Sari la conținut

Method

Super Membru
  • Număr conținut

    8.676
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    '12 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ....
  • Interests
    motogp fan
    F1 fan

Vizitatori Recenți Profil

4.326 citiri profil

Method's Achievements

  1. Nu cred ca exista vreun pilot "dezvoltator de motorete". Ideea e ca el trebuia sa testeze mii de km si dupa teste sa vina si sa isi puna frumusel microfonul si sa inceapa sa gangureasca cum i se pare pe fiecare curba in parte (pt model de feedback a se vedea inregistrarea facuta lui Memelu la sfarsit de 2023 dupa ce a testat prima data Ducati)...iar in functie de cum simtea funduletzul lui,si de telemetrie inginerii sa modifice si/sau sa evolueze motoreta. Ala era jobul lui si aia asteptau Rivola&Co. de la el.Ori el ce a facut? - blana orbitoare in a2a? zi de teste,cazut,blana si mai orbitoare cazut 2nd time rupt mana...ok asta e "stai linistit refa-te si ne vedem in prima runda asta e csf" ...si ce face musiu? blana orbitoare pe Andorra rupt din nou wtf...apoi cazut total aberant de pe locul 16 in fata lui Diggia ditai accidentarea. Tot el e victima dupa 3 greseli pe care nu le pot cataloga decat "personale"??? Ok,pe partea cealalta,vorba jurnalistilor,un pilot nu poate fi tinut cu forta undeva - daca nu crede intr-un proiect si nu isi da 110% silinta,degeaba sta.Dar e total lipsit de profesionalism sa emiti asemenea fitze pe burta goala daca pot spune asa. Aprilia nu cred ca il poate scutura de bani....depinde ce scrie in contract in cazul unei accidentari,dar banuiesc ca e platit oricum - accidentarile sunt destul de frecvente in gp ca sa nu fie mentionate intr-un contract de genul.Iar acea clauza...nu are nici o insemnatate intr-un proces - e hilar - normal ca nu se afla in lupta pt titlu,dar daca nu participi,dooh - clar ca nu te poti bate la titlu. Insa dupa cum am zis,nici nu poate fi tinut cu forta in 2026.Aprilia ar face bine sa ii dea drumul si sa il lase in voia lui.Si sa isi ia un pilot bun. Foarte bine zice articolul ce l-am pus mai sus - n-au vrut sa ii dea lui Quartararo fix banii pe care mai apoi s-au induplecat si i-au dat lui Martin....si ce pilot ar fi fost Quartararo si unde ar fi putut sa le ridice motoreta si ce pilot e Martin...iata ce inseamna bad management. Dl.Rivola mi se pare 100% vinovat pt acest fiasco...vedeam noi de pe canapea performantele si personalitatea si ale unuia si ale celuilalt,nu vad ei din mijlocul paddock'ului?Oh well....bad move Aprilia....pt ca pana la urma actiunile lui JM ma mira si nu ma mira,avand in vedere personalitatea lui...e ceva ce te astepti de la el.Insa Aprilia va trage ponoasele. Si mie mi se pare la fel.Aleix pare un om destul de serios si a tras mult si bine pt Aprilia,si a crezut in ei chiar cand erau pe niciunde.Nu se compara cei 2. Chiar sa fie acest zvon adevarat,Aprilia sunt oarecum indreptatiti sa ceara ca pilotul lor principal,in cwrul caruia au bagat un purcoi de bani sa ii ajute. JM nu are motive sa fie frustrat/nemultumit altele decat sa fie frustrat/nemultumit de cele 3 prostii pe care le-a facut.Restul lucrurilor care (i) s-au intamplat sunt doar o consecinta a acestor prostii.
  2. true true Chiar ca pacat de talentul lui. Oh well...proverb vechi din batrani - fiecare pasare pe limba ei piere. Sper ca nu te uiti la ultima cursa si tragi o concluzie... Eu personal nu vad un viitor apropiat in care o Honda sa se bata constant pt podiumuri,cum era cazul mai demult. Parerea mea e ca ar trebui sa opreasca orice lucru la moto actuala si sa se dedice 120% motoretei de 850cc.Poate reusesc sa iasa din nou la suprafata.
  3. Pe surse : Jorge Martin ar fi în discuții avansate cu HRC pt la anul. Acosta cu Rossi pt postul lui Diggia și Ducati'ul aferent. Sincer...ca sa fiu rău...chiar m-as bucura sa meargă Martin la HRC : Asa va înțelege de ce (probabil) cel mai puternic pilot din competiție a dat quit. Sau de ce cade Mir.
  4. Un articol foarte interesant despre telenovela creata de Martin : (Martin) is actively looking to enact a performance clause in his contract with Aprilia to leave at the end of this year.... Martin’s contract with Aprilia means he can accept rival offers if he is not among the championship contenders by the French Grand Prix. That deadline has now passed, but Jorge Martin has completed just a single race in 2025 - the Qatar sprint, as separate big incidents have left him unable to take part in the campaign at large. Currently, following a crash in the Qatar GP, Martin is not expected to return to action until at least the German GP. For Martin to turn around and say the bike is not good enough, having not ridden it at full fitness for more than 13 laps this year, is an unfair judgement being passed down to an Aprilia squad that has done nothing but stick by him through his various injury ordeals. According to the motorsport.com report, Aprilia intends to seek legal action to block this clause being activated. Not unreasonably, Martin’s decision - which he informed the manufacturer of last week - was taken about as well as a bowl of cold sick. He hasn’t had any proper time to evaluate the RS-GP to even look at touching the performance clause written into his contract because of his injuries, and Aprilia will likely use this as a basis for force majeure. He has reportedly been willing to extend the deadline for this performance clause to be considered through to the San Marino Grand Prix in September. Either way, if the stipulation is that Martin was a title contender by the French GP, that won’t be the case come San Marino in mid-September. Though a world champion, he isn’t overturning a 171-point deficit that will have swelled well beyond 200 by the time he is back. So, Aprilia has a good legal basis to fight its corner. But that will be immaterial: once you’ve lost the locker room, there’s no coming back. And, clearly, Jorge Martin’s mind has already been made up.If a rider doesn’t want to be with a team, you can’t keep them around. It’s bad for everyone. KTM took this approach with Johann Zarco, who’d quit his two-year deal a season early and was ousted after the San Marino GP to avoid team morale being dragged further down. From a business standpoint, Aprilia may also find engaging with current and future sponsors harder if the narrative around its 2025 season is that it couldn’t hold onto the reigning world champion. As well as this, convincing riders to join your project could lead to headaches. Aprilia, rightly or wrongly, has done a lot to stick by riders through difficult times - see Andrea Iannone’s doping scandal back in 2020 - regardless of how it could negatively impact it in the long run. To turn your back on this loyalty, Martin should not be looked favourably upon. Arguably he is MotoGP’s least popular world champion, with little of the mainstream appeal that others like Marc Marquez, Fabio Quartararo and even Pecco Bagnaia have. Ultimately, he was signed by Aprilia to be its reference rider and be the difference maker on the bike - much like Fabio Quartararo has been at Yamaha. Quartararo, incidentally, turned down an Aprilia offer last year because it couldn’t stump the cash it ultimately did for Martin. One has to wonder how that decision has replayed in Aprilia CEO Massimo Rivola’s mind since. Much of the struggles other Aprilia riders are having at the moment are in some ways down to Martin’s absence. Marco Bezzecchi noted at Le Mans that he could really do with having the world champion back to help get the bike pointing in the right direction. The role that Martin’s manager Albert Valera is playing in all this is unknown. But some of the key moves in the 2026 rider market revolve around him. Martin’s status as a world champion isn’t super strong any more. The form of Marc Marquez on the factory Ducati this year, coupled with the results of Pecco Bagnaia, cast some doubt as to where Martin would stack up in a title battle in 2025 had he still be on a Ducati.And while he’s not exactly old at 27, the prospect of Acosta for a manufacturer is tantalising. At 20, he’s got at least 15 more years in him and he is yet to even scrape the ceiling of his potential. Martin is likely in the midst of his peak years, but who knows what kind of rider returns in Germany after all of his injury problems? If Acosta does go to Honda, a return to KTM seems somewhat unlikely for Martin given it’s not really in a much better position to Aprilia right now and has a future that remains uncertain amidst its financial crisis. As much as it’s possible that Martin is on the grid in 2026, there is a risk he’s walked his way into a situation similar to Andrea Dovizioso’s in 2020 where he effectively priced himself off the market and sat on the sidelines for most of 2021. This very much feels like the beginnings of a cautionary tale…
  5. +1 Foarte corect. Si adaug aici si o greseala din partea lui Zarco de-a lungul carierei - la un moment dat cand era curtat si invitat de HRC (si HRC avea moto de top) sa vina langa MM,efectiv i-a fost frica sa se bata de pe aceeiasi moto cu demonul,si a ales KKTM.Am zis atunci si s-a vazut ulterior ca a fost o alegere extrem de distructiva pt cariera lui.Dar asta este.Overall imi place maxim de frantuz,tot timpul am avut un soft spot pt el. Chiar nu am vazut cand a intrat AM de 2 ori - nu contest,o fi intrat,ca probabil nu ii lasau altfel,dar nu am vazut.Si am fost atent la AM si MM... Nu se anunta never in primele 2 tururi ca atunci sunt agitati,etc.Eu stiam ca au la dispozitie 3 tururi - de cand ti se anunta ! Hah...sa dai post la Aprilia factory pe post de baiat de mingi la VR46 doar pt acel Ducati...nu inteleg ce incearca el sa faca...are impresia ca va mai lua vreun campionat batandu-se de la VR46 cu MM imbracat in rosu Ducati?NICIODATA. El crede ca MM e ca Pecco? Viseaza. Ca sa mai ia JM un campionat (ca banuiesc ca la asta aspira,logic,nu?) ii trebuie o super-mega motoreta DAR diferita (si neaparat mai buna) decat a lui MM.Ori aici era o speranta - Aprilia nu arunca cu banii precum Ducati si Honda,dar sunt f buni pe aero si au oameni talentati.Ar fi putut sa "nasca" in timp ceva frumos. De pe o moto egala cu MM are doar sansa 2.Nu mai zic de pe o moto egala cu MM si o echipa inferioara - are sansa 3.Atat. As usual,prost gandit,de fapt cred ca deloc gandit.Degeaba e rapid daca nu il duce capul...Daca pleaca de la Aprilia,s-a calcat in ea cariera si asta. Cei de la The Race spun ca fix managerul lui a lansat zvonul respectiv - cica jurnalistii care au dat goarna asta sunt buza in buza cu managerul. Nu ii inteleg scopul...sa puna presiune pe Aprilia sa....ce? Nu cred ca e dotat in a face mind games cu un factory precum a facut Marquez...nu are nici inteligenta nici cartile necesare in mana pt asa ceva. Nush,ce am vazut e ca mergea mult mai tare decat Marquez,in niste conditii improprice atat pt skillul lui (e pilot de high grip,dupa cum bine,zici pe ud nu il vad mare meserie) cat si pt motoreta.Si a gresit.Nu e nici o teorie aici - pe acel viraj din 2 sectiuni de final,in FP's quali si sprint Ducati/MM intrau foarte tare si f inclinati,MM "rupea" virajul in 2 ca sa zic asa,in timp ce Q "ocolea" mult mai larg. In fine,nu conteaza impresia mea despre cum luau virajul acolo cei 2,conteaza faptul ca in toate sesiunile Q pierdea acolo binisor si nu se putea tine de MM in acel viraj,in timp ce in cursa pe ud ii sufla in ceafa.Pana cand a facut poc si buba. La Qatar a cazut JM. N-a mai avut loc pt JM - il vroiau neaparat pe MM. Se pare ca au avut dreptate - MM le-a indeplinit cred toate asteptarile.Plus ca e cel mai popular pilot din GP,deci incasarile din publicitate si accesorii etc probabil au explodat.
  6. Pai stai frate ca sunt niste tururi in care trebuie sa le faci - 3 parca de cand ti se da penalizarea,nu le faci tu asa cand ti se scoala...e un window. A fost vina lui ca era acolo - a plecat prost si a ajuns in mijlocul plutonului.Marquez de pe 2 nu a fost lovit nu? Exista si ghinion,da.Dar cand ajungi in mijlocul plutonului la inghesuiala,te expui.Aia e vina lui. Daca ar fi fost in acel viraj langa MM si Q,aia nu il dadeau pe jos.Cand ajungi langa Bastianini....shit happens. True.MM a facut o cursa mega buna,mai ales avand in vedere alegerea lui de gume si cursele adversarilor. ...si 20s avans.Zarco sherif Auch ! ....nu intelegeam cum de nu a putut porni Zarco - comisarii.Si a mai luat si penalizare. Oare daca cadea Bagnaia la Mugello sau MM la Aragon,tot asa faceau comisarii ii opreau sa mai reporneasca?Ciudati francezii. Eu sunt fan,dar la faza asta chiar e nesimtit ! Tzarushul : 1.se accidenteaza ca ultimul noob in presezon pt ca ii da blana orbitoare fara sa cunoasca motoreta (iar aduc aminte declaratia lui Bez care a zis ca prima oara cand a fortat a fost in FP1 din prima runda - diferenta de gandire !! 2.se accidenteaza a 2a oara cu urmari mult mai grave acasa pe Andorra tot in presezon la motocross (tot ca un noob -un campion mondial nu am auzit sa faca asemenea tampenii de adolescenti excitati) 3.la revenirea fortata de el,nu de Aprilia ! in loc sa mearga la finescu,forteaza cand era pe 16? si cade in fata lui Diggia si se rupe in cel mai rau fel cu putinta. Aprilia la toate astea ce zice ? Suport 100% our rider,take as long as you need,noi lucram sa improve motoreta (chiar daca ne-ai privat de f mult feedback) si ne auzim cand iti revii. Si el? "vreau sa plec de la anul ca am impresia ca motoreta voastra nu e asa de buna ca Ducati" Semnezi pe niste meleoane bune cu Aprilia care te-a salvat cand Ducati nu te mai vroia,si-a bagat si Aleix botul pt tine,te accidentezi de 3 ori ca ultimul tartan,iti dai jumatate de sezon out,mergi atat de putin pe noua motoreta incat aia nici nu au telemetrie cu tine de la o cursa normala,si dupa aia dai quit? SERIOS??WTF !! Ultima javra. Sunt curios cine il mai ia,ca la Ducati unde viseaza el mi-e ca nici Pecco nu o sa mai aiba loc peste 1-2 ani. 100% Eu stiu ca din momentul in care ti se anunta,ai un window de 3 tururi in care ESTI OBLIGAT sa il faci.Daca nu il faci ti se da 2xLLP?Sau ti se pun nush cate sec la timpul final? - am uitat regulamentul,sa ne elucideze un coleg care are mai multa tinere de minte. Cert e ca dupa 3 tururi nu am vazut f multi inghesuindu-se sa il faca,ori 11 rideri trebuiau sa intre pe breteaua de LLP in alea 3 tururi. Si inca de 2 ori. Nu mi s-a parut...poate nu am fost eu atent. Pe MM l-am urmarit indeaproape,el le-a facut ca stie cu regulamentul,no argue. Dar AM nu mi se pare ca le-a facut.Justificarea colegului ca "a cazut frate,cand sa le faca" nu merge - AM a cazut la enspe tururi dupa ce i s-au anuntat tururile. La restul nu am fost atent,dar repet - nu mi se pare ca s-au inghesuit 11 piloti la 2xLLP,trebuia sa fie toti incolonati pe acolo. Poate n-am fost eu atent,dar...idk. Dubios oricum
  7. A fost amuzant Marquez - a zis ca dupa ce a pus gumele de ploaie a incercat sa forteze,facea 1.45 dar era f riscant si a lasat-o moale,a zis ca 8s sunt destul de mult.Dar ce a fost amuzant - a zis ca daca nu ar fi cazut la Jerez...80% ar fi cazut aici ca "i know myself" Asa,pt ca a cazut acolo,aici a hotarat sa fie mai precaut.Good job oricum. Si mie imi place franceza Link Cursa LeMAns online Link download (good old Pirate) - aici Bai,mie mi s-a parut ca AM a facut doar 1...nu mai conteaza ca oricum s-a imprastiat,dar just saying... As fi fost curios de ce nu a putut Q sa mai reporneasca - cand cazuse roata spate era in forja,nu a oprit motorul...dupa aia am vazut ca urla la un comisar.. true true Cica a vazut ca Cechinello ii zicea sa chill si slow down dar nu a lasat-o mai incet pt ca avea un feeling f bun cu gumele si daca ar fi lasat-o mai incet i-a fost frica 1.sa nu se deconcentreze (la fel a zis si Aldeguer) 2.sa nu scada temp in gume. Cica LeMans e un circuit f tricky - iti da senzatia in anumite portiuni ca e grip'ul se imbunatateste,si sanchi - tzeapa. Hai serios,s-a dus pe moto la Jerez? Old school pfff....respekt Faza funny - a zis ca taica-su - ala fara un dinte - de 52 de ani are dintele ala pus si in urma cu 3 zile i-a cazut si a zis "meh,ce sa fac,nu mai pot sa il repar asa repete,lasa ca la cursa nu o sa zambesc asa mult sa nu dea urat".... Omul e fan,n-ai ce.Totul pana la Marcel pt el. Din 9 (9 au fost?) oameni care au facut alegrea corecta,Zarco a castigat.Aparte de asta,special s-a gandit ca va fi bumbaceala in Dunlop si el nu va putea debloca compresia de furca pe fata corect samd,nu a folosit blocatorul de suspensie a zis ca sta mai in spate ca cursa oricum e lunga si cu toate astea era gata-gata sa il imprastie si pe el cazatura lui Bastianini - Bagnaia. Omul cursei de departe. Si performante negative : 1.Bagnaia pt ca naiba stie ce a facut,dar nu a facut absolut nimic bine in aceasta cursa,praf a facut-o de la start pana la terminarea pe locul 16/16,penibil,nici macar un punct ma? 2.Quartararo pt ca s-a excitat ca un copil in ultimul viraj incercand sa stea cu MM pe un viraj in care Yamaha efectiv nu poate sa fie ca Ducati.A mers super pana in acel punct - a facut un LLP si a pierdut f putin,inainte de LLP era la 1.5s in fata lui MM,dupa LLP era fix in spate.Dar,degeaba cand ajungi pe jos. Aldeguer - a zis bine Cocu - e smecher pe low grip.Pe high grip,not so much. Aprilia e o moto fitzoasa si f greu exploatabila.Bez merge bine cat are totul stas,remember cat de bine mergea pe GP22 si cat de slab pe GP23?Bez nu se adapteaza,doesn't work.Daca moto merge,merge bine,daca moto are fitze,el nu se muleaza. Ogura era f constant,pana la aceste curse Jerez si LeMans.Low grip,circuite tehnice,viteze mici...nimic care sa avantajeze Aprilia. Vedem la Silverstone,acolo (daca nu ploua) ar trebui sa se revigoreeze si pt el. Eee nu a fost vina lui,a fost vina mea....ce shit cauta in mijlocul plutonului langa Bastianini?Campion mondial,vice anul trecut tot timpul contender la titlu - nu ai ce sa cauti in mijlocul plutonului,acolo te expui,trebuie sa fii in primii 5.S-a calificat pe 6,decent.Ce shit facea atunci acolo?Slab. MM (si toti care s-au luat dupa el) a gresit alegerea.E clar. Bagnaia a facut alegerea corecta. Si totusi MM - 20 puncte,Bagnaia - X. Asta inseamna exp si cap si smecherie.Si sa cazi in picioare. ...din pacate pt noi si spectacol,MM il va bate cu ceasul de la gara pe muschetar.
  8. In control 120% a fost. Nota 20. Perfecta cursa. Pe cealaltă parte însă...ma cum s-a descurcat Bagnaia sa termine fix ultimul și culmea pe 16?
  9. Nu se accidentează ca nu au viteza cad fin. Quartararo a gresit o rău s.a luat în ultimul viraj după MM . PACAT. Mai dar AM a făcut ambele LLP?ca eu am văzut doar una...
  10. Asta amesteca cărțile puțin... Câștiga Bagnaia? Mi.a răspuns ahahha
  11. Mi se pare razna ce spui. Eu nu as vrea sa cada nici unul,de ce sa cada? Și nu ii suport fața lui AM iar Aldeguer mi se pare ff overated dar tot nu as vrea sa cada nici unul. Performantele lor sunt rodul muncii lui Dall'Igna și a echipei de ingineri care au făcut GP24. Motoreta aia e flawless.
  12. Here here Asta ziceau și englezii.S-a văzut când după ce a greșit în virajul 2 a stat liniștit și a așteptat gumele sa între în temp.Si cand au întrat...n-a mai avut nimeni nici o șansă,puteau flutura suta aia de mii de francezi toate stegulețe din lume - asta e cum era Lorenzo la Mugello - îl huiduia un stadion întreg el era pe Cruise lejer spre win...bine,ca și MM a fost "călit" de fanii lui Rossi în a nu se sinchisi Meh.E o greșeală dar nu cred ca va conta - la felul cum arata MM nu cred ca va putea fi bătut a la Mir prin constanță. Am mai zis - problema de acum a lui Pecco nu e ca mai greșește,ci ca ala e muuult mai rapid - per lap pe sprint pe regim de cursa pe orice,you name it. Pecco zicea ca acest 24.5 are cadrul de pe gp24 și ca cadrul e bun și ii place. E normal sa nu vrea sa schimbe cadrul,sa ne aducem aminte ca Pecco era dispus sa revină la Gp24. Tot el a zis ca după ce a tot bâlbâit în prima zi la setări,a luat setările de baza ale lui Marcel și încearcă sa vadă cum merge. Mie mi se pare normal ca Pecco sa nu vrea sa schimbe cadrul pt ca Gp24 are un cadru beton care ii place si care s.a dovedit a fi superb,iată cum merg toti cu gp24.Acuma na,intradevar,dacă schimbi lucrurile pe cadrul ala balance'ul aero samd cum e pe gp24.5 cine știe... Alta problema a lui Pecco e faptul ca,după cum a zis chiar el,Memelu (călit din perioada Honda ) poate merge cu orice și tot e performant,mai ales cu moto care nu au chiar atât de mult grip față,el nu,el e pilot de școală veche care trebuie sa simtă fața. Deci Ducati a adus un cadru nou adoptat de MM? Asta înseamnă deja Gp25 atunci...si probabil va pleca de lângă Gp24'ul lui AM, cu cât înaintează in sezon,cu atât va creste în performanta și se va detașa. (Nu ca mi-as fi făcut griji ca AM îl poate provoca la titlu sau ceva,lol)
×
×
  • Creează nouă...