-
Număr conținut
3.002 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
Pm si (poate) va zic.
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
La mijloc de codru des, concrete city - Bucarest
-
Carnet moto din
oct 2004 (sau p-acolo)
-
Motocicleta
Furata
-
Numar Moto
.
-
Club
Biserica MatolicĂŁ
Informații profil
-
Motociclete detinute
Minsku de acum.
-
Interests
Motorete, trenuri, tractoare, vapoare, planoare, chestiuni culinare, si alte dracovenii.
Vizitatori Recenți Profil
6.978 citiri profil
Lt. Navarro's Achievements
Rookie (2/14)
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Mai am asa: o sticla stop spate. Doar sticla (vad ca n-am mai zis-o la strigarea asta). Si O pereche de saboti de frana, de-acelasi gen (Minsk, Voshod, ceva, dar oricum care probabil ar trebui prelucrati nitel ca sa intre in oala de tambur de Minsk). Coletele sunt ambalate, dar cu umblu peste tot, mai putin la posta nu am apucat sa le trimit. Cei care au "revendicat" ceva sunt rugati sa nu ma injure.
-
-
Mai totul din ce-am zis mai sus s-a promis... dar am mai gasit asa: -cot admisie pentru Nipru, din cauciuc. -bloc comenzi ghidon - electrice dreapta, tot de Nipru- CRED, sau IJ (pot pune o poza daca se arata cineva interesat), cu comanda/contact pentru lumini (cel de contact-pornire e incomplet). -2 amortizoare spate de Minsk, intregi, dar goale pe dinauntru. Fiind capsulate nu stiu daca merita riscul si efortul reparatia, poate-s bube doar pe post de decor pe peretii vreunui atelier, daca iese un "Jolly Roger" din fiare - sau la fiare vechi.
-
Ce-or mai face vechii membri ai forumului?
topic a răspuns lui Lt. Navarro în l.u.vul Discutii generale
Pai matale pa unde o arzi, breh, stimabile!? Io am ramas destul de constant in carciumi. -
Ce-or mai face vechii membri ai forumului?
topic a răspuns lui Lt. Navarro în l.u.vul Discutii generale
Culmea e ca... DA! ) Dar acum vreun an si ceva la ultima vizita mi-a trebuit o incercare inainte. -
Ce-or mai face vechii membri ai forumului?
topic a răspuns lui Lt. Navarro în l.u.vul Discutii generale
Bai nene, bai. Sunt cam 11 ani de cand mi-am facut cont pe formul asta. :\ Nu-mi vine sa cred! Salutare, populatie! -
Servus, again. Donez un cric central de minsk, niste discuri de ambreiaj, cablu frana/ambreiaj (sau sunt ambele de acelasi tip, nu ma mai prind), o sticla de semnal, o tija de semnal (cred ca am si de fata si de spate). Ar fi alte cateva maruntisuri, un kit de reparatie K65, un contact de stop-pedala-frana de IJ (mai vorbisem cu cineva acum 1-2 ani sa-l trimit prin posta, am si uitat cu cine din pacate, nu am apucat sa o fac, imi cer scuze), doua perechi e saboti de frana (Minsk, Voshod, nu-mi dau seama de ce sunt dar nu s-au potrivit direct pe Minskul meu, ori sunt pentru modele mai noi, ori trebuie prelucrati nitel). Ah da, si un set de garnituri (mai putin cea de chiulasa). Si... daca mai gasesc ceva anunt. Doritorii sunt rugati sa dea PM. Deci, recapitulare -chit reparatie k65 -cablu frana -cablu ambreiaj -discuri ambreiaj -sticla semnal -cric central -contact stop de la pedala (sau ghidon?) IJ -saboti frana -garnituri motor
-
E, pisici. Ce sa-ti zica ca e in 2 timpi? E normal sa faca toate astea. Se uita doar sa ai frane si toate becurile in regula. Atentie la "comuniste", totusi - mai bine te sui tu pe ea si pui franele sau il atentionezi pe "oagăr" sa nu se suie ca vita pe pedala cu toata greutatea, sau sa-ti rupa cablul de vrana tragand de ea - motiv pt care ar fi bine sa-i desfaci rotile inainte si sa cureti bine bine (degresant, benzina, etc) tot ce-i in tambur: saboti, ferodou, peretii tamburului, tot! In afara de asta, nu se se uita nici dracu la alte chestii, decat daca vii cu vreo nebunie gen 1 din 2 amortizoare pe spate sau un bidon atarnat de cadru in loc de rezervor )) .
-
Hello, again. Uite in poza cam la ce ma refer cu cauciucul fata. Aveau "talpa" diferita cel fata in comparatie cu cel spate, din cate stiu. Cel de pe spate arata fix ca cel pe care-l vad in pozele tale in fata. D-asta zic. Asa am luat-o, iar cand mi-am luat un set nou (ca alea cu care a venit erau cam de pe cand era si motorul) la fel aratau. Ba chiar cica au si-un sens anume de rotire. Iar despre costuri, desi ai dat deja ceva detalii m-ar interesa putin pentru ca ma gandesc sa ma apuc si eu de inoit ceva la una, dar cum n-o sa am unde s-o tin la loc sigur n-o sa vreau s-o fac prea frumoasa, sa nu ia ochiul.
-
Este SU-PERBA!!! *drools* O curiozitate: Stiam ca sunt doua tipuri the "tesaturi" la cauciucuri, si am impresia ca cel de pe fata, este model de spate. Nu-l vad calumea pe cel de pe spate, in pozele de-aici. Oricum, SU-PERB. O sa revin cu cateva intrebari legate de preturi/costuri, daca nu te superi... deocamdata o sa iau topicul la citit, ca momentan am fugit asa, prin el.
-
Nu ma pricep dar cred ca era mai degraba SRAD. CRED. Riderul dupa echipamentul lasat in urma nu parea foarte grav. Casca fara zgarieturi vizibile, doar viziera sarita si un pic zgariata. De pieton nu stiu...
-
-Mai am asa... una bucata superioara carcasa contact aprindere - cel de pe ghidon - cred ca asta e de fapt de ij sau nepra, nu de Minsk. -O "sticla" de stop nou-nouta, neutilizata - un contact de frana de picior pentru IJ (mi s-a zis ca este), asta e "pending" spre a fi dat, ramane de vazut". si... daca mai gasesc ceva mai zic.
-
-2 bucati Sinterom 14NP18 neutilizate. -un cric central de Minsk (nu gasesc axul, dar il caut - se poate utiliza un montant mai lung de semnalizare - are fix acelasi diametru) -Niste bucati de semnalizatoare, fara sticla - dar bune (adica fasung, carcasa de plastic, totul la locul lor), -un cablu - nu stiu de care e frana/ambreiaj, ca "toate arata la fel", iar dupa lungime nu ma pot lua ca le-au schimbat astia din fabrica oricum de n ori si nu mai semanau 2 unul cu altul la lungime. -O pereche saboti (tot de Minsk, cica, dar mie nu-mi intraau in oala, au "scobitura" care calca pe boltul acela ep care reazama prea mica) -2-3 discuri de ambreiaj uzate - s-ar putea sa nu mai poata fi folosibile, ramane de vazut de cel care le-o vrea. -ar mai fi 1-2 maruntisuri mici de gen, ma mai uit in lada si zic. Toate astea sunt pentru Minsk. Da-ti-mi PM, care le doriti.
-
Pasarele SUBterane zice cineva? "Si care plm e diferanta?!" Zic eu care - pasarela subterana = spatiu de viol si pishare. Solutia aste inchisoare cu executare pentru cine arunca chiar si cu apa plata din pistolul de jucarie de pe poduri peste drumuri. Nu amenzi si "educatie" Educatie= parnaie la noi. Dar cand spargi geamul masinii cu bolovanul, furi casetofonul, te prinde politia si procurorul da "nup" ce dracu sa mai zici? Cat despre "basculanta vs pod" e vina exclusiva a soferului basculantei, podul ala (pasarela, whatever) era facut cum trebuie. NU trebuie sa fie gandit sa reziste la o magaoaie de 15 tone care o agata. Iertati-ma pt offtopic. Probabil ca va trebui sa ajungem intr-o lume cvasi-Orwelliana in care numai dupa fatza in camera esti identificat si amendat pentru o hartie aruncata pe jos sau o traversare aiurea. Si pentru ca tot avem atatia cititori aici din care sigur sunt si cativa ne-motoclisti, as vrea sa le subliniez si lor ca SUNT ARHISUFICIENTI SI 15km/h ca sa intri intr-un stalp d-ala si sa mori "original". Caderea de pe motor nu e ca cea de pe role, sau a copilului mic de pe bicileta in parc. Cazi la 50kmh si corpul tau se tot duce. Iar o bordura o incaleci si sari chiar si la viteze mult mai mici fara absolut nici un control. Nu exista "o vezi ca vine si te-apuci", nu exista "daca mergea legal" nu exista alte prostii de gen. Ia intrebati-l pe baiatul pe care l-a darmat pur si simplu o masina in dreptul pieteii Constipatiei din Bucuresti acum ceva vreme si s-a suit pe bordura si s-a oprit intr-un ghiveci d-ala amplasat - ce ironie!- pe spatiul verde.
-
Off-topic (scuze, Kriminal ): Revizuind si adaugind nitel: Poti sa CAZI si sa aluneci si la 150 de km.h. Daca ai mult, mult, mult bulan, combinezon de calitate, si aluneci in loc sa te rostogolesti, fara sa lovesti nici un obstacol exista o sansa sa nu ai nimic. Nimic prea grav adica. Cand cazi, oricum, viteza ta se descompune (vectorial) in 2 directii, contand (doar in faza de cazatura) mai mult in ce pozitie dar si cu ce viteza atingi solul. Ca sa mori, daca intri intr-un obstacol cu corpul fara nici un fel de amortizare (motor, centura, masina, propriile picioare care se indoaie, se rup, etc) ajung -din cate stiu eu- cam 20 si un pic de kmh (vorbesc de organale alea interne care nu rezista).