-
Număr conținut
9.102 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Permis moto din
2010
-
Motocicleta
'12 RR
-
Club
motociclistii de weekend
Informații profil
-
Motociclete detinute
....
-
Alte autovehicule si vehicule
VW Golf
-
Interese
motogp fan
F1 fan
Vizitatori Recenți Profil
4.667 citiri profil
Method's Achievements
Grand Master (14/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
What do you think? Tot timpul am zis ca Vinales e mare meserie - ca și viteza pe tur e in primii 5 lejer. Vinales e ca Pedrosa pe final de cariera : total anonim dar 1-2 curse pe sezon pe circuitele și în condițiile unde i se aliniază lui stelele,omul devine imbatabil.Pacat de skillul ala,dacă ar fi fost acompaniat de un psihic pe măsură... Pune-le liniștit aici ca tot aia e. Aia e întrebarea : cum va fi GP26? În alta ordine de idei,bai am o nedumerire : a ajuns și Celestino Vietti în gp?Deci eu înțeleg- tovarăș cu Rossi șamd compagnieri viva Italia șamd dar las-o'n....chiar asa? Vietti...în motogp?
-
A. Asta nu am știut. Mda deci final Times....The usual suspects : Aprilias,Ducatis,Acosta (nu voi spune ktm pt ca Acosta a obținut acel timp "în ciuda"motoretei nu cu ajutorul ei) Yamaka....departe.E ok pt o moto noua,dar...slăbuț.
-
Bez a facut 1.29.7 Q - 1.30.0 (pe V4 i guess) Pentru comparatie Fastest lap e Bez quali 2025 - 1.28.809 Fastest race lap Raul Fernandez - 1.29.976 Timpii sunt buni dar trebuie luati "with a grain of salt" cum zice americanul din cauza gumei depuse in urma weekendului de curse si in consecinta aderentei crescute. Dar pt race trim timpii sunt buni.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai Diggia e singurul care mai are GP25 in afara factory nu?Eu asa imi aduc aminte... True - insa atunci JM era convins ca Aprilia va fi de mare porc in sezonul 2025 and beyound.Acum...cred ca s-a sucit - Acum e "aprilia 4laif" Stai cuminte ca l-a bagat frati-su la HRC,decum la Ducati.Just wait. Neah,nu cred ca va fi strans plutonul in 2027 - tot timpul cand e un reset,apare 1 care a nimerit-o (sau s-a pregatit f bine pt asta) si restul sunt in deriva pana trec 3/4 din sezon si le calibreaza si ei. Ce e interesant...,insa binemeritat pt respectivii ,e faptul ca, odata cu trecerea la Pirelli care dupa cum a zis colegul damager sunt niste gume care avantajeaza fatza,se prea poate ca Yamaha sa fi cazut in picioare - cu actuala moto L4.Insa cum ea pana in 2027 va ingrosa randurile V4 stop'n'go cu apasare pe spate...va fi in aceeiasi barca care se scufunda cu restul. Ironic nu? -
Ar fi interesant sa vedem un 2027 cu Acosta si Q pe moto cat de cat performante.... Problema (variabila?) care va fi in 2027 e ca cine stie daca Ducati si Aprilia vor ramane cele mai performante la schimbarea gumelor? In mod normal tot ei ar trebui sa fie totusi..
-
Normal ca vrea uzina,toti vor.Dar vrea uzina Ducati ,nu uzina "speram ca in vreo 4-5 ani ne vom bate la podium". Dupa cum bine zici - MM le-a aratat in 2023-2024 cum se descurca un pilot bun pe o moto proasta si apoi pe o moto ok.Nu buna - ok.Le-a aratat acum si cum se descurca pe o moto buna si ce inseamna motoreta in ecuatia performantei,cred ca au inteles toti. Dar na,nu e loc - next best thing e un Ducati actual in regim de client...adica Diggia's bike. true that.De aia ma gandesc ca va vira spre Aprilia. JM e cel mai fraier daca da Aprilia din mana pe Honda de pe gard.Nimic nu e exclus inca cu el...e prea labil psihic,prea indecis prea merge dupa mood. Bez la bataie pt un titlu...nu o vad.El e baiat bun si muncitor si rapid si constant...insa nu are acel ceva. Meh,nu o vad ca pe o problema - a reusit Miller vorba lui sa se adapteze de la V4 no steer si cadru de carbon al KTM'ului la Yamaha 4L - da-i qheiului o moto buna sa vezi cum merge. Cum ziceam mai sus,cred ca dupa MM-Honda 2023 si MM-Ducati Gresini 2024,toti au inteles ideea : daca nici MM nu a putut face performante pe Honda,vin ei si o duc pe podium?Haida-de.Or fi ei increzatori in puterile lor,dar nici chiar asa AM va avea contract de fabrica pt 2027 4sure. Aa,aa am uitat sa zic - pai cel mai periculos contracandidat la scaunul lui Bagnaia nu e JM,e fuckin AM cel prelung - ochii la minge Pecco ca ala il sare din ghete. Te contrazic - vezi ce zice Acosta,vezi ca omul are alt mindset : "I live with my mother and travel by van.I don't think about money" Eu zic ca Acosta nu va alege banii ci performanta si ca nu va musca momeala Honda sau Yamaha - omul vrea arma sa se bata cu demonul. Garantat - are toate atuurile : e arogant sigur pe el mindset de campion,abia asteapta o ocazie sa ii arate lui MM cat de mari are oole...ba si sunt mari rau Nu sacrifica nimic nu vrea sa iroseasca nici un an - vrea direct sa o dea de la egal la egal cu Marcel - pai de aia s-a dus la Uccio - a intrevazut o speranta daca KTM (de care e legat din pacate prin contract) dadea ortu.Nu s-a materializat.Insa omul abia asteapta sa fie liber. Eu cred ca se va duce la oricine ii da o moto cu care se poate bate cu MM,cred ca va merge si pe gratis numai sa i se dea posibilitatea sa il atace pe demon.
-
@frigider ai avut dreptate - interesanta cursa la moto2 - nu am inteles ce a facut Manu - a pus guma prea soft?sau de ce s-a dus asa rapid guma? Mi-a placut faptul ca Moreira s-a lansat sa il depaseasca cu tupeu chiar daca nu trebuia...omul era slow oricum. Mi se pare ca a cedat psihic dupa greseala (masiva) de la Sepang - acolo s-a jucat tot. Revenire de la 61 puncte in spate...am zis la jumatatea sezonului ca ar putea fi un candidat la titlu,dar nu mai credeam demult.Mai ales dupa prostia facuta la Sachsen mi se pare?Na,poftim ca a luat campionatul.Ok ok - si noroc mult - Gonzales a pierdut 50 puncte aiurea insa totusi... Foarte misto si lupta pe ultimele tururi dintre Holgado si Izan - Izan ala e nuca tare,era bun la moto3 pacat ca s-a ofilit cand a ajuns la moto2... La anul vom avea o batalie puternica : Alonso vs Holgado,sa vedem daca poate veni si Manu Gonzales din nou. Oricum a fost frumos campionatul la moto2 Da au fost niste discutii a recunoscut si Uccio,mai ales dupa ce s-a spart buba cu falimentul KTM omul si-a cautat rapid loc in eventualitatea ca austriecii se vor retrage la sfarsit de 2025,insa cand au primit injectia de 475mil si au decis (prosteste dpdv financiar zic eu) sa nu renunte la echipa de motogp racing,totul a ramas in coada de peste - contractele sunt contracte,Acosta are "multi-annual contract" si probabil nu poate fi anulat asa din incheietura. Sunt convins ca VR46 i-au zis "te luam a2a zi daca esti liber de contract" dar omul nu e liber. VR46 au reiterat ca (in ciuda performantelor sale....inegalabile) Morbi are contract si pe 2026 si va mai ramane si la anul cu ei. In concluzie,nu se misca nimic la anul,toti raman unde sunt ,in afara de cei stiuti - Moreira (contract cu Honda) la LCR Idemitsu in locul lui Chantra care avea ritm de moto2,si Toprak (contract cu Yamaha) la Pramac in locul lui Oliveira sa ne arate el cum e cu stoppies - vor face stunt team el cu Miller Din primavara lui 2026 insa...incepe silly season - eu zic ca din iunie pana in pauza de vara se vor face toate vorbele si vom sti care unde se duc - asa a fost si in 2024. Ce prevad eu pt 2027 : - Morbi out inlocuit cu Acosta - KTM dispare,CF Moto le cumpara locul si infrastructura echipei de gp - Miller out - Rins out inlocuit cu Toprak daca acesta merge bine sau daca nu cu alta achizitie Yamaha - ori rookie ori vreun Diggia Raul Fernandez etc - Q este pivotal pt mutarile din 2027 : in eventualitatea ( peste 70% sanse zic eu) in care decide sa plece de la Yamaha,va vrea o moto de podium - asta inseamna Ducati in regim factory (Diggia's seat dar fara bani frumosi) sau alegerea mai logica mai ales la cum a terminat respectiva sezonul - Aprilia Factory.Bez cred ca nu se misca niciunde - e happy si el si echipa cu el,il sar din ghete pe Martin?Pt Q?As zice ca daca sunt inteligenti,da. Deci daca Q pleaca la Aprilia,s-ar putea sa faca schimb cu JM la Yamaha... Mai exista posibilitatea (destul de slaba zic eu) cu JM la Ducati langa MM,dar dupa cum a fost momit la Mugello 2024 JM de Gigi ca mai apoi sa fie aruncat dupa 2 zile pe usa afara...m-as mira. Oricum,anul viitor va fi interesant in primul rand datorita silly season'ului dar mai nou si revirimentului - nu,nu "revirimentului Yamaha" trambitat de unii dupa primele 2-3 etape din 2025 ,ci revirimentului Aprilia.Desi cu Bez si JM pe Aprilia vs MM pe Ducati GP26 care probabil va fi tzipla,nu imi prea fac iluzii.But you never know,poate aduce Aprilia la inceput de 2026 o raketa.Hai cu egalarea !
-
Meh,ura impotriva lui Q....cred ca e mai degraba frustrare impotriva neputintei Yamaha de a pune o cat de vaga rezistenta Ducati'urilor. Yamaha nu poate (ca Honda ne-a demonstrat Marquez ca nu poate in anii trecuti),si Q spune cu subiect si predicat ca nu poate,iar asta ii deranjeaza pe multi hardcore fans de demult ai Yamaha/Vale,care nu pot sa accepte ca Yamaha e slaba ci dau vina pe pilot. Sau il urasc pt ca e gay.E o teorie. Cred ca doar unul singur de pe aici spune ca Q nu stie cu motoreta si "de asta nu merge Yamaha bine" Revenind la zi - la ce ora incep testele? Sunt doar astazi?Sau tin 2 zile?
-
Rins a contrazis curentul V4 si a zis ca nu e asa o mare diferența între motoare. Eu zic ca Rins...si cred ca se va vedea la anul. Asta e dură. Chiar e păcat de cum a terminat sezonul Bagnaia. Măcar mâine în teste sa facă ceva... Vezi ca te aude colegul xt și face atac - tu nu ai tot auzit ca Q "nu știe sa exploateze motoreta Yamaha la adevărata ei valoare"? Și ca "e bun doar pe un tur sec de circuit și atat"?Punctele le-a obținut...din greșeală Sper sa o vad din 2027 pe Yamaha cu bravul Toprak la cârmă,și fără Q.
-
Cred ca TOATE au nevoie de viteza pe viraj,nu doar L4....sau cel putin toti spre asta nazuiesc. V4 e mai ingust,100% asta e un avantaj,no argue.Ca si packing insa,e mult mai nasol. Vor invata,sau cel putin sa speram ca vor invata. Nu cred ca "au scos maxim din acel 4L" ...ce inseamna asta?Ducati au scos maxim din V4 atunci?Ca au puterea cea mai mare.Nu o inteleg pe asta cu "au scos maxim din 4L"... Intradevar eu nu sunt de acord cu abordarea lor,dar nu pt ca au lasat L4 si au trecut la V4 ci pt ca nu mi se pare a avea logica in ceea ce fac - nu mi s-a parut a avea un motiv logic pt care au trecut la V4 - au trantit brusc abordarea lor cu viteza pe viraj si L4 si au luat in brate V4 (si stop'n'go,nu?) Nu sunt un nostalgic - aplaudam progresul dar eu cred ca nu au progresat ci doar imita,they're playing catch'up exact ca Honda cu aero.Si vor avea aceleasi rezultate pe care le-au avut si conationalii lor cu acea abordare. Ca si idee - 850cc sunt ff aproape de cei 765cc ai lui Triumph la moto2,deci un L3 ar putea fi o abordare f interesanta,lasand loc si de aero.Ok,ok nu va fi la nivelul V4 ca si cuplu dar nu cred ca cuplul motor e raspunsul corect intotdeauna.Cred ca mult mai importanta la niste utilaje de 150kg/300 cai e punerea puterii la pamant.Just my 2 cents.
-
Stati statii,nu sariti pe mine - Nu am afirmat ca Yamaha va fi la nivelul Honda sau KTM, eu am dat acolo best scenario pt ei - parerea mea proprie si personala,pe care nu am ezitat sa mi-o tot exprim de-a lungul anului e ca Yamaha va face un mare nimic cu acest V4 si ca nu e nu va fi la nivelul Honda si KTM. SI CHIAR DACA vor reusi sa vina cu o moto la nivelul a ceea ce as califica "tear 3" - Honda KTM (Yamaha fiind clar tear 4 - coada,desi colegul xt ne va spune acum ca Yamaha e la nivel cu Aprilia dar nu stie Q sa mearga cu ea ), TOT nu vor reusi sa il tina pe Q la echipa,care Q vrea moto cu care se poate bate la podium. Am exprimat scenariul cel mai pozitiv,dar si daca li se aliniaza stelele si infaptuiesc best outcome ala tot pleaca,pt ca ala vrea moto de locurile 1-3.Si atunci imi puneam intrebarea - ce rost are acest V4 scos acum??? De ce nu un V4 scos in 2027 pt spec din 2027 and so on? Nu cred ca vor reusi sa scoata semnificativ mai multa putere dintr-un V4 decat din L4.Teoretic V4 ar trebui sa vina cu mai multa putere dar eu nu cred ca Yamaha va reusi.Cred ca ei trebuie sa schimbe (multe) alte lucruri nu arhitectura motorului. Sau hai sa o spun altfel - arhitectura motorului e ultima lor problema - acea schimbare ar trebui sa vina ca urmare a unui proces de design care sa duca la respectiva concluzie,nu pt a se alinia cu restul. E ca si codita de stegosaur a lui Honda - degeaba si le pun in fiund daca nu inteleg la ce folosesc si de ce i-a facut pe cei de la Ducati sa foloseasca asa ceva... EI se gandesc pe 2 ani,nu eu.Tocmai asta era intregul meu rationalment - de ce sa nu te gandesti de acum pt 2027 cand va fi un mare reset ?!!! ei se dau de ceasul mortii sa faca un motor pe care in 2027 il vor arunca la gunoi ! Nu era mai logic mai ales ca sunt in deep shiit sa faca un proiect paralel cu care sa mearga binisor de acum pt 2027?Cu motor de 850cc V4 corect ba da atunci sa iasa ceva? - nu vii acum cu aceasta struto-camila prin care sa ii arati lui Q "iata ca mergem si noi in directia celorlalti (tot ultimii suntem dar na good effort),si mai stai la noi ca ne dam silinta",ca mai apoi peste 1 an si ceva sa arunce totul si sa o ia de la (aproape) zero? Sau ok - daca merg in 2026 cu V4/1000 in paralel cu V4/850 cu 2 proiecte paralele si le dezvolta in acelasi ritm luand de la 1000 lectiile si le aplica la noua moto de 850 jos palaria,asa da! Dar sincer m-as mira maxim sa faca asa ceva,pt ca asta ar insemna un buget mult mai mare chiar decat au avut in acest an cand au dezvoltat 2 proiecte.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Nici eu nu vad avantajul.Adica daca ar fi fost la F1 sigur ar fi "trantit-o" (la figurat) pt a mentine concesiile pana la anul. Dar ei au alta parere...idk - “Nothing lost” for Honda despite MotoGP concession change In alta ordine de idei,pe taramul Yamaha V4,pana si piloti de teste recunosc ca nu e ce trebuie : Now Yamaha need to create the real V4 Probleme unde nu au avut niciodata - front : “It's not a secret at all. The front is what we're missing. We can cover it by a soft tyre, some setup. We can put patches. But we have a clear direction to take now in the winter.” He added: “The pace is not super far, don't forget we don't have the [full] engine. “There's a lot of things that we don't have and the bike is not behaving that bad." Totusi,Fernandez spune actuala moto nu e nici pe departe o motoreta completa si ca versiunea "full-V4" va fi gata abia la Sepang la anul : "This first package came from the Inline bike. Now we're going to see in the [Sepang] Shakedown the real V4. What Yamaha has in mind.Aerodynamics, electronics, everything has to be different. We have enough data. “I have good feelings on the bike. The lap times are not bad, the engine is not ready. I'm confident that we will have a good bike. Praying for the engine! Because everybody says that it's going to be good. And we need the engine nowadays in MotoGP.So hopefully we can have all the package ready for Sepang." Ok - e normal cu un proiect asa de grabit sa fie probleme,speram ca la Sepang sa fie ceva cat de cat la nivelul...Honda,KTM... Cred ca - realist vorbind - de nivelul Aprilia sau si mai - Ducati nu cred ca poate fi vorba in urmatorii 2 ani la Yamaha. Si asta face si mai fara noima aceasta dezvoltare pripita a acestui V4 care la sfarsit de 2026 va fi aruncat la gunoi indifernt cat de bun sau rau va fi pt ca din 2027 motoarele vor avea alt alezaj si alta cursa - daca schimbi alezajul dar si cursa,schimbi tot. Au facut motorul asta doar pt a-l convinge pe Q sa ramana?Si oricum nu il vor convinge pt ca in mod aproape sigur nu va fi la nivelul competitiei pana in primavara cand incep frasuielile si semnarea contractelor si francezul trebuie sa ia o decizie.So?.... P.S. E ceva de vazut la cursa de moto2 - treburile fusesera transate oricum de cursa trecuta?Sa o descarc?Sau nu am pierdut nimic? -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
I didn’t expect,ma așteptam să mă plictisească iar AM cu o cursa cap-coada la management gume de pe locul 1 dar ....dacă Aprilia a câștigat și aici....și nu numai ca a câștigat ci a luat 1.2 și a și dominat...wow. Hai cu 2026 sa vedem. Ok - n-are cine sa mearga la campionat cu ea dar totuși ceva victorii de etapa o sa ii fure lui MM. Morbi ...viata bate filmul.Nici în filmele cu prosti nu vezi asa skill ca al lui. Am sperat pana în ultima clipa ca va reuși Acosta sa ia un podium.Oricum locul 4 la clasament pe lemnul ala de kktm e o realizare incredibila. +1 Hai sa nu ne imbatam cu apa rece - nu are cine sa se bata la campionat de pe Aprilia - nici Bez nici Martin nu ii vor face fata demonului.Amandoi sunt plapanzi pe psihic.Degeaba e JM lightning fast dacă nu sta în picioare.El nu sta in picioare cand e singur pe circuit,d-apoi când vine ala lângă el... Hahaha tare asta,da. Deci când unul rade celalat obligatoriu trebuie sa plângă,there is no other way -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai nu "oarecum" - Aldeguer a întrat clar în spatele motoretei lui Miller. Amândoi erau ieșiți larg. Singura logica pt penalizare ar fi ca Miller sa fi încercat în prealabil un block-pass (prea optimist)și de asta sa fi fost ieșiți amândoi de pe trasă pt ca după cum zici,nu am văzut faza de la început. Dar chiar și asa penalizarea mi se pare fără noimă : ei au niște încadrări acolo - forcing an oponent off the track (nu e cazul - Marcelino i-a scos pana aproape pe vibratoare cu block-pass'uri venite din fundul curții și nu s-a "calificat" la asta deci nici Miller n-ar trebui aici)...causing a collision?mai degrabă deși e finuț collision-ala a fost la JM la Sepang de ex.... În fine pt orice posibilă greșeală ar fi (dacă e) nu am mai văzut asta cu "Drop 3 positions" - sunt convins ca exista undeva în manual dar după cum zice Miller-nu sunt consistenti în aplicarea regulamentului. Ar trebui sa fie clar ca la noi pe strada : depășești limita cu 30 kmh amenda atat depășești cu 50kmh amenda creste cu atat șamd,nu sa le aplice după ureche,sau în funcție de cât de popular e riderul care e dat jos sau care da pe jos pe celalalt.Foarte...dubios aplicat regulamentul. Edit - link cu faza de la început.Ok - Miller a venit din fundul curții și normal ca a ieșit larg iar Aldeguer nu avea cum sa vadă/prevadă ca va veni melteanul de la 5m din spate fără sa mai pună frâna și trebuie sa ii faca loc - exact cum am prevazut melteanul - block-pass de țară apoi vociferare ca nesimțitul de rookie nu s-a dat la o parte. Îmi fac mea culpa - era singura data când eram de acord cu Miller- nu mai e cazul .Ma și miram...singurul lucru cu care sunt de acord cu el e aplicarea unei penalizări cel puțin ciudate... Dar intradevar după cum se vedea inițial faza de la jumătate,părea ca amândoi au ieșit larg și Aldeguer l-a lovit.Ce înseamnă să vezi o faza de la început sau de la jumătate... -
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Hehe good point. Nu îmi place mie fatza lui insa AM e rapid....câteodată.Câteodată doarme sau cade,dar overall e bun - pe Gp24. Colegul Fermin însă e și el bunicel-bunicel mai ales pe low grip însă. Apropo,păreri despre incidentul Miller-Aldeguer?Soldat cu o penalizare aberantă pt Miller? Pt prima oara în viață cred ca sunt de acord cu Miller - e aberantă penalizarea din ce am văzut...ok eu am văzut doar faza cu Miller în față puțin larg și Aldeguer intrand gramada în cwrul lui și după aia fiind foarte ofuscat!? Dacă Miller tocmai facuse un block-pass și după aia i-a frânat în față lui Aldeguer,spaniolul are dreptate,altfel dacă Aldeguer era în spatele lui și a întrat în el și atat,mi se pare aberant sa ia penalizare Miller pt ca a greșit o frânare...și oricum nu 3 poziții de unde pana unde e asta cu Drop 3 place,e prima oara când aud de asa ceva. Oricum și dacă e vinovat și dacă nu e,Miller are dreptate când spune ca nu sunt consistenti comisarii - nu dau aceeiasi pedeapsă și când trat3zi diferit 2 piloti aia nu mai e regula e favoritism.
