-
Număr conținut
623 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
1993
-
Motocicleta
BMW R1100R
-
Numar Moto
#-##-###
-
Club
<< Grupu` de la 8 >>
Informații profil
-
Motociclete detinute
Mobra 50 Super, Virago 535
Vizitatori Recenți Profil
602 citiri profil
wrongname's Achievements
Newbie (1/14)
-
salut, poate intereseaza pe careva: cutii si topcase bmw r 1100 r (merg si pe 850)
- 9.844 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
pt accidentat: vezi poate au astia vreo inregistrare din timpul accidentului http://www.mobotix.ro/ro/index.php?id=1005...o&camid=313 pt Beatrice: in situatia de fata se aplica prioritatea de dreapta, ca in cazul intersectiilor simple... daca pleci pe verde intr-o intersectie normala, si vrei sa faci stanga, te bagi peste cei care vin din sensul celalalt? parerea mea... hic
-
traseul pe care il stiu eu e A2 - Silistra (bac) - Adamclisi pe drumul spre Constanta... Dar bucata de drum Adamclisi Silistra e criminala, hopuri transversale din 10 in 10 m (sau asa era acu 2 ani) Asfalt uscat.
-
Salut, N-am mai scris pe topicul asta de vreo 3 ani, de cand m-am despartit de viraga. Dupa curatenia de pasti a iesit la iveala o garnitura pe care o cumparasem de la Louis (cod 10043216) pentru viraga mea. In urma discutiilor cu venerabilul domn Semaca am descoperit ca este garnitura de pe partea dreapta. Mai jos aveti si poza. Garnitura va fi donata primului doritor, detalii pe PM. Locatia: Bucuresti, nu trimit prin posta. Pace
-
done... la anu' particip si eu
-
Bucuresti - Dubova 19-21 iunie
topic a răspuns lui wrongname în magarusulmariusul Evenimente, excursii
pana la urma, localizarea taberei? 2 km la dreapta? -
salut legat de consumul la virago: am avut un xv535 vreme de un an si 11000 km... fabricatie 1988, cred ca a fost primul virago ever made... din cate imi amintesc consumul afara era maxim 4,5 %, cu pasager si bagaje... si in oras aproape de 6... o singura data am ajuns la 8% si atunci am intrat in panica... cum am rezolvat-o atunci: la membrane exista doua cuie, care au un soi de inel pe ele, si mai multe santuri de pozitionare a acestui inel... tin minte ca am mutat inelul respectiv cu un sant mai spre varf, si consumul a revenit la normal... cautati si voi in cartea tehnica unde se gasesc mai exact respectivele.. sucese w.
-
salut am avut un xv535 vreme de un an si 11000 km... fabricatie 1988, cred ca a fost primul virago ever made... din cate imi amintesc consumul afara era maxim 4,5 %, cu pasager si bagaje... si in oras aproape de 6... o singura data am ajuns la 8% si atunci am intrat in panica... cum am rezolvat-o atunci: la membrane exista doua cuie, care au un soi de inel pe ele, si mai multe santuri de pozitionare a acestui inel... tin minte ca am mutat inelul respectiv cu un sant mai spre varf, si consumul a revenit la normal... cautati si voi in cartea tehnica unde se gasesc mai exact respectivele.. sucese w.
- 9.841 răspunsuri
-
- Scarite PC40
- Honda 600 rr
- (și 17 alții)
-
telefoanele de la Bavaria Pipera: 0316201071 / 72 daca au mai fost, aia e, repetitia e mama invataturii
- 9.844 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
Povestea in varianta lunga ar fi cam asa: Am plecat tarziu din Bucuresti, dupa pranz (am dus pisica la doctor dimineata ) pe drumul vechi spre Constanta... subsemnatul, pasagera si vishinica ... dupa vreo 100 de km ne-am dat seama ca motociclistii mai si mananca, si am hotarat sa mergem pe malul Dunarii, spre bacul de la Silistra... parca Albatros se numeste locatia... mancarea destul de ok, nu ne-am aruncat prea tare, pentru ca urma sa ajungem la bunica-mea, care ar fi facut ca trenul daca o refuzam la masa... dupa ce am halit, bagat si doo cafele in vena, ca nu apucasem sa ne trezim de tot, am plecat spre A2, la Drajna... autostrada, pustie... dupa ce am iesit de pe A2 au inceput sa se cam aglomereze, dar ne am descurcat.. ah, am omis un amanunt: cumparasem o harta de la o benzinarie, si am vazut ca spre Histria trebuie sa fac stanga dupa Castelu... imi aminteam intersectia aia, asa ca nu am ratat iesirea... brusc, drumul s-a cam inrautatit... am trecut pe langa Navodari, plin de vile vilisoare palate... nu mai fusesem pe acolo de muuuulti ani.... oprire la prima benzinarie, red bull in vena, tigari tigari tigari, plinu' facut, ca nu stiam cati km sint pana la Histria si inapoi... si iar la drum... drum, plin de cratere... in fine, cu motocicleta le ocolesti mai usor.. am trecut de Corbu, parut rau ca nu avem timp sa vedem plaja de la Vadu... ne-am luptat cu roiurile de tantari... pusderie puhoaie... pana cand am vazut un indicator: CETATEA HISTRIA spre dreapta... uhm, ma uit in dreapta - camp, ma uit inainte: camp... ma, unde dreaq e drumu spre cetate?... mai mergem vreo 200m, se face un drum la dreapta... dar ala dadea intr'o casa, maaare de tot, de ziceai ca e motel... trec de drum, mai mergem vreo 50 m, pe dreapta scria mare de tot HISTRIA... ma uit in dreapta - camp... ma ce dreaq, au furat astia cetatea? ne intoarcem la drumul amintit anterior, intram pe el si facem slalom printre vreo 3 caini pana cand se... INFUNDA... norocul a fost ca acolo erau niste muncitori care ne-au luminat: "pai, vedeti drumul ala cu plopi? pe acolo se ajunge"... pai drumul cu plopi era la 2 km juma' dupa indicatorul cu CETATEA HISTRIA ---> ... deh, miniperipetii... continuarea nu mai exista (adica e neinteresanta)
-
Am ajuns cam tarziu, dupa 6 seara... soarele statea sa cada... placut impresionat de cetate, ma asteptam la un morman de pietre (in ignoranta mea)... portarul ne-ar fi lasat si in muzeu, contra modicei sume de 6 lei / cap, dar pana am vazut toate ruinele se lasase frigul si am renuntat... gata, pozele:
-
hai ma, nu fiti rai, ca numa' la arc posa vezi ultimul trend in materie de maiou cu protectii
-
ti-am vazut motorul / parbrizul... nu arata asa rau eu in situatii de genul asta, daca am posibilitatea, opresc, chiar daca e pe rosu, chiar daca e prin locuri nemarcate, chiar daca se uita in ochii mei (mai ales daca e blonda)... sint imprevizibili, cum zicea cineva mai devreme NU toti au permis, NU toti apreciaza distanta de franare, directia pe care o iei... pe la unirii, un aurolac trecea pe unde vroia muschiu' lui si cand m-a vazut a intepenit pe mijlocul benzii pe care veneam eu... zici ca i s-au atrofiat muschii instantaneu.. deci da, mare atentie la vite
-
mie la nicio vama nu mi-au cerut permisul.... doar bolentinu'...