-
Număr conținut
57 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Craiova
-
Motocicleta
Gilera GSM 50cc, Suzuki Burgman 125
Informații profil
-
Interests
Auto, Moto
WladCox's Achievements
Newbie (1/14)
-
Daca vrei ceva pentru oras mai bine te-ai orienta catre ceva mai manevrabil (supermoto sau ceva asemanator)
-
din cate stiu eu nu se pot aleza pt ca au un strat subtire de nicasil si prin alezare se pierde acel strat. se poate doar bucsa dar nu o sa mai fie la fel.
-
am reusit pana la urma(cu greu) sa o fac sa mearga. i-am obturat filtrul de aer cam 70%+reglat nivelul in carburator+reglat aerul+eliminat filtru benzina+anulat pompa ulei(acum ii fac amestecul in rezervor). acum merge ok dar in ture joase tot nu trage chiar asa bine din cauza lipsei lamelei de la power valve.
-
Sa ne prefacem ca nu am scris asta:D. Nu am fost atent...
-
Verifica lantul poate e slab si deaia iti pleaca asa
-
E normal sa scoata fum ca doar in 2 timpi. Du-l la cineva sa-ti masoare compresia ca sa te lamuresti in legatura cu segmentii.
-
CAUCIUCURI - Totul Despre
topic a răspuns lui WladCox în Alex_250EXCul Service si intretinere curenta
=)))))- 4.236 răspunsuri
-
- toate anotimpurile
- asfalt
-
(și 5 alții)
Setat cu taguri:
-
Sincronizeaza carburatoarele. Off: Poti sa iti completezi te rog si profilul sa vedem si noi de unde esti?
-
Tata are fz6 varianta semicarenata si e foarte multumit de el. Fata de Hornet e orientat mai mult spre touring si nu te oboseste la un drum mai lung. Despre Suzuki nu stiu nimic.
-
Toba sport 2t silentioasa , exista asa ceva ?
topic a răspuns lui WladCox în dragoss91ul Discutii generale
Pai vata e in silencer. In timp se arde si se imbacseste cu ulei. Cea mai silentioasa toba e cea stock dar scad performantele... -
Sigur: 0763499966. Pana pe la 1 sunt la cursuri dar dupa ma poti suna. Mersi mult!
-
Bujia e noua si codul e cel care trebuie, am cumparat-o inainte sa schimb segmentii crezand ca e vina ei. In legatura cu bujia de olticit nu crezi ca va avea pistonul de suferit din cauza bujiei nepotrivite? O sa incerc si asta daca tot nu merge macar sa se strice de tot ca imi vine sa ii dau foc.
-
Nu i-am facut nimic deocamdata, azi a fost vremea nasoala. Maine daca e cald o sa fac niste incercari cum au spus baietii mai sus. Sper sa rezolv ceva, va tin la curent oricum. La mecanici am fost si nu mi-a zis nimeni nimic concret. Solutia lor ar fi fost sa schimb motoreta, ceea ce cred ca am sa si fac daca nu reusesc sa o fac fara investitii prea mari(care la o motoreta asa veche (96) nu se merita)
-
Rezervorul nu face vid, o sa ii scot filtrul de benzina si ii obturez filtrul de aer. Debitul nu stiu cum ar trebui sa fie dar o sa caut intr-un manual de reparatie. Mersi mult!
-
M-am jucat si cu nivelul de benzina in toate felurile. O sa mai incerc totusi... Aerul e deschis cam 2 ture jumate. Nu e cu suparare stai linistit. E ok carburatorul, unele rs-uri vin din fabrica cu el. Bujia e plina de ulei si motorul scoate exagerat de mult fum. Stiu ca mai am motorete in 2t dar nici chiar asa. Ulei i-am pus Motul 701. Toba e ok. Am verificat cilindrul cand l-am desfacut ca eu am schimbat segmentii si cu exceptia unei mici zgarieturi care se simte putin la mana e ok. Compresia s-a imbunatatit de cand l-am segmentat si de tras trage bine, problema vine cand stau pe loc:)) Pai carburatorul l-am curatat in toate felurile. Este modelul delimitat(are toata instalatia power valve cu exceptia lamelei care intra in cilindru care lipseste). Cilindrul nu l-am hornuit( din cate stiu mi se pare ca nu se poate ) Filtrul original nu il mai am ca asa il puneam de mult. Fostul proprietar a considerat ca filtrul sport e ce ii trebuie. Nivelul l-am facut in toate felurile. Bujia e neagra si plina de ulei. Da, am filtru de benzina intre rezervor si carburator, dar e nou. Cuiul nu e blocat, sita am curatat-o, la robinet nu am umblat inca dar o sa il desfac zilele astea. Multumesc tuturor pentru ajutor si astept pareri in continuare>