-
Număr conținut
897 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
Leon_bogdan
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
1999
-
Motocicleta
V-strom,Versys
-
Numar Moto
SAS
-
Club
Bucuresti
Informații profil
-
Motociclete detinute
Suzuki DR 650 RS,DL-650-V Strom,Kawasaki Versys
-
Interests
TOT
Vizitatori Recenți Profil
4.999 citiri profil
Leon's Achievements
Proficient (10/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)
topic a răspuns lui Leon în jim jimul Service si intretinere curenta
Wow .... totul degenereaza pe forumuri. De la o discutie banala despre uleiurile moto se ajunge la familii si la Cosa Nostra -
Clasele de franare pe suprafete umede la anvelope moto?
topic a răspuns lui Leon în yglosul Service si intretinere curenta
Orice ar scrie producatorul, asta nu e adventure... (nu ma refer la XT). Da, eu am mers si pe forestiere moderate cu VStromul, dar tot nu-l consider ceva mai mult decat un sport-touring (desi pentru genul asta de mobre, s-a facut o clasa aparte: sport adventure tourer). Adica o struto-camila care face cate ceva din toate, dar nu exceleaza la nimic. -
Clasele de franare pe suprafete umede la anvelope moto?
topic a răspuns lui Leon în yglosul Service si intretinere curenta
Din contra, se pupa perfect cu VStromul ca si clasa (care nu este adventure cum probabil ai realizat deja)...este un sport-touring. Am avut si eu 3 bucati de-a lungul istoriei (ultimul un XT din 2019). Recomand pentru Vstrom M. Pilot Road 4-5-6 (cu nici una nu dai gres)...Au o aderenta foarte buna inclusiv pe asfalt ud. -
-
-
-
-
-
-
-
Pai da! Asa este. Unele de-aia se vand, de fite (exemplu: sunt ceva modele cafe racer de cilindree mare) Ideal este sa ai 2 motoare (de fapt e optim, ideal e sa-ti permiti mai multe). Eu am un ktm 390adv.pentru oras (am incercat cu scuter, nu-i de mine) si un Tracer 900 pentru excursii lungi.
-
In Romania nu vad rostul unui SS (pana si autostrada A1/A2 e in valuri, nu mai zic de mersul prin orasele aglomerate, cu sine de tramvai, canale, gropi, borduri de delimitare in culoarea carosabilului, stalpi, decopertari, semafoare/stopuri si treceri de pietoni din metru in metru, etc). Mi se pare o idiotenie sa o iei pentru oras (si totusi sunt multe cazuri, probabil ii mai auziti noaptea...lor trebuie sa le multumim si pentru filtrele RAR). Extrapoland, treaba e valabila si la masini. Ionut Dolanescu avea la un momentan un imens Hummer. Ce naiba faci cu ala prin Bucuresti ? Nu mai spun de multitudinea de SUV-uri, masini de teren (stiu pe cineva care merge in oras cu un Jeep Wrangler Rubicon), alte masini 4x4 pe care le folosesti la maxim jumatate de potential in oras sau de marci de lux gen Lamborghini, Ferrari,etc ...care sunt extrem de joase pentru infrastructura pestrita a patriei. Dar gusturile nu se discuta si unii pun accent pe altceva decat pe utilitate.
-
Totusi, daca gasesti una fabricata in 2010 (second sau nevanduta de atunci), vezi ca nu prea e ok. Adica o casca veche de 14-15 ani, nu prea-ti mai garanteaza integritatea bostanului in caz de impact. Deh, materialele isi mai schimba proprietatile cu timpul ....
-
Ca tot ziceai de KTM 1290 la un moment dat....La Atvrom e promotie: 14277 euro(fara TVA, e bun pentru firme) pentru un KTM 2024 1290 Superadventure S sau R. Iti da bonus si un Gopro de cateva sute euro. :)))) https://www.atvrom.ro/motociclete/ktm-1290-super-adventure-r
-