Intervin doar ca sa constat si sa apreciez nivelul deosebit de tehnicitate si inginerie in care s-a ajuns in ceea ce priveste reparatiile/bricolajele comuniste. Citesc si ma minunez (cata pasiune!!)
In 2002-2003, pe cand Simsoneam, ca mecanic absolut ageamiu (de ala care nu-ti repara nici bicicleta) am desfacut singur motorul pana la piston, am schimbat pompa de ulei, mi-am bagat manutzele jegoase la aprindere, desfacut cardan complet, l-am pus la loc si a functionat fara probleme...AWO 425T, cred ca ar fi functionat si cu ulei de floarea soarelui, un motor cu x niveluri de contingency.
Un singur kaka mecanic, ovalizarea gaurii de fixare a carcasei grupului de fuga de cadru si jocul aferent klonk KLONK. Ma rog, si simeringul bulit care baga ulei pe disc de am mers cu 30 a 4-a.
FUN TIMES!
Obisnuiam simsonarii sa le zicem nepristilor (erau mai increzuti ei un pic:)): Ein zylinder, ein problem, zwei zylinder...