-
Număr conținut
6.116 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
3
Despre Silver Arrow
Profil
-
Sex
Male
-
Carnet moto din
1988
-
Motocicleta
BMW R1200RT
-
Numar Moto
B 237 UTU
Informații profil
-
Motociclete detinute
Mobra HOINAR, Honda TRANSALP
Silver Arrow's Achievements
Grand Master (14/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Silver Arrow îl urmărește pe Moto Guzzi V7-Special - "Italianca" , Vtx 1300 , Pt. motoveteranii din orașele aglomerate și 5 alții
-
@cip11xx Trebuie sa fie tamponul pe care sta partea din spate a rezervorului. Rezervorul nu vine prins rigid pe cadru.
-
Motocicleta confortabila drumuri lungi
topic a răspuns lui Silver Arrow în nyckuul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
La modele R1200RT pana in august 2007 au avut problema cu franele. Daca vrei ceva bun si confortabil , si nu sa nu aiba +20 de ani, cred ca va trebui sa mai suplimentezi bugetul. A existat totusi o motocicleta subapreciata din punctul meu de vedere, dar care nu este rea pentru plimbari mai lungi: Honda Deauville. Gasesti in jur de 4000 € mobre din 2010-2011, ceea ce inca este rezonabil. Are cardan, un parbriz generos, o protectie rezonabila la picioare, ABS, spatiu pentru bagaje. Unul dintre dezavantajele sustinute de catre unii este ca nu se pot da jos cutiile laterale si te incurca la mersul pri oras. Este un punct de vedere. Dar existe doua variante de capace la cutii - unele mai mici si unele mai mari. Ceea ce schimba esential gabaritul lateral. Iar altii se plang ca este urata, ca te plictisesti de ea, etc. Chestii subiective. Daca iti palc plimbarile si nu defilarile, nu vad de ce sa te plictisesti de ea. Puterea nu este spectaculoasa, dar este suficienta: 65 CP. Cred ca poti sta bine pe ea, respectiv sa ajungi cu talpile picioarelor pe pamant Vezi ca exista un grup al posesorilor de Deauville. Poti sa mai cauti sau sa ceri ceva info pe acolo. De exemplu..... https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=418698692&isSearchRequest=true&ms=11000%3B%3B%3Bdeauville&ref=srp&refId=ad6c8c18-87e2-5e1a-9854-53f42168939c&s=Motorbike&sb=rel&searchId=ad6c8c18-87e2-5e1a-9854-53f42168939c&vc=Motorbike -
Scule de calitate - de unde le cumparam?
topic a răspuns lui Silver Arrow în mavetzul Service si intretinere curenta
Am eu una , acuma sa imi si amintesc pe unde este . Am lucrat la niste masinarii US si mi-am cumparat una mixta. Dar daca tot ai o moto cu astfel de suruburi, poate "se merita" sa ai o trusa, mai ales ca nu costa o avere: https://www.sculedemana.ro/produs/set-30-chei-imbus-hexagon-tip-l-metric-inch/ M-am uitat si pe la hala nu este O caut diseara prin garaj si iti dau de veste daca o gasesc -
@Kagemusha daca astia au indoit legile .... ma indoiesc. esti nascut in RO primesti CNP de RO. la fel si la masini sau moto. sa fie asamblat in India si sa vina in Austria sa ia VIN de AT , la fel ma indoiesc ca se poate. Ca vin fiarele la pachet si exista o linie minuscula de asamblare in AT, asta se poate. Probabil vin CKD-uri, care sunt asamblate intr-o fabricuța si prin asta devin produs austriac, si numar VIN de Austria. Si Dacia trimitea CKD-uri in Rusia care asamblau Logan-ul. VIN de Rusia.
-
Instalație electrică moto
topic a răspuns lui Silver Arrow în Marin18317ul Service si intretinere curenta
Salutare din nou. Haide sa incepem cu inceputul. Are un nume motorul si un an de fabricatie? Ca sa stim ce sa iti mai propunem. -
Salutare! Daca are seria cadrului cu J, atunci chiar este asamblata in Japan. Exemplu: Shadow are VIN JH2R...... , adica fabricata in Japan, chiar in atelierele imparatului Transalp XL700 are VIN ZDCR.... , adica fabricata in Italia, in atelierele Ferrari (Codul VIN Ferrari incepe cu ZD) Asa ca @Speedy.K vezi ce spune VIN-ul. Completare necesare: fabricata = asamblata. Acuma de unde vin piesele.....
-
Instalație electrică moto
topic a răspuns lui Silver Arrow în Marin18317ul Service si intretinere curenta
1000 V sunt fix pix. Pentru o scanteie ai nevoie de aprox. 20.000 V Daca ai incercat sa masori tensiunea de pe iesirea bobinei cu un aparat de masura clasic , fie el electronic sau analogic (cu ac), normal ca nu o sa obtii nici un rezultat. Bag seama ca ai folosit cuvantul ''transforma''. Bobina de inductie intr-adevar este in principiu un transfromator. Iar transformatorul este o masina electrica care functioneaza in curent alternativ. Bobina de inductie functioneaza altfel: alimentezi primarul boninei (intrarea) cu o tensiunea continua, sa zicem 12 Vdc. In acest mod se formeaza un camp magnetic in bobina. Cand se intrerupe circuitul primar, adica tai alimentarea bobinei, campul magnetic acumulat in bobina vrea sa plece si el undeva, pentru ca nu poate ramane pe loc acolo (cum sta apa in galeata). Si atunci apare o tensiune indusa in secundar, care este cam de 20.000 V care va produce o scanteie intre electrozii bujiei. Asta este o descriere foarte pe scurt a modului de functionare a bobinei de inductie. Revenind la problema ta: ca sa vezi daca ai scanteie la bujie, scoti bujia, si o pui pe cilindru, avand grija sa ai fisa cuplata la bujie si bujia sa faca contact pe corpul metalic al motorului. Dai la automat si te uiti daca se vede scanteie. Daca se vede , este in principiu in regula. Mai trebuie ca scanteia sa fie destul de ''puternica'', adica sa aiba energia necesara, ca sa poata aprinde amestecul. Daca facand acest test nu se vede scanteia, ne dai de veste, ne spui ce motor ai, poate gasim o schema electrica si vedem daca mai avem ceva idei. Daca se vede si tot nu porneste, iarasi ne povestesti pe aici ce si cum ai facut. Succes -
Salutare coane! Ai perfecta dreptate. Ai chef de tour(ing) te sui pe ce ai si pornesti. Sa ai chef de plimbare si ceva bani. Parintii mei faceau "touring" daca ii putem spune asa, cu IJ350 ( cred ca asta era). Monocilindru, putere cata o mai fi putut. Confortul era saua cu arc. Si s-au bucurat de fiecare km de plimbare. Pe vremea aia, adica anii '50, touringu' era oricum impletit cu un soi de ADV, doar ca nu se inventase termenul. Cateva drumuri asfaltate, multe pavate, majoritatea drum de tara pietruit. Eu am facut plimbarile cu cei 4 CP ai Hoinarului si eram foarte fericit. Mai ales cand reglam avansul la fiecare 3-400 km sau dezumflam roata spate sa invart avelopa de janta ca sa aduc valva in pozitie dreapta (explicatie pentru cei mai tineri: anvelopa sau roata nu avea diametrul corect si invartea anvelopa pe janta). In ziua de azi bag seama ca este mult mai complicat sa alegi mobra decat se pleci la plimbare
-
Moto Guzzi V7-Special - "Italianca"
topic a răspuns lui Silver Arrow în ALEX-Guzzistaul Motocicleta mea
Cheia succesului nu este forta ci rabdarea. Nu trebuie sa apesi tare ci sa tot freci. -
Moto Guzzi V7-Special - "Italianca"
topic a răspuns lui Silver Arrow în ALEX-Guzzistaul Motocicleta mea
Am avut si eu piesele din aluminiu de la Shadow patate de la spalarea cu spuma activa si au iesit petele cu pasla asta. Nu stiu cat de bine este sa slefuiesti cu o pasla dura in bormasina. Sa nu lase urme, zgarieturi. Rotirea paslei in bormasina, evident cu turatie mai mare decat ce misti tu ca mana, o sa arunce pasta din spre exteriorul paslei - forta centrifiga se ocupa cu succes de asta - si o sa sfleuiesti pe uscat. Eventual cu o masina de slefuit cu turatie mica sa faci treaba. -
Moto Guzzi V7-Special - "Italianca"
topic a răspuns lui Silver Arrow în ALEX-Guzzistaul Motocicleta mea
Am cumparat mai demult cateva cutii de la Louis Motorrad. Acuma bag seama ca nu mai au, cel putin on-line. Daca vrei sa verifici cum functioneaza, te servesc . Am gasit-o aici: https://www.epixmarine.ro/polish-crom-inox-cupru-alama-aur-argint-staniu-zinc-alte-aliaje-din-metal?manufacturer_id=199 Pretul este la fel ca la Louis. -
Moto Guzzi V7-Special - "Italianca"
topic a răspuns lui Silver Arrow în ALEX-Guzzistaul Motocicleta mea
Eu cu asta ma muncesc sa fac frumoase piesele cromate sau din aluminiu. Ies foarte bine. O sa incerc cu pasta ta pentru spite. -
Taxa speciala pentru dezvoltare urbana
topic a răspuns lui Silver Arrow în Pandyul Motociclisti, in fiecare zi
E gandita fix pentru ce si-au dorit: sa mai adune niste bani la buget. Asa cum ai constat si tu. Si li se rupe lor cine are unde sa parcheze masina. -
Pai incet incet o sa constatam ca de fapt cam toti romanii sunt soferi prosti, indisciplinati si agresivi, ceea ce confirma statistica accidentelor rutiere din RO. Fruntasi pe ramura in UE!
-
Si aia de BN ce au? Cand ii vad cum zboara pe drumul Cluj-Dej Nu cred ca mai am in camera de bord pe fratili tau de IF. Sa vezi ce frumos a provocat o tamponare in giratoriul de la iesirea din Saftica spre Ploiesti. Nu avea el rabdare sa astepte traficul de pe DN1, ca doar avea biemve, a fortat intrarea in giratoriu, aia de pe DN1 au frant brusc sa nu ii loveasca cazanul , si unul mai cu capul in nor POC in fundul celui din fata. Melteanul evident ca a plecat. Nu mai comentam ca giratoriul nu este facut cum trebuie.