Sari la conținut

DKW

Super Membru
  • Număr conținut

    1.556
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic.
  • Motocicleta
    180, 400, 650, 750, 800, 1200
  • Numar Moto
    NAZ/CMT/DKW/FOT/BMT
  • Club
    Gloria Bad Habit

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DKW NZ350-1, Simson 425S, IJ Jupiter 4 cu atas, Yamaha XS400 2A2 & 4G5 / XJ750 Midnight Maxim & Maxim X/XJ900 Seca, Suzuki DR650 & VX800, Piaggio X9 180, BMW G650 Sertao, R1200 GS & GSA, and counting...

Vizitatori Recenți Profil

4.387 citiri profil

DKW's Achievements

  1. Daca vreti sa lucrati elegant si cat mai precis folositi limitatoare de cuplu pentru strangerea initiala si dinamometrica la final.
  2. Este suficient de rezistenta, am carat una pe motor umpluta cu vreo 6 kg de scule, plimbata inclusiv pe aratura. In toata splendoarea ei pe post de al 2-lea topcase.
  3. ... si niste suspensii decente, si o sa mai putin scandura, tipic Suzuki pentru gama DR-urilor. Poate m-ar fi incantat daca ar fi avut 130 kg la plin, dar in afara de injectie nu ofera mai nimic wow, DR650 SE '87 al meu are 162 kg cu plinul facut, tot 46 de cai dar ceva mai mult cuplu. M-am dat cu vechiul DR-Z400, na reusit sa ma impresioneze prea tare. Mai repede as da banii pe o Aprilia Tuareg.
  4. Hog ring-ul cedeaza mai repede decat bila, dar se schimba usor. Gizmo-uri de luat banii, pana nu lucrezi ceva vreme cu o scula de impact nu o sa dobandesti acea ''finete'' in utilizare, care nu poate fi modulata prea bine din electronica.
  5. @iulianserban eu am ridicat o casa pe structura de lemn de vreo 250 mp suprafata construita, P+E, folosind doua DCF809 si doua DCD 709 pentru toate holzsuruburile din structura, de la 3,9 x 75 la 8 x 300, si pregaurire unde a fost cazul. Pentru chestii mai hardcore si roti sau alte lucrari pe la masini am un DCF899.
  6. Cat un DR650 SE fara rezervor, mare realizare...
  7. N-ai ce face cu el decat daca desfaci suruburi de fulie care se strang pe la 300 Nm sau suruburi de sasiu la tarabe mari gen SUV-uri mari. Sau piulite de roata de Defender, stranse pe camp cu ranga.
  8. Ca utilizator de autofiletante DeWalt pot sa spun ca nu va dezamagi. P.S.: dupa aproape 4 ani a crapat un DCF 809, a cedat butonul...
  9. Dar la 650 SE n-au nici un gand, in 2024-2025 tot carburatie.
  10. Metrotehnica, de la metrosecsual. Mototehnica e cu benve, tot motorete, da' altfel. In rest, baga mare!
  11. Bah, da' de tanga moteurs sau urban riders va mai amintiti? Ca toate vechiturile de azi frecventau si celelalte ospicii.
  12. Eu as merge pe varianta care are cea mai buna chimie cu stilul de mers, n-s lua o motoreta noua doar de dragul ca este noua. Nu te uita in buletin ca te apuca depresia si ajungi sa-ti iei CB650.
  13. Aici nu pot sa te ajut, feelingu' m-a facut sa-mi umplu garajul de fiare, practic sa ingrop bani in ele ca nu am timp de toate. Chiar stie. Trans-ul e pe alta filosofie, mai de toata ziua, utilitar.
  14. Depinde de ce vrei sa faci cu motoretu', mers solo predominant sau cu pasagera, scapaturi dese in coclau sau mai asfaltier, etc. Dpdv practic as alege Trans-slapul, dar cu inima as alege Tuaregul. Tuaregul l-am testat nitel anul trecut, mi-a cam placut.
×
×
  • Creează nouă...