Eu zic ca sunt toate cam aceeasi chestie (+/- greutate, aspect si accesorii). Au acelasi motor si sunt fabricate in China (inclusiv KTM 790 Adventure de care pomeneam).
De ce KTM ar fi mai stricacios decat Kove sau CFmoto, asta nu o inteleg.
Adica, daca la motocross-ul la care te uiti participau la greu Kove si CFmoto, probabil procentul stricacioaselor era tot pe acolo ca si la KTM. Adica nu mi se pare foarte relevanta afirmatia ta.
Eu evit pe cat pot sa car lateralele cu mine (ocup loc aproape cat o masina mai micuta, anulez practic avantajul de a avea un vehicul "suplu" in trafic). La prima iesire cu gentila laterale hard, era sa plec si cu toberonul de la vama cand ieseam din tara.
Dar, am vazut multi motociclisti prin Bucurestiul aglomerat, care fac naveta la job cu gentile laterale atasate (goale, dar atarnate acolo)...ceea ce mi se pare noaptea mintii.
tomberonul^