Sari la conținut

Silver Arrow

Super Membru
  • Număr conținut

    6.154
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

4 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar Moto
    B 237 UTU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP

Vizitatori Recenți Profil

8.422 citiri profil

Silver Arrow's Achievements

  1. Seara buna. Exista diversi furnizori de inele de roata. Trebuie sa stii dimensiunea inelului. O gasesti pe inelul original. Ca idee , un inel de roata de Suzuki Intruder.125, roata fata, costa cam 1000 lei. OEM. Dar poti sa intri pe un site de piese originale Honda si o sa afli si codul. Ma duc sa mai lucrez un pic la roata si trimit imediat o poza cu marcajul de pe inel, sa vezi ce info ai nevoie @shashka la mine este J18xM2,15 Si evident sa vezi cate spite ai ca sa cauti inelul care trebuie. Sunt multiplu de 4. Avand in vedere ca sunt perechi de spite incrucisate pe fiecare parte, e logic.
  2. Bine ca macar acuma stim cate roti cu spitze ai reparat la viata ta
  3. Insist sa mi-o faci tu. Am incredere ca o sa iasa beton. Da-mi de stire cum facem sa ne vedem sa iti dau roata. Vorbesc serios. Nu am timp, am multa treaba si uite ca de aproape 10 zile stau pe loc.
  4. Cred ca daca i-o faci cadou nu are nimica impotriva. Ce rost are sa dai banii pe un inel nou daca cel vechi nu este deteriorat grav? Dar uite, daca imi dai 1000 de lei cat ma costa un inel nou la roata mea, sa stii ca ii primesc Ca sa nu ma mai muncesc sa repar indoiturile. Si daca tot te pricepi iti dau sa si montezi roata.
  5. Respitarea se poate face destul de usor, daca inelul rotii (obada) nu este praf. Schimbi spita cu spita si gata treaba. Iti mai trebuie un pic de ureche muzicala ca sa strangi spita cea noua la aceasi nivel cu vechea spita, chestie pe care o faci dupa cum suna cand dai usor cu cheia in ea. Asa a iesit roata spate. Daca inelul este praf si trebuie sa o si centrezi, atunci iti trebui un pic de rabdare , un stand pe care sa asezi roata (200-400 lei) , o cheie de spite (Decathlon) sau o cheie fixa (uzual de 5). Daca vrei sa fi tipicar mai cumperi si un comparator cu suport magnetic. Eu am unul pe care il folosesc si la alte lucrari: https://micron-tools.ro/comparatoare-digitale/set-ceas-comparator-digital-cursa-12mm-citire-0-01mm-cu-suport-magnetic-80kgf.html Roata spate mi-a iesit bine (poza de mai sus), un pic am de furca la roata fata care are niste deformari de ceva gropi. Aici trebuie sa vad daca ii dai de cap. Sper sa o pot face fara o presa. Daca nu, sunt si eu curios cine are o presa pentru asa ceva. Nu am mai precizat ca in prealabil scoti anvelopa de pe roata ... Si legat de roti cu spite in Bucuresti: a facut fii-miu pana la Transalp, si cat a fost el la birou i-am facut o surpriza si i-am rezolvat pana. Am gasit o vulcanizare care a stiut sa scoata anvelopa si ii inlocuiasca camera. https://www.google.com/maps/place/ZMF+Garage/@44.3839321,26.1389862,18.49z/data=!4m6!3m5!1s0x40b1fe749c1b9607:0xa23c7433f2fd5a37!8m2!3d44.383996!4d26.1385801!16s%2Fg%2F1tf22lbh?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDUwNy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D ZMFGarage, un flacau tinerel pe nume Andrei. Lucreaza cu atentie. Ce nu aveau, si am avut eu: pudra de talc. Au o masina de dejantat cu bacuri mai ridicate astfel incat poate prinde roata si daca are discurile de frana montate pe ea.
  6. Corect. Pompa de benzina se raceste cu combustibil si in lipsa lui se poate arde. Legat de mizerie nu cred ca este vreo diferenta cu rezervorul plin sau gol, avand in vedere ca pompa trage combustibilul de pe fundul rezervorului. Ceea ce am dorit sa spun a fost ca daca se aprinde becul , nu esti in pericol iminent sa ramai in pana de benzina.
  7. Toate autovehiculele au sistemul de avertizare gandit ca sa te mai tina benzina/motorina un minim de 50 km.
  8. Complicata lucrare. @Penetru presarea cafelei depinde de geanulatia ei, presiunea masinariei, tipul cafelei, ce tarie a aromei doresti... Am discutat candva cu unul priceput dar am uitat tot Tot ce am retinut: iti trebuie scoala.
  9. @George Virgil iti iei ce iti face placere. Tocmai pentru ca este prima moto o iei pentru ca asa simti tu. La prima dragoste ai stat pe ganduri daca fata e cine stie cum? Ti-a placut fata, ai simtit fluturi in stomac si gata. Si ti-a ramas in memorie pentru toata viata. Acelasi sentiment trebuie sa il ai si cu prima moto, noua sau veche nu conteaza. Nu o sa ai probleme cu spatele. O spun din perspectiva unuia cu probleme. Pe chopper ar fi dezastru, pe astea nu. Verificat personal. Pentru spate: inot si abdomene. Trebuie musai sa intaresti musculatura abdominala.
  10. Uite doua dintre ele: 1. inlocuirea solutiei de lagere la roata spate: pana la 1200RT existau doi rulmenti -unul radial care prelua incarcarea radiala (verticala), si unul radial-axial (zis conic) care era pus sa preia eforturile axiale generate de angrenajul conic hipoid. De la 1200 incoace are doi rulmenti radiali. Consecinta: rulmentii capata joc axial. Modificare anti ingineresca La mobra mea i-am inlocuit pe la vreo 75.000 km. Cand am inlocuit si ambreiajul care este uscat. Il patinezi se alege praful de el. Uite 1200rt vs 1100RT 2. Pompa de benzina functioneaza la 9Vdc. Drept urmare exista un alimentator special (numit de unii ''calculator'') care face din 12Vdc cei 9Vdc necesari pompei. Si care se mai arde (din pacate se intampla) de ramai cu calul in drum. O prostie. Or avea modelele astea noi motor puternic, cutie mai faina, si tot felul de inventii electronice, nu zic ca nu, dar la ce iti folosesc daca ti se opreste GS-ul Adventure pentru ca nu mai merge pompa de benzina (a patit un prieten)? GS-ul 1200 si dupa are aceeasi tampenie cu 9Vdc la pompa de benzina. Mai tii minte ca un coleg a avut o belea cu un GS Adventure nou (era la prima tura mare cu ea) de i-a dat un rateu pe admisie si s-a facut muci admisia si a venit din Muntenegru cu ea pe platforma acasa ? Asa ca eu cel putin prefer Honda.
  11. Nu ma dau in vant dupa ea. Nu mi se pare nici mai urata si nici mai frumoasa decat cea veche. Dupa parerea mea, parca 1200 arata mai bine. Ma intreb ce solutii de cacao au mai facut prin ea. Solutiile astea nefericite m-au facut sa renunt la 1200RT. Ma rog, si lipsa banilor ca sa iau Goldwing-ul. Asta nu inseamna ca as face urticarie daca m-as plimba cu ea. Eu ma bucur sa ma plimb pe doo roti., chiar daca unii cred ca sunt urat(e) Avand in vedere ca de obicei merg cu doamna pasager, Goldwing-ul ramane baza. A mers pe 1200RT si a vazut diferenta. Pe RT nu a adormit niciodata .... In plus altfel se aud si se misca 6 cilindri in loc de 2
  12. Mai corect spus nu iti place tie. Asta este. Sunt destui carora probabil ca le place. Eu zic ca inainte sa ii bicium pe designeri, sa fim multumiti ca inca mai exista posibilitatea de a alege dintre diverse moto. Dar intr-adevar sunt si eu curios cum vor merge vanzarile. Hai sa vada lumea despre ce vorbim: Viata fara ambreiaj e pustiu: Partea cu confort remarcabil este discutabila. La Goldwing este ''outstanding comfort''....
  13. Avand in vedere ca sunt elemente de care tine siguranta ta, as merge pe spite cumparate de la reprezentanta BMW. Poate ca sunt mai scumpe decat din alta sursa, dar in valoare absoluta nu este o diferenta mare. Intrebare: s-au rupt ceva spite de la mers, de la o lovitura intr-o groapa sau ai lovit roata cu ceva si s-au rupt/deformat ceva spite? Rostul intrebarii: tocmai ce am inlocuit spitele la un Intruder 125 si am constatat ca erau ceva spite alungite, probabil de la lovituri cu rotile in gropi. Candidate bune la rupt. Daca in cazul tau s-au rupt spitele de la mers/lovituri cu roata in gropi , poate nu ar fi rau sa le schimbi pe toate sau macar sa le verifici. Banuiesc ca un set de spite o sa coste 3-400 Lei per roata, dar merita pentru siguranta ta.
  14. Sincer nu stiu. Ratacitii de la DHLiti trimit un link unde au un set de formulare standard pe care le completezi on-line si probabil ca afla ei daca ai cod EORI. Vor sa le traduci factura, eventual sa le-o tirmiti daca ei nu o au. De curiozitate pe ce site ai verificat valabilitatea codului EORI?
  15. Orice piesa pusa pe masina/moto/camion/avion etc trebuie sa aiba o omologare. Si treaba cu omologarea rotii ar fi utila inclusiv pentru siguranta ta.... Daca anvelopa este ce trebuie, cel mai bine suna la RAR, sau fa o vizita pe acolo, poate chiar cu mobra (daca este inmatriculata) si intrebi direct la cei care decid.
×
×
  • Creează nouă...