Sari la conținut

DKW

Super Membru
  • Număr conținut

    1.576
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar Moto
    NAZ/CMT/DKW/FOT/BMT
  • Club
    Gloria Bad Habit

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X/XJ900 Seca, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW G650 Sertao, R1200 GS & GSA, and counting...

Vizitatori Recenți Profil

4.530 citiri profil

DKW's Achievements

  1. Hai sa zic si io vreo doo vorbe. Cum au mai zis si altii, cea mai neutra/ok pozitie o ai pe adv sau dual-sport. Chopperele iti cam fac spatele prastie, iar din cele neo-retro nu prea gasestii sa ai loc suficient pe ele, fiind mai ''stranse''. La 183 cm inaltime si vreo 80 kg cel mai bine m-am inteles cu adv/dual sport, avand in vedete si calitatea drumurilor de la noi. In mod curent folosesc un DR650 SE si un 1200 GS. Pe langa ele mai am un DragStar 650, un XJ750 Maxim X si un VX800, pe care le mai calaresc ocazional, cand am chef de altceva. Toate au fost luate pe principiul vazut/placut/cumparat. Concluzia, vezi pe ce stai cel mai bine din gama vizata dar mai incearca si altceva, nu se stie ce s-ar putea sa ti se potriveasca.
  2. 'eh, cumetrii au de peste 20 de ani, n-ar fi o surpriza oficializarea (f)relatiei.
  3. Hai ca arata destul de bine, e clar ca ca BMW vrea o felie din tortul ''vintage''.
  4. 228 kg, cat prima generatie de 1200 GS, 2004-2007.
  5. Am dat 600 lei pe ele, la pachet, gasite pe olx. Pe ebay se dau si la alti bani, depinde cat de complete sunt.
  6. Eu am cumparat 3 unitati, fara calculator, din care am recuperat doar o pereche de senzori care par a fi ok. Restul de senzori arata ca in poze, deci loterie.
  7. Doar din unitati defecte, dar in 90% din cazuri au senzorii defecti.
  8. Daca tot ai renuntat la catalizator, nu-i faci si o remapare corecta?
  9. DKW

    Dubii sa aleg motorul

    Acum lasand misto-urile, cel mai sanatos (si igienic) ar fi sa inceapa cu o motocicleta potrivita categoriei, A2, nu cea mai breaza si cea mai secsuasa, ci cat sa invete sa stapaneasca trotineta in cauza. O ''trompeta'' de 20 si ceva de gloabe cred ca este arhi-suficienta pentru inceput. Pe partea cealalta, zic sa pluseze la un M1000 RR...
  10. DKW

    Dubii sa aleg motorul

    Earta-ma, baetz'! N-am vrut sa-l trimit chiar la un 250-300 cc, ca ar fi sub demntatea de aspirant...
  11. DKW

    Dubii sa aleg motorul

    @Eddie1 ti-ai ales una din cele mai nepotrivite motociclete pentru mersul zilnic, mai ales pentru un incepator. Cauta un naked de cilindree medie pentru inceput, sa-ti faci mana pe el si sa nu te doara sufletul si portofelul cand il tavalesti.
  12. DKW

    Duster. Discutii generale

    Mvai, pe partea de tren de rulare tehnologie veche de 25 de ani, poate ''cutia de transfer'' sa fie mai desteapta decat ce am eu pe troaca mea veche de 23 de ani, si care nu are bara stabilizatoare pe spate. Carenaje la rotile spate doar cat sa nu zici ca n-au pus nimic. Clapeta aia de pe evacuare plasata foarte strategic, in primul sleau sanatos o umpli de pamant. Stiu, sunt carcotas...
  13. DKW

    Duster. Discutii generale

    Orice taraba daca o inalti trebuie si s-o latesti daca vrei sa aiba aceeasi dinamica pe drum, d-aia au aparut distantierele pentru roti, sau jante cu ET compensatoriu. Doar cu bari stabilizatoare active, la care mai e nevoie de senzori de inaltime si toata electronica aferenta, ceea ce nu este cazul la Duster sau alte masini din aceeasi clasa. Si planetarele vor avea o viata mai scurta, schimband unghiul de lucru.
  14. DKW

    Duster. Discutii generale

    Per ansamblu un Qashqai mai utilitar.
×
×
  • Creează nouă...