-
Număr conținut
1.010 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2005
-
Motocicleta
R1200 GSA '10
-
Numar Moto
9 69
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha TDM 900A ('05), Yamaha XJ600s Diversion ('92), Cagiva River 600 ('95)
-
Interests
Multe si marunte...
LinX's Achievements
Newbie (1/14)
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Stiu protectiile alea. Ai vazut pe cineva care sa foloseasca asa ceva, zi de zi? Cam la fel si cu cizmele moto, prin oras.
-
Ok... scuze Chiar am luat de bun ce mi-a zis baiatul de la Moto Hub. Si nu a mentionat doar o data de cardan.
-
Noroace! Astept sa-mi vina si mie unul in vreo saptamana si ma uit deja dupa accesorii. Stii ceva de crash bar-urile alea de la H&B? Am vazut ca pe Louis apar ca "decorative" Legat de ADV350 si cum am ajuns sa comand unul. Mai intai mi-am dat seama ca am nevoie de un scuter pt drumurile prin oras, mergand o perioada cu o Forza 250 de prin 2005 si comparand-o cu GSA-ul meu 2010 pe care il am de vreo 12 ani. Evident e mai usoara, mai joasa (si cu centru de greutate jos!), ceva mai usor de strecurat printre masini, o conduc mai relaxat prin oras neavand altceva de facut decat sa trag de gaz cand plec de la stop. Pot cara mai mult si mai usor pe scuter si simt ca pot inlocui masina mult mai des decat o pot face cu GSul. Tot la avantaje as trece si ca nu-ti mai murdaresti pantoful stang de la schimbator. Dezavantajul principal: pozitia in sa foarte pe spate si ca n-am cum sa ma ridic in scarite la denivelari. Am concluzionat deci ca am nevoie de un scuter, m-am documentat putin, am mers la un dealer Honda si am facut un test ride cu un ADV 350. Dupa 10 min eram wow deja. Problema pe care o aveam cu pozitia in sa este 70-80% rezolvata, ADV-ul avand saua mai inalta si dandu-ti si posibilitatea sa duci picioarele mai in spate. Mi-a placut cum amortizeaza, cum trage si cum se aude motorul, cliclistica f misto, spatiul mare si nefragmentat de sub sa. Si nu in ultimul rand, imi place cum arata! La minusuri: saua un pic cam rigida si cred ca si inalta pt cei sub 1,80 (presupun), mi-ar fi placut sa fie mai carenata in partea frontala si sa aiba niste glove-box-uri mai practice. De asemenea, plasticele si mai ales unele elemente de cauciuc nu se mai fac cum se faceau inainte... Insa per total m-a convins. Am facut ulterior un test si cu BMW C400GT, care din multe puncte de vedere bate Honda (mai elegant, mai bine finisat, motor un pic mai puternic, doua discuri de frana pe fata, alarma in echiparea standard, cu vreo 1000e mai scump parca) Doar ca pozitia in sa e una mai clasica, iar socoteala de pe hartie nu-i aceeasi cu cea de la ghidon. Dupa tura cu Honda m-am intors zambind, cu BMW-ul am simtit doar ca merg de la A la B. Printre motive sunt si faptul ca avea parbrizul nereglabil si suficient de inalt incat sa-mi creeze turbulente in casca, cardan (BMW) vs curea (Honda) si ideea ca ma dau cu un scuter de test fara casco. Iar spatiul sub sa pare 1/2 din ce are ADV-ul.
-
Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu. » Post actualizat in 09 Jul 2017 15:53 Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu.
- 3.034 răspunsuri
-
- suzuki gsx 750f
- gsxf750
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui LinX în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ca tot n-am mai dat pe-aici de vreo doi ani, ma gandeam sa va zic una tare. Sau ma rog, eu nu stiam chestia asta si cand am aflat, anul trecut, am ramas un pic masca... Rezervorul de la Adventure (DOHC, 2010) este de 36 de litri. Evident, am aflat dupa ce am facut pana prostului (din cauza unei estimari gresite a bordului) si am facut plinul. Ca sa fiu sigur ca nu am gresit cu ceva, am repetat "experimentul", mergand cu o canistra la mine umpluta cu fix 5L, pana cand n-a mai pornit motocicleta. Dupa canistra am mai alimentat 31 L. Calculatorul nu imi ia in calcul acesti 3 litri "extra". Cand intru in ei, autonomia este 0. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui LinX în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Ha ha! Tocmai ce-am raspuns cuiva acum pe PM care ma intreba acelasi lucru... sper sa nu fi fost mai multi, ca aveam inboxul plin si asta era ultimul mesaj pe care am putut sa-l vad. Va trimit un copy/paste acum cu ce i-am raspuns si lui, destul de detaliat. Motivul pentru care am preferat sa nu postez aici si sa arunc cu noroi in ei in public (mai mult decat o fac acum), este pentru ca intr-un final problema pentru care ajunsesem la ei a fost rezolvata. Dar foarte greu, cu magarii si neatentii din partea lor. Daca cumva intra cineva de-acolo sau vreun cunoscut si o sa-mi ceara explicatii pentru afirmatiile mele "neobrazate", o sa dezvolt. Multumesc, am notat. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui LinX în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
(Salutare si La multi ani! ) Imi poate recomanda cineva un service / garaj / nene in strada etc care sa-mi schimbe lichidul de frana la GSA'10 si sa respecte urmatoarele conditii: - sa stie despre ce e vorba - operatiunea sa fie facuta cu tot ce presupune ea (aerisit inclusiv ABS daca e cazul bla bla) - sa pot sa fiu de fatza si sa ma holbez (chestie care ii depaseste pe cei de la Bavaria, pentru care inteleg ca si montarea unei camere video e prea mult) ? De baietii din Domnesti nu vreau sa mai aud vreodata. Am mai citit pe-aici de Dan Cata, dar na, ce sa zic... n-ar strica sa fie cineva un pic mai aproape. Multzam anticipat! -
Waa, 2 dimineata, cu motorul? Eu oricum n-aveam decat astea doua zile, deci un Thassos nu prea mergea la mine. Drumuri bune si distractie placuta! Buna si scuze ca nu am apucat sa raspund pana acum. Eu ar trebui sa ma intorc vineri seara in Bucuresti sau ma rog, sambata dimineata daca n-as fi foarte departe. As fi preferat sa plec de maine, chiar daca daca era dupa pranz. Poate merge si de vineri, nu stiu ce sa zic, oricum n-am nici io o idee clara de traseu sau ce-as vrea sa fac. (Mers la permis = +50? Asta ar fi incet? In fine, nu cred ca-i problema cu viteza)
-
Chiar daca am pierdut startul azi, ma gandeam sa bag o tura pe undeva maine - poimaine. Amatori, propuneri? Ca preferinte, as evita autostrada si nu pot sa merg chiar legal (gen un +30 kmh acolo, sa simt vantul mai bine), desi as fi cu bagare de seama zilele astea la radare. Deci... mare, munte, bulgari, sarbi? (Tel meu e trecut la profil)
-
Mars moto in Bucuresti: Atentie Soferi! Si motociclistii exista in
topic a răspuns lui LinX în mennensul Evenimente, excursii
Foarte discutabil... As fi venit la chestia asta pentru atmosfera daca e. Ma indoiesc teribil ca ar fi in interesul cuiva. Poate ca acum 5, 6 ani se justifica o astfel de (simpla) atentionare a soferilor... acum nu poate fi decat o distractie pentru participanti si cei care sunt prin zona si asista la spectacol. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui LinX în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Am mai mentionat chestia asta aici pe forum... unul dintre motivele ptr care am ales GSA fata de GS este ca GSA-ul mi s-a parut o motocicleta mult mai "asezata" pe drum si cu greutate mai mare pe roata fata. Cand nu e incarcata, pot sa trag destul de usor de spate (destul de usor avand in vedere masa ei totala). In nici un caz nu mi se pare o motocicleta usoara pe fata, mai ales cu plinul facut Nu stiu RT-ul cum e la capitolul asta, dar compar cu foarte multe alte motociclete. 2. La cutii, banuiesc ca te referi la cutiile vario de pe GS, cele de aluminiu de pe GSA avand vreo 80L. "utili". -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui LinX în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nope. Dar comentariul era vis-a-vis de jucatul cu ghidonul la GSA. Pana la urma cred ca am inteles la ce te refereai... diferenta pe curbe stranse / ace de par, unde la GSA te folosesti mai mult de bracaj. (?) -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui LinX în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nici eu nu prea inteleg la ca s-a referit ianachim, dar nu prea vad cum ai putea lua o curba la viteza fara sa te inclini Poate ca este mai sesizabil countersteering-ul la una fata de cealalta... Si cu bicla la 25-30 km deja ai ghidonul drept cand iei curbele. -
BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->
topic a răspuns lui LinX în ianachimul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Baietii de la Bavaria mi s-au parut super de treaba (pe sefu' lor, Emanuel, n-am apucat sa-l cunoasc prea bine). Problema acolo pare sa vina de sus de tot... probabil nu sunt considerate necesare un buget mai serios si o atentie mai mare acordate segmentului moto. Altfel nu lasi mecanici priceputi si apreciati sa plece si te gandesti macar sa pui un amarat de geam intre client si motocicleta aflata in service. A mea a avut doua schimburi de Power 1 4T 10W-40, cat i s-a facut service-ul in Germania (2011-2012). La noi am vazut ca nu prea se gaseste. Oricum, cu 10W-50 n-am simtit nici o diferenta si parca a si consumat mai putin ulei. -
Pentru ca altceva se intelege din primul post, unde ai precizat destul de clar: "Regulamentul este simplu: aduna cat mai multi kilometri (puncte) intr-un interval de 32 de ore pentru a castiga."