Sari la conținut

DKW

Super Membru
  • Număr conținut

    1.585
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar moto
    NAZ/CMT/DKW/FOT/BMT
  • Club
    Gloria Bad Habit

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X/XJ900 Seca, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW G650 Sertao, R1200 GS & GSA, and counting...
  • Alte autovehicule si vehicule
    Td4 CommandShift '02

Vizitatori Recenți Profil

4.673 citiri profil

DKW's Achievements

  1. DKW

    BMW G650 Xmoto

    De Heidenau uitasem, practic o sa am nevoie de niste gume care stau bine si pe amestec de pamant cu pietris, mai ales cand ploua. Din fata casei pana la asfalt drumul arata fix asa. Cel mai interesant e dupa ploaie serioasa, pamant argilos, o placere de luat pe roti. Si tot din cuza ploii trebuie sa fac o extensie de aripa pentru fata ca arunca mizeria pana la far.
  2. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Momentan e incaltat cu Road 6, gumele au putin peste 2000 km. Urmatoarele vor fi Mutant, pana atunci ma folosesc de ce am. Pentru aratura am DR-ul, Xmoto e pentru drumurile zilnice, care au si portiuni de macadam si pamant.
  3. DKW

    BMW G650 Xmoto

    Sa mai scuturam nitel praful de aici. De vreo luna m-am pricopsit cu un G650 Xmoto din 2007, 30000 km, de folosit la drumurile zilnice. Face din toate cate nimic dar e distractiv de condus. Am avut norocul sa-l iau servisat recent, revizie, gume, kit de lant, frane, etc, numa' bun de alergat.
  4. Cel mai probabil cadrul fata deformat, se rezolva prin inlocuire cu unul nou.
  5. Or fi tot ce de acum 2-3 ani? Am avut de facut un recall la un 1200 GS din 2009, cel cu flansa de la roata spate, dupa 1 an si destule telefoane am ajuns sa rezolv la Mototehnica. Poate intre timp cei de la Bavaria si-au facut temele, desi pe mine m-au pierdut de client, am avut mai multe ocazii in care am interactionat cu ei si de fiecare data totul s-a rezolvat tarziu sau nu s-a rezolvat.
  6. Am zis sa mai schimb cate ceva la DR, asa ca am schimbat finala, e de F750 GS, la fel de silentioasa ca o toba sport.
  7. ... mai ''lat''. O sa-mi multumesti mai tarziu.
  8. Ca toate benveurile, nimic surprinzator. Sa te bucuri de el si sa-l alergi de toti banii. Ai grija ce accesorii iti doresti ca devine ''distractiv''.
  9. Hai sa zic si io vreo doo vorbe. Cum au mai zis si altii, cea mai neutra/ok pozitie o ai pe adv sau dual-sport. Chopperele iti cam fac spatele prastie, iar din cele neo-retro nu prea gasestii sa ai loc suficient pe ele, fiind mai ''stranse''. La 183 cm inaltime si vreo 80 kg cel mai bine m-am inteles cu adv/dual sport, avand in vedete si calitatea drumurilor de la noi. In mod curent folosesc un DR650 SE si un 1200 GS. Pe langa ele mai am un DragStar 650, un XJ750 Maxim X si un VX800, pe care le mai calaresc ocazional, cand am chef de altceva. Toate au fost luate pe principiul vazut/placut/cumparat. Concluzia, vezi pe ce stai cel mai bine din gama vizata dar mai incearca si altceva, nu se stie ce s-ar putea sa ti se potriveasca.
  10. 'eh, cumetrii au de peste 20 de ani, n-ar fi o surpriza oficializarea (f)relatiei.
  11. Hai ca arata destul de bine, e clar ca ca BMW vrea o felie din tortul ''vintage''.
  12. 228 kg, cat prima generatie de 1200 GS, 2004-2007.
  13. Am dat 600 lei pe ele, la pachet, gasite pe olx. Pe ebay se dau si la alti bani, depinde cat de complete sunt.
×
×
  • Creează nouă...