Sari la conținut

Shepard

Super Membru
  • Număr conținut

    826
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Auckland NZ, Pitesti AG, Uda-Paciurea TR
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    GSXR 600
  • Numar Moto
    C6KTY
  • Club
    Kiwibikers

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GSX 650F, FZ6 Fazer S2 x 2, GSXR 600 x 2, GSX S750

Vizitatori Recenți Profil

3.509 citiri profil

Shepard's Achievements

  1. Starterul, sau electromotorul cum ii mai spune, are un scurt in el care se manifesta doar la cald. Schimba.l si va porni perfect la orice temperatura a motorului.
  2. Da, ca el nu stie sa caute pe YT. Bine ca i.ai spus tu! Omul cere pareri celor care are modelul si il calareste, celor care sunt activi aici. Ai motocicleta in cauza? Da.i detalii si impartaseste.i impresiile. Nu ai? Vezi.ti de treaba!
  3. Eu cred ca, daca e SV 650S in acte si el de fapt este un SV650N, moto a fost trosnita in fata si, ca s.o repare, a fost mai simplu (ieftin) sa.i puna un far rotund decat semicarenele cu cele doua faruri. Similar cu un Suzuki Bandit, pe care il cunosc, din GSF 650S a fost transformat in N dupa accident.
  4. Si, cat ar trebui sa fie debitul asta? Asa, la ochi? Cred ca omul are nevoie sa stie, cati litri pe minut ar trebui sa debiteze pompa de benzina, alimentata pe direct?
  5. https://www.manualslib.com/manual/1161348/Yamaha-Yzf-R125.html?page=25 Ia vezi aici
  6. Are, undeva in partea stanga a motorului. Aceeasi buba am avut si eu la o Yamaha Fazer, motorul fiind acelasi. Relantiul trebuie sa fie la 1250 rpm dupa manual.
  7. Comportamentul asta ar putea fi din cauza unei turatii prea mici a motorului la ralanti. Vezi daca este in jur de 1200-1250 RPM. Daca e in jur de 700-800, asa se comporta. Cand reduci acceleratia, se opreste motorul pentru ca, turatia scade pentru un moment sub turatia reglata, dupa care revine. Si, daca pragul ala al turatiei la care scade este sub nivelul la care trebuie, atunci motorul se opreste, ca o masura de protectie, sa nu fie deteriorat, din cauza neungerii corespunzatoare.
  8. Daca se considera animalul nostru, un pui de sturz gasit in fata casei. E vedeta familiei de o perioada.
  9. Aceeasi problema am avut-o cu un FZ6 Fazer acu ceva vreme. Ce a fost la mine in neregula? Roata spate! Cand ai intins lantul, ai ajustat-o dupa gradatiile alea? Daca verifici de la axul furcii spate pana la axul rotii spate, sigur vei gasi o diferenta stanga fata de dreapta. Eu, cand am verificat, am gasit o mica diferenta, care facea sa traga stanga, la mine. Dupa care am reajustat cu masuratori de la axul basculei la axul rotii spate si, mergea sfoara.
  10. Stiu ca e veche postarea, dar eu acum o vazui. Deci, tu esti suparat ca ai negociat cu ei punctul 1 si 2 dupa care, i-ai rugat sa mai faca 3,4 si 5 moka, iar ei au avut nesimtirea sa te taxeze pentru asta. E si asta un punct de vedere! Eu zic ca, inainte sa improscati cu fecale, sa fiti voi corecti. Pentru o perioada, am lucrat intr-un service auto si, clientii astia, care negociau ceva dupa care, mai vroiau altele in plus, doar asa, ca tot erau acolo, erau cei mai enervanti. Eu cred ca te-au taxat corect sau, daca suma aia era doar TVA-ul la cei 350 (pretul pentru 1+2), au avut tot dreptul sa nu se ocupe de 3,4si 5.
  11. Azi, tura de 340 km cu gixxerul. Merge treaba! durerea de incheietruri, e istorie deja. » Post actualizat in 07 May 2018 06:55 Si, ca si consum, am alimentat dupa 146 km cu 6,6 litri de benzina, asta la un mers in genul Valea Oltului, Cheia, sau cam asa ceva. » Post actualizat in 07 May 2018 06:56 Dupa ce am vazut consumul, nu am mai alimentat pana acasa, adica restul de 200km. Mi se pare un consum destul de decent.
  12. Eu zic ca, daca pui inapoi bujiile vechi, n-o sa mai faca. Ce ai tu e un "misfire", un rateu dat de una din bujii. Daca ar fi de la CDI sau de la bobina de inductie, ti-ar aparea eroare la diagnosticare.
×
×
  • Creează nouă...