Sari la conținut

oly_x

Membru
  • Număr conținut

    45
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Bmw 650 Gs Dakar

oly_x's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Ok, multumesc mult pt raspunsuri ! Ideea este ca in iunie plec intr-o tura mai lunga si voi face cam 3000+ km si nu vreau sa ma lase cu buza umflata pe marginea drumului
  2. Daca nu ai probleme cu butonul de semnalizare si functioneaza bine.....lasa-l asa !! Eu mam chinuit jumatate de zi sa-l pun la loc, dupa ce de nevoie a trebuit sa-l desfac si sa curat contactele foarte oxidate . PS: Se apropie cu pasi repezi din pacate o schimbare a pompei de apa ,aveti ceva sfaturi/ recomandari? Oare nu gasesc semeringuri mai de calitate ( gen skf ), decat cele originale? A-ti incercat cimentarea axului pompei pentru o rezistenta mai mare ? Multumesc !
  3. Da , trebuie schimbate si jugurile! Dar merita efortul daca se merge mult pe offroad!
  4. Daca tot vrea o conversie si are fonduri pt asta decat furca stock de Dakar mai bine ar merge pe o furca WP de KTM care parerea mea aste net superioara !
  5. Nu cred ca are aceleai prinderi! Oricum dus la un prieten priceput am aflat si de ce ''a decedat' . Este un 'defect' sau omisiune din fabrica care nu prorejaza axul rotorului de apa care ajunge la el .Cand ajunge apa acolo, iar ventilatorul nu functioneaza o buna perioada de timp din diverse motive corodeaza , se blocheaza si rotorul ramane imobil se supraincalzeste din cauza proastei functionari si ajunge sa se scurcircuiteze....design defectuos!
  6. Vizual carcasa si modul de prindere pe radiator difera la modele gs/cs/dakar de funduro/st ....nu am gasit nimic din dezmembrari sau dat toate Edit : Am cautat pe RealOEM.com si nu se potriveste de pe funduro sau st !
  7. Salutare , ma numesc Cosmin si sunt posesorul unui Bmw 650 Dakar 2002 de putin timp si am o problema cu ventilatorul de la radiator in sensul ca trebuie schimbat! De unde pot cumpara sau exista o solutie aftermarket care sa fie compatibila? Multumesc!
  8. gms245 imi pare foarte rau pentru patania ta si ma bucur ca esti ok. Nu-mi venea sa cred cand m-am uitat la poze.Asfalt uscat dragi colegi si sa aveti grija de voi!
  9. Ok multumesc mult ottoMan, stiu ca nu influenteaza franarea, dar asa pt estetic si pt confortul meu personal. Daca nu gasesc prin dezmembrari am sa te contactez pt o comanda.O zi buna. PS: Ma bucur sa aud ca esti bine Iorgule si iti doresc multa multa sanatate si recuperare cat mai rapida!
  10. Oricum imi trebuie unul, dar daca nu gasesc din dezmambrari poti tu sa-mi aduci?
  11. Salutare, nu are nimeni de vanzare acel capac de protectie din plastic, care vine pe etrier?
  12. @kikiroz Imi cer scuze daca gramatica mea te-a deranjat asa de tare , nu asta a fost ideea , am scris la repezeala si imi asum greseala, tocmai de aceea nu ti-am raspuns la postul tau cu substrat ''educativ'' . Eu nu sunt pe acest forum pentru a intra in discutii contradictorii cu nimeni decat daca sunt facute cu bun simt si constructive in acelasi timp. @dromamobilu Iti multumesc pentru faptul ca mi-ai luat apararea dar te rog eu mult ai grija si tu pe viitor si fi mai atent cand cineva posteaza cu substrat ''educativ'' ca se supara titularul postului si iti va aplica o corectie ....gramaticala bineinteles
  13. Salutare , am si eu o intrebare pt voi astazi am constatat ca nu i-mi mai merg semnalizarile si luminile de avarie asta dupa ce am fost la o plimbare cu mobra si o parte a fost pe ploaie. Am verificat sigurantele si sunt ok , sa se fi bulit releul ? A-ti mai avut acesta problema careva? Mobra este un 4tx din 2000.Multumesc.
  14. oly_x

    Notiuni de prim ajutor

    Nu stiu cum se pregatesc cei de la serviciile de ambulanta cu privire la partea de moto dar iti pot spune cu siguranta ca cei de la SMURD sunt pregatiti !
×
×
  • Creează nouă...