prosti si nu prindeau duma) : "voi italienii sunteti cam inceti (la minte) - ce culoare are echipa pt care a semnat Hamilton? Dooooh ! Deocamdata o luam ca pe o barfa insa sa vedem daca se adevereste.Ar fi...wow!
  6. Ai dreptate fără doar și poate. Însă mă gândesc la o treaba (simplă) : deja sunt prea multe articole de pe prea multe site-uri pe aceeiasi temă. Acosta e în contract cu KTM - probabil nu prea are cum sa declare nimic. Dar...Nu iese fum fără foc. Iar nea ziaristul ala deja a declarat asta in 2 randuri. Sa vedem.Am zis și anterior - sunt la nivel de zvonuri,însă...au un sâmbure de adevăr. Plus ca are și mult sens : cu "un" KTM in faliment pus la vânzare de către Bajaj pe de o parte și cu Acosta frustrat masiv de 2 ani de faptul ca el poate dar motoreta not so much,o mutare în 2027 mi se pare no brainer pt el.
  7. Daca nu ne luam dupa clasament,nici nu are rost sa vorbim - rezultatele sunt cele care primeaza si care arata cine are directia corecta.Restul sunt povesti. vorbe si povesti - ma frend, situatia ramane aceeiasi oricum ai intoarce-o : pt a inregistra vreun progers NOTABIL,Yamaha trebuie sa progreseze peste ritmul de progres al celor din fata,doar asa poate recupera gap'ul.Altfel,daca merge in ritm cu ei va ramane fix acolo unde e - pe ultimul loc. Nu conteaza ca tu nu vrei sa intelegi asta sau ca te pierzi intr-o diaree verbala,situatia de facto tot aia ramane. Deja faci pe...?serios? Colegul a pus mai sus o statistica in care el cu guritza lui a zis "Yamaha a progresat 0.3s/tur,Ducati 0.6s - despre acea statistica vorbeam. Nu are rost sa ne contrazicem de dragul contrazicerii.Ai dreptate,eu nu stiu despre ce vorbesc cand spun ca Yamaha e pe ultimul loc aberez,ei de fapt merg foarte bine.Hai sa incheiem discutia aici ca nu ajungem niciunde.De atatea ori am spus ca nu are rost o discutie logica cu tine despre acest subiect,si de fiecare data ajung sa fiu atras in ele.No more. Asa are logica. Acelasi jurnalist e amintit : Manuel Pecino claimed that Acosta has already signed his contract for 2027, but says he can’t confirm which team he will be riding for. Pecino did rule out Yamaha and Aprilia, leaving KTM, Honda and Ducati as the remaining options. Previous reports have suggested that Honda would triple Acosta’s salary, though the rider himself has said money will not be his motivation. Deja incep sa iasa zvonuri din mai multe parti : ‘Everyone’ at KTM is ‘resigned’ to losing Pedro Acosta next year amid Ducati links Am spus-o primul,a se consemna ! Doamne-ajuta sa il vedem in rosu umar la umar cu...Marcelino? Silly season a debutat in forta
  8. Da...nici eu nu pricep - adica Acosta "a fugit" de la uzina?.Doar am dat quote,am zis ca poate mai are altcineva date,dar daca e chiar asa,asta e huge. Eeexact. Yamaha e sitting duck in curse chiar din cauza caracteristicilor sale.Au explicat TOTI pilotii Yamaha care e problema,au explicat si oponentii Yamaha cum ii blocheaza in curse lejer si fara drept de apel,a explicat toata lumea din paddock - colegul insa alege sa ignore absolut tot ce zice paddock'ul si sa isi mestece in continuare teoria "Q e de porc,Yamaha ar zbura cu alt pilot" - nu mai reiau nu mai are rost. Nu cred ca ii poti schimba nici gandirea si desigur nici discursul - chiar daca vine Marquez la Yamaha si zice si el acelasi lucru,omul tot pe a lui o tine. In mintea lui Yamaha a inregistrat un progres fantastic doar ca e pe ultimul loc din cauza lui Quartararo.Mai ai ce reply sa dai la asa ceva?Eu personal nici nu mai incerc Sa intelegem ca Yamaha si Honda duduie Pe clasament s-a uitat cineva?Ati observat ca sunt pe ultimele locuri nu?Si continua,vor continua samd sa ramana acolo,afara doar de cazul cand KTM va fi parasita si de sponsori,bani,piloti etc. Pai da mai nene mai,dar progresul sau regresul unui competitor/echipe se face in functie de concurenta,nu?Ca asa e'n tenis.La cine te raportezi - la circuit? ..."Noi am progresat masiv - suntem cu 0.3s sub timpii nostri de anul trecut,dar bulangii aia n-au stat si ei sa ii ajungem,au continuat dezvoltarea...not fair" - asa? Aia am zis tot timpul dar lumea nu aude si dupa aia e surprinsa - daca vrea sa recupereze timpul (de 10 ani) in care a dormit,Yamaha trebuie sa progreseze la un ritm mai accelerat decat al concurentei !! Nu te poti raporta la ritmul tau de anul trecut daca tu esti ultimul din curtea scolii !!! - trebuie sa te raportezi la progresul locului pe care il urmaresti (ideal ar fi sa urmaresti pe cei de pe primele 2 locuri,dar na) Doar Ducati de pe primul loc se poate raporta la timpii lor si in functie de ei sa incerce un progres,in rest toti ceilalti,daca vor sa se bata cu Ducati,ghici ce - trebuie sa se raporteze la timpii si progresul per lap al Ducati. Aaa,daca vor sa o dea asa in modul "iata - noi am progresat - avem timpi anul asta mai buni decat ai nostri de anul trecut",felicitari - au facut o treaba super! - fantastic revirimentul ...suna foarte mult a raportare din Epoca de Aur - "am depasit productia la grau la porumb,duduie economia. Si ei sunt ultimii din coada.Si nu asta e rau,e rau faptul ca iata - dupa cum zici - nu numai ca nu recupereaza,dar raman din ce in ce mai in urma.Daca continua pe aceasta linie,cu locul 1 luand 0.3/0.4s pe tur pe fiecare an peste ei,mi-e teama ca in progresul si revirimentul lor fulminant,in 10 ani vor ajunge sa aiba timpi similari cu cei din moto2. Meanwhile,in timp ce unii fug dupa cai verzi pe pereti,altii au un plan bine pus la punct si deja se gandesc la 2027 : Aprilia’s new 850cc MotoGP engine “ready, running”
  9. "Ma roade invidia" (plastica exprimarea) - ai impresia ca vroiam si eu sa scot V4 si Yamaha mi-a luat-o inainte?Genial. Da,pana acum ii criticam ca nu reactioneaza de ani de zile la toate progresele ce s-au facut in gp,true.Si aveam dreptate,desi parca ma contraziceai nu?Reactionau sau nu reactionau,ia spune-mi? Nu dau cu pietre in ei,ba chiar ii aplaud pt faptul ca au renuntat la strategia impamantenita de a aduce o data pe an la Missano o moto pe sistemul Caragiale "schimbare primesc,dar sa nu se schimbe nimic" ,si ca dupa cum bine zici au iesit din zona de confort, doar ca...timingul mi se pare total anapoda,directia mi se pare anapoda,am mai spus de ce - nu mai reiau. Eu chiar sper sa faca o racheta - am mai zis asta.Si o sa ii aplaud daca fac si o sa ma bucure pt ca atunci Q va avea o moto cu care sa se poata bate la podiumuri.No hate there,dimpotriva... Nu incerc sa te conving de nimic.Nici pe tine nici pe colegul damager,mai ales ca voi 2 erati cei care incercati in mijlocul sezonului sa ma convingeti pe mine de "revirimentul Yamaha".Unde e acest reviriment btw? Eu spuneam ca nu le cred declaratiile de presa si am emis o parere (am voie?) cu privire la motivul real al acestui V4 mid-season si cu 1 an inainte de un mare shift in regulament - si anume "momirea" lui Q in a semna pt 2027 and beyound si de aici discutia cu colegul Gixu despre adevaratul motiv al acestui efort al Yamaha,moment in care a venit colegul damager si a zis ceva in genul "au declarat de ce vin cu V4,nu ai fost tu atent" - mda,nu cred o iota din ce au zis.Colegul poate crede asta nu inseamna ca eu cred sau ca treaba sta precum declara ei.Ohoo,avand in vedere declaratiile lor trecute si infaptuirea ulterioara...au procent de 90% fail Dar colegul e liber sa ii creada,iarasi,no hate there. Am spus insa de ce eu personal nu cred o iota din discursul Yamaha : pt ca aproape de fiecare data Yamaha a declarat ceva ca in viitorul apropiat sa faca fix invers.Asta impreuna cu rezultatele lor mirifice,fulminante din ultimii ani ma fac sa nu am incredere nici in ce zic nici in ce fac ei.Tu ai crede pe cineva care te-a mintit de 5 ani?Si care iti zice ca o sa rupa norii cand el s-a dus din rau in mai rau pana a ajuns pe ultimul loc? Iti repet si tie ce am zis colegului - dati-mi un motiv pt care ii credeti voi Nu construiesc nici o teorie - doar spun ca motivul venirii cu acest V4 e pt momirea lui Q nu pt ca au vazut ei brusc ca V4 rulz si L4 e pishu. Haidi bai nene bai,de o suta de ani "Yamaha core" "we intend to maximize corner speed we think that is the key" blablabla si deodata cand stramba ala din nas si se anunta zvonuri de plecare gata pac - V4 si stop'n'go.In mijlocul sezonului.Da n-are legatura cu momirea lui Quarta,nu,nu Eeeeexxxaact - realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur,nu? Pe de o parte ma critici ca nu cred declaratiile Yamaha,pe de alta parte imi explici ca declaratiile lor nu valorau nimic anul trecut. Ahahaahha,geniala duma asta. Acum valoreaza?Ce s-a schimbat? Aparte de discuțiile noaste "de iarnă",una puternica de prin presă - sa vedem dacă e doar silly season sau chiar are un sâmbure de adevăr. Dacă se adeverește,ar fi...wow : "Pedro Acosta may have signed a contract with Ducati Lenovo until 2027. This has been confirmed by journalist Manuel Peccino, who has compared the Murcian rider's signing to Hamilton's move to Ferrari" Nu înțeleg totuși cum a semnat contract cu Ducati Lenovo...asta înseamnă Ducati factory- sa mearga unde?în locul lui Pecco?Nu cred ca e posibil...sau a semnat gen Aldeguer cu Ducati dar merge la o echipa satelit cel mai probabil VR46...
  10. Pai eu ti-am detaliat motivele pt care intradevar nu cred o iota din ce bomban ei - dupa cum ti-am spus mai sus (cu argumente),cand cineva declara ceva ca peste 1 an sa faca fix invers de cum declara...si asta de mai multe ori...cand rezultatele sunt derizorii fata de ce declara,spera,viseaza ei....eu zic ca e normal sa nu cred. Comportamentul lor din ultimii 10-12 ani,rezultatele si istoria recenta arata ca nu prea sunt demni de crezare. Nu stiu de ce ii crezi tu asa cu ochii inchisi,sunt curios ce te face sa ai incredere in ei. Dar meh,fiecare dupa cum considera....tu si cu inca un coleg de aici credeati si preamareati si "revirimentul Yamaha" in timp ce eu iarasi eram Toma necredinciosul si oare cine oare cine a avut dreptate? So feel free sa ii crezi,dar nu ma condamna pe mine ca nu cred o iota din ce declara.Cand o sa aiba si ceva rezultate in spatele declaratiilor sau macar cand o sa fie consistenti in aceleasi declaratii de la un an la altul si nu o sa se suceasca la 180 gr (cum s-au sucit de atatea ori),atunci o sa ii cred si eu,pana atunci insa...no way. Pe Bartolini il cred,tocmai pt ca, spre deosebire de Yamaha,Bartolini are in spatele lui niste realizari in istoria recenta...problema e,iarasi,cu declaratiile Yamaha care sustinea sus si tare pana in 2024 INCLUSIV ca motorul L4 e foarte bun pt motogp'ul actual si nu vad nici un motiv pt care sa il schimbe....si in 2025 ghici ghicitoarea mea ce au facut Yamaha ? Si-au schimbat discursul cu 180 gr....hai maaa,dar de cate ori au mai facut ei asta? As zice ca diferenta majora (de putere) vine din mijloacele de fabricatie care fac ca Ducati sa fie top dog - o moto cu o asemenea aerodinamica si cu atat de mult df sa fie ca si forta peste toti....e cineva foarte meserias care face motoarele alea acolo,utilaje,puritati materiale,tolerante nu stiu ce au in plus dar au ceva.Deh,si-au bagat nemtii coada si daca nici nemtii nu stiu cu motoarele.... Si iarasi,repet,o diferenta mare o face grip'ul superior Ducati (atat mecanic cat si din df) - si aici Yamaha e mega-deficitara,si cred ca nu se va schimba mare lucru la acest capitol daca trec la V4. Sper sa nu am dreptate,eu sincer sper ca Yamaha sa scoata un avion la anul la Sepang,dar ma indoiesc masiv ca va fi asa. Stii cum era meme'ul ala cu picioarele sus pe masa in parc : Change my mind Eeexact. Sezonul 2025 care a fost fantastic pt AM si care coincide cu sezonul fulminant al fratiorului cel mare e doar un sezon - dar sa nu uitam ca omul e din 2020 in gp si a fost si pe la HRC Factory samd si...nada.
  11. Aaa,pfff.Eram f curios cum ar rula AM pe GP25. Dar vom vedea la ceilalti - Diggia nu a rupt gura targului pe GP25,dar nici f prost nu putem spune ca a mers,spre deosebire de Pecco. Am auzit si eu ce "au explicat" ei.Yamaha a explicat multe la viata ei : a explicat cum nu era neaparat necesar seamless'ul cand toata lumea deja avea seamless si ei mergeau inca cu qs,a explicat cum nu au nevoie de echipa satelit cand plangea Poncharal sa ii dea lui Zarco o moto factory in regim de client ca in urmatorul an parca? cand a venit Petronas sa se intoarca fix la 180 grade sa faca fix ce ziceau ca nu au nevoie anul trecut,Yamaha sunt aia care l-au concediat pe seful de proiect (japonez) pt ca a zis Rossi la jumatatea sezonului ca motoreta e de calcat (2018 daca imi aduc aminte bine) ca mai apoi sa vina Q sa le arate ca motoreta pe care o blama Rossi se poate bate la victorii impotriva lui Marquez,samd samd. Yamaha e buna la explicatii,mai naspa cu punctajul in clasament performantele pe pista etc,de aceea nu prea pun baza in explicatiile Yamaha - pt ca ce spun ei nu se reflecta in realitate,plus ca iata,istoria recenta ne arata ca ei insusi au tendinta de a-si contrazice explicatiile in cam urmatorul an dupa ce le-au dat....ceea ce cred eu se va intampla si in cazul de fata Colegul intreba altceva : aparte de "explicatiile" lor,ar fi interesant de stiut care ar fi logica reala din spatele acestui shift total de la L4 la o moto noua V4 care mai apoi sa fie aruncata la gunoi pt a crea o alta moto noua de 850. O explicatie pe care o vad eu plauzibila e ca au facut acest V4 special pt a-l tine pe Q la echipa si pt 2027 and beyound - sa ii arate ca se pot schimba,ca pot imbunatati samd - dar tot ce au facut este sa isi dea cu stangul in dreptul pana acum,si sa ii arate de fapt ca nu poti scoate o moto total noua de la un an la altul - ceea ce e si normal - nu critic Yamaha pt ca nu poate scoate V4 de pe un an pe altul,critic Yamaha pt ca s-a apucat acum de asta in loc sa lucreze pt un proiect nou 2027 in liniste inca din 2025.Si mai ales critic Yamaha pt ca,la fel ca si Honda de multe ori,imita forma fara sa inteleaga fondul. Nu are nici o logica - adica L4 era viabil pe 1000 dar pe 850 nu mai merge?DE CE? Daca ei credeau ca merge f bine pe 1000 (ceea ce au spus in trecut de multiple ori),de ce nu ar merge pe 850? Se schimba alezajul si cursa - oricum motorul este "square" pe 1000 la fel va fi si pe 850. Intrebarea mea este - daca ceva functiona pe 1000cc de ce nu va functiona pe 850? Dupa cum am mai spus,problema nu cred ca e la V4 vs L4,ci la puterea pe care sunt capabili sa o scoata dintr-un motor (si care zic ca e simtitor mai mica decat ce pot Ducati) si aici e vorba de tehnologie,fabricatie,tolerante,samd samd,cred ca Ducati sunt peste,si mai ales ! despre grip,grip pe care nu il pot rezolva doar trecand de la L4 la V4. Eu il inteleg....pe un sfert.Ok hai sa zicem ca la mijlocul lui 2024 a fost el momit de Bartolini - daca iti aduci aminte descria periplul sau inainte sa semneze "m-am urcat in masina si am condus 800km dus-intors sa merg la ei la fabrica si mai ales sa am o discutie fata in fata cu Bartolini" ce tocmai fusese furat/adus de la...Ducati? - asta + powerpoint'urile (a explicat MM cel mai bine) + banii sa zicem ca l-au convins.Ok. Parerea mea este ca totusi el visa ca vine ala si urca firma pan'la cer.Repet - MM si ulterior periplul Honda ne-au aratat ca asta nu se poate intr-un an si nici macar in 2-3.Vise taica,vise.Cu alte cuvinte mi se pare ca se mintea singur - ar fi fost mult mai inteligent pt el sa asculte macar ce aveau de spus Aprilia care il curtau la acea data. Eu sper sa plece la Aprilia,pt ca mi se pare moto care a progresat cel mai mult anul asta si e acolo la 85-90% din performantele Ducati,si cred/sper ca Aprilia+Q s-ar putea bate la podiumuri/victorii de etapa macar. Conteaza f mult cum se vor pregati pt acest reshuffle,dar eu zic ca cei care sunt meseriasi acum la a face o moto (adica Gigi si Rivola) vor fi meseriasi si pe viitor,si m-as mira sa se intoarca clasamentele cu susul in jos.Sper sa o comita Gigi macar 1 an sa nu fie Ducati best bike of the grid Good point Nu uitati echipa all-italian Dovi+Petrux propovaduita de Gigi in dauna altor nume mult mai bune acum cativa ani
  12. Funny Eu abia astept sa ii vad pe toti cei care merg cu Ducati vechi de 1 an pe GP25 - atunci ne vom elucida daca Bagnaia vorbea prostii sau nu. Si mai ales pe AM sa il vad pe GP25...sau ii dau moto actuala pt la anul?
  13. Eeexact.Colegul asta nu intelege : faptul ca Yamaha (nu pilotul ci motoreta) functioneaza bine doar in conditii ideale si mai ales cand are cale libera in fata. E un sah mat care o face pe Yamaha/Q neputinciosi la fiecare curba si linie dreapta - singurul lor atu devine useless in cursa. Colegul nu vede problema asta,problema ce persista de ani de zile,ba mai mult fix aceasta problema a fost enuntata acum cativa ani de....Miller?Petrux? care descria razand cat de usor este sa blochezi o Yamaha "trebuie doar sa nu ii lasi sa isi faca trasa pe apex ceea ce e foarte usor pentru noi" - si tadaaa. Colegul nu vede ca Q nu poate ataca absolut niciunde - nu pt ca ar fi el prost si nepregatit ci pt ca efectiv nu are cum : pe frane are cu min 15% mai putina frana decat ceilalti (nu poate frana cu spatele ca Yamaha),viteza pe viraj nu o poate pune la treaba ca ii franeaza aia in fata si ii blocheaza trasa (diferita de a celor cu stop'n'go) iar pe accelerare nici povesti.Pe linia dreapta e rizibila Yamaha deja - si atunci ce sa faca pilotul?Nada. E usor insa sa dai vina pe gayiutz,dar realitatea e alta.Si realitatea musca de cwr si ii va musca si mai rau fara Q. Eu in locul lui Miller mi-as dori grip mai mult ca ei ziceau ca patinau si in a4a...deci degeaba are 20 de cai in plus - cum patinezi cu 260-270 la fel de frumos patinezi si cu 280-290 Eu am vazut doar un singur motiv - acelasi ca la Honda/MM : sa ii arate lui Q ca ei pot scoate o moto performanta,iar cumva etalonul performantei a ajuns sa fie asociat cu V4,lucru ce nu e necesar adevarat.Cred ca secretul performantei (Ducati,Aprilia etc) e grip'ul nu acel motor.Ok - intradevar V4 are mai mult cuplu pt ca e perfect echilibrat si nu ii trebuie arbori de contrablanasare,dar acolo pierzi 1-2 cai nu 20...Ducati are tehnologie mai buna,cu totul regretul pt japos,eu cred ca motorul Ducati va fi in continuare cel mai puternic. Trial and error ne arata Honda ca nu functioneaza.Dar se prea poate ca si Yamaha sa se fi gandit la fel ca ei... Sesiuni de test eu stiu ca au plenty,ca ei pot dezvolta cum vor fiind in ultimul tier,poate gresesc eu... Vorba ta insa - tare as vrea sa inteleg si eu cum au gandit-o sa reconstruiasca ei moto de la zero in anul premergator unei alte constructii de la zero obligatorii.... true - faptul ca provin din moto2/3 nu garanteaza ca vor confirma in gp.Insa procentajul e al naibii de bun,avand in vedere ca toti (nu?) campionii de gp au venit din clasele mici.Asta denota ori ca acele campionate ii pregatesc cel mai bine pt reusita in gp,ori ca toate talentele tinere merg in acele campionate. In schimb cei care provin din sbk au sanse de reusita ZERO (pana acum) in gp. So?Nu e logic sa promoveze la clasa mare echipele piloti din pepinierele de unde stiu ca au by far cea mai mare sansa de a confirma? Exact.De aia consider ca eu pot spune ca Yamaha au o strategie gresita si e o sansa foarte mare sa am dreptate (heh,deocamdata am dreptate 100% avand in vedere pe ce loc sunt,sa vedem la anul). La fel,tu ai dreptate sa spui ca Q e un pilot slab judecand dupa rezultate,parerea mea e ca Q a facut o mutare slaba cand a semnat cu Yamaha si daca va semna din nou va face o mutare decisiva pt cariera lui una a la Zarco - KTM cand era curtat de HRC care la acea data era locul 1.Francezi.... Daca/Cand Q se va muta pe o moto capabila la fiecare cursa de podiumuri,vom vedea cu adevarat ce stie/daca stie si cine a fost vinovatul in lipsa de performanta de pe Yamaha - eu indraznesc sa zic ca japonezii. Cum ?Ahahahah Pai ai zis ca Jarvis e praf,imi aduc aminte foarte clar.De mai multe ori.Eram si sunt perfect de acord cu tine. Ai zis ca seful de proiect greseste cand asculta pilotul Q - pai asta inseamna ca e un sef de proiect ce duce motoreta intr-o directie gresita si prin urmare omul e neperformant. Despre pilotul lor nr.1 nu mai vorbesc. Despre Rins ce parere ai? A mai ramas cineva? ca te-ai exprimat de toti oamenii de top de la ei in termenzi critici.
  14. Echipele promoveaza piloti de moto2 pt ca pilotii de moto2 sunt meserie - daca ai vazut o cursa de moto2 (nu zic live,ca live intelegi instant ce incerc eu sa explic - eu m-am ingrozit efectiv cat de exacti sunt).Toti,absolut toti campionii pilotii care spun ceva in motogp toata lumea buna a venit din moto2 (exceptii infime...Petrucci parca?)....si tu zici ca moto2 e de porc...mda....inseamna ca toti campionii din gp de la Rossi pana acum la Acosta si Marquez au venit degeeaba - trebuiau sa aduca de la sbk ca ii rupeau pe astia Ti-a explicat si colegul mai sus,vorba lui s-a discutat si in dunga acest subiect - pilotii de sbk au avut prestatii nu slabe ci derizorii in motogp (pt ca A pt ca B pt ca etc - doesn't matter - rezultatele raman),in timp ce pilotii de moto2 ce au trecut in sbk si pilotii care erau prea batrani pe final de cariera etc si au trecut in sbk au rupt. Astea sunt facts - rezutatele vorbesc - daca parerea ta e diametral opusa fata de facts (cum se intampla de multe ori dealtfel),e problema ta.Asta inseamna ca visezi,ca iti doresti dar nu ca se si intampla - omul e liber sa viseze eu nu am o problema cu asta,doar ca visele sperantele etc nu corespund realitatii. Realitatea e cea spusa de colegul mai sus - si pana acum nu s-a materializat nimic in sensul in care propovaduiesti tu cu pilotii de sbk.Speram sa o faca turcul - hai cu rahatul turcesc (e un fel de mancare f bun daca ai fost la Stanbul,nu o jignire ) Exact - esti liber sa vezi in Q ce vrei tu,don't let me stop you.Eu te-am contrazis in legatura cu asta - avem pareri diametral opuse,e ok - nu trebuie sa avem toti aceeiasi parere. Problema (mea) cu ce ai zis tu (daca urmezi firul logic al apostrofarii de mai sus) e atunci cand imi spui ca sunt arogant cand spun ca Yamaha are o abordare/strategie gresita : nici unul nu suntem in masura sa declaram ceva in cunostinta de cauza - nici eu despre Yamaha nici tu despre Q - nu avem o parere avizata in legatura cu aceste subiecte. Insa eu cand ma uit peste rezultate,pot sa imi formez o parere personala in legatura cu strategia lor si sa trag o concluzie bazat pe faptul ca acum sunt pe ultimul loc si in trecutul apropiat erau pe 2,si sa o spun aici.Asta nu inseamna ca sunt arogant,sau ca nu ar trebui eu sa comentez prestatiile Yamaha. Daca eu nu ar trebui sa comentez prestatiile Yamaha,nici tu nu ar trebui sa comentezi prestatiile lui Q.Sau a altui pilot.Sau echipa.Simplu - egalitate. Ma indoiesc ca e asa,stiu teoria ta - e vina lui Q.Orice la Yamaha nu e pt ca dorm ei,ci pt ca e Q acolo.Cand era Rossi,mama ce mai mergea - stim placa. Dar presupunem - cum era aia la matematica - presupunem prin absurd ca e fix asa precum zici tu : pai atunci a cui e vina mai maestre mai???Nu tot a lui Yamaha??? A cui e vina cand seful de proiect apleaca urechea la avioanele unui pilot? Si hai ca Honda are o urma de scuza - se poate calca in ea scuza ca rezultatele le-au dat peste ochi din 2020 pana acum - dar totusi ei au ascultat de un tzspe ori campion mondial,Yamaha asculta de neica-nimeni. A cui e vina cand seful de proiect bajbaie sau asculta pilotii?(Avem aici lectia unui sef de proiect meserie Gigi-Lorenzo "this is the bike - you should adapt") A cui e vina cand o echipa angajeaza un pilot "supraevaluat","care nu stie sa mearga in curse","nu stie sa depaseasca""cu cea mai mare rata de regresie in curse" etc - vorbele tale si cauta sa il mai si prelungeasca?A lui Q?A lui Gigi dall'Igna?A lui Rossi?A lui Bartolini?Sau totul e vina Yamaha? Ai (as usual) o carenta de logica : pe de o parte lauzi Yamaha (am uitat pentru ce...pentru heritage ca pt altceva pt ce?) si inginerii sai,pe de alta parte spui ca majoritatea oamenilor de top angajati de Yamaha sunt de mare porc.Pai de aici tragem o singura concluzie : daca oamenii angajati de Yamaha (si nu ma refer la femeia de serviciu ci la oamenii de top - pilotii sefii de echipa,sefii de proiect etc) sunt precum zici tu ca sunt,inseamna ca insusi echipa e de mare porc,prin urmare strategia lor de abordare nu e deloc corecta,nu? Trage tu concluzia
  15. O echipa de uzina sa se bazeze pe un nene de 29?30? de ani care n-a facut in viata lui o cursa in motogp....destul de...naiva?optimista? nici nu stiu cum sa o calific. Eu nu cred ca se bazeaza pe turkish delight,cred ca ii dau si lui o sansa.La o echipa de client.Dar prim pilot...meh.Chiar daca il pierd pe Q,nici chiar Yamaha nu ar fi atat de disperati.E frumos si cu stoppie si cu drift si cu sbk,dar aici e alta liga,si el nu a parcurs 1km de cursa macar - ne bazam pe wishful thinking deomcadata.Bine ar fi sa confirme,eu am indoielile mele cu privire la pilotii veniti din sbk,nu mai reiau,dar ii doresc sa mearga avion.Forza! Da da - clar e un efort financiar in plus,insa nu am zis sa o faca la nivelul F1,ci la nivelul Ducati macar - asta daca vor sa recupereze timpul si performanta pierdute ! Nu? Tu vrei sa te ridici de pe ultimul loc pe locul 2?3? macar nu?Banuiesc ca asta vor....dar daca nu sunt dispusi sa investeasca macar la nivel cu cei de pe podium (nu mai zic ca in mod normal pt a recupera gap'ul ar trebui sa investeasca peste ei),dar daca nici in ritmul lor nu esti dispus sa vii....ce pretentii sa mai avem la a recupera?Ori Ducati dupa cum chiar tu ai aratat,deja dezvolta 2027.So? Daca o luam asa pe sistemul "tu crezi ca aia nu stiu ce fac?bine ca esti tu destept sa le spui" nici nu mai are rost sa discutam. Pe acelasi sistem si tu esti foarte arogant catalogand drept neperformant sau ca nefiind in stare sa exploateze motoreta la maxim un pilot campion mondial precum Q. Eu comentez ce vad - si anume un constructor reputat care acum 5-6 ani se batea la primele locuri din clasament acum e pe ultimul loc.Astea nu sunt nuante,sunt facts.Ori daca a ajuns pe ultimul loc,in mod sigur strategia lor nu e corecta.Sau bine,sunt 2 variante : a) strategia lor de dezvoltare nu e corecta,de aia si locul pe care au ajuns b) strategia lor e corecta - Yamaha isi dorea cu ardoare ultimul loc la constructori.Obiectiv implinit. Alege tu o varianta Ideea de baza ramane - sunt in deep shiiit.Nu cred ca asta au intentionat,deci prin urmare clar au zbarcit-o. Repet - dezvoltarea nu tine de Q,sau nu ar trebui sa tina.Daca tine,inseamna ca strategia lor e prosteasca - revenim la HRC 2019 and beyound care ne-a aratat ce se intampla cand te iei cu dezvoltarea dupa directia dorita de pilot. Rezultatele vor aparea cand vor avea o directia clara si corecta - iar acea directie trebuie imprimata de seful de proiect,nu de Q. Q trebuie doar sa dea blana orbitoare.Si eu zic ca da.Daca va veni altul nu va reusi zic eu aceeiasi blana orbitoare. Pai tocmai - aveai un proiect mulat special pe guma fata proiect pe care te-ai co(d)it sa il schimbi din 2016 incoace,si acum cand ii vine apa la moara din nou acelui proiect,tu il schimbi cu un proiect mulat special pe guma spate?Fix acum cand se schimba iar lucrurile? Logica?In afara de faptul ca actioneaza cu un retard de 10 ani? Aparte de faptul ca apropo de buget - arunci o moto la gunoi in 2025,ca mai apoi sa arunci inca una la gunoi in 2026? In fine,sa vedem ce o iesi.Dar nu as miza mare lucru pe ei.
×
×
  • Creează nouă...