Sari la conținut

WladCox

Membru
  • Număr conținut

    57
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Motocicleta
    Gilera GSM 50cc, Suzuki Burgman 125

Informații profil

  • Interests
    Auto, Moto

WladCox's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. WladCox

    Derbi 50cc

    Daca vrei ceva pentru oras mai bine te-ai orienta catre ceva mai manevrabil (supermoto sau ceva asemanator)
  2. din cate stiu eu nu se pot aleza pt ca au un strat subtire de nicasil si prin alezare se pierde acel strat. se poate doar bucsa dar nu o sa mai fie la fel.
  3. am reusit pana la urma(cu greu) sa o fac sa mearga. i-am obturat filtrul de aer cam 70%+reglat nivelul in carburator+reglat aerul+eliminat filtru benzina+anulat pompa ulei(acum ii fac amestecul in rezervor). acum merge ok dar in ture joase tot nu trage chiar asa bine din cauza lipsei lamelei de la power valve.
  4. Sa ne prefacem ca nu am scris asta:D. Nu am fost atent...
  5. Verifica lantul poate e slab si deaia iti pleaca asa
  6. E normal sa scoata fum ca doar in 2 timpi. Du-l la cineva sa-ti masoare compresia ca sa te lamuresti in legatura cu segmentii.
  7. Sincronizeaza carburatoarele. Off: Poti sa iti completezi te rog si profilul sa vedem si noi de unde esti?
  8. Tata are fz6 varianta semicarenata si e foarte multumit de el. Fata de Hornet e orientat mai mult spre touring si nu te oboseste la un drum mai lung. Despre Suzuki nu stiu nimic.
  9. Pai vata e in silencer. In timp se arde si se imbacseste cu ulei. Cea mai silentioasa toba e cea stock dar scad performantele...
  10. Sigur: 0763499966. Pana pe la 1 sunt la cursuri dar dupa ma poti suna. Mersi mult!
  11. Bujia e noua si codul e cel care trebuie, am cumparat-o inainte sa schimb segmentii crezand ca e vina ei. In legatura cu bujia de olticit nu crezi ca va avea pistonul de suferit din cauza bujiei nepotrivite? O sa incerc si asta daca tot nu merge macar sa se strice de tot ca imi vine sa ii dau foc.
  12. Nu i-am facut nimic deocamdata, azi a fost vremea nasoala. Maine daca e cald o sa fac niste incercari cum au spus baietii mai sus. Sper sa rezolv ceva, va tin la curent oricum. La mecanici am fost si nu mi-a zis nimeni nimic concret. Solutia lor ar fi fost sa schimb motoreta, ceea ce cred ca am sa si fac daca nu reusesc sa o fac fara investitii prea mari(care la o motoreta asa veche (96) nu se merita)
  13. Rezervorul nu face vid, o sa ii scot filtrul de benzina si ii obturez filtrul de aer. Debitul nu stiu cum ar trebui sa fie dar o sa caut intr-un manual de reparatie. Mersi mult!
  14. M-am jucat si cu nivelul de benzina in toate felurile. O sa mai incerc totusi... Aerul e deschis cam 2 ture jumate. Nu e cu suparare stai linistit. E ok carburatorul, unele rs-uri vin din fabrica cu el. Bujia e plina de ulei si motorul scoate exagerat de mult fum. Stiu ca mai am motorete in 2t dar nici chiar asa. Ulei i-am pus Motul 701. Toba e ok. Am verificat cilindrul cand l-am desfacut ca eu am schimbat segmentii si cu exceptia unei mici zgarieturi care se simte putin la mana e ok. Compresia s-a imbunatatit de cand l-am segmentat si de tras trage bine, problema vine cand stau pe loc:)) Pai carburatorul l-am curatat in toate felurile. Este modelul delimitat(are toata instalatia power valve cu exceptia lamelei care intra in cilindru care lipseste). Cilindrul nu l-am hornuit( din cate stiu mi se pare ca nu se poate ) Filtrul original nu il mai am ca asa il puneam de mult. Fostul proprietar a considerat ca filtrul sport e ce ii trebuie. Nivelul l-am facut in toate felurile. Bujia e neagra si plina de ulei. Da, am filtru de benzina intre rezervor si carburator, dar e nou. Cuiul nu e blocat, sita am curatat-o, la robinet nu am umblat inca dar o sa il desfac zilele astea. Multumesc tuturor pentru ajutor si astept pareri in continuare>
×
×
  • Creează nouă...