Sari la conținut

Galen

Super Membru
  • Număr conținut

    5.506
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    galen6122@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    1980
  • Numar Moto
    CJ 99 GAL , CJ 90 AUM
  • Club
    grup NRG - Spatiu Decent

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Danuvia 125, Simson 250, Voshod 175, MZ ETZ 250, Honda CB 500
  • Interests
    motociclist irecuperabil

Vizitatori Recenți Profil

4.741 citiri profil

Galen's Achievements

  1. În 40 de ani pățești destule. În concluzie locul motocicletei este în opinia mea lângă rider. Pentru care motorul nu este doar un mijloc de transport la concerte rock. De aceea întrebarea mea e foarte concretă, având în vedere că la domeniul Cantacuzino e loc destul, se permite parcarea motocicletei lângă cort?
  2. Salutare, am și eu o întrebare. Remarc aici un aspect care deranjează tot mai mult la diverse întruniri, anume obligația de a parca motocicletele într-o locație diferită de cea a corturilor. Ceea ce e extrem de incomod pentru cei care-și țin bagajele în cuferele de pe motor și pentru care e aiurea să le mute în cort, sau să tot facă naveta pentru diverse mărunțișuri. De asemenea implică și probleme de securitate, nu o dată m-am trezit cu motocicleta răsturnată, lovită sau cu lipsuri. De aceea înteb dacă și aici se va proceda la fel.
  3. Salut, caut un releu neapărat mosfet autentic compatibil cu africana . Poate fi și sh dacă e Schidengen original. Am găsit pe ebay unul dedicat știe careva dacă e ceva de capul lui? Alte idei? https://www.ebay.com/itm/REGLER-RD04-AFRICA-TWIN-XRV750-LICHTMASCHINENREGLER-REGULATOR-MOSFET-XRV-750/153819785217?hash=item23d05fa801:g:QM0AAOSwdnNeN7mc
  4. Salut Andry și mulțumesc pentru oferta de ajutor. Din fericire se potrivește la fix supapa de Transalp 600 (informație bună dacă mai pățește cineva). Am montat-o deja, pe motorul acum „de rezervă” scaunul fiind absolut ok. Doar puțină pastă abrazivă și supapa rotopercutată cu bormașina până lucesc suprafețele de contact. Motorul relativ nou (60 k km) segmentat și el și cu simeringurile de supapă noi, e deja pe africană și merge perfect. Amânasem oricum transplantul, dacă nu ceda supapa mergeam încă bine merci. Acum am în sfârșit un motor care nu consumă ulei. Încă odată merci și drumuri faine amice! Ai aici link pt semnalizatoare: https://www.ebay.com/itm/Front-Pair-turn-signal-indicator-Blinker-90-00-Honda-Africa-Twin-XRV750-XRV-750/172467684613?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649
  5. Scaunul e perfect. N-a fost arsă, avea undeva o fisură din turnare, un punct slab și după 375k km de lovituri fisura s-a extins și bucata a zburat pe evacuare. S-a întâmplat brusc, în plină funcționare normală. Am găsit pe ebay set de două bucăți. Mai e cineva interesat? https://www.ebay.com/itm/HONDA-XRV750-AFRICA-TWIN-RD07-EXHAUST-VALVE-SET-OF-X2-PCS-14721-MR1-000-JAPAN-2U/202752230576?hash=item2f34f984b0:g:y9AAAOSwdz9duT3U
  6. 1. Salutare, are/știe careva o supapă de evacuare, normal în toate mințile (nearsă și nelovită, nestrâmbată)? Prefer pe bani dar eventual la schimb cu altceva tot așa găsibil doar pe un motor donator. Un prieten îmi caută tocmai una de transalp 650, că are prin ceva pod, eventual știe careva dacă se potrivește? Diametrul e de 33mm. Că s-a gândit în fine și africana mea să mă lase la 370k km. Că se pare că atât duce africana fără să umbli în motor. Foarte curios aprope fără calamină ( e drept că am reglat mereu „la zi” carburația. Am desfăcut deocamdată doar cilidrul bolnav, cilindrul foarte puțin uzat (se vede încă honuirea) , dar pistonul e cam „clopot” 1,2 mm segmentul de foc, 0,9 cel de compresie. Supapa de evacuare era de vină, s-a „terminat” într-un mod curios, parcă a mușcat un șoarece din ea confundând-o cu o bucată de cașcaval.
  7. Salut băieți, cu toată liniștea de pe topicul ăsta încerc o întrebare. Scuze de off topic dar voi petrece cam 10 zile în Alicante și normal că mă interesează să închiriez un scuter. Ceva sfaturi?
  8. Frumos și sincer scris. Nu dispera man, de astea se mai întâmplă până capeți suficient antrenament și înveți să scanezi în timp ce admiri. Cum ai spus e o lecție și după fiecare lecție motociclismul nu mai e la fel, devine mai responsabil. Tragem învățămintele și mergem mai departe. Baftă ca următoarele să fie cât mai de fără urmări!
  9. Merci fain de sfaturi prieteni, am luat OEM de pe ebay până la urmă. Normal cu scârba de a da pe slider de 10 ori cât face, dar așa-i în tenis. Asta după ce mă uitasem îndelung la un covor de cauciuc pânzat care știu sigur că ar fi rezistat Da noah, Africa mea e deja bibelou istoric, și la cât m-a dus merită tratată cu respect. La membranele after market luate de la dilly point nu s-a mai dus adezivul, s-au rupt pur și simplu, atâta le-a fost viața (le-am schimbat în 2012 -6 ani) așa că recomand pentru prinderea lor nu porcăria de adeziv cu care vin, ci loctite gel.
  10. Salutare prieteni, S-a dus naibii și sliderul de gumă de la lanț. Prima dată acu ceva ani l-am pus pe cel de la mobra de rezervă. Acum sunt în criză de soluții. A mai rezolvat cineva problema fără a plăti cei minim 50 euro pentru OEM? » Post actualizat in 10 Sep 2018 07:44 Și încă o întrebare, că porcăriile nu vin niciodată singulare. Tot din motive de prețuri exagerate OEM, umblu de ani buni cu membrane after market. Periodic, (cam la 2-3 ani) adezivul cu care se lipesc pe șibere cedează, când la o membrană când la cealaltă. Tocmai s-a întâmplat din nou, dacă nu cumva de data asta s-a rupt careva. N-am desfăcut încă. Să nu-mi spuneți să caut adezivul orginal cu care au venit membranele alea de la Dilly Point, că ăla a fost cel mai slab. Folosesc locktite gel. Știe cineva o variantă mai fiabilă?
  11. Am rezolvat problema stabilității africanei când dau jos roata spate. Un levier trecut prin găurile de cric (că n-am cric central) și o pereche de standere stil Liedl. Cu standerul mare o ridic doar și mă ajut s-o cobor.
  12. Din zorii forumului de când o mână de motocicliști conștienți făceau aici teoria ruletei rusești nu s-au schimbat prea multe, mai degrabă „puțini am fost mulți am rămas! ” Între timp fiecare dintre noi și-au trăit poveștile, unii le mai trăiesc încă și vor apuca să le spună nepoților, alții vor fi doar fotografii îngălbenite pe o polită cu explicații gen, acesta a fost bunicu-tău, sau unchiu-tău, sau fostul iubit și l-ai fi cunoscut dacă...( mergea la pistă în loc să fie asul șoselelor, trăia viața de motociclist nu doar beția adrenalinei sau chiar alte explicații mult mai puțin măgulitoare .) Unii se informează, citesc, reacționează, alții îi dau pur și simplu înainte.... fără frâne! În democrația asta ciudată, măcar ca motociclist ai dreptul să alegi și e bine s-o faci corect. Dacă nu, selecția naturală corectează mai devreme sau mai târziu erorile. Sănătate maximă colegului și urări să poată citi dacă n-a făcut-o încă, cel mai tare articol scris cândva de către un motociclist român: https://calatoriifestinalente.wordpress.com/2012/05/23/am-devenit-motociclist-oare-cat-mai-am-de-trait/
  13. Merci colegi! Asta-i metoda de teren pe care din fericire am folosit-o o singură dată că umblu doar cu camere noi și anvelope în relativ bună stare.. Am tăiat un crăcan dintr-un copac uscat pe care am săltat brațul basculei opus cricului lateral. De reținut faza cu butucul, deși nu cred că ar fi prea stabilă ridicată așa. N-a făcut nimeni un SDV care să permită o suspendare mai sigură? Când lucrezi singur e esențială. Întreb mai ales și pentru motivul că urmează cândva anul ăsta să-i schimb și motorul. » Post actualizat in 17 Apr 2018 18:26 Știe careva specificațiile simeringurilor de supape? De unde se pot cumpăra?
×
×
  • Creează nouă...