Sari la conținut

DKW

Super Membru
  • Număr conținut

    1.588
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar moto
    NAZ/CMT/DKW/FOT/BMT
  • Club
    Gloria Bad Habit

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X/XJ900 Seca, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW G650 Xmoto, R1200 GS & GSA, and counting...
  • Alte autovehicule si vehicule
    Td4 CommandShift '02

Vizitatori Recenți Profil

4.688 citiri profil

DKW's Achievements

  1. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Nu, de langa Bucuresti, a avut un singur proprietar care a luat-o de noua de la Bavaria. Sincer, nu incerc sa scot untul din el, dar mai am scapari. Adevarul este ca te cam indeamna la golaneli, dar cum imi place sa tin permisul la mine, incerc sa ma ponderez.
  2. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Pana la anvelope trebuie sa rezolv partea cu protectia impotriva jegului aruncat de roti, dar mai ales de roata fata. Practic, mizeria din orice balta prin care trec se regaseste inclusiv pe far, in masca de la far, pe geaca si pe casca. Din cauza ploilor am ajuns sa-l spal zilnic. Pana acum, din ce am observat: pro: foarte agil, il ajuta si greutatea relativ mica, 159 kg cu toate zemurile. surprinzator de rapid pentru un Rotax, am avut Sertao si am termen de comparatie ABS decuplabil la buton suspensie fata Marzocchi cu ceva reglaje, urmeaza sa studiez subiectul, momentan e setata ok-ish suspensia spate cu reglaj independent pentru inaltime contra: saua este la fel de confortabila ca o banca din parc si la orice franare mai serioasa ajungi pe ghidon. cu ABS on fata intra destul de tarziu si cam agresiv, spatele e tipic BMW. ghidonul cam ingust pentru gusturile mele farul, pe pozitia cea mai de jos tot bate cam sus, iar pe faza lunga bate dupa bufnite. consumul declarat este 5%, daca te dai la el ala e consumul minim.
  3. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Xmoto in habitatul natural, se descurca onorabil. Ar cam trebui sa-i pun niste hand guard-uri si mansoane incalzite, de cand cu ploile astea cam trage curentu' la degete.
  4. DKW

    BMW G650 Xmoto

    De Heidenau uitasem, practic o sa am nevoie de niste gume care stau bine si pe amestec de pamant cu pietris, mai ales cand ploua. Din fata casei pana la asfalt drumul arata fix asa. Cel mai interesant e dupa ploaie serioasa, pamant argilos, o placere de luat pe roti. Si tot din cuza ploii trebuie sa fac o extensie de aripa pentru fata ca arunca mizeria pana la far.
  5. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Momentan e incaltat cu Road 6, gumele au putin peste 2000 km. Urmatoarele vor fi Mutant, pana atunci ma folosesc de ce am. Pentru aratura am DR-ul, Xmoto e pentru drumurile zilnice, care au si portiuni de macadam si pamant.
  6. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Sa mai scuturam nitel praful de aici. De vreo luna m-am pricopsit cu un G650 Xmoto din 2007, 30000 km, de folosit la drumurile zilnice. Face din toate cate nimic dar e distractiv de condus. Am avut norocul sa-l iau servisat recent, revizie, gume, kit de lant, frane, etc, numa' bun de alergat.
  7. Cel mai probabil cadrul fata deformat, se rezolva prin inlocuire cu unul nou.
  8. Or fi tot ce de acum 2-3 ani? Am avut de facut un recall la un 1200 GS din 2009, cel cu flansa de la roata spate, dupa 1 an si destule telefoane am ajuns sa rezolv la Mototehnica. Poate intre timp cei de la Bavaria si-au facut temele, desi pe mine m-au pierdut de client, am avut mai multe ocazii in care am interactionat cu ei si de fiecare data totul s-a rezolvat tarziu sau nu s-a rezolvat.
  9. Am zis sa mai schimb cate ceva la DR, asa ca am schimbat finala, e de F750 GS, la fel de silentioasa ca o toba sport.
  10. ... mai ''lat''. O sa-mi multumesti mai tarziu.
  11. Ca toate benveurile, nimic surprinzator. Sa te bucuri de el si sa-l alergi de toti banii. Ai grija ce accesorii iti doresti ca devine ''distractiv''.
  12. Hai sa zic si io vreo doo vorbe. Cum au mai zis si altii, cea mai neutra/ok pozitie o ai pe adv sau dual-sport. Chopperele iti cam fac spatele prastie, iar din cele neo-retro nu prea gasestii sa ai loc suficient pe ele, fiind mai ''stranse''. La 183 cm inaltime si vreo 80 kg cel mai bine m-am inteles cu adv/dual sport, avand in vedete si calitatea drumurilor de la noi. In mod curent folosesc un DR650 SE si un 1200 GS. Pe langa ele mai am un DragStar 650, un XJ750 Maxim X si un VX800, pe care le mai calaresc ocazional, cand am chef de altceva. Toate au fost luate pe principiul vazut/placut/cumparat. Concluzia, vezi pe ce stai cel mai bine din gama vizata dar mai incearca si altceva, nu se stie ce s-ar putea sa ti se potriveasca.
  13. 'eh, cumetrii au de peste 20 de ani, n-ar fi o surpriza oficializarea (f)relatiei.
×
×
  • Creează nouă...