Sari la conținut

cdarken

Membru
  • Număr conținut

    65
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Arges
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW F650GS 2004

Vizitatori Recenți Profil

630 citiri profil

cdarken's Achievements

  1. Filtrul nu prea are cum sa fie asa murdar, e schimbat acum ~20k km. Banuiesc ca e problema de contact, fiindca firele nu se incalzesc deloc si ai vazut si tu cat de subtiri sunt. Dar ma gandesc ca din cauza coroziunii problema e in interiorul mufei tata de pozitiv, fiindca exterior am curatat-o. Am mai facut acum o modificare, am facut o punte de fludor intre borna si fir, poate fi mai buna decat contactul prin presare de acolo din interior. Dupa ce-am tinut-o la relanti nu am observat o incalzire excesiva. O sa fac o tura de cativa km , sa vad cum se comporta.
  2. Salutare. Am nevoie de un pic de ajutor. Am dat de problema care am vazut ca ocazional apare la pompa de benzina de la aceste motociclete si anume topirea plasticului din jurul pinului pozitiv de la alimentarea pompei. Problema e ca si dupa ce-am identificat problema, am curatat contactele, pinul tot se incalzeste excesiv, se simte dupa doar vreo 2-3 minute de relanti, cand pun degetul pe corpul de plastic in zona indicata in poza atasata. Am incercat si cu un fir in prelungire, tot se incalzeste soclul, nu e de la mufa mama. As avea nevoie ca cineva sa faca acest experiment, cu motocicleta pornita de la rece, sa-mi spuna daca se observa acelasi fenomen. Si verificati-va si calitatea contactului la pinul de plus, ca sa evitati problema. Multumesc in avans pentru oricine si-ar face timp sa ma ajute.
  3. Am repetat masuratorile la stator si e in regula, pentru masurarea rezistentei am uitat sa scad valorile terminalelor multimetrului si voltajul la relanti e mai mult decat de ajuns, ~30V, turat ajunge aproape la 70V. Rectificatorul e suspectul nr 1, la rece nu da decat 13.5V turat, iar dupa 3 minute de mers in relanti e foarte cald si se fixeaza la 13.7V indiferent de turatie. La masuratorile de continuitate pentru diodele din interiorul lui e totul ok, dar probabil problema e la alta componenta. In concluzie, altul nou. N-o sa merg pe chinezesc, ca parca n-as vrea sa risc sa cumpar doua.
  4. Salutare! Cred ca a venit timpul si statorului meu sa moara. La 55000 km ar cam fi timpul din ce-am citit. Simptome: tensiune prea mica de incarcare, cand o turez la peste 3000 scade la 13.5V in loc sa creasca. Nu cred ca e rectificatorul fiindca am masurat si tensiunea alternativa pe iesirea din alternator si nu sare mai mult de 12V intre faze la relanti, iar turat abia 20V. Rezistenta bobinajelor e cam 0.9-1 ohmi, dublu fata de maximul specificat. Pareri? Poate cineva sa ma ajute cu niste masuratori? Atentie, daca masurati AC, poate pisca. Ma gandesc daca sa cumpar stator sau sa caut un atelier sa incerc o rebobinare, daca e posibil. La multi ani, sa ne auzim cu bine in 2024!
  5. Merci pentru fotografii. Si eu care credeam ca discul meu e uzat... Cred ca-l mai tin.
  6. Nu, modelul fara ABS. E vreo diferenta in afara de senzor? Poti sa pui niste poze cu rotile te rog? Cutiile laterale sunt cele de la BMW?
  7. Un disc de frana spate sh care mai are ceva carne pe el are cineva de vanzare?
  8. S-a rezolvat. Am comandat din UK. A durat 3 saptamani sa ajunga, dar e montat pe motocicleta. Legat de acelasi subiect, are cineva o poza cu traseul din fabrica pentru furtunul de frana la motocicleta fara ABS?
  9. Salutare! Mai stie cineva vreo sursa de unde se pot comanda furtunuri de frana imbracate in otel impletit? Macar pe fata parca as incerca sa vad daca e vreo diferenta, mai ales ca cel original a inceput sa se cam uzeze si pe exterior. Thunderbikes din TM au renuntat la afacerea asta din pacate.
  10. @damageman, cablul de ambreiaj de la dillypoint.ro e la jumatate de pret fata de cel OEM, tu vazindu-l in realitate ce impresie ti-a facut?
  11. Salut. Azi am observat ca a inceput sa cedeze cablul de ambreiaj, sunt vreo 2 fire rupte jos, iar mansonul prin care trece e spart chiar acolo unde e sprijinit in capacul ambreiajului. Care e cea mai simpla metoda de a comanda un cablu nou? Si unul de acceleratie eventual, fiind de aceeasi virsta s-o fi apropiind si ala de sfirsitul vietii... Mi se pare aiurea ca ditamai firma cum e BMW nu are un magazin online.
  12. Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi?
  13. Si pe mine ma roade problema asta si o sa fac un efort s-o desfac cindva sa masor. Din ce scrie aici cea mai mica valoare trebuie sa intre, cea mai mare nu, cel mult foarte greu. La tine pe admisie intra 0,18 si 0,15, ceea ce e mult mai mult decit 0,11. Deci ar trebui sa schimbi pastilele la amindoua.
  14. Ma bate gindul sa fac o masuratoare a supapelor. Problema e daca o sa constat ca e nevoie de ajustari. De unde iau pastile pentru ajustare? Stie cineva de unde se pot comanda?
×
×
  • Creează nouă...