Sari la conținut

Atomykatt

Membru
  • Număr conținut

    177
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bacau
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    BMW F850GS Rallye '22
  • Numar Moto
    BC ...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Sachs MadAss 125 '08; BMW F650GS Dakar '06
  • Interests
    :o)

Atomykatt's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. 1&2. Verifica/schimba bujii, curata clapeta de acceleratie, schimba filtrul de aer, verifica senzorul din airbox (conexiuni, sau scoate-l de tot vezi daca face la fel). 3. la modelele 2004+ o teava (parca dreapta) e astupata, nu te apuca sa faci modificari acolo, asa trebuie sa fie. 4. Incearca si la Bavaria in Bacau, poate fac si moto
  2. Jocul se reglează de unde intra cablul in blocul de comenzi, cu condiția sa nu ai joc efectiv in plasticul mansonului. Mansonul trebuie sa aiba un mic joc. Eu dupa ce m-a deranjat acel joc si am decis sa il elimin era sa ajung cu motoreta (dakarul) la service (se balbaia, dadea in nas, nu pornea)
  3. Inainte de resetare incearca sa reglezi tensiunea din cablul de acceleratie sau jocul mansonului, cum vrei sa-i zici, si daca tot nu vrea ai putea face o proba si cu o bujie normala. Eu am avut un GS 2000 care cu bujie iridium nu voia sa stea pornit la relanti mai mult de 5 secunde, si de pornit trebuia sa fac o rugaciune înainte. Mai poti incerca si o curățire a clapetei de accelerație, ajută destul de mult.
  4. Daca tot suntem la capitolul baterie, va zic si eu patania mea. Cumpăr baterie noua de la BEPA (ca tot ii injurati mai sus), vrând sa o instalez peste ceva vreme, ii zic ca nu o vreau gata umpluta, testata si alte alea, deci păstrez bonul, ca in caz de probleme sa știu ce am de făcut. Vine ziua instalării bateriei. Pun lichid (am scapat din greseala putin peste max), bateria pe redresor la amperaj mic, merg la Tibi, si ii duc bateria (motoreta era deja in service) si dupa o zi iau jucaria acasa unde a doua zi învârtea electromotorul dar nici nu dadea semne sa porneasca. Dupa ce ajunge din nou in service, de data asta pe platformă primesc diagnosticul: bateria e moarta. Vorbesc la BEPA, care imi cer testul incarcarii bateriei, si bonul. Ajung la ei cu tot ce trebuie si imi spun ca e incarcata peste max, dar vor incerca si ca poate dura pana la 30 de zile. Dupa 2-3 săptămâni primesc telefon ca bateria a fost schimbată pe garantie si daca o vreau testata. Le zic ca da, si a doua zi ma duc sa iau bateria. Cu asta nu mi-a mai facut probleme.
  5. Câteodată stau si ma întreb daca m8-am ales meseria care trebuie... Foarte frumos executat proiectul
  6. Eu am pus DID, cu za de legatura cu nit. Dupa cum a zis si ZIDU', cele cu siguranță ar fi de evitat, mai ales ca la al meu deja lipsea siguranta cand a venit vremea sa-l schimb. Se mai tinea placuta aia doar pentru ca nu l-am uns cum trebuie.
  7. Eu am asa ceva pe cealaltă motoreta (madass 125) si sunt multumit de "performante". www.polo-motorrad.com/en/lenkerspiegel-verstellbar-lang-schwarz.html Surubul e M10, dar sigur se poate adapta ceva.
  8. Eu in 3 ani am dus-o de 3 ori la spălătorie si o data (cand am luat-o) am spalat-o la găleată. Personal prefer mai mult sa o vad murdară decât curată
  9. Da, am reparat eu la motoreta unui prieten. Se intrerupe un fir de la contatc si taie "gazul". Se desface cam tot ce e in partea fata. Noi am dat jos far, carenele din jur, bord, apoi am scos contactul (firele erau desprinse undeva in interior). Procedura a durat aprox o ora, fara sa luam in calcul timpi morti. » Post actualizat in 31 Jul 2015 11:58 P. S. Am lucrat in 2, cu toate sculele necesare, nu faceam cu schimbul la surubelnita. Singur s-ar putea sa dureze chiar mai mult, in rest, reparatia e destul de simpla
  10. De mers, merge si cu sufa de frana de bicicleta, si cu un kit de reparatie (testat de mine pe un GS din 2000), problema e durata de viata.
  11. Eu am luat original. Daca imi aduc aminte a fost in jur de 150-180 lei. Si eu zic ca nu merita unul aftermarket, avand in vedere diferenta de pret.
  12. Eu la aproape 70 de mii ai mei nu am umblat la jug. Ce-i drept nu știu ce s-a facut inainte de 39 000 Am inteles ca nu e chiar simplu.
  13. ECU - Electronic Control Unit (calculatorul) TPS - Throttle Position Sensor (efectiv un potențiometru care ajuta la detectarea pozitiei clapetei de acceleratie) TPS nu ai ce reseta la el, e ca o rezistență, doar că îi variază valoarea. Nu cred ca mobrele noastre au ceva mai avansat de atat ca TPS
  14. @ssminkly: Incearca sa schimbi bujia/bujiile, apoi reset de ECU conform procedurii de pe chain gang. Daca poti ajunge la clapeta de accelerație o poti curăța si pe aia.
×
×
  • Creează nouă...