Sari la conținut

Silver Arrow

Super Membru
  • Număr conținut

    6.210
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

5 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar moto
    B 237 UTU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP
  • Alte autovehicule si vehicule
    Renault Koleos, Renault Master

Vizitatori Recenți Profil

8.587 citiri profil

Silver Arrow's Achievements

  1. Corect. Fii-miu a fost amendat si i-au si ridicat masina (a costat o gramada de bani) pentru ca nu era masina la min 25 m de coltul intersectiei (asa zicea pe PV), pe o strada absolut necirculata lunga de vreo 100 m De fapt un vecin a fost suparat ca a parcat ''pe locul lui'' si a chemat prietenii de la Locala.... In continuare sunt masini parcate din cap in cap de strada si nu le ridica nimeni.
  2. Asta e tema principala. Tarii cat mai multi bani la buget. Din orice si mai ales de la oricine (care nu este ''de-ai nostri'').
  3. Cred ca era @pinnochio Ca idee , am avansat in discutie cu cei de la Wabeco. Sa vedem cat costa transportul pana in RO. Am renuntat la Vevor, eBernado etc
  4. @StefanRadu probabil ca nu ai avut inca treaba cu ''justitia'' din RO. Cu astfel de spete inseamna sa bagi bani in buzunarul avocatilor, care te vor taxa la fiecare infatisare, iar la final vei constata ca ai platiti mult mai mult decat costa amenda, si eventual (slabe sanse) daca castigi nu mai primesti cele 2 puncte de penalizare. Sistemul este gandit ca sa te faca sa renunti. Cum spune romanul: ''nu se merita''
  5. Deci inseamna ca ajung pe la 2100-2300 euro cu ceva rezonabil. Multumesc de info, este foarte utila. Ca varianta la China m-am uitat la WABECO. De la ei am cumparat un suport de bormasina, de calitate foarte buna. https://www.wabeco-remscheid.de/catalog/product/view/id/2161/s/bohrstander-frasstander-bf1240/category/352/ Un strung mai modest costa 3200 euro din care daca scoatem tva ramane netto vreo 2650 euro ceea ce ar fi ok. Acesta ar fi modelul: https://www.wabeco-remscheid.de/catalog/product/view/id/2258/s/drehmaschine-d2000-h20/category/101/ Nu imi dau seama cat la suta este Made in Germany si cat este doar Assembled in Germany.
  6. Am un proiect la care am de facut piese mici si marunte. Lucrez cu rulmenti de 5-6 mm diametru interior, grosime 2,5 si 3 mm... Si tot stau cu saru' mana sa imi faca diversi piese miniaturale. Asa ca cel mai bine ar fi sa imi un strung mini. Aveti vreo propunere? Nu imi fac iluzii, stiu ca toate sunt China, dar probabil ca exista unele de calitate mai buna (si mai scumpe). Bugetul este in jur de 6-7000 lei.
  7. Nu, am inteles exact ceea ce ai spus. Am zis ca daca te depaseste lasi spatiul la loc si probelma este rezolvata. Separat de cele spuse de tine am zis ca este riscant sa circuli aproape in spatele unuia ca sa descurajezi pe cei din spate sa te depaseasca.
  8. Sa explic: degeaba ai noroc daca ti-l elimini prin deciziile gresite pe care le iei. @shashka asa, si iti intra o masina in fata si lasi iarasi distanta. Nu vad problema. In plus are loc grabitul sa iti intre in fata fara sa te puna in pericol. Mi se pare ca "sa tii aproape" ca sa nu te depaseasca cineva este o atitudine riscanta, atat cu auto cat mai ales cu moto.
  9. Daca si cu parca..... asa a fost setarea facuta de Cineva. Nu este cazul sa mai comentam ce nu pateste orice sofer criminal cu blanda justitie din RO. Dupa ce a mierlit marele soldat american pe Theo Peter, acuma 21 de ani, a scris CTP un articol intitulat: Crima cu masina nu este crima. Si iata ca treaba a ramas asa. In plus poti sa fi baut, drogat etc, daca nu sare presa sa puna presiune pe justitie, se termina ''cu suspendare''. Marea Lege Anastasia deja s-a pus praful pe ea. Trebuie sa invatam ca distanta fata de masina din fata, face diferenta intre sperietura/zgarieturi si spital/cimitir. Aceasta distanta trebuie ajustata si in functie de motor si motociclist, mai precis in functie de ce frane are mobra si cat de priceput este pilotul. La care mai vin: daca ai pasager, starea drumului, oboseala, etc etc ... Colegul a circulat totusi responsabil si sa avut cel mai important atuu al unui motociclist: noroc. E drept ca uneori norocul ti-l faci si singur ......
  10. Am primit acest filmulet: Zic eu ca este util atat pentru incepatori cat si pentru unii dintre noi care au pasiunea sa mearga lipiti de fundul masinilor. Distanta fata de cel din fata a fost bunicica, cu menitunea ca a avut noroc ca masina s-a rasucit in urma impactului ceea ce a oferit motociclistului in vreo 2 m de mare importanta si un impact lateral nu frontal. De asemenea se vede ce inseamna sa ai ABS, se poate auzi prima scartaitura dupa care intra in functiune. Fara ABS erau sanse mare sa cada si motociclistul, sau motocilcistii daca avea si pasagera. Asadar mare atentie cu distanta fata de masina din fata. Desigur ca este un caz extrem , dar iata ca se poate intampla si drept urmare trebuie luat in calcul si acest scenariu. Felicitari colegului pentru reactia rapida si ca nu s-a pierdut cu firea.
  11. Ai 3 variante: 1. foloseste un subler cu vernier clasic, adica nu electronic, si vezi exact cat iese la masuratoare 2. masoara diametrul furcii, si fa o leaca de trigonometrie avand in vedere ca hexagonul pare inscris in cerc si are varfurile frezate. Metoda cam imprecisa. (D x 0,866) 3. Iti iei o cheie de 45 si una de 46 Mai ai desigur si varianta sa vezi ce scrie in manualul de service, cu conditia sa nu existe diferente in functie de anul de fabricatie
  12. Ei ash... Raspopitul cu fata umana Ilici, proaspat ''canonizat'' cu onoruri militare ........... In aceeasi zi in care in Arges un veteran din WW2, pe nume Ilie Popa, pleca din lumea asta la 106 ani, modest si uitat de o tara intreaga.
  13. Cine sa fi fost oare pe atunci director la Editura Tehnica.....? (intrebare retorica) Va doresc sanatate, si sa scrieti si o carte despre mersul pe motor la peste 80 de ani, despre cum v-a mentinut tanar.
  14. Da, fiecare procedeaza cum crede. Claxonul si flash-ul sunt inutile daca ratacitul iti iese in fata. ''nu te-am vazut.....'' Mi se pare mult mai utila reducerea vitezei sub limita celor 70 km/h legali. Ambele intersectii pomenite de tine necesita un giroatoriu. Cel de la iesirea din Saftica este aproape inutil. Cei care vin dinspre Buc spre Ploiesti trec ca racheta intrucat soseaua este practic tangenta la giratoriu si poti trece usor cu 100 km/h. Ceea ce se si intampla. Cu deosebirea ca inainte de giratoriu drumul Buc-Ploiesti avea prioritate, iar acuma trebuie sa acorde prioritate celor care intorc spre Dumbraveni venind dinspre Ploiesti. Singura chestie utila este banda 1 dinspre Ploiesti spre Buc care trece pe langa giratoriu si drept urmare se elimina riscul de accident cu cei care intra in DN1 dinspre Dumbraveni. Pe scurt o lucrare romaneasca, cu utilitate 50%. Facuta ca sa iasa la numar si sa ''inchida gura lumii'' Nu cred ca este facuta pentru vreun smecher din zona, s-a pus de mult timp problema la Primarie. Cel putin din punctul meu de vedere sunt bani cheltuiti aiurea, fara sa se rezolve cum trebuie problema.
×
×
  • Creează nouă...