Sari la conținut

Marius Mihasan

Super Membru
  • Număr conținut

    701
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://mail.uaic.ro/~marius.mihasan/hobby/hobby.html
  • Yahoo
    mariusmihasan1981

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    DL650XT
  • Numar Moto
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Beta Xtrainer, KTM 250 EXC-F, Honda XL700VA Transalp, DL650 V-Strom, BMW F650ST

Vizitatori Recenți Profil

3.313 citiri profil

Marius Mihasan's Achievements

  1. Al meu (ricoel) avea o opțiune de a nu folosi microfonul ecranului care uneori ajuta. Acum vad ca in noul firmware au scos asta, dar au introdus opțiunea de a dezactiva complet output-ul audio al ecranului. Practic telefonul nu mai trimite partea audio spre ecran, ci direct către orice dispozitiv audio are corectat. Nu mai conectezi intercomul la ecran, ci direct la telefon. Am facut update si la mine pare sa mearga cu un intercom chinezesc si cu Interphone Tour. Dar nu am testat inca suficient de mult noul firmware, dar asa prin casa cu casca pe cap. Intre timp l-am utilizat cu baza de rezerva pe un Ford Tranzit mai vechi. Radio-ul masinii are bluetooth, asa ca am avut si audio. A mers perfect, si in duba se integreaza bine, mărimea fiind un avantaj.
  2. Aaa, de aia nu pornea. Eram nehotărît - e de la poxipol, sau de la bateria chinezeasca ? Dar acum e clar.
  3. Cel din primul post da. Eu am doua "baze"- una e pe mobra si a doua ma gandeam sa o montez pe o masina. Nu am apucat inca. Am folosit a doua baza pentru a conecta si testa dispozitivul in casa.
  4. Nu mie clar, a lipit troasca cu super-glue înainte sau după ce a abandonat juniorul Mason? Ca undeva la etapa 6-7 il impingea Nasser Al-Attiyah și nu pornea.
  5. Merge OSMAND+ in androidauto - poti vedea gpx-ul si naviga dupa el. Nu stiu cu iPhone insa. Merg si alte aplicatii de navigatie navigatie - Maps.Me, MapFactor - dar nu stiu in ce masura suporta gpx.
  6. Pare ca e ce vinde si ricoel de 5 inches. Si ce se gaseste peste tot pe aliexpress. Asa e - 2 e o placa de aluminiu ce permite montarea pe o bara rotunda, 3 e un ram-mount cu bila pentri ghidon si 1 sunt ambele. La cabluri e acelasi lucru, doar ca la 1 primesti cate 2 din fiecare. Sunt si eu curios. Am spalat mobra ieri, dar sincer n-am avut curaj sa dau cu jetul. Am pus si o punga peste dispozitiv . Mai degraba imi fag griji de vibratii la conexiunea cu pini pogo.
  7. Ricoel. Dar sunt si pe AliExpress precum si alte magazine din China, purtand sau nu acest nume. E cumparat de pe site-ul "official" pentru ca sunt puse la dispozitie si update-uri de firmware https://store.ricoel.com/product-category/carplay-and-android-auto/ E versiunea C7 II, cu senzor de lumina. A venit din China prin Germania, apoi DHL si cargus. Livrarea a durat approx. 2 saptamani. Livrat cu tot ce trebuie pentru a fi montat pe ghidon, inclusiv sursa de current de conectat la baterie si cablu de alimentare usb. Nu are sim, gps, baterie si nu poti instala aplicatii. Ecranul e bun, pare solid construit si merge impecabil cu Android auto si intercomul. Meniul e simplu si fluid, touch-ul e ok si el cu manusile pe care le-am folosit azi. Timpul va spune cat de rezistent e. Este si o versiunea de 5 inches, insa l-am considerat prea mic. Asta e mare fizic, si asta face ca ecranul sa fie mai e lizibil.
  8. Pam-Pam - ma pot uita pe Youtube la cum merg altii si corecta greselile in timp real . Acum serios, e un ecran ce are doar Android Auto si CarPlay. Ecranul e de 7 inch, destul de luminos si de sensibil la touch. E rezistent la apa si vibratii in principiu, se alimenteaza prin niste pini si se prinde cu un surub de suportul sau. Eu l-am montat permanent, in sensul ca ca sa il dau jos trebuie sa demontez parbrizul. E pus pe alimentarea de la priza mobrei si nu are baterie - la contact de deschide, se inchide cand iau contactul. Cel mai important insa merge impecabil cu android auto. Dupa ce pun contactul in 20 sec e conectat la telefon. Testat cu google maps, osmand, mapsme, muzica si apeluri. Am mers in jur de 50 de km pe drumuri cu piatra si pe drumuri agricole fara nici o problema. Cand soarele bate din spate, ecranul e mai greu de vazut. Are un senzor de lumina care reduce luminozitatea ecranului cand e intuneric si noapte prin oras de fiecare data cand trec pe sub un stalp de iluminat public, se activeaza luminozitatea maxima pentru un scurt timp. Poti sa il treci pe modul noapte si problema e rezolvata. Mie imi place pentru e e montat permanent si e extrem de simplu.
  9. Suport telefon pentru motocicleta Q-mount Max cu incarcare wireless Suportul de telefon este nou, l-am desfacut si am verificat daca incarcarea merge cu telefonul meu chinezesc BV9800. Nu merge. L-am testat cu un Google Pixel 4 si merge impecabil. As prefera sa il dau in Iasi, pentru a putea fi verificata compatibilitatea cu telefonul de cumparator. Modelul este Q-MOUNT MAX + Vibrations dampener for Q-Mount PRO/MAX montat si un adaptor pentru ram mount. Toate accesoriile cu care a fost livrat sunt prezente, inclusiv cutia. Are totul pentru a fi conectat direct la bateria motocicletei. Pe langa incarcare wireless, are si mufa usb-c pentru a incarca pe fir telefon, casti, intercom, etc. Are si buton de on-off. Detalii de pe pagina producatorului: 1. suport - https://q-mount.eu/products/q-mount-max?variant=41817388351670 2. vibrations dampener for Q-Mount PRO/MAX - https://q-mount.eu/products/vibrations-dampener-for-q-mount-pro?variant=40511206457526 3. 1" Ball adaptor for Q-Mount PRO/MAX - https://q-mount.eu/products/1-ball-adaptor-for-q-mount-pro?variant=40069408653494 Totul la 200 lei. o7518...94..685 L-am dat, se poate inchide
  10. Marius Mihasan

    BURSA LOCALA

    Suport telefon pentru motocicleta Q-mount Max cu incarcare wireless Suportul de telefon este nou, l-am desfacut si am verificat daca incarcarea merge cu telefonul meu chinezesc BV9800. Nu merge. L-am testat cu un Google Pixel 4 si merge impecabil. As prefera sa il dau in Iasi, pentru a putea fi verificata compatibilitatea cu telefonul de cumparator. Modelul este Q-MOUNT MAX + Vibrations dampener for Q-Mount PRO/MAX montat si un adaptor pentru ram mount. Toate accesoriile cu care a fost livrat sunt prezente, inclusiv cutia. Are totul pentru a fi conectat direct la bateria motocicletei. Pe langa incarcare wireless, are si mufa usb-c pentru a incarca pe fir telefon, casti, intercom, etc. Are si buton de on-off. Detalii de pe pagina producatorului: 1. suport - https://q-mount.eu/products/q-mount-max?variant=41817388351670 2. vibrations dampener for Q-Mount PRO/MAX - https://q-mount.eu/products/vibrations-dampener-for-q-mount-pro?variant=40511206457526 3. 1" Ball adaptor for Q-Mount PRO/MAX - https://q-mount.eu/products/1-ball-adaptor-for-q-mount-pro?variant=40069408653494 Totul la 200 lei. o7518...94..685 L-am dat, nu mai este disponibil
  11. Recunosc cu mana pe inima ca nu, nici macar nu stiam de butoi. Data viitoare. Lucrez la stat, la o universitate. Iar călătoriile le suport din proiecte de cercetare al caror director sunt. Nu cer bani nimanui, sunt banii adusi in institutie de mine si eu decid intre anumite limite cum se cheltuie. Astfel incat pentru Tours am decis asa - eu merg cu mobra, echipa de cercetatori si studenti cu avionul. Ne-am intalnit cu totii la conferinta si ne-am distrat la si pe langa conferinta:
  12. Eu merg cu turcisme - Anlas Capra R. Am merse cu cele stoc cu care vine mobra mai bine de 20000 de km, dar inainte de ultima excursie le-am pus pe cele turcesti si am facut mai bine de 6000 de km merg cu ele. Pentru mine sunt OK, dar nu sunt genul sa pun genunchiul jos, sa ma bag prin nisip si noroi pana la etriere. Aici e genul de drum pe care il fac: Am uitat sa spun ca sunt genul care a mers fara greata cu Heidenau si Mitas .
  13. Zile de calatorie. Avantajul e ca nu trebuie sa dau explicatii, merg cum vreau eu in principiu si nimeni nu comenteaza daca ma incadrez in bani. Bineinteles, in limite rezonabile - nu pot merge in Africa de Sud cu mobra, dar in Algeria sau Maroc e OK-ish de exemplu.
  14. Acum ceva ani eram nemulțumit ca nu merg suficient cu mobra, asa ca am decis ca orice calatorie pe care o fac cu serviciul, sa o fac cu mobra din dotarea. Anul asta slujba m-a dus in Tours, Franta. Pe scurt in numere, 5 zile dus, 4 zile pauza pentru slujba, 5 zile intors pentru 5700 km. Am plecat din Iasi si ca de obicei prefer sa ies in Romania din prima zi, asa ca am dormit la Camping Motel Makó in conditii rezonabile. A doua zi am tranzitat Ungaria si am intrat in Austria, unde am oprit pentru a vizita Muzeul Mauthausen, locatia unui lagar de concentrare renumit pentru cariera si cele 186 trepte. Pentru cei ce va si mine poate vor sa vada treptele, acestea nu sunt accesibile din lagar, dar poti ajunge la ele si inclusiv in cariera pe un drum secundar cu motoreta. Seara am dormit din nou la cort (Camping Stellplatz Hofmühle), de data asta pe ploaie. Noroc ca dimineață a fost frumos si m-am bucurat de micul dejun. Usor am trecut in Germania si am oprit la museul Sinsheim. Aici printre tancuri, masini, motociclete si ciudatenii, am dat si de un ARO. Seara tot la cort bineinteles, langa Heidelberg, pe malul raului Neckar. Urmatoarea zi am vizitat Heiligenberganlage - Thingstätte, un teatru in aer liber ridicat de nazisti si apoi am trecut in Franta. Noaptea tot la cort bineinteles, la CAMPING L ISLE AUX MOULINS si in final pe malul Loire-i. Ultima zi pe drumul de dus a fost scurta, tot pe malul raului. Nu m-am putut abtine si am coborat cu motoreta si pe plaja. Usor, usor am ajuns si in Tours unde mi-am facut datoria - m-am pus pe ascultat si bagat la cap. Pe drumul inapoi am avut 2 tinte - 1. sa revad orasul Freiburg, oras in care mi-am facut debutul care mare cercetator si sa ma intalnesc cu fosti studenti si 2. sa vad Alpii. Asa ca in prima zi de intoarcere m-am plictisit printre ogoarele de grau franceze si am campat pe malul raului Saone, printre undite si pescari. Nerabdator am ajuns in Freiburg im Breisgau, pe care l-am regasit asa cum il stiam. Si m-am intalnit si cu studentele. N-am mai stat la cort, am luat camera la hotel ca boierul. Parca si mai nerabdator am inceput a treia zi, era ziua cea mare, in care urma sa ajung in Alpi. Am trecut pe langa lacul Bodensee si apoi am luat-o spre Plansee cu gand sa ma duc pe Gerlos strasse. Eu si inca in jur de 20 motociclisti am fost dezamagiti sa gasim drumul inchis, asa ca am luat-o spre Großglocknerstraße. Am avut noroc si am intrat printre ultimii, am fost doar eu si drumul. Ce pot sa spun desprea alpi decat ca am avut noroc cu vremea si motoreta perfecta pentru ei. Pentru ca intre timp m-am boierit (dar are si oboseala partea sa de vina) dupa Großglockner am dormit la Hotelchen Döllacher Dorfwirtshaus - pe care il recomand. Dupa Alpi am avut un singur gand - sa ajung acasa. Asa ca in 2 zile am facut doar o poza - clasica de pe Mestecanis. la final am mai pus 3 stickere pe cutie. Trackul complet e mai jos si poate fi explarat pe indelete la link-ul - https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1qjOsVCCRcObpN98aKlPkaeTJ3qQ&usp=sharing
×
×
  • Creează nouă...