Pana la anvelope trebuie sa rezolv partea cu protectia impotriva jegului aruncat de roti, dar mai ales de roata fata. Practic, mizeria din orice balta prin care trec se regaseste inclusiv pe far, in masca de la far, pe geaca si pe casca. Din cauza ploilor am ajuns sa-l spal zilnic.
Pana acum, din ce am observat:
pro:
foarte agil, il ajuta si greutatea relativ mica, 159 kg cu toate zemurile.
surprinzator de rapid pentru un Rotax, am avut Sertao si am termen de comparatie
ABS decuplabil la buton
suspensie fata Marzocchi cu ceva reglaje, urmeaza sa studiez subiectul, momentan e setata ok-ish
suspensia spate cu reglaj independent pentru inaltime
contra:
saua este la fel de confortabila ca o banca din parc si la orice franare mai serioasa ajungi pe ghidon.
cu ABS on fata intra destul de tarziu si cam agresiv, spatele e tipic BMW.
ghidonul cam ingust pentru gusturile mele
farul, pe pozitia cea mai de jos tot bate cam sus, iar pe faza lunga bate dupa bufnite.
consumul declarat este 5%, daca te dai la el ala e consumul minim.