Sari la conținut

bax

Membru
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

bax's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da, intelesesem asta de cand a postat Serban. Doar ca speram sa pot scapa de intrerupator. Multumesc tuturor pt raspunsuri si ajutor!
  2. Salut! Firul gri este + pt sirena. Cele doua fire unite din stanga sunt ambele minus, unul pentru alarma si unul pt sirena. Firul din dreapta (becul/ledul alarmei) sunt de fapt doua fire, + si -. Deci mai raman cele doua (de fapt 3) fire la care am pus in poza semnul intrebarii. Cel galben si cel verde cu siguranta, cel care dupa siguranta se transforma in doua fire.
  3. Exact cea cu care a inceput discutia topicului. Defender L711 - Am cautat pe net schema dar n-am gasit. » Post actualizat in 24 Nov 2014 19:07 Si inca o poza cu firele - » Post actualizat in 24 Nov 2014 19:12 Cele doua fire unite din stanga sunt minus, pentru alarma si goarna. Firul din dreapta este becul/ledul rosu al alarmei.
  4. Din mufa mai pleaca un fir verde care are o siguranta pe el si dupa siguranta mai apare inca un fir tot verde, deci ar fi doua fire verzi. Semnale? Si-ar mai fi doar un fir galben. Daca zici ca sunt doua pt semnale cu aceeasi culoare, atunci ma gandesc ca doar asta poate fi pentru contact. Acum mai ramane sa-mi spui daca e ok sa-l pun pe baterie paralel cu firul rosu, cel pt alimentarea alarmei. Desigur ca pot incerca, dar oare pot arde ceva pe la alarma daca nu e asta firul de contact? Sau e ok ca firul de alimentare sa fie pus direct la baterie impreuna cu cel de contact? Iar de cerut schema, la nenea din contact nu indraznesc. Probabil ca-mi va spune sa merg la el sa mi-o monteze si n-as mai da banii pentru un amarat de fir pe care poate am noroc sa-l dibuiesc pana la urma. Cum spuneam: Deci momentan doar pe ghicite o pot lua.
  5. Pentru ca nu le am cu electronica, raspunsul tau nu ma prea ajuta. Oricum, multumesc! Ma intereseaza un raspuns concret, ceva de genul "conecteaza firul albastru la baterie".
  6. Salut! Vreau sa montez aceasta alarma pe un enduro care nu are contact. Porneste direct, fara contactul dat din cheie. In concluzie, n-am conectat decat plusul, minusul si cele doua fire pentru goarna. Restul firelor (contact si semnale) nu le-am mai conectat. De fapt, nici nu stiu care culori sunt exact. N-am schema electrica. Intrebarea ar fi, cum fac sa nu se mai autoarmeze dupa dezarmare? Am incercat comanda de autoarmare off din telecomanda dar nu merge, tot se autoarmeaza.
  7. Am verificat si totul e ok. Cum am mai spus, becul se aprinde dupa vreo 3-4 minute de mers, deci nu cred ca are cum sa fie de la fire sau comutator. Deasemenea, am observat ca nici claxonul nu merge decat dupa cele 3-4 minute, impreuna cu farul. Am gasit o schema. Stie cineva care ar putea fi releul care raspunde de asta? schema.doc
  8. Cea mai mica de la care se poate face un calcul cat de cat realist este un drz400s, zic eu. Cei care zic de crf-uri si alte hard-enduro cred ca nu stiu exact despre ce e vorba. Alea nu sunt motoare care sa tina zeci de mii de km.
  9. Salutare! Am si eu o problema. Mai nou mi se aprinde farul doar dupa 5-10 minute dupa pornirea motorului. Ieri, dupa ce am spalat-o, nu s-a mai aprins deloc, chiar si dupa vreo 20 de minute de mers. Am mai patit chestia asta acum cativa ani, dar atunci am dus-o la Bavaria. Stiu ca este vorba de un releu, dar nu stiu care si unde se afla. Ideea este ca as vrea sa comand releul si sa mi-l montez singur, ca sa nu mai platesc si manopera. Stie cineva despre ce releu e vorba?
  10. Am tot rasfoit topicul dar n-am gasit. Spuneti-mi va rog cand si unde este intalnirea voastra?
×
×
  • Creează nouă...