Sari la conținut

Angi

Super Membru
  • Număr conținut

    2.118
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

2.007 citiri profil

Angi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Iti dau perfecta dreptate. As indrazni sa spun ca e paralela motociclistica a celor care-si cumpara Q7, X5/6 si alte manelisme d-astea. Pe de alta parte, mai sunt unii care spun ca majoritatea celor care-si cumpara mono-uri de fapt nu-si permit altceva Deci, daca sunt oameni care stiu sa foloseasca mono-ul si merg in general pe drumuri unde se preteaza acest tip de motor, probabil ca ei de fapt nu au bani de alta motocicleta Asta da "gandire"! Mergand pe acest tip de judecata, nu te mira sa se gaseasca vreun "inteligent" care sa-ti spuna ca tu nu gasesti rostul acestor motoare pentru ca de fapt nu-ti permiti. Una peste alta, lumea e mare si plina de.......... (te las pe tine sa completezi punctele)
  2. Din pacate a plecat in Anglia, si se pare definitiv...
  3. Mai la batranete, ca acum imi place pe coclauri si aici monocilindrul e tot ce-mi trebuie. Dupa ce ma voi desparti de Dakar ma gandesc sa-mi iau Tenere 660, modelul dupa 2008.
  4. Bun vinul ala, te face sa visezi frumos Sa mai pastrezi un pic si pentru mine, mi-l dai la intalnirea transalp Eu, daca castig la loto, tot monocilindre-mi iau, un garaj plin Motoarele multi le pastrez pentru batranete, atunci cand nu ma vor mai tine puterile sa merg pe coclauri si voi merge doar pe sosea ---------------------- Si la cum vorbeai despre ea, eu credeam ca ti-ai gasit urmatoarea motocicleta
  5. Perfect adevarat, ca doar pentru astfel de drumuri au vazut lumina zilei 800-le si 990-ul cu rotile lor de 21 cu tot . Chiar daca ai una, cred ca si tu esti de acord cand spun ca aceste motociclete de 1200 sunt putin exagerate pentru drumurile pe care le amintesti. La ce folosesc cilindreea de 1200, cuplul de tractor si cei peste 100 de cai pentru drumuri de pamant sau cu asfalt bombardat? La nimic. Toate aceste plusuri sunt bune doar pe autostrada, acolo unde vrei sa bagi mare fara sa simti. In rest, ca-i drum asfaltat sau nu, in ochii mei acesti mastodonti nu au nicio justificare. Mai era un nene care se dadea in jurul globului cu un R1, dar asta nu inseamna ca toti cei in cauza au facut alegerea buna Cu mine! Cand? Bagam sambata asta?
  6. N-am vrut sa fac anumite aprecieri deoarece n-am vrut sa jignesc anumite persoane, dar in mare s-a spus deja. Deci, la fel ca toate din clasa ei, vorbim despre o motocicleta de strada cu aspect adv/enduro. Vorbim despre o motocicleta care este cumparata de catre cei care vor sa aiba un aspect de aventurier fara sa fie unul adevarat. In mare, sunt motociclete bune pentru sosea si touring, dar totusi aspectul duce catre o fitza. Marea majoritate care cumpara acest tip de motociclete s-ar descurca cel putin la fel de bine cu motociclete touring pur-sange, dar atunci aspectul adv n-ar mai exista si ei n-ar mai fi "deosebiti" in ochii publicului. Sunt multi in categoria asta, deci vanzarile or sa mearga bine in continuare. Sincer, daca ar fi sa apara un k1600gs, nici nu m-ar mira sa aiba succes, asa cum zicea si Harea. Categoric un gs de 1600 ar fi aberatia dusa pe culmile ei cele mai inalte, dar la cati aberanti vietuiesc pe planeta asta... Cum s-a mai spus deja, indiferent de numarul de cilindri, un motor adv ar trebui sa fie capabil sa te duca oriunde vrei, pe orice fel de drum (suspensii lungi), sa te poti descurca cu el in orice situatie fara prea mult ajutor (greutate mica) si sa fie fiabil. Daca motocicleta respecta cerintele astea, nu conteaza prea mult daca e cu unul sau 2 cilindri. In mintea mea, si daca o tai pana la capatul pamantului dar stii in mare pe unde s-o iei si cam cat sa stai in fiecare loc, tot aventura se numeste. Si ca sa dau un exemplu foarte mediatizat, chiar daca si-a planificat foarte bine totul dinainte, poti spune ca pentru Barbu si a lui calatorie nu a fost o aventura?
  7. E strict chestie de gusturi. Spre ex, mie honda nu-mi spune absolut nimic. Mi se pare plata si aproape fara personalitate. O singura chestie imi place la honda, si aia e reprezentata de fanii transalp Nu pot spune ca sunt un fan benve infocat, de fapt, nici nu stiu daca mai sunt fan benve vreun pic. Momentan imi plac monocilindrele si atat. Dar, sincer sa fiu, m-as simti putin prost daca as fi un sustinator al japonezelor in fata lui benve, si spun asta prin prisma faptului ca benve e doar unu' iar japonezele sunt nu stiu cate. Imaginati-va daca ar fi fost vreo 4-5 producatori moto germani asemenea lui benve... Intotdeauna m-am intrebat cum ar arata o motocicleta mercedes. Probabil ca atunci ar fi fost discutii aprinse intre fanii benve si aia mercedes Una peste alta, toate sunt frumoase si bune. Doar gusturile noastre difera Asta sa-i zici lu' Harea
  8. Chiar daca personal regret plecarea lui Tibi de la Bavaria, trebuie sa recunosc ca am fost placut surprins de pretul foarte acceptabil al manoperei. In felul asta, data viitoare voi veni cu mai putina retinere la Bavaria. Daca si la capitolul piese s-ar putea aplica cumva aceeasi politica, Bavaria nu ar avea decat de castigat deoarece noi, astia care ne uitam de doua ori la pret, nu am mai fi nevoiti sa cautam alternative in ceea ce priveste procurarea pieselor si am cumpara direct de la ei. Si nu in ultimul rand, sper ca Bavaria sa gaseasca un mecanic competent care sa-l inlocuiasca pe Tibi.
  9. Poa' sa sustina proprietarul orice. Ce scrie pe cauciuc, 19 sau 21? Oricum, Pegaso stiu ce e pe 19.
  10. Aha, deci asa, mister star... Totusi, daca vrei sa-ti tragi o aura de adv/enduro, macar baga si tu niste pamant sub roti si nu asfalt, ca da ca drak
  11. De ce mergi in picioare pe asfalt? Iti amortisera bucile sau doar de poza?
×
×
  • Creează nouă...