M-am gandit sa zic si cum s-a rezolvat, nu doar sa scriu si sa cer sfaturi. Le multumesc si celor care au raspuns dupa pt a ma ajuta cu transportul. Am rezolvat in seara aceea cu un alt tip foarte ok.
Am dus-o la SF Moto (unde btw am avut o experienta placuta in ciuda costului pieselor de inlocuit ). De pornit a pornit dupa schimbarea bujiilor, dar nu mergea bine.
Lipseau niste o-ring-uri foarte mici din carburatoare (mana ultimului "mecanic") care le-am rezolvat cu kit-uri de reparatie, flansele de admisie erau aproape crapate - le-am schimbat, o diafragma era sparta - schimbata.
Pe langa toate astea, rezervorul superior (cel vizibil) e cam ruginit pe interior si cam baga mizerie in cel mare si apoi in carburatoare. Rezervorul mare a fost curatat - ocazie cu care s-a gasit o cantitate surprinzatoare de ulei in benzina. Nu intrebati de unde, ca nu stiu.
Concluzia e ca am cumparat o motocicleta care a stat mult si care a fost gestionata mecanic de amatori sau rau-intentionati. Sa speram ca nu mai descopar prea multe.
.... acum țăcăne ceva la motor - cilindrul din fata, sus ... vom vedea.