-
Număr conținut
8.935 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Permis moto din
2010
-
Motocicleta
'12 RR
-
Club
motociclistii de weekend
Informații profil
-
Motociclete detinute
....
-
Alte autovehicule si vehicule
VW Golf
-
Interese
motogp fan
F1 fan
Vizitatori Recenți Profil
Method's Achievements
Grand Master (14/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
The silver lining în toată treaba asta cu V4 e ca după acest test și după ce impresii a dat respectivul,am impresia ca nu o sa mai facă mulți purici la Yamaha.Si nu o văd ca pe un lucru rău,pt Q cel puțin,pt Yamaha e o mare mare problema dacă pleacă - cred ca au forțat aceasta motoreta V4 (pe care o vor folosi realmente maxim 1 an),special pt a-l face pe Q sa rămână în proiect,ori cred ca outcome'ul va fi fix invers. Nu vreau sa fiu rău dar,după cum mi-am dorit ca MM sa plece de la Honda la fel îmi doresc sa plece Q de la Yamaha. Și sa vină cineva care exploatează Yamaha....cum se poate mai bine,idk. Good point. Un rookie probabil,dar nu Alonso sau Quiles Probabil cineva gen Manu Gonzales...sau îl aduc pe Zarco sa ii dea finally un factory? Dar nu cred ca il lasă Honda sa plece... -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
....și impresiile post-test despre V4 (dau link și nu comentez nimic ca să nu mi se spună iar ca sunt eu cel cârcotaș) : Quartararo Shatters Hopes: New M1 V4 Struggles Mirror Old Engine Woes “The sensations are very similar to those with the inline-four engine. Of course, we have a lot of work to do, but the feelings are still not optimal. I have nothing else to add,” he bluntly stated, pouring cold water on the fervent expectations surrounding the M1 V4. When pressed on whether the new bike was an improvement over its predecessor, Quartararo did not mince words: “At the moment, it’s worse. In Barcelona, I felt some differences that I considered improvements, but here I haven’t found them yet. Right now, I don’t sense any progress in the areas where we need it, but as the team says, there’s potential—at least in theory.” The question of adapting his riding style to the V4 engine also arose, and Quartararo responded with confidence: “No problem, I can adapt quickly. The issue isn’t the V4 engine; I don’t believe it’s the solution to all our problems because they’re identical to what I faced before, both in Barcelona and here. While Montmeló was slightly better due to its fluidity, this track has slower corners, and the bike feels aggressive.” “We need to address the front end along with other issues such as electronics, setup, and more. The list is long,” he admitted, hinting at the monumental challenges ahead. When asked about the potential for improvement, Quartararo remained guarded: “There’s potential, but I won’t specify how much.” He also revealed that discussions with fellow riders Miller and Fernandez echoed his sentiments, underscoring the collective struggle within the Yamaha camp. “Our comments are the same, but that doesn’t mean they’re positive,” he remarked, clearly indicating a shared frustration. The narrative took a deeper dive when Quartararo mentioned Augusto’s complaints about vibrations upon corner entry. “It’s not a confidence issue at the front; it’s about making the bike turn, where the inline-four excels. That’s the strength of our current bike, but it’s the only one we have. The new one is currently lacking in that area, and I haven’t found any truly positive aspects yet. We must figure out what can be done,” he concluded, leaving a trail of questions swirling in the air. Deci cu alte....V4 Yamaha are aceleași probleme ca L4 Yamaha dar singurul punct bun al L4 (initial turning) nu mai exista pe V4. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Pai fix asa OFICIAL au declarat ca nu au nevoie de echipa satelit,ca mai apoi dupa 1 an sa declare fix invers.Asta e un exemplu ce mi-a ramas in cap,dar toate declaratiile lor sunt oficiale. Cand ii promiteau lui Rossi marea cu sarea tot oficial declarau,so? Eu nu am spus ca nu exista motorul - eu am spus ca motorul e primul pas,si ca ei trebuie sa construiasca o motoreta in jurul acelui motor - motoreta perfect functionala si diferita de cea actuala. Nu credeam ca o vor termina anul asta?CLAR CA NU ! De ce nu credeam acest lucru?Pai baza pe TOATA istoria lor recenta. Sunt de parere ca nu - pt a vedea cum va reactiona un om sau un grup de oameni te uiti la ce a facut inainte nu?De aia vine lumea cu CV la angajare. Daca vine unul si zice "am fost puscarias numa de prostii m-am tinut dar acum m-am schimbat,vreau sa ma puneti director,voi da 100% pt firma nu mai fac prostii",care ar fi reactia ta? Pe vremea lui Jarvis lua si victorii de etapa si campionate,nu doar pole'uri (si nu vreau sa deschid iar subiectul cat la suta din pole'urile alea sunt datorate lui Q si cat motoretei),deci pana una-alta Pavesio mai are de demonstrat cate ceva.Ok - e la inceput no argue,dar eu personal sunt Toma necredinciosul,asteptam sa vedem si noi niste rezultate reale inainte sa declamam triumfatori ca "Yamaha did it" ?! Si anul asta e tot in coada clasamentului !!! Pana una-alta,vesti de la testul de azi : Word from the paddock this afternoon is that Fabio Quartararo. is not overly happy with what he has felt from the V4 bike so far. He says a lot of the problems with the current bike remain. Of course, it is very early days with this project and a lot more work needs to be done on it. But that's not an encouraging start. Deci...pot sa nu ma entuziasmez inca? Sau o luam iarasi in brate pe aia cu "Quartararo acest gay LGBTQ care nu stie sa o utilizeze nici pe asta la maxim"? -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Yamaha se misca in reluare - nu sunt nebun sau rautacios,ci ma uit la ceea ce au facut in recent times : - aducerea cutiei seamless in 2013 la 2 ani dupa Honda (2011) si la 1 an dupa ceilalti constructori,si doar pe upshift - lipsa totala de reactie la schimbarea uni-soft cat mai ales a gumelor din 2016,motoreta fiind aprox identica cu cea din 2015 si total neadaptata la noile gume,lucru taxat de ambii piloti de atunci - Rossi&Lorenzo - lipsa unui test team european cu piloti europeni care sa aiba niste timpi normali,Yamaha insista sa faca toate testele cu piloti japonezi (4,5s/tur mai slabi) lucru criticat indelung de Rossi - lipsa unui satelite team cu o moto actuala ,Poncharal fiind intampinat cu refuz cand a cerut-o,a parasit Yamaha aceasta ramanand fara satelite team,lucru care au declarat ca nu ii deranjeaza,2 ani au stat asa apoi brusc au vrut satelite team in persoana lui Petronas - care oferea bani buni pt asa ceva - stadiul de dezvoltare incet al partii aero - au fix aceleasi aripioare din 2017 pana acum - decaderea rapida din 2021 de cand era cea mai buna motoreta de pe grila pana acum cand e fix ultima Samd samd,am spilcuit din ce tin eu minte,asa in viteza,sunt convins ca mai sunt destule exemple de lipsa de reactie a Yamaha. E normal,cand dupa ce (zeci de) ani la rand au ars-o asa,eu sa nu ii cred cand zic ca in anul asta vor face nu un proiect ci vor merge cu 2 proiecte paralele L4 si V4 cu bugetele pt asa ceva si cu tot ce comporta un asemenea efort,mai mult decat dublu fata de ce faceau pana acum.Te-am intrebat si pe tine dar desigur ca nu mi-ai raspuns - ce te face sa ii crezi,de ce erai atat de convins ca vor face asta?Pt ca Yamaha de-a lungul timpului a declarat multe lucruri care s-au dovedit a fi doar declaratii.De ce ar fi diferita situatia din 2025? Si aparte de scosul V4'lui (pe care vor fi obligati la sfarsitul anului viitor sa il arunce) si de "revirimentul" aproape inexistent al actualului proiect.. sau hai sa zicem ca a fost o mica revigorare cu cele 3 pole'uri dar mai ales cu locul 2 de la Jerez,Yamaha e tot ultima tot nu a rezolvat mare lucru,e tot acolo de unde vroia sa iasa la inceput de an,iti dai seama nu? Adica eu nu as declara triumfator nimic pana nu as vedea niste rezultate concrete.Pt ca pana acum nu vedem nimic,toate sunt proiecte de viitor si sperante - V4 oricum anul asta nu va concura.Iar la anul...sa vedem daca nu e tot ultima si cu V4 ca si cu L4. Tot pe acelasi subiect - timpi teste de azi ora 12 : 1.Alex MarquezSPABK8 Gresini Ducati (GP24)1:30.714s ... 18.Fabio QuartararoFRAMonster Yamaha (YZR-M1)+1.067s (V4) Nu trag nici o concluzie de aici,asteptam declaratiile pilotilor. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Intradevar era bine pt 2026 sa mearga un pilot factory pe ea,dar A.Fernandez nu e gluga de coceni,nu e ca pilotii aia japos care aveau 4-5s mai mult,adica omul e competent. Eh...oricum mai sunt 6 etape.Parca pot aduce wildcard la destul de multe etape si ei nu cred ca au adus pana acum wildcards in multe randuri,deci l-ar putea aduce pe asta pe urmatoarele weekenduri. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu,colegul a mers pe firul rationalmentului tau conform caruia citez "daca MM cade,nu stie nimeni sigur daca ar fi fost invins" Pai - daca MM cade - a fost invins.Asta se aplica pt Q pierzandu-si capul in 2020 (a si recunoscut) pt MM cazand ca boul in Jerez 2020 si rupandu-se pe n ani,pt Q pierzandu-si iar capul in 2022 si cazand prin Australia samd,si Pecco "recuperand" 96 de puncte,pt JM pierzandu-si capul in la sfarsit de 2023 samd. Asta cred ca incerca sa exprime colegul,nu un hate la Marquez... True that - e un rezultat bun,e un rezultat bun faptul ca a terminat si nu s-a stricat. Ca nu a cazut bascula pe jos ca nu a pocnit motorul ca e totul la locul lui ca merge cat de cat competitiva,sau nu i-a sarit lantul - nu fac misto,dar e normal ca in primele stagii de dezvoltare ale unui proiect nou sa se intample si asemenea lucruri,e testing phase,iar ei au avut la dispozitie foarte putin timp pt testing. Problemele pe consum sunt insignifiante,cred ca e mai nasol pt ei ca au probleme de constanta a comportamentului de la un tur la altul dupa cum zicea A.Fer.Dar na,testing. Sa vedem la anul.Problema e faptul ca in 2027 trebuie sa o schimbe iar... -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu cred ca "se oftica" nimeni.Sau cel putin nu oamenii normali - toata aceasta epopee a lui MM - x titluri mondiale,cazut lovit accidentat,chinuit,revenit cu chiu cu vai,iar cazut distrus mutat la echipa saraca,luptat impus termeni riscat venit la big team castigat inca (eu as zice minim 2) titluri mi se pare vorba lui Acosta cea mai frumoasa si spectaculoasa revenire a unui sportiv dupa a lui Jordan. Pe ciclul "i was uncool before cool was even cool" - eu sustineam ca MM va reveni si va fi peste cei din scoala noua cand nu era la moda.Acum toata lumea sustine ca MM e smecher - bine ma...E cam manea asta - dusmanii imi poarta pica lumea se oftica - n-are nimeni treaba - bravo lui si la cat mai mare.Oricum si 2026 e arvunit de MM,deci cei pe care ii deranjeaza,ar trebui sa se obisnuiasca. Problema mea nu e cu Marquez,problema mea e cu Pecco Bagnaia ca ba nu gaseste feelingul fata,ba are impresia ca il gaseste si se asterne pe jos,cu JM ca forteaza ca boul si de 2 ori in pre-sezon ca sa isi dea ditai accidentarea pe juma de an - si uite ca Aprilia in a 2a parte a sezonului pe alocuri poate pune probleme lui Ducati,problema mea e cu Q care a ales cu ochii pe cont pe Bartolini si pe vremurile de glorie dar nu facand o analiza la rece (precum a facut MM cand NU a mai ales Honda) samd.Cu astia am eu probleme,nu cu Marquez,el isi face treaba tzipla,ce i se poate reprosa? E un proiect "grabit" direct in productie,si e normal sa fie tot felul de mishaps. E f bine ca nu s-a stricat,ca a putut termina cursa,cred ca asta au avut ca si target - parcurgerea unui weekend de cursa fara probleme de fiabilitate.E de bine,in ciuda problemelor,e bine ca au terminat prima cursa. Dar nu au concesii? Nu am citit regulamentul,astia din tear...A,C care o fi ultimul se supun si ei celor 2 omolagari?Ca parca puteau face teste cate vor samd samd -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Da da ala e. good point Overall bună cursa Aprilia si Bez....a greșit el în cursă însă decent având în vedere cât l-a călărit Marquez și faptul ca trebuia sa se apere pt ca era f slow pe ieșire din virajele lente. Sunt curios cum va merge Aprilia pe Motegi,JM zicea ca sta beton pe franari. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu știu doar ce am auzit de la comentariu - Binder abandonat ca a avut probleme cu lanțul. Cum ar putea sa ii "cadă" dacă nu se rupe? În fine nu asta e important,important e ca Binder a avut probleme sâmbătă la fix același lucru care l-a făcut pe Acosta sa abandoneze duminică.Not cool.Si poza zilei : Parca a zis "if Marc goes to (sau rides a) Ducati,we all might as well go home"? -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Deja în a 2a parte a sezonului Aprilia a fost competitivă pe aproape toate circuitele ....făcând abstracție de faptul ca au fost scosi din cursa de alți piloti.Merge. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Era clar ca în cursă Marcel are prima șansă. Totuși bun Bez/Aprilia nu ma așteptam să termine asa aproape.Good job. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Mareclino iar e crizat. Sa vedem care din ei cedează. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Da KTM când a vazut ca i-a pocnit Lanțul lui Binder,nu le-a verificat pe toate?omg... Ce lejer sta Bagnaia la povesti cu comisarii pe margine.. deja e chill. -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Frumoasa și cursa de moto2 mai ales în grupul lui Manu Gonzales și Moreira. Sper ca la motogp sa fie pe aproape ca și spectacol... -
16. SAN MARINO Red Bull Grand Prix of San Marino and the Rimini Riviera
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Bez a greșit o data.era sa se imprastie intradevar si a pierdut 0.6s dar o data. Bez era mai rapid (sa nu începi și tu ca și BB) pt ca a făcut fastest laps. Again,dacă te-ai fi uitat pe ce ți a pus colegul ai fi văzut ca în fiecare fuckin tur in afara de lap 5 când a greșit Bez a fost mai rapid ca Marcel. Dar dacă vorbim numa asa ca să ne contrazicem,și nu poți înțelege niște lap Times discuția nu are rost. Bez a fost depășit pt ca a greșit pe un tur nasol nu pt ca era mai slow. Luați în modul da,insa când fiecare tur e peste cel al adversarului,înseamnă mult. True that contează pe ce poziție termini. Pe ce poziție a terminat MM? Revenim la "dilema" Lorenzo-Rossi 2012 - dacă adversarul nu e în stare sa stea în picioare cade se accidentează e problema lui și avantajul tău și se cheamă ca l-ai învins. Da normal ca și Pecco l-a învins tot pt ca MM s-a excitat prea mult și a greșit. Când forțează greșește numai ca pt a-l forța pe MM trebuie sa fii mai rapid ca el,ceea ce e o chestie ff grea și iată puțini o pot face și f sporadic. Nu se imbata nimeni cu apa rece,am spus doar ca Bez a avut race pace mai bun ca MM și AM în acest sprint,that’s all - de aia a și putut sa pună presiune pe MM și de aia a și terminat.Pe 1. În cursă nu cred însă că va mai fi cazul.Si nici la cursele următoare unde Ducati își poate etala puterea,e 1 Time deal asta.Din pacate. E aberant ce zici. Repet pe sistemul asta titlurile 2009 și 2010 nu sunt luate pe merit ca Stoner era lactose intolerant și se trata,2012 la fel ca Rossi era șchiop,2013 la cel ca Lorenzo și Pedrosa erau loviți șamd.O dam rău în diverse. Celalalt forțează prea mult și cade?Greșeala lui,înseamnă că a pierdut. A cazut și Q,sa așteptam să fie toți în cursă ca să fie meritat rezultatul?wtf... Problema lor ca au cazut,nașpa victoria e victorie,înseamnă că ai învins un adversar mai slab,ca nu de puternic și stăpân pe sine ce e a greșit. *Daca te uiți la impresiile pe care le schimba în mașină când ii duce la premiere și Bez zice ca a greșit intr-un tur pt ca s-a deconcentrat ca s-a uitat la nush ce pe bord și atunci l-a depasit Marquez,dar "îl prindeam când a cazut" În cursă însă pe gume uzate...MM e mai bun.Ma bucură însă că Aprilia e bună pe din ce în ce mai multe circuite low grip dar si high grip și diferite configurații.Dacă scoate Bez un podium în cursă ar fi un rezultat solid