Sari la conținut

Leon

Super Membru
  • Număr conținut

    927
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Leon_bogdan

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    V-strom,Versys
  • Numar Moto
    SAS
  • Club
    Bucuresti

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki DR 650 RS,DL-650-V Strom,Kawasaki Versys
  • Interests
    TOT

Vizitatori Recenți Profil

5.081 citiri profil

Leon's Achievements

  1. Pare neterminat...Din fata este chiar uratel
  2. Eu am doua bucati din astea...Sunt aproape sigur ca pe unul am dat 39,99 lei.
  3. Sa o stapaniti cu placere si sa puneti poze de genul acesta si peste 15 ani cand o sa aveti 3 cifre in dreptul varstei. Km cat mai multi!
  4. Foarte tare excursia in Maroc!!! Banuiesc ca ati inchiriat motoarele (Royal Enfield Himalayan si KTM 390 Adventure). Deja va invidiez
  5. Sa fie intr-un ceas bun. O initiativa bine venita mai ales partea cu ACTIVITĂȚI DE PREVENȚIE dedicate tuturor participanților la trafic: șoferi, motocicliști, pietoni, bicicliști, posesori de trotinete ș.a.m.d. P.S. Micii si placintele sa fie mai spre sfarsit. In felul acesta e lumea atenta la cursurile de prim-ajutor.
  6. De acord. Chiar ma gandeam ca daca renunta la boxer la urmatorul model de GS (probabil 1350 sau 1400GS) or sa le scada vanzarile (si nu din cauza preturilor, deoarece BMW are clientela lui fidela, care cumpara si cu buy-back...probabil sunt atrasi de cei 50cmc in plus :)))) )
  7. Exact. Multe GS-uri cu domni eleganti in drum spre birou, dar cu pachetul de 3 genti atasate (as intelege daca dupa job se duc sa cumpere varza ca sa puna la murat sau pleaca direct in Mongolia). I se citeste bucuria pe fata... :)))) E prostie crunta, mai ales ca e singur pe motor (ca sa nu mai zic ca putea sa gaseasca si alte idei, de ex. sa lege gentile alea, deasupra celor hard)
  8. Eu zic ca sunt toate cam aceeasi chestie (+/- greutate, aspect si accesorii). Au acelasi motor si sunt fabricate in China (inclusiv KTM 790 Adventure de care pomeneam). De ce KTM ar fi mai stricacios decat Kove sau CFmoto, asta nu o inteleg. Adica, daca la motocross-ul la care te uiti participau la greu Kove si CFmoto, probabil procentul stricacioaselor era tot pe acolo ca si la KTM. Adica nu mi se pare foarte relevanta afirmatia ta. Eu evit pe cat pot sa car lateralele cu mine (ocup loc aproape cat o masina mai micuta, anulez practic avantajul de a avea un vehicul "suplu" in trafic). La prima iesire cu gentila laterale hard, era sa plec si cu toberonul de la vama cand ieseam din tara. Dar, am vazut multi motociclisti prin Bucurestiul aglomerat, care fac naveta la job cu gentile laterale atasate (goale, dar atarnate acolo)...ceea ce mi se pare noaptea mintii. tomberonul^
  9. De ce nu KTM 790 Adventure?... are cam aceleasi specificatii cu Kove (posibil sa imparta acelasi motor de 95cp, pentru ca si 790 e fabricat in China)
×
×
  • Creează nouă...