Jump to content

SenorPink

Super Membru
  • Posts

    2,390
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    lestat_lacroyx@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    iulie 2008
  • Motocicleta
    2018 BMW K1600 GT;'83 Honda VF 750 Sabre
  • Numar Moto
    BigDawg, BabyBlue
  • Club
    Flamingo

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX 650 F, Suzuki GSX R 600, Kymco Downtown 300i, Kawasaki Vulcan 900 Classic, Kawasaki Versys 1000 SE, BMW K1600 GT, Honda VF 750S Sabre, Yamaha XMAX 300

Recent Profile Visitors

42,351 profile views

SenorPink's Achievements

  1. Mi se pare foarte confortabila pozitia pe GT iar șaua e senzațională, nici după 700 de km nu simt vreun punct de durere la șezut. Cat despre anvelope băieții pe k1600forums au găsit un material care a studiat problema: "As well as the OE-spec T30L, for the GT Bridgestone recommends the new-for-2021 T32 GT and this would be my choice. The pandemic has slowed down the number of in-depth tyre tests in the German magazines (this years they’ve only done sports tyre tests) but an independent French testing house has just compared all 6 major brands and the T32 came out as the winner, winning the wet part of the test very convincingly and coming equal first in the dry. The test went very deep – as good as the German magazine tests. With a manufacturer’s GT version of the standard tyre the changes are usually beneath the skin, but for the T32 Bridgestone have designed a different tread for the GT version, so it’s a specific carcass AND tread for heavyweights. Metzeler approves the Roadtec 01 HWM (Heavy Weight Motorcycles – same as other manufacturers’ GT-spec) and it’s a good choice. The “01” has been one of the better sports-touring choices for the past few years but it’s having to give second best to the T32 this year. Michelin’s Road 5 GT was withdrawn last year in the 190/55-17 size because of clearance issues on some K1600s. We were expecting the new Road 6 this year but the pandemic has caused delays in new tyre launches. In truth the Road 5 has never been as good as the public believes – too many of them believe online forums where someone with no testing credibility is given credence. In good tyre tests it’s a mid-pack tyre at best. It’s not a bad tyre, far from it, but there are better. Until the Road 5 rear was withdrawn the sales for the K1600 we equally split between it and the Metzeler. Since then the Metz has been the dominant seller but the T32 GT is catching up, proving very popular after being available for just 3 or 4 months. Dunlop’s RoadSmart III is also approved but has never been that popular in general and I can’t remember selling a set for the K1600. Dunlop doesn’t make a GT version, the standard tyre is the heavyweight version and they make an SP version for lightweights. Why they have to do everything in reverse to the accepted norm is beyond me. I don’t trust Pirelli’s approvals as they recommend everything from Supercorsa racing-street tyres to the Scorpion trail tyre for the bike. I think someone without any understanding has simply listed every tyre they make in the correct sizes for the bike, which could be potentially dangerous. Continental didn’t bother developing the RoadAttack 3 GT in the 190/55-17 size as they considered the relatively small demand for this size in GT-spec not commercially viable. I hope that covers everything. " - cat despre viteza i-am dat 200 și mi-a fost de ajuns Cat despre vânzare as vrea sa mai incerc și altceva că de reproșat nu prea am ce să-i reproșez lui Big Blue
  2. Bineinteles ca si la vecinii lor teutoni situatia este oarecum similara. Intr-un clasament de fiabilitate top 10 sunt japoneze iar in coada (adica de la locul 20 la 30) e bataie intre Land Rover, Jaguar, Mercedes, BMW, Volvo, VW, Opel. + cele italienesti care nici la dusmani nu se recomanda
  3. Never si niciodată! Știu personal 3 cunoștințe cu volvo-uri noi și absolut toate cu probleme majore - gen schimbat motorul cu totul, cutiile de viteze, samd. Valea plângerii cu volvo-urile noi. De evitat dpmdv.
  4. Man despre ce vorbim aici? Din pacate este vina motociclistului, parca deloc nu si-a lasat nici marja nimic, racheta s-a dus. Atata doar sa nu fie prea grav
  5. Nu o puneai acum 1 săptămână înainte să îmi iau xmax-ul Și ce m-am uitat după una d'asta in condiții similare. Spor la vanzare!
  6. Infernale sunt prostiile astea, macar de le-ar semnaliza ca lumea sa se vadă din avion.
  7. Atunci nu mai trebuie sa pun nimic daca stii exact cu ce se mananca
  8. Sunt de acord cu tine că sunt niste mizerii astea și ar trebui interzise dar omul a căzut pt că a blocat roata. Daca punea frana înainte de mizeria aia și după o lasă să curgă nu avea treabă. Am pățit și eu pe la vecinii bulgari care sunt foarte pasionați de astea și la fel frana puternica înainte și după o iei la viteza la care ai ajuns sa decelerezi. Ar trebui arestați aia de au inventat prostiile astea!
  9. 9-le Casio G-Shock Gsteel luat de la b&b shop care sunt oficial magazin casio in Romania. Este varianta "clasica" adică fără Radio Time Zone, Bluetooth si farà încărcare solară. In rest toate funcțiile pe care le știm de la gshockuri. O sa pun un pic mai încolo detaliile complete de la el dar până una alta să știi ca e mare 52 mm
  10. Bingo! Daca nu incepeau astia sa se bubuie la Est de noi, anul asta era planificata o tura de Tucia de Nord, Georgia (eventual Armenia) si intors prin Ucraina. Prin Turcia unde drumurile sunt foarte bune nu e nici un stres dar prin Georgia, Armenia unde e nasoala treaba fix ceva de genul asta e ce trebuie. K-ul este fabulos dar doar pe asfalt ca lumea, orice altceva si mergi cu stres. Eu unul pe autostrada, drumuri nationala si alti "asfalti" buni ii zic Tiranul Soselelor. Si nu vreau nici CRF 300 Rally pentru ca uneori mai am nevoie de o autostrada ceva si nu am chef sa merg cu 100 sau 110. Desi idealul este sa ai o motocicleta potrivita pentru fiecare utlizare, una peste alta vazut/avut/placut/mers cu K-ul dar nu pot avea momentan 4-5 motociclete de "top", motiv pentru care trebuie sa plece la altcineva.
  11. Vand diferite ceasuri in stare foarte foarte buna, purtate extrem de rar sau mai deloc. Stau in cutie iar pe fiecare poza exista un numar pentru a identifica mai usor ceasul din anunt: 1. Ceas Parnis Pirate Roz - mecanism automat Myota => pret 500 lei 2. Ceas Casio Vintage Retro Roz Unisex- mecanism quartz => pret 170 lei 3. Ceas Parnis Homage Royal Oak (nu replica ci homage) - mecanism automat Myota => 400 lei 4. Ceas Casio G-Shock Gorillaz serie limitata - mecanism quartz => 300 lei 5. Ceas Parnis Pirate Black - mecanism automat Myota => 500 lei 6. Ceas Seiko 5 Sports - mecanism automat Seiko => 550 lei 7. Ceas Pulsar Active - mecanism quartz => 130 lei 9. Ceas Casio G-Shock GSteel Cupru - mecanism quartz => pret 1000 lei 10. Ceas Orient Mako XL Green- mecanism automat Orient => pret 450 lei 11. Ceas Seiko 5 Sports Gold - mecanism automat Seiko => 500 lei 12. Ceas Orient Mako 2 Pepsi - mecanism automat Orient => 500 lei 13. Ceas Casio G-Shock Galben - mecanism quartz => 200 lei 14. Ceas Orient Automatic - mecanism automat orient => 550 lei 15. Ceas Parnis Homage Nautilus - mecanism automat Myota => 600 lei Sunt ceasurile personale nu fac afaceri sau aduc pe comanda. Nu sunt facaturi, fake-uri si alte prostii. Nu fac schimburi. Pentru mai multe detalii va stau la dispozitie aici, PM, email, telefon, whatsapp, telegram, instagram, satelit, cablu, etc, samd. Locatie: Bucuresti Multumesc PS: Parnis fac ceasuri homage nu replici si au toate mecanisme automate Myota.
  12. Yellow, Nu ma supar ca din fericire avem/exista mobre pe gusturile tuturor. Nu stiu ce ar fi trebuit sa inteleg, dar asta este un monstru al asfaltului si al autostrazilor. Mie acum mi-ar placea sa fac si ture prin locuri mai fara asfalt sau cu drumuri proaste, unde un K-ul nu se preteaza. Stiu ca nu se compara un linie 6 cu 2 cilindrii sau orice altceva dar aia e, o iau ca atare. Daca as fi avut posibilitatea nu as fi stat pe ganduri si as fi luat Ducati Multistrada V4S, dar momentan e in afara bugetului si e prea pretentioasa pentru mine.
  13. nu, dual motors sunt dealer, importatorul oficial sunt Moto Dynamics pe soseaua de centura.
  14. e Ok pentru mine, dar DCT-ul nu este pentru incepatori sau cei cu experienta limitata ca te surpinde de nu te vezi. va rog este decapotabila
×
×
  • Create New...