-
Număr conținut
82 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
goethaust's Achievements
Apprentice (3/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Recent Badges
-
Caut ax cu came KTM EXC 400 din 2006
topic a răspuns lui goethaust în goethaustul Discutii generale enduro si motocross
Piesa care-mi trebuie mie nu prea se mai gaseste pe stocurile din Europa si nici nu prea se mai fabrica din pacate... -
Caut ax cu came KTM EXC 400 din 2006
topic a răspuns lui goethaust în goethaustul Discutii generale enduro si motocross
Been there, done that. Merci, dar piesa nu e disponibila la niciunul dintre cei 3-4 dealeri. Altfel nu veneam aici -
goethaust îl urmărește pe TURCIA 2021 , Caut ax cu came KTM EXC 400 din 2006 și Confectionez suporti rollbag
-
Caut ax cu came KTM EXC 400 din 2006
un topic a postat goethaust în Discutii generale enduro si motocross
Salutare! Vreo idee de unde as putea sa comand unul nou? Am rascolit internetul, insa nu am gasit nicio sursa... Orice sugestie va fi apreciata. Multumesc -
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui goethaust în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
Salut, Cine este interesat poate sa-mi trimita PM. L-am primit la achizitionarea unei masini acum vreo 5 ani, iar de atunci sta in cutie. Numa' bine! -
Salut! M-ar tenta si pe mine. Off road deloc?
-
academiciana avea asa de multa dreptate, incat si loialul Pacepa a decis sa "demisioneze". Am card de rezidenta, dar numerele sunt de Ro. Cat despre Grecia, inteleg ca riscam sa nu mai fim primiti nici acolo neconditionat...
-
Merci! Eu locuiesc in Belgia, deci inca mai am sperante. Insa situatia e foarte volatila in intreaga Europa. Nu-ti mai poti face planuri, de oriunde ai veni.
-
E exact cum ai citit: https://www.visitnorway.com/plan-your-trip/coronavirus-and-travelling-to-norway/ In functie de progresul/regresul pandemic, pe 20 Iulie guvernul norvegian va decide daca va permite accesul in tara lor, fara conditii, cetatenilor altor state din UE (cu exceptia catorva din Scandinavia care au deja permisiunea). Daca restrictiile vor fi ridicate, la inceputul lui August o tai spre Nordkapp.
-
Imi arunc si eu aici cei doi centi, in cazul in care nu te-ai lamurit deja cu cruiserele si cu viteza pe autostrada Intrucat am detinut timp de 5 ani un VN900 Custom, as vrea sa spun ca nu regret nicio secunda decizia, mai ales in conditiile in care a fost prima mea motocicleta. Nu regret pentru ca e o motocicleta care trage ok, cuplu foarte bun, da sentiment de siguranta si inafara de service-ul standard, nu mi-a facut absolut nicio problema. la un moment dat chiar am facut o tura de 6000 km cu Vulcanul care a inclus de la autostrazi pana la passuri din Alpi. Ce pot sa-ti fac (asa cum mai fost mentionat si mai sus de altii) e sa nu-ti recomand sa iti iei un cruiser daca vrei viteze de autostrada. Nu e vorba ca n-ar atinge-o (am mers si cu 180 cu Vulcanul meu), dar nu e pentru asa ceva. Se chinuie si ea, te chinui si tu. Iar pozitia, cel putin in cazul meu, ofera un discomfort foarte ridicat dupa un numar de km. Parerea mea e sa-ti largesti putin aria de cautare. Spor! ps. Pun si o poza cu motocicleta in cauza, de care m-am despartit cu greu.
-
VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI
topic a răspuns lui goethaust în l.u.vul Automobile
Cu multi ani in urma, am avut de la serviciu un Golf V 1.9 D. Apoi am avut VI 1.6 D (euro 5), apoi VI 2.0 D (110 CP). Ce pot sa spun e ca niciunul nu m-a uns la suflet cum a facut-o V-ul. E drept ca motorul suna a tractor si nici nu era foarte antifonata, insa mi-a lasat impresia de tanc care vrea doar sa te multumeasca. Fiind si mai spartana putin decat suratele mai tinere, probabil de asta era si mai putin sensibila. La VI au fost schimbate mai multe chestii, probleme pe la filtrul de particule, etc. Mai e adevarat si ca cea pe care am avut-o eu era de 105 cai in 6 trepte, insa daca nu vrei demaraj puternic, cred ca cei 90 de cai iti pot oferi destul, la costuri mici din toate punctele de vedere. Doar un mic minus, cu toate ca nu mi se pare ceva grav. Cam o data intre schimburi trebuie completat cu putin ulei. Asadar, daca ai nevoie de o masina pe care sa o muncesti pe bani putini, go ahead si ia-o. Daca nu o iei, spune-mi mie si o iau eu Banii sunt foarte ok, chiar pe viitor vei plati taxa oxigen. -
Salut! La un moment dat era o discutie pe un grup de FB (Horizons Unlimited Motorcycle Adventure Travellers), despre cum se poate intre in Iran fara carnet de passage. Nu mai gasesc post-ul, dar o tipa spunea ca s-a dus pur si simplu la granita (turco-iraniana) si le-a spus vamesilor ca vrea sa intre (avea deja viza). I-a fost permisa intrarea dupa ce a lasat o suma stabilita in urma unei evaluari moto facuta de biroul vamal pe loc. Din cate stiu eu si din ce scriu si altii, la vama nu vei putea intra fara acea garantie depusa. Iar sumele nu sunt modice. Mai cerceteaza, poate totusi exista o varianta mai buna. Si felicitari pentru decizia de a vizita Iran-ul. Am vizitiat-o anul trecut (fara motor). SUPERB! Oameni, natura, mancare, costuri, etc. Daca te pot ajuta cu alte informatii despre tara, let me know!
-
Salut, Locuiesc in Belgia, si am facut de curand o procura prin consulat (Bruxelles). E foarte simplu si nici nu te costa nimic (poate transportul pana in Bxl si timpul, daca fratele tau locuieste in alt oras). Se face o programare pentru semnare si cu o copie dupa buletinul imputernicitului se scoate procura. Aceasta se trimite in tara prin posta (2-3 zile / 2 eur) si ai rezolvat problema. Eu am fost personal sa fac programarea (lucrez aproape de consulat), dar se poate si on-line: https://bruxelles.mae.ro/node/258. Succes!
-
Salut! Daca tot ajungi in nordul Italiei, nu e pacat sa ratezi Alpii/Dolomitii? Gardena Pass, Pordoi Pass, Sella Pass, Giau Pass, Stelvio Pass, etc. Sunt SUPERBE! Anul trecut am facut traseul din Bruxelles pana in Napoli and back. La intoarcere, in Italia, nu am ratat San Gimignano, Siena, Toscana cat incape, Portofino. Am evitat cele Cinque Terre, Florenta, Roma, etc intrucat le-am vizitat in urma cu cativa ani. Cred ca stii deja, dar mai scriu si eu: sa te astepti la super aglomeratie in orase (si nu numai), fiind luna Iulie. Benzina este destul de scumpa, iar daca vrei sa mergi pe autostrada, plata se face asemenea ca in cazul unei masini. Daca pot sa mai dau vreo info, let me know! Asfalt intins si sa mananci neaparat pizza margherita in Napoli Cosmin
-
Am detinut un Superb generatia anterioara 2.0 140 Cp, iar acum la firma avem modelele noi de 2.0 150cp DSG, cele vechi de 170 cp si cele si mai vechi de 1.9 115 cp. Cele noi mi se par exact asa cum le-ai descris, iar cele vechi isi fac treaba fantastic, unele la peste 300 000 km. Singura problema problema, daca pot sa-i spun asa, pe care o avea modelul anterior (nu stiu daca au rezolvat-o la cel nou), era confortul banchetei din spate. Cu toate ca spatiul pentru picioare e la nivel de A8 Long, bancheta nu era deloc confortabila.
-
goethaust și-a schimbat imaginea de profil
-
Salut! Daca e de ajutor, iti scriu si eu cateva randuri, din pespectiva unei persoane care a lucrat in domeniu si care a si vandut bunuri in situatia descrisa de tine mai sus. Daca proprietarul actual al masinii a terminat contractul de leasing, iar dreptul de proprietate a fost transferat, va trebui sa primesti: - Talonul cu stampila firmei de leasing, impreuna cu mentiunea "instrainat catre:........." - certificatul fiscal de la el (dupa terminarea contractului, societatea de leasing i-a eliberat un certificat de atestare fiscala si factura fiscala finala (pe baza careia s-a transferat si dreptul de proprietate), iar noul proprietar a avut oblicatia ca in 30 de zile de la emiterea facturii sa o inscrie pe rol...teoretic cel putin - contract vanzare cumparare - CI - Masina, evident - nu este obligat, dar daca vrei tu si el este de acord, poate sa-ti dea si o copie dupa factura cu stampila de transfer emisa de firma de leasing. Asta doar asa, pentru siguranta ta. Atentie! Exista si varianta in care acea persoana sa fi luat masina din parcul auto de recuperate si sa-ti spuna ca a avut-o de noua. Se pot face investigatii la firma de leasing, dar nu sunt obligati sa-ti spuna. Daca mai ai nevoie de ajutor, ask away! Succes.