Jump to content

lacroyx

Super Membru
  • Content Count

    502
  • Joined

  • Last visited

About lacroyx

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Yahoo
    lestat_lacroyx@yahoo.com
  • Skype
    vladalexandrion

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    iulie 2008
  • Motocicleta
    Kawasaki Versys 1000SE
  • Numar Moto
    BigDawg
  • Club
    Flamingo

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX R 600, Kymco Downtown 300i, Kawasaki Vulcan 900 Classic

Recent Profile Visitors

672 profile views
  1. Merci mult, mi-ai cam raspuns la ce ma interesa. Tocmai pentru ca pe mine ma intereseaza ceva pentru 2 persoane cu care sa pot face si tura prin Europa, ma voi orienta spre altceva.
  2. Buna ziua, sa traiti, La multi Ani! Intrucat am ramas fara motor si sunt in cautare de altul am o intrebare pentru dvs posesorii de Intruder M1800: imi poate spune cineva din experienta lui personala cum e, cum se simte la drum lung? Am pus ochii pe una, dar pe mine ma intereseaza in mod special pentru touring si drumuri lungi si de aceea am nevoie de parerea voastra. Multumesc
  3. Salutare, am vazut de abia acum ultimul vostru post, asa ca voi mai pune o interbare stupida. Ati reusit sa plecati pe 19 ianuarie? Daca da ok, si cand va fi urmatoarea tura? Daca nu, atunci tot ok si evident cand va fi urmatoarea tura? Multumesc
  4. Buna ziua, Dau spre vânzare Kawasaki Vulcan 900 Classic Detalii obligatorii: - Locatie: Bucuresti, sector 2 - Motocicleta se poate vedea in zona Universitate - Starea actelor: Proprietar, inmatriculat, fiscal pe loc, se vinde cu C V-C si specificat pe certificat: "instrainat catre....", ITP valabil pana in Iunie 2020 - Contact: 0721375442, PM sau email (lestat_lacroyx@yahoo.com) - Pret: 6500 Euro Alte detalii: An fabricație: 2013 Nr. km: 31400 Este o motocicleta îngrijită, nu s-a căzut cu ea, nu a fost scăpata pe nici o parte, nu este accidentata. Reviziile sunt făcute la timp și cu simt de răspundere, asta pentru ca siguranța primează Ultima revizie a fost făcută la 30400 km si s-au schimbat/făcut urmatoarele: ulei, filtru ulei, filtru aer, plăcute frână, verificat furca, verificat șuruburi, electrica Este în stare perfecta, nu este nevoie sa se bage nici măcar 50 de bani în ea, poate doar benzină Sta parcata în garaj atât vara cât și iarna. Am manualele la ea plus cartea de service cu dovezi ca reviziile au fost făcute Este foarte accesorizata având următoarele extra (se poate vedea și din poze): - parbriz touring - spătar pasager - spătar pilot Protac Backrest - lumini auxiliare - încărcare prin usb - crash bar - Highway pegs - genți laterale - suport bagaje spate - cozoroc pentru faruri și semnalizări - front and rear chrome fender - sa bicolora făcută la comanda cu spuma pentru confort sporit atât pentru pilot cât și pentru pasager. Asa cum este acum se poate face confortabil un drum de 1400 km, pilot plus pasager cu bagaje fără dureri de spate sau alte probleme.
  5. Salut, Ca service am incercat si eu mai multe in Bucuresti si uite niste impresii: 1. United Motors - evita cu orice pret, si nepriceputi si nesimtiti si preturi mari 2. Am incercat sa ma duc la Zenklava Motors, am facut programare dar in ziua programarii nu s-a sinchisit nimeni sa treaca pe la atelier. Deci daca nu poti macar atata lucru nu are sens sa mai insistam 3. Moto tehnica - specializati pe BMW-uri. Mi-au facut o revizie ok-ish dar nu recomand pentru cruisere/choppere si orice altceva in afara de BMW 4. Ace Customs - la ei am facut ultima revizie, sunt specilizati pe cruisere/choppere, customizari, service, etc. Mi s-au parut cei mai ok de pana acum, dar preturile sunt destul de piperate. Din punctul meu de vedere aici la ei ti-as recomanda sa mergi sa faci ce ai de facut, dar acum depinde si de fiecare de buget si de posibilitati.
  6. Hellaw, Dar de ce nu te uiti si la cruisere, care sunt facute special pentru ce ai zis tu: drumuri lungi, confortabile, merg pentru 2 persoane cu tot cu bagaje. Se pot adauga si optiunile de spuneai mai sus: mansoane incalzite, protectie la vant, pilot automat.
  7. @Nguyen Mai tata nu inteleg ceva: desi ai SV1000 tot vii pe sectiunea de Vulcan sa te plangi de consumul lor. Daca vrei ceva sa consume 1-2% iti iei un underbone pentru oras si aia e, dar daca vrei un cruiser pentru plimbari e normal sa ia un 5-6%. In ceea ce priveste pierderea de putere, eu stiam ceva de genul: pentru lant undeva intre 5-7%, pentru curea aproximativ 10%, pentru cardan 15-20%. Diferentele vin nu numai la pierderea puterii la roata cat si la mentenanta: pentru lant mentenanta e ceva obligatoriu (cam la 500 - 1000 km trebuie curatat si gresat in functie si de conditii), la curea mentenanta zero (se schimba la aprox 30k km), la cardan la fel mentenanta zero (se schimba lichidul la 60k km parca?)
  8. Cred ca mai bine te axezi pe Shoei. Eu am avut AGV si nu-mi mai trebuie, dupa 1 an jumate s-au dus materialele din ea (gulerul si un pic din interior a inceput sa se scamoseze). No more AGV for me
  9. 120, 2 persoane full bagaje si a luat maxim 6 la suta. E mult?? Nu cred ca e atat de mare consumul.
  10. Hellaw, nici nu cred e prea confortabil sa dai mai mult de 130. Eu am revenit acum dintr-o plimbare prin Thasos si cam 120 am mers. Singurul lucru deranjant la a mea sunt tobele, la care nu m-am invrednicit sa instalez db killere. In afara de asta flawless.
  11. Cum e călătoria de 3k km? Sau încă nu ai apucat? Hello, o întrebare la voi am. Are cineva experienta cu Vulcanul 1700 Voyager? Am tot citit review uri, etc etc, dar as dori și părerea cuiva de aici care a experimentat asa ceva. Multumesc frumos
  12. Salutare, Ma puteti ajuta cu niste reglaje la un Kawasaki Vulcan 900 Classic? Imi cam vobleaza fata dupa ultima revizie si nu stiu de la ce ar putea fi. Plus alte "probleme" minore. Multumesc
  13. Gata am pus șaua cea noua. Am montat și suportul de bagaje și spătarul pentru rider. Cam asa arata produsul final.
×
×
  • Create New...