Sari la conținut

Method

Super Membru
  • Număr conținut

    9.084
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Method

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    2010
  • Motocicleta
    '12 RR
  • Club
    motociclistii de weekend

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ....
  • Alte autovehicule si vehicule
    VW Golf
  • Interese
    motogp fan
    F1 fan

Vizitatori Recenți Profil

4.641 citiri profil

Method's Achievements

  1. Ahhaha exact - numai JM a vrut sa plece de la Aprilia cand 1.era clar ca aprilia e pe o traiectorie vertiginos de ascendenta si 2.nu vad unde ar fi putut merge.Bezz nu se mai mișcă de unde e - ar fi cel mai prost sa plece de la Aprilia factory. Problema Yamaha e ca dacă pleacă Q,va fugi toată lumea de ei - ma refer aici la piloti adevărați...vreun frate Fernandez mai prind,nu e problemă Și după cum ai zis - la ce scoate din ea - sa ai 3 poles?4? aproape o victorie și un podium din cea mai slabă motoreta de pe grila - vezi ce gap e între el și restul pilotilor Yamaha...eu zic ca s-ar descurca pe orice.Si chiar as vrea sa îl vad și pe altceva,ca pe Yamaka ne-a arătat destule. Hai pe Aprilia sa vedem ce pot italienii cu el la ghidon și vice-versa.
  2. În teste vine și Yamaha cu o noua iterație a V4 - se pare ca vor avea doar V4's la teste.Sa vedem ce aduc- eu le dau 20% șanse de reușită în a avea anul viitor o moto mai competitivă decât L4 actual. Despre a se ridica undeva spre locurile 3-5 eu zic ca nici nu poate fi vorba. Q a zis ca mai sta pana la testele de la Sepang din primăvară sa vadă dacă scot ceva cu care se poate bate la podium...e logic și corect ce face însă eu as zice ca e cazul ca agentul lui sa își întindă deja antenele ca sorți de izbândă cu Yamaha...doar wishful thinking.
  3. E smart faptul ca vine acum la Valencia si le ispaseste pe toate,pt ca altfel ma gandesc ca toate aceste penalizari l-ar fi "asteptat" la inceput de 2026 cand poate ar vrea si el sa faca niste performante,ma gandesc...
  4. Deci zvonurile erau adevarate.Mi se pare si normal... Avand in vedere groapa in care se afla KKTM precum si noul actionar majoritar care mi se pare ca este foarte angrenat in realitate,mi se pare o progresie normala si logica a lucrurilor sa vanda tot ce inseamna KTM Racing (motogp,moto2 si moto3) si mai ales ca oferta vine intr-un moment ff potrivit pt KTM. Ma gandesc acum insa la faptul ca CFMoto in mod clar nu va mai sustine majoritatea? echipelor de moto3 cu material de concurs,plus echipa din moto2 samd. N-avea nici o logica ce facea ktm oricum...dpdv financiar zic,decat daca ar face bani din asta. +1 Exact Daca mai sta si dincolo de 2027....sa taca naibii din gura atunci.Sa nu mai scoata un cuvant despre Yamaha.Ok ok - inteleg anii astia 2 - i-a crezut cand a vazut ca revigoreaza echipa cu Bartollini samd,dar nu a inteles ca performanta nu vine intr-un an,ok - greseala lui,plus ca na,a incasat si el niste banuti grei,nu? Dar daca semneaza si beyound 2027 si se plange...ciocu mic! Aprilia ar fi fost alegerea logica pt Q in 2025,am zis si la acel moment,dar el nu-nu.Si se pare ca am avut (iarasi? ) dreptate - cand am zis inca de la inceputul lui 2024 faptul ca Aprilia se va apropia cel mai mult de Ducati.Aprilia cu Q la ghidon in 2026 cred ca ar fi putut sa provoace Ducati la campionat.Asa...Q pe partzul de Yamaha si Aprilia cu un pilot ultra-rapid dar labil psihic si care petrece o gramada de etape pe bara...no contest.
  5. Ma....depinde cum o dau.Depinde ce fac,cum abordeaza treaba asta. Eu ii vad pe chinezi perfect capabili de tehnologii de varf - tine de ei sa vedem daca se implica 4real sau doar simuleaza. Daca chinezii sunt capabili sa faca sateliti,avioane,trenuri de mare viteza,rachete,samd samd tehnologie de multe ori superioara "vestului",atunci sunt perfect capabili sa faca un calcat de motor cu ardere interna ramas la inceputul anilor'90 ca si tehnologie (pt ca asa prevede regulamentul - nu e o critica ci doar o observatie),si un cadru de aluminiu. Insa repet - depinde cum vor sa se implice - all in cu tot ce stiu/pot face,sau conform implicarii "Aprilia Gresini" (am botezat-o eu pt ca stim cu totii despre ce e vorba) : 3 lei finantare,niste stickere si ta-daa : suntem prezenti in motogp. Am zis asta inca de cand au intrat in gp si le-am criticat abordarea aroganta "o sa castigam our way,cu cadrele noastre trellis si suspensiile noastre wp" - au fost obligati sa isi modifice cadrele pt a avea cat de cat o urma de steering/handling,dar abordarea generala nu si-au modificat-o.Aroganta i-a adus unde sunt acum.
  6. Are valoarea de piata vreo 37 mld,deci as zice ca se descurca....fata de KKTM care are -3mld Ei stiu daca ii va ajuta aceasta investitie in racing (daca se materializeaza),insa faptul ca 1.au bani si 2.ii si investesc (pt ca de ex.Piaggio Group intotdeauna a avut bani dar erau f zgarciti cu investitiile in motogp) nu le garanteaza rezultate. Ca parere personala - nu as vedea asta ca pe o investitie buna.Cred ca mai degraba "ajungi" la cumparatori prin retele si endorsement al unor...piloti faimosi?nu stiu cine sunt trend setterii in motociclism,deja ma depaseste.Dar vezi exemplul Jordan - Nike,vezi campania Nike - Just do it in care se promova a way of life mai degraba decat un pantof sport - campanii care acum sunt sau ar trebui invatate la facultate la marketing samd. Pe scurt,cred ca sunt lucruri mult mai eficiente in care pot baga banii pt a se face cunoscuti in Europa. Insa vorba aia "don't let me stop you" din punctul meu de vedere sa bage bani garla ca asta e bine pt spectacol pt noi care ne uitam pt sportul motogp samd. Nici eu nu vad (din punctul lor de vedere) un mare castig daca baga bani in gp plus ca e o sansa f mare sa se faca de tot calcatul - vezi exemplul scoaala Toyota F1. Banii nu iti garanteaza succesul in racing - din nou - Toyota F1 - buget nelimitat ani la rand - rezultate ZERO.Pana au inteles (the hard way) treaba. L-a catalogat ala de la Bajaj direct "ingamfat" pe Pierer,ceea ce nu am mai auzit in nici un comunicat de presa.Mi s-a parut funny.Insa are dreptate.
  7. N-as zice. Circuit foarte tehnic...și pt accel. în viteze mici. Ducati...poate Acosta dar m-as mira sa poată cu Ktm'ul.Mai degrabă AM....deși sper sa nu. În alta ordine de idei,zvonuri cum ca CFMoto analizează posibilitatea intrării în motogp cu factory bikes în locul aproape defunctei KTM. Ar fi prima echipă chinezească ce întra în motogp și care încearcă astfel sa pună un cap de pod în piața moto din Europa - not a bad ideea....deși sa cheltui 50-60 mil/an pt publicitate și brand e un efort considerabil. Acum CFMoto sponsorizează echipa Aspar în moto2 -Holgado si Alonso (și parca si în moto3?),dar e name only - nu contribuie decât cu bani și un sticker pe carene nu cu tehnologie ingineri șamd - motoarele de moto2 sunt toate Triumph iar cadrele sunt de la Kalex....
  8. Ultima. Macar sa avem ce vedea,ca titlurile sunt jucate.
  9. Ieei A trecut 1 an de cand a semnat cu a 2a echipa din gp ca si performanta,si,iata,dupa 1 an are sansa de a se acomoda cu ea. Poate la anul face si niste teste. In alta ordine de idei : This should be funny
  10. Ahahaha tare statistica asta Acum ma gândesc : Bez castiga pt ca Bagnaia cade sau invers?
  11. Bine Bezzechi Bine Aprilia JM sper ca se uită de pe happilică
  12. Bună Lecția învățată (Sper) de Morbidelli Block-pass prostesc nereușit cu iesire in afara trasei si apoi revenire ca si cum ar fi fost singur pe circuit si surpriză: nu era. Serves him right. Bine ca nu a mai dat (iar?a cata oara?) Si pe altul pe jos.
  13. Da same here Și eu ma bucur pt Moreiro l-am vazut venind însă nu as fi crezut ca va castiga titlul (pt ca e 99% facut) Te contrazic însă - la anul Alonso va fi prim candidat fără drept de apel - vorba lui : a inceput campionatul asta in spate el și cu safety-car'ul și acum se bate la podium etapa de etapa - learning curve'ul si talentul columbianului e fantastic. Cam ca Quartararo în 2022 nu?
  14. Mda,campionatul la moto2 e ca și jucat cu această victorie a lui Moreiro. Manu Gonzales dezamăgitor. Nici noroc nu are da și când trebuie sa rupă norma,el pas... Păcat pt ca avea campionatul ca și făcut...dar si sa iei o medie de 3puncte/cursa în a 2a jumătate a campionatului după cum zic comentatorii...nu ai ce sa aștepți.
  15. Intradevar Porcăria aia ii ajuta masiv pe Ducati.Abia aștept(am) anul de grație 2027 Sincer ma așteptam să fie depasit de Bagnaia și/sau Diggia dar se pare ca a avut un ritm bunicel de cursa. El nu prea paria pe top5 după quali. Cred ca li s-au dus gumele rau celor 2 cu gp25 (lui Bagnaia cel putin...a luat o rau de tot in ultimul tur si de la Fermin dar cel mai rusinos de la Zarcoiu de pe Honda) ca altfel daca il prindeau,Q cu Yamaka era sitting duck pe linia dreaptă...daca pe ktm care e al 2lea motor ca si putere l-au depasit lejer Ducati,Yamaha era vorba aia șicana mobilă Sa vedem mâine în cursă.
×
×
  • Creează nouă...