Jump to content

lacroyx

Membru
  • Content Count

    483
  • Joined

  • Last visited

About lacroyx

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    lestat_lacroyx@yahoo.com
  • Skype
    vladalexandrion

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    iulie 2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Vulcan 900 Classic
  • Numar Moto
    -
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX R 600, Kymco Downtown 300i

Recent Profile Visitors

358 profile views
  1. Pai având în vedere ca e mecanic, îl întorci pana simți la mâna ca nu se mai poate întoarce rotita. Deobicei ceasornicarii zic sa ii dai între 20 și 30 de rotiri. Acum depinde și de fiecare ceas în parte. Cele automatice au protecție împotriva întoarcerii excesive, cele mecanice nu.
  2. Dacă habar nu ai sa controlezi motoreta și nu știi sa frânezi, te dai pe jos repede inclusiv cu gume noi nouțe.
  3. La ceasurile mecanice e normal sa se blocheze rotita de întors. În momentul în care l-ai "încărcat" complet nu mai poți întoarce rotita. Nu înțeleg aia cu se bloca secundarul. Cum adică? Sau sa meargă pe sărite?
  4. 1.Magazin fizic: https://goo.gl/maps/3wNh6qYU2Nw3wELn6 vezi aici daca gasesti. Au tot felul de lucruri. 2. Da e normal sa zornaie ceva inauntru cand il agiti asa se aude la toate ceasurile automatice.
  5. @Dan Nastase Singurul post util si la obiect a fost al tau cu teoria franarii! Pentru initiatorul topicului: citeste ce a scris si dupa cum zice si un instructor moto, du-te intr- parcare goala si exerseaza controlul motoretei. Spre exemplu pentru a avea mai mult control in timpul manevrelor la viteza mica, de asemenea, se foloseste frana spate, pentru stabilitate si pentru control. Cheers si multumesc Dan.
  6. Multumesc, dar imi este un pic dificil sa ajung pana in Arad. Inca o data multumesc frumos.
  7. Hello, am si eu o rugaminte mare la cei care au VN 900. Sambata trebuie sa imi duc saua la refacut in Ploiesti. Rugamintea este daca poate cineva sa imi imprumute saua pentru 2-3 ore, ca sa ma duc acolo cu tot cu motor sa vada cei de acolo exact ce si cum trebuie sa faca, las saua la facut si ma intorc. Multumesc frumos
  8. Vulcanul meu cică vine din Belgia, și nu am nici o poziție la el, faza scurta e aprinsa permanent. Și la fel ca la colegu' schema de culoare este la fel, doar ca alb negru la mine. Poste or fi și variante la cele europene și americane. Și oare mai contează și anul? Parca după 2007 sau ceva de genul toate japonezele au faza scurta aprinsa mereu.
  9. Nu cumva e la toate asa, faza scurta aprinsa tot timpul?
  10. Am fost plecat 1 luna. Înainte sa plec am fscut plinul cu benzina de 100. Am ajuns ieri, dau cheie și pornește instant. După 1 luna de stat pornește instant! Care e faza? Cea de 95 nu e de nasul ei? Doar benzina de 100? :)))))))
  11. Ceva de genu? https://www.mbandf.com/en/machines/horological-machines/hm2 » Post actualizat in 30 Oct 2018 15:15 Sau asa ceva? https://www.ulysse-nardin.com/product/freak-out-2053-132-03-1
  12. Pai cel mai sincer este sa îl porți. Mie spre exemplu, tocmai ca îmi place ca ceasul sa fie greu, se simte ca e de calitate (ma refer aici la cele din otel și nu titan sau alte materiale exotice).
  13. Da nu inteleg ce are World Class si ce are in mod Special Radisson? Figurile s-au dus de foarte multa vreme la World Class; acum a ajuns doar un lant normal de sali de fitness. In cadrul lor au si salile de figure, respective Le Club si W.
×
×
  • Create New...