Sari la conținut

Method

Super Membru
  • Număr conținut

    8.781
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    2010
  • Motocicleta
    '12 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ....
  • Alte autovehicule si vehicule
    VW Golf
  • Interese
    motogp fan
    F1 fan

Vizitatori Recenți Profil

4.413 citiri profil

Method's Achievements

  1. Îți dai seama ca Oxley are surse mai ales la Yamaha factory care i-or fi spus "vezi ca ăștia merg sapt viitoare pe Brno cu V4 în teste,fiți pe fază "
  2. You (we) wish! A zis Marcel ca anul asta e ciudat pt ca unde nu mergea bine (Doha,Mugello și Assen) acum a câștigat și unde mergea bine (Jerez Cota) a greșit dar nici chiar așa... Meanwhile la Brno se pare ca Yamaha are o moto completă construita în jurul motorului V4 (vad ca și cu ground effect șamd).Arata bine.Doamne ajută :
  3. Un clash era inevitabil.Și niciodată un clash între 2 alfa males nu va fi finuț,elegant etc,fiecare va cauta sa învingă prin orice mijloace. Păcat ca nu am văzut un clash acum între pilotul "actual" (oarecum) - Pecco și regele de drept,revenit - Marquez.Ar fi fost un spectacol frumos. Și pe același sistem de bătălie între regele actual vs lupul tânăr ce vrea sa ia coroana,bai nene - Marcelino are...32? de ani,hai ca ia următoarele 2 campionate fluierând,dar după aia pe la 34-35 ar fi cazul sa îl mai detroneze cineva nu? Și întrebarea se naște logic - CINE? Ca Pecco...cu aceleași arme - pământ de flori,Acosta deocamdată e prea green dar peste 2 3 ani poate de pe o moto bună? Quartararo? JM? Mi se par totuși slăbuți deocamdată pt a se putea bate de la egal la egal cu demonul ăsta.
  4. Comparatiile cu Agostini mi s-au părut tot timpul...mega-forțate.Erau cu totul alte timpuri atunci curse puține adversari puțini idk cu totul alte vremuri și circumstanțe. Fiecare...eră? Își are piloții ei. Ago aparține trecutului. Rossi perioadei "romantice" Marquez e acum. Overall însă cred ca Marquez e peste toți.Nu e simpatic cum era Rossi pt ca e foarte intens,de fapt cam prea intens dar overall...omul e superior.Dă-i o motoreta identică cu adversarului și îl va bate.
  5. Can't hate that. Mie nu mi-ar plăcea sa ajungă pe ultimul loc,multa lume chiar ma acuza ca sunt fan Marquez (atunci când susțineam ca ii va manca pe copii cu fulgi cu tot) dar mi-ar plăcea totuși sa nu câștige așa la lejer,la pas,ci sa se bată sa tragă și sa se chinuie până în ultimul viraj din ultima cursă - gen cum a câștigat JM89 titlul anul trecut.La cuțite până la final. Hai ca merită să câștige titlul asta după câte a pătimit din 2020 până acuma...și am mai zis-o și repet - nu e vina lui ca ceilalți (Pecco în principal) nu reușesc sa se ridice la nivelul de viteza/performanță impus de el. E normal e logic ce se întâmplă dar e boring într-adevăr. Sper ca printr-o minune sau ceva sa nu avem fix același scenariu și la anul deși,până acum nu vad vreo scăpare.
  6. Hehe True True A vrut sa îl incomodeze pe Acosta pe ieșire sa îl scoată nițel pe vibrator însă tiganeala i s-a întors împotriva lui.
  7. Sunt 2 ideologii diferite din competițiile auto : ideologia monoposturilor cu maximizarea vitezei pe viraj si ideologia rally cars cu hard braking/flip/full throttle,fiecare din cele 2 maximizand punctele forte a respectivului stil de mașină. Masinile de circuit au totul cat mai pe mijloc(pilot,rezervor,motor-cutie) fat tyres low height low weight etc ceea ce le face ideale pt viteza pe viraje. Rally cars au awd și sunt evoluate din mașini de serie - nu pot fi atât de extreme plus ca de multe ori concurează pe suprafețe cu low grip,de aceea maximizeaza accel în dauna vitezei pe viraje pt ca nu pot avea o mare viteza pe viraje din cauza limitărilor constructive. In condiții de circuit însă un monopost va distruge ca și timp o mașină de rally. La moto...motoreta accelerează extraordinar și frânează...decent.Viteza pe viraj e asa și asa. Cred ca amândouă ideologiile s-ar putea aplica la moto,problema Yamaha însă e faptul ca ea castiga f puțin pe viraje față de cât pierde pe frana/accel.Am vazut un comparativ la Cota,pai Ducatis erau la 2-3km față de Yamaha ca si viteza la virjele de viteza mare (170+),dar sunt convins ca daca ar face un comparativ de timp de iesire dintr-un viraj de treptele 2 si 3 cu Yamaha vs Ducati ar fi diferența f mare. Aprilia încearcă oarecum sa le atingă pe toate,nu e chiar acolo dar ideea nu e rea deloc,o vad ca pe moto cu cel mai mare potențial de a duce lupta la Ducatis.
  8. Cei care i-au urmărit prestațiile de la clasele mici știu ca AM e mai "putinia" cu mult decât MM - MM le comite din cauza Red mist,AM ii troznește "de-al draq și de ambițios".Cu Acosta însă nu i-a mers,i s-a spart în cap agresivitatea. Cred ca s-a apropiat atât de mult de Acosta încât i s-au apasat manetele de frână (poate și la picior?) Și de aia a cazut.E o posibilitate cel puțin după cum s-a văzut.
  9. Mda,Previzibil deznodământul. Previzibil și faptul ca Bez/Aprilia vor merge bine aici,nu înțeleg ce tot lăudau comentatorii la Aprilia : merge bine,da - pe ASSEN ! Și pe Silverstone.pt ca high-speed corners dooh.In rest pe celelalte haptespe circuite ce facem cum se poate bate cu Ducati??? Yamaha bătută de cele 44 grade la asfalt,săracul Mir cazut degeaba din cauza lui greșelii lui Aldeguer pe care a mai și avut puterea sa îl încurajeze după aia - respekt! Acosta greu greu omul.Big balls ! Nu ii găsesc vreo vina cu AM - el a lăsat loc era pe vibrator pe exterior la ieșire. Am văzut eu rău sau mi s-a părut ca a ieșit fum mai întâi din roata SPATE a lui AM apoi și din cea față? Oricum AM a încercat sa îl înghesuie pe ieșire ca să nu poată accelera bine însă inghesuiala i s-a întors împotrivă... ma bucură că între cei 2 a pierdut AM dar îmi pare rău că s-a accidentat destul de nasol.Noroc că vine vacanța de vară și se poate reface. În rest,Bagnaia...călduț și apoi recișor...el se va bate pt locul 2 în campionat că văd că sub nici o formă nu are față de 1 dacă el și pe Assen unde rula mai demult acum are lacune...
  10. Haha corect corect. Interesant moto2 Mi se pare ca Diogo moreiro joaca la psihologic,vrea sa îl facă pe Canet sa greșească de asta îl călărește asa - mi se pare ca la cât de rapid e aici la Assen ar putea sa îl depășească rapid dar nu vrea.Deocamdata.
  11. Pot oricând au concesii,ei și Honda pot dezvolta și introduce orice oricând,numai sa introducă naibii ceva. Se descurca Q liniștit pe orice.Dare : sa ii dea un Ducati sa vedem Mda serios acuma,ritmul Yamaha din cursa e muuult sub cel din quali,se vede însă că a fost lejer cu temperatura și circuitul propice pt ca a reușit sa stea Q totuși cu leading grup,ba chiar,atunci când a căzut făcea fastest lap al lui? - deci Vroia sa atace bănuiesc. Fastest lap but overriding the Yamaha ziceau englezii.Si pe ce poți forța cel mai mult?pe frâne unde Yamaha nu e wow...deznodământul inevitabil.Pacat. Oh well,another Day another Win pt același strongest man Marcel. Și azi va fi probabil la fel. Asta e situația...
  12. Vorba lui Maverick : "Someone needs to beat the Ducatis"
  13. Acuma ma uitam pe motogp - 18 gr cloudy vremea clasica olandeză,26 la asfalt...recișor recișor față de cele 50-55 "normale" pe majoritatea circuitelor. Memelu și zice în interviu- "super slippery out there" Probabil și de aia a ieșit Q în față (singurul de la Yamaha as usual) dar și Bez.Cine știe,dacă vremea se menține așa gen sub 35 la asfalt,Yamaha nu va avea probleme cu degradarea și low grip cum au la peste 50,poate împușcă el sau Bez una. Circuitul ii ajută e tehnic și de viteza nu e stop and GO. Va fi greu vs MM AM and Pecco dar.. Doamne ajută ! Dacă se fac 30-35 grade in aer cu 50+ la asfalt însă...se taie Q cu Yamaha lui ca maioneza și revenim la scenariul obișnuit din 2025 în care singurul suspans e sa vedem dacă mai ataca Pecco sau nu 3 ture ca oricum MM castigă tot. ...bă da acuma am observat ce bărbie chizzeld și-a tras Memelu după căzături,zici ca are operație estetica Cică pietrișul e super mare pe circuitul ăsta (zgârcitii de olandezi au pus refuz de ciur din ala ieftin de carieră nu din ala fin) și o iei destul de rău în freză dacă te duci în pietriș.
  14. Sunt fan declarat al lui dar tot mi se pare de mare porc ce face....sa facem o comparație cu MM pe Honda când efectiv încerca orice dar nu spunea ca moto e de călcat și nici ca vrea sa plece...ok pana la urma s-a saturat vorba lui de PowerPoint uri dar na...diferența de clasa între cei 2. Cat e temperatura? De dimineață erau ff mici,poate de aia.
×
×
  • Creează nouă...