-
Număr conținut
320 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Brasov
-
Carnet moto din
2011
-
Motocicleta
GSXR 600 K2
-
Numar Moto
GL-13-BUF
Informații profil
-
Motociclete detinute
Honda NSR 125R, GSXR 600
Vizitatori Recenți Profil
1.145 citiri profil
mirciulik4's Achievements
Newbie (1/14)
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
ATENTIE LA DRUMURILE DIN BULGARIA!!!
topic a răspuns lui mirciulik4 în ianachimul Evenimente, excursii
Pe faleza Galatiului. A fost anuntat pe grupul local, dara de motorina/ulei -
Daca traiesti in Romania, probabil nu te vei mira.
topic a răspuns lui mirciulik4 în GDanul Discutii generale
Nu te pot ajuta in toata procedura recuperarii, dar pot sa iti ofer o informatie din domeniul sistemelor de securitate. De vreo 2-3 ani statiile ITP sunt obligate sa aibe imagini clare din zona de verificare itp, si stocare pe minim 6 luni. Camerele din afara zonei de verificare itp (parcare, sala de asteptare sau oricare alt loc) trebuie sa aibe stocare pe minim 20 zile. Imaginile pot fi obtiute de catre politie in urma unei sesizari/plangeri . Astfel, daca evenimentul s-a produs in fata statiei iar camera nu tine strict de ITP, atunci incearca o discutie amicala la sectia de politie, incat sa nu treaca cele 20 zile si sa se stearga automat inregistrarile. -
Nu e obligatoriu sa foe decedata de tot bateria. Am avut pe motor un modul usb conectat pe direct care mi a dus bateria în 4v în 2 săptămâni de neutilizate a motorului. Într-adevăr redresorul de la lidl nu știe sa pornească dacă vede sub 10v. Eu am pus un încărcător de router la 12V, în paralel. După 1 minut am deconectat și am lăsat doar redresorul de lidl. Bateria yuasa merge și acum fără probleme după toată isprava aia.
- 1.893 răspunsuri
-
- redresor moto
- Lidl
-
(și 1 alții)
Setat cu taguri:
-
Reinvii si eu topicul asta cu clipuri de vara, nu de iarna. O iesire de weekend-ul trecut: GSXR 600 K2 si 1000RR SC59
-
Din ce inteleg eu, iesea ceva in exteriorul autobuzului, probabil vre-un metru si mai mult decat atat, probabil se vedea doar ca o aripa de avion. Din nefericire sunt patit cu ceva asemanator. Strada ingusta cu sens unic. masini parcate si pe stanga si pe dreapta. In toata coloana de masini in fata unui magazin de constructii, era lasat un stivuitor cu lamele la nivelul geamurilor mele. Am atins stalpul de la mijlocul masinii, zgariat destul de adanc, dar fara sa sparg geamurile. A fost chestie de 1 cm....in conditiile in care probabil aveam maxim 50cm pe stanga si 50 cm pe dreapta, pe o strada usor virajata , uitatnd-ma in departare.
-
Pacat de atatea accidente si motoare distruse. Sper ca acest lucru sa nu descurajeze pilotii actuali sau viitoarii piloti. Daca au fost atatea probleme organizatorice, spec sa se tina cont de acest lucru la urmatoarele evenimente. Legat de efort, in iulie pe cannicula de 40-42 grade am reusit sa fac cu adevarat prima experienta completa pe circuit. Vineri - Sambata - Duminica. Am avut 8 intrari in prima zi, 7 in a doua si 4 in duminica (2 antrenamente, warm-up si cursa). Am vrut sa profit la maxim de intrari si am reusit sa progresez de la sesiune la sesiune. 3 cauciucuri spate distruse. Am scazut de la 2:20 la 2;05. Efort a fost....dar nu mai mare decat 2 zile pe secuiesc (8-10 intrari).
-
Dupa o lunga pauza am ajuns si eu pe Adancata , alaturi de baietii de mai sus. Am reusit sa-mi depasesc frica si sa scad de la 2.20 anul trecut la 2.05 acum. Am avut si o excursie prin iarba, pietris, pamant...... la care din fericire am ramas in picioare si eu si motorul. M-am calificat primul din cursa 2 Rookies dar lipsa de experienta si-a spus cuvantul si am fost depasit de 5 oameni in primele 5 viraje. Am reusit sa o termin pe locul 6. Mergand de unul singur pe circuit. Un weekend reusit in care toate au mers ca pe roate.
-
Acum câțiva ani, erau multi scuteriști în zona. Ne gaseam cate 10-15 la Bac. Din toți am reușit sa facem un grup mic și compact cu care făceam plimbări lungi de weekend 150-300 km, și plimbări foarte lungi de concediu 1000-1500 km. Asta cu scutere chinezești de 50cc. Intre timp am crescut în cilindree sau am descoperit noi pasiuni. Nu mai exista întâlnirile de scuteriști.
-
Supravoltaj. Releul de incarcare iti da tensiune mai mare de 14v. Exista riscul sa arzi cdi-ul daca incerci sa mai mergi asa.
- 4.302 răspunsuri
-
Confectionare Silencer Yoshimura GSXR 600 K2
topic a răspuns lui mirciulik4 în mirciulik4ul Service si intretinere curenta
Sincer sa fiu,in garaj nu pare gatuit. Aburul la prima pornire se duce la 2m in spatele motorului (cu motorul la relanti). Debitul de aer e unul normal, puternic. Daca nu afecteaza cu nimic motorul, nu ma deranjeaza restrictia pe strada. Pe circuit il dau jos si eliberez calutii. O sa incerc o varianta si cu teava directa, dar am senzatia ca va produce si mai mult zgomot decat acum. Cred ca trebuie sa ies in oras, sa stau si pe langa alte motoare. Poate urechea mea e prea sensibila la 2 roti, dupa periaoda asta lunga de iarna. -
Confectionare Silencer Yoshimura GSXR 600 K2
topic a răspuns lui mirciulik4 în mirciulik4ul Service si intretinere curenta
A venit caldura si m-am apucat de treaba. Piesa cumparata de pe ebay nu s-a potrivit, in sensul ca a fost facuta tot cu teava de 60mm, si nu aveam cum sa o bag in toba mea (57-58mm diametru interior). Asa ca am pus mana pe scule si impreuna cu un amic am incropit ceva. Luat niste ornamente (capace) de garduri, teava de 60mm, teava de 33, teava de 30 o cola si niste covrigi. Si rezultatul final (nefinisat 100%) Dupa 4 ore de munca, piesa a iesit ok, sunetul nu e unul chiar placut urechii mele, dar a anulat foarte mult din bass. Voi schimba si vata din toba in curand. Ca idee, nu am mai auzit un motor pornit de cateva luni. La prima impresie aveam senzatia ca se aude tare, asta pana am zis sa fac o proba si cu silenceru scos....si a inceput tunetul. Efectiv vibrau hainele pe mine la 5000 ture. Am facut 4 randuri de gauri, dar am mai confectionat o piesa care obtureaza inca jumatate din ele (se vede in ultima poza, langa "instrument" ). Pe loc motorul se tureaza normal, debitul de aer e puternic, chiar daca pare restrictionat foarte mult.Toate probele de pana acum au fost facute in garaj, cu usile mari inchise. Zilele urmatoare , daca vremea imi permite voi face si un test la drum. PS: Stiu, arata ca un dildo -
Eu am luat de pe ebay cu 25$ un indicator facut la comanda. acum am verificat si utilizatorul nu il mai produce. L-am luat deoarece de multe ori la drum intins cautam treapta 7. Toba mai zgomotoasa si rapoartele -1+2 ma faceau sa cred mereu ca mai am o treapta libera. ma obisnuisem sa ma orientez dupa raportul turatie/viteza...dar cu indicatorul de treapta montat, ma orientez mai usor. In 5000km nu am mai cautat niciodata rreapta 7. Pentru celelalte trepte e un moft, intrucat schimb dupa nevoia de cuplu. Indicatorul are vreo 7fire. Alimentare,neutru,senzor viteza senzor turometru, ambreiaj, un fir de programare si gata.E varianta care se leaga pe cablaj. nu cu magneti Initial am trecut prin toate treptele schimband la 2000ture. a memorat toate treptele si aia a fost. Niciodata nu a indicat treptele gresit. Il poti pacali, daca stai cuplat in treapta 2 si pornesti motorul cu ambreiajul tras. Dar in mers daca reduci si treci prin neutru, se reseteaza singur . oricum eu pornesc mereu motorul pe liber si nj am grija asta. Pentru mine e un gadget folositor, nu doar un moft. » Post actualizat in 03 Feb 2017 21:17
-
ambreiaj "tare" gsxr 750 k2
topic a răspuns lui mirciulik4 în radiusGul Service si intretinere curenta
Am trecut si eu prin problema de care spui tu. La mine veneau prietenii si puneam ambele maini ca sa actioneze maneta. Eu am schimbat, placi frictiune, placi metalice, arcuri ambreiaj (de 2 ori), cablu ambreiaj (de 2 ori) si problema a fost una banala. In capacul de la pinion ai un melc care actioneaza ambreiajul. Zona aia trebuie verificata si curatata macar odata pe sezon. Mie imi lipseau 2 bile din 11. Doar 2 bile si totusi au facut diferenta de la actionat ambreiajul cu 2 maini sau actionat cu doar 2 degete. -
Cu detaliile alea de cauciuc trebuia sa incepi discutia. Orice modificare la dimensiunea anvelopelor afecteaza comportamentul motocicletei, in bine sau in rau, in functie de preferinte.
-
Ti-au raspuns deja CMD si TNG la intrebare. Pe scurt, efectul de care vorbesti se produce cand motocicleta e coborata de nas. Adica sta mai aplecata de fata si ridicata de fund. Daca unghiul rotii fata e cel corect (adica nu e pocnita frontal), inseamna ca poti fie sa ai arcurile din furca prea moi (sau prea putin preload) fie furcile au fost ridicate in jug. Sunt de ajuns 3mm ca sa iti dea peste cap ciclistica.