Sari la conținut

inya

INACTIV
  • Număr conținut

    47
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    F650GS '02

inya's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Felicitari! Auzisem de pe la prieteni de tura voastra, dar abia acum am reusit sa citesc intreaga poveste. Imi imaginez ca e imposibil sa nu te intorci schimbat dupa o astfel de experienta. M-ar interesa cateva detalii legate de BMW-ul care a reusit sa faca tura asta. A fost surprinzator sa descopar ca nu este vorba de un Dakar ca al lui Mihai Barbu asa cum m-as fi asteptat si mi se pare cu atat mai misto performanta lui. Ai mentionat la inceput ca ati facut in avans cateva imbunatatiri la motoare, majoritatea legate de marirea capacitatii de depozitare. Imi poti spune te rog si cum a fost pregatit BMW-ul pentru drum? Nu ma refer aici la sidecase-uri si cauciucuri, ci la punctele lui sensibile, gen furca (binecunoscuta imbinare firava a paharelor cu butucul rotii la modelele de pana in 2004), baterie, pompa de apa, etc. Apreciez orice sfaturi. M-ar ajuta sa-l pregatesc pe al meu mai cu incredere.
  2. Multumesc, Serban! Ma gandesc ca ar fi util daca am putea pastra cumva atasat topicului un fisier cu solutiile after market, in ideea sa nu stam sa frunzarim pagini in sir cand ne arde buza aici sau pe f650.com sau sa punem aceleasi intrebari la nesfarsit. @redippy: eu sunt departe de a fi un specialist, dar, la fiecare interventie in service pe care a suportat-o motorul meu, am dat o mana de ajutor. Schimbatul pompei de apa a fost un chin, asta si pentru ca mecanicul meu o facea pentru prima data la un GS, din aproape in aproape, cu manualul in fata. Cel mai bine ar fi sa gasesti pe cineva care a mai facut operatiunea asta ca sa te ajute.
  3. Am inlocuit pompa de apa anul trecut la GS cu una originala BMW si dupa 3000 km a inceput sa planga usurel. M-am uitat pe site-ul celor de la badi.ro si evident ca nu m-am prins ce anume imi trebuie. Am cautat in urma pe topic si tot n-am gasit codul. Ma poate ajuta cineva va rog cu codurile pentru semeringurile de la pompa de apa?
  4. Pana acum am ignorat balacarelile tipice de pe aici si am cautat sa invat ce mi s-a parut util din experientele altora, dar balacarelile din astea 9 pagini dor acum cand aflu ca se vorbeste despre un prieten... Dragos stia la 23 de ani mai multe despre motoare decat altii la 30, le repara singur si cand vorbea despre ele se lumina tot, dar era totusi doar un copil. Nu pot sa cred ca s-a dus atat de devreme... Ramas bun, prieten drag! Condoleante familiei si multa putere...
  5. inya

    Muntenegru?

    Am fost in august in Muntenegru prin Serbia. La dus am luat-o de la Drobeta spre Cazanele Dunarii iar la intors prin Negotin. Bucata de drum dintre Negotin si Zajecar e in asfaltare pe bucati si desi apare ca drum european pe harta totusi e racaita aproape toata iar bucata dintre Zajecar si autostrada la fel, ba chiar mai rupta. Ar fi bine sa nu cautati cazare in Zajecar, exista un singur hotel comunist jalnic din care nu stiam cum sa decolam mai repede a doua zi. Din Novi Pazar am luat-o spre Rozaje prin Tutin si bucata asta e deasemeni cam proasta, dar foarte frumoasa si mai scurteaza ceva (drum bun ptr. enduro-touring dar cam obositor pentru vitezane). Bucata Rozaje - Mojkovac - Podgorica pe E65/E80 e foarte buna, frumoasa si pana in Podgorica e plina de tuneluri sapate in munte. Noi am fost in Ulcinj asa ca de la Podgorica am luat-o spre Petrovac, dar am evitat tunelul Sozina (vreo 4 km) si am preferat sa traversam muntele pe serpentine spre Bar - drum destul de pustiu, bun si foarte frumos. N-am avut probleme cu politia nici in Serbia, nici in Muntenegru, am mers cu 80 km/h in localitati, incetineam doar cand mai vedeam cate o masina de politie. Serpentine cat incape peste tot, lipsesc bornele kilometrice peste tot iar in Serbia slabut si cu indicatoarele, se intra in depasire in curba fara vizibilitate lejer... cam asta ar fi. Drum bun!
  6. Mergi la un mecanic bun, schimbarea pastilelor nu e chestie usoara. Spune-i sa verifice si fisele cu ocazia asta.
  7. Am nevoie urgent de un kit de reparatie pompa apa pentru un GS din 2002. Cei de la Bavaria nu au pe stoc. Ma poate ajuta cineva?
  8. E vorba de jambe carora le-a sarit in zona de lucru stratul de crom, nu de pahare. Cica ar fi o hiba cunoscuta a SLR-urilor. A mai patit cineva asta? Si da, nu se potrivesc decat tot piese de SLR. Transalp, Domi si chiar Vigor sunt excluse conform tabelelor astea: http://www.discovolantemoto.co.uk/fork-tubes/chrome-fork-tubes/honda/honda-6/prod_503.html http://www.discovolantemoto.co.uk/fork-tubes/chrome-fork-tubes/honda/honda-8/prod_505.html
  9. Incearca la Dilly (dillypoint.ro). Eu prin el mi-am luat crashbars SW-MOTECH.
  10. Arcul original am reusit sa-l scap in canalizare... Iar pe OEM nu stiu cand va ajunge, se pare ca n-a cerut nimeni piesa asta in Europa. Gasisem unu de TDM, dar difera ca diametru si numar de spire...
  11. Ma poate ajuta cineva cu un arc de la filtrul de ulei? Este vorba de un SLR, dar banuiesc ca este identic cu cel de la Domi.
  12. inya

    Reparatii sei

    Atunci vorbim zilele astea, multumesc mult!
  13. inya

    Reparatii sei

    OK, ai cumva o mostra ca sa o pot vedea si eu sau trebuie cumparat?
  14. inya

    Reparatii sei

    Salut, Darian Spune-mi te rog daca poti face rost de materialul acela antiderapant tipic pentru seile BMW. Multumesc
×
×
  • Creează nouă...