Sari la conținut

Silver Arrow

Super Membru
  • Număr conținut

    6.221
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

5 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Permis moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar moto
    B 237 UTU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP
  • Alte autovehicule si vehicule
    Renault Koleos, Renault Master

Vizitatori Recenți Profil

8.682 citiri profil

Silver Arrow's Achievements

  1. Silver Arrow

    De reținut

    Intrebare: daca in aceasta epopee discutam despre un cazan BMW, insotit de un nor de fum negru in spate, mai era o exagerare cu amenda (daca o fi reala)? Sau bine i-a facut, pentru ca numai noi suntem unici si speciali si trebuie sa ne salute militia cand dovedim ca suntem motociclisti true? @Speedy.K cand nu mai ai argumente de bun simt incepi sa dai cu pietre si sa incerci sa te justifici ca de fapt toti conducem ca tine? Oricum pentru un om care este sau a fost instructor cred ca ai o gandire gresita. La scoala iti invatai viitorii motociclisti ca daca nu este nimeni pe strada , sau nu te vede ''organul'', si TI SE PARE ca nu pui pe nimeni pericol, da-o incolo de regula de circulatie? Salutare! Esti elegant. Este vorba de doua moduri de a ne raporta la lege. Adica cei care inteleg ca o lege este facuta pentru a fi respectata, chiar si cand nu te vede nimeni, si cei care sunt romani veritabili, baieti destepti, si care respecta legea doar cand considera ei ca este cazul. Si in plus este si un motiv de mandrie ca ai facut jde mii de depasiri peste linia contiuna si apoi te-ai salutat cu Politia. Ai ce povesti sa spui copiilor si nepotilor. Ma rog, mai sunt cate unii care nu au mai apucat sa povestesca, dar despre aia nu mai povestim. Precum tine fac si judecatorii: omul face evaziune, fura, face fals in acte etc si apoi justitia le contopeste pedepsele si aplica legea cea mai favorabila viitorului condamnat. Desigur ca asta te revolta (sper), dar cand este vorba despre motociclisti, trebuie sa fim rezonabili. Cu aceasta rezonabilitate a ajuns Romania in mocirla in care se afla. Dar care mocirla pare sa ne placa .... Ai vazut ca ai prins ideea. Ne place sistemul asta, ca ''ne descurcam''. Va urez comentarii placute. Cu siguranta ca sunt destui copii debutanti care vor aprecia cat de cool este sa nu iti pese de reguli. Nu cred ca mai are rost sa pierd vremea, avand in vedere ca este destul de clara situatia. Depasiri reusite peste linia continua si treceri de pietoni! Doar sa aveti grija si la altii care fac aceeasi manevra reusita dar din sens invers.
  2. Silver Arrow

    De reținut

    Este parerea ta. Oare ai stat de vorba cu dudia in care a intrat ratacitul ala pe langa Ploiesti (care se intrecea cu BMW-ul)? Sau cu oricare alt sofer implicat in mod nevinovat intr-un accident cu un motociclist priceput? Se vezi cum o mai sta cu nervii? Oare daca mai doarme noaptea cum trebuie? Intotdeauna romanul veritabil pune problema strict din punctul sau de vedere, cat vede pana la varful nasului. Sa zicem ca duduia de la Ploiesti nu avut nici o problema ca a murit un om care a intrat in ea. Este cu nervi de otel. Ca sa o luam pe partea materiala, oare cati bani a pierdut cu masina accidentata? Ca stii prea bine cum sta treaba cu asigurarile. Ca sa nu mai pomenim ca in cazul unui accident cu SMURD sau Cimitir, ramai cu permisul retinut pe durata finalizarii dosarului. Care dureaza luni sau ani de zile. Si faci poteca luna de luna la Militie ca sa iti prelungesti dovada. Dar evident ca astea nu vrem sa le vedem. Romanul merge pe aceeasi gandire egocentrica: ''imi asum''. Pe care el o intelege strict dpdv personal - plateste amenda, ramane fara carnet, intra in spital sau moare ; ce se intampla celuilalt nu mai vede (indiferent a cui este vina). In schimb face coada la biserici pe la moaste si pupat cruci, icoane etc , pentru ca nu-i asa , el isi iubeste aproapele.... In societatea romaneasca a disparut notiunea de bine colectiv, doar binele personal exista. Altfel nu s-ar circula cum se circula pe drumrile patriei. @Nguyen deci pentru tine faptul ca unii sunt prinsi si altii nu , iti da dreptul de a incalca legea. Felicitari. Nu ai decat sa o incalci, dar atunci nu te mai plange cand cade magareata pe tine. @chv cel mai intelept si corect comentariu in raport cu ceea ce a facut Militia, care in loc sa scoata din trafic un potential pericol s-a multumit sa fie spectatoare si sa contorizeze incalcarile regulilor de circulatie. @Djenavar ce sa fac, mai am si eu o leaca si sunt la 60. Nu am promovat motociclismul de gen NFS pe sosele, si nici nu o voi face. Am incercat si incerc sa transmit notiunea de responsabilitate celor cu care ma mai intersectez. Auto sau moto. Banuiesc ca in majoritatea cazurilor nu foloseste la nimica, dar daca macar cativa inteleg ceea ce trebuie, atunci nu este timp pierdut. @DonFlamingo am uitat cel mai important aspect al celui care spui tu ca daca ''face d-astea se pune in pericol doar pe el insusi''. Bun, nu le pasa de viata lor, se pisha cu bolta pe viata altora pe care nu ii cunosc (viata fizica si psihica), dar macar se gandeste vreun motociclist din asta iscusit, la ce durere si suferinta poate cauza celor dragi daca o mierleste? Fie si numai din acest punct de vedere, eu consider ca dau dovada de un egoism feroce.
  3. Silver Arrow

    De reținut

    Cand am urmarit si eu, probabil ca unii dintre colegii de pe aici, maretul interviu cu ratacita aia de la CSM care ne povestea ca ei sunt unici, si sunt indreptatiti sa aiba salarii si pensii absolut ireale, sa se pensioneze la 48 de ani, mi s-a suit sangele la cap. Dar stand si gandind la rece , imi dau seama ca si ei sunt de fapt romani. Asa ca nu este nimica de enervat. Iar cele citite mai sus imi dau dreptate. Si motociclistii sunt speciali, si dau tot felul de argumente. Si cu siguranta sunt si soferii de BMW, Audi, masini germane in general. Intr-o zi luau niste interviuri unor cetateni amendati pentru ca au traversat pe rosu. Unul dintre ei mi s-a parut de exceptie. Omul cu o voce grava, vorbea incet si apasat, ce sa mai, un intelectual, si iata ce a generat din putul gandirii: Legea trebuie respectata in litera dar si in spiritul ei. Daca nu venea nici o masina nu a fost o problema ca am trecut pe rosu. Cam asa gandesc si unii colegi pe aici: litera legii se aplica doar daca mai este cineva pe strada, daca nu da-o in puii mei de lege, circul cum vreau. Pentru unii bag seama ca legea trebuie aplicata in functie de situatie, sunt pietoni pe trecerea de pietoni sau prin zona atunci nu depasesc, daca nu sunt atunci haiducie tata. Aceasta gandire ne-a dus unde suntem astazi, cu totul: cu viata sociala, cu rata de accidente de pe sosele, cu sanatatea, invatamantul, justitia etc. Citesc ce abia s-a postat: ''Intre aplicarea legii si exces de zel sau chiar abuz este o diferenta.'' Adica daca un motociclist circula complet iresponsabil, dar nu mai este cu nimeni pe strada, atunci trebuia o amenda de 2-3000de lei, 1 luna permisul si gata. Altfel este abuz. Este ura romanului fata de roman. Pentru mine si modul in care circula motocilistul in cauza este ura romanului fata de roman. Ca nu cred ca o puteti vedea ca o actiune crestinam, de dragoste si grija fata de aproapele tau. Pentru info: abuz este cand te amendeaza pentru ce nu ai facut, sau pentru o infractiune inventata. O lege, o regula de circulatie o incalci sau nu. Nu exista ai incalcat-o putin. Cam cum a debitat CCR-u ineptia cu Basescu cand a incalcat constitutia si a hotart CCR ca ''A incalcat constitutia, dar nu grav''. Pentru voi, daca incalci o regula de circulatie si nu s-a intamplat nimica, dar esti amendat se numeste ca Militia a comis un abuz sau a facut exces de zel? In schimb cand da un bizon peste un motociclist atunci se umfla tarata in noi: HUO! Puscarie pe viata. Info: sunt destui motociclisti care nu depasesc peste linia continua. Nu incercati sa va mai justificati comportamenul prin vesnica scuza romaneasca ''care nu a facut... ?'' Mai ales ca ratacitul din film nu a depasit doar o data. Concluzie: - nu imi pare rau ca nu prea mai trec pe forum, iar de postat nu prea o mai fac. - nu va mai plangeti de tara asta daca prin comportament si gandire sustineti fix ceea ce va deranjeaza @SONYC Ce naiba este aia sa incalci o regula sau o lege ca prostul sau cu cap? Pe bune? Sa stii ca toti cei care te omoara pe sosele au fost convinsi ca incalca legea cu cap. Sper din tot sufletul sa nu te intalnesti cu ei in trafic.
  4. Nu stiu de ce in Firefox nu pot sa mai scriu nimica. Apare doar posibilitatea de a pune un atasamanet, lucru verificat involuntar cu poza cu masina cu aburi. Bag seama ca in Chrome se simte bine. Care masina cu aburi se gaseste la Muzeul Tehnic de la Viena. Daca treceti prin zona, merita o vizita. @Keyser Söze Treaba cu ai timp liber cat iti faci, eu o vad altfel (prin prisma experientei de viata): timpul este inflexibil si rece. Nu se lungeste, nu il poti cumpara. El trece cu sau fara voia ta. Cum nu poti face toate cate vrei in viata, iti stabilesti niste prioritati. Si iti faci timp pentru diverse lucruri in ordinea acestor prioritati. Din pacate de prea multe ori prioritatile nu se suprapun peste chestiile care ti-ar face placere. Uneori ai sansa sa iti cumperi timp liber, punand e altii sa iti faca treaba, evident pe bani.
  5. @Keyser Söze iti multumesc de intrebare @frigider Si eu imbatranesc impreuna cu el Am mai luat ceva piese, dar de lucrat nu am mai avut timp. Munca multa (nu ma plang), dezvoltare de proiecte la firma, cum ar zice nea Bachus "chestii socoteli". Si cand ziceam si eu ca mai apare ceva timp, ma lua nevasta pe la festivalurile de film unde avea ea treaba. Dar dupa cum vad ca evolueaza economia pe aici, am asa o presimtire ca in curand o sa am o gramada de timp si o sa se invioreze si postul asta. Momentan ma muncesc sa pun in functiune strungul si un CNC ca sa inaintez cu proiectele din care mai ies ceva bani.
  6. Da si nu. Fiecare activitate umana produce poluare. Asta este. Poluarea este o forma a entropiei. Probabil, nu am date, daca socotesti cat poluezi de ex. ca sa fabrici panouri solare si apoi imparti aceasta poluare la cantitatea de energie electrica produsa, poate este posibil ca amprenta de CO2 per kWh sa fie mai mica (de-a lungul vietii panoului) decat daca ai arde gaz sau carbune. Este o presupunere, nu am cifre care sa confirme sau sa infirme. Oricum e complicat pentru ca centrala clasica are nevoie de mentenata, reparatii, piese schimb etc, care inseamna tot poluare. Ceea ce insa este sigur, este ca UE muta poluarea in curtea altora. Cum? Pai panourile solare sa fac in alta parte de lume, litiul se extrage de la alti amarati carora le se distruge panza de apa freatica, etc, si drept urmare poluarea este in curtea altora. La fel si cu curentul electric produs din gaz sau carbune: construiesti centralele pe alte continente si apoi cari energia electrica prin sarma pana in Europa. Posibil ca UE sa ramana mai putin poluata decat restul planetei, dar este o chestiune de timp pana ajunge poluarea si in UE. Acuma trebuie avut in vedere ca sunt doua aspecte ale poluarii cu ICE: gazele cu efect de sera si poluarea cu monoxizi si particulaefine PM2,5 si PM10. Daca la treaba cu gazele cu efect de sera in principiu nu conteaza unde poluezi, in UE sau in alta parte a lumii, in schimb poluarea cu monoxizi si particule fine este o poluare locala si este una din cauzele problemelor de sanatate tot mai des intalnite mai ales la oraseni. Asadar o analiza cu poluarea EV vs ICE trebuie sa fie facuta cum trebuie, cu bune si cu rele. Ceea ce insa a facut complet gresit UE este ca s-a bagat ea in ''piata'' ca sa spun asa si a incercat o reglementare complet neinspirata a acesteia, respectiv a fortat o trecere la EV-uri. Si se stie ca daca nu lasi piata sa decida ea, rezultatele sunt de obicei proaste, chiar daca pana la urma decizia pietei va fi cea anticipata.
  7. Ce sa spun, am si eu un prieten care are pe langa masina cu motor termic si o Tesla. A facut 5 drumuri lungi prin Europa, peste 5-6000 km la un drum, si de cand a cumparat masina nu a trecut pe la service. Tot ce a inlocuit a fost un filtru de polen. Asadar avand in vedere ca are peste 50.000 Km cu masina, la capitolul mentenanta cred ca Mircea are dreptate. Din punctul tau de vedere, tu ai pus problema raportat la masina ta, EV este inutila. Nu ar fi rau ca vehiculele electrice sa devina obligatorii in marile orase la anumite servicii cum ar fi: transport in comun, taxi, aprovizionare, posta, curieri etc, adica acolo unde numarul de km sunt predictibili, activitatea este ciclica si cu timpi de pauza clari, si se va putea astfel elimina o sursa constanta de poluare. Daca tot esti fericit posesor de Logan (motorizare nemuritoare acel 1,4 MPI, sa nu renunti la ea), ia priveste in urma ce campanie anti Logan a existat in Germania la momentul aparitiei ei pe piata. Nu mai tii minte treaba cu testul elanului, ca vai de mine se rastoarna poporul german cu ea, ca are doar 3 stele NCAP si este nesigura. etc. Si totusi s-a vandut. Motivele au fost diverse, si evident tineau de cum arata viata celor care au cumparat. Si astazi e plina Germania si Europa de Dacia de toate felurile, mai ales Sandero si Duster. De fapt tu si @Keyser Söze aveti niste argumente statistice legate de siguranta, timpi de incarcare, autonomie etc, care va fac sa considerati ca un EV nu este ceea ce va trebuie acuma. Dar iata ca sunt destui oameni care gasesc masina utila , si prin ei se tine in functiune o idee care evident ca evolueaza. Legat de baterii, nici aici nu se sta pe loc. Ai vazut ca fac chinezii in Ungaria o fabrica de baterii pe baza de sodiu, care desi au densitate energetica mai mica decat la cele li-ion, sunt mai ieftine si mai putin toxice. Poate ai urmarit ca exista o firma din Ungaria care a primit licenta de exploatare a sarii din Romania. Ti se pare ca @mircea.cazachevici vrea sa iti impuna sa iti iei masina electrica? Cine vrea sa iti impuna sa devii vegan, sa iti iei bici sau masina electrica? Ah, ca au venit cu unii cu ideea ca dupa 2035 nu mai se pot inmatricula decat masini electrice. Aici putem discuta pe acest aspect al obligatiei, desi noi nu avem anumite date si statistici privind evolutia inmatricularilor si mai ales cum a evoluat poluarea in marile orase. Sunt tari care au interzis WC-ul in fundul curtii, este musai sa ai fosa septica, altele care au interzis si fosa septica si trebuie musai sa te legi la canalizare care duce la o statie de epurare. O fi bine, o fi rau ..... Cert este ca la noi WC-ul in fundul curtii inca este de baza (vreo 7 milioane de romani se bucura de el). Panza de apa freatica nu se face praf astazi de la acele WC-uri , dar timpul lucreaza.... Gata, haide ca nu am mai scris de luni de zile atata.
  8. @Keyser Söze te salut. Daca esti constient ca timpul este cea mai pretioasa resursa in viata, lucru in principiu corect, desi din punctul meu de vedere sanatatea este cea mai importanta resursa, nu vad de ce il irosesti intr-o discutie absolut sterila. Sunt oameni care apreciaza masinile electrice, cum este colegul @mircea.cazachevici, iar altii, cum esti tu sau @Ruginel, care le considera inutile. Ce bine ca (inca) avem posibilitatea de a alege ce masina sa ne cumparam, desi optiunile de viitor cel mai probabil vor fi: masina chinezeasca electrica sau masina chinezeasca cu motor benzina/diesel. Fiecare are motivele sale, care probabil tin de cum este aranjata viata, si drept urmare discutia este inutila. Singura diferenta importanta intre parerea ta si a lui Mircea, este ca el povesteste din perspectiva unuia care a folosit ambele tipuri de masini, pe cand tu ti-ai format o parare doar pe baza informatiilor adunate de la terti. Ai spus ca doresti o parere reala si obiectiva. Pai sincer cum sa obtii mai multa realitate si obicetivitate decat de la o persoana care detine o masina electrica, ba chiar a avut mai multe si acuma isi mai cumpara inca una? Realitatea si obiectivitatea tin de viata fiecaruia, iar Mircea le-a prezentat asa cum se vad in viata lui.
  9. Daca aveam unde sa il pun, mai precis daca mai aveam banii sa ma apuc de hala, ca terenul il am, discutam. Spatiul actual este limitat. M-am oprit la doua modele: Ginmitsu de 400x400 mm https://www.sainsmart.com/products/4040-pro-max si alti chinezi, numiti Doi Copaci TwoTrees de 600 x 500 mm https://twotrees3d.com/products/twotrees-6050-cnc-router-machine Dar mai am de sapat, ca sunt destui. Toate CNC-urile sunt China, indiferent cine si de unde la vinde.
  10. Incurcatura avanseaza Avem vreun coleg posesor de CNC de banc, cu freza? Cam asa ceva: Poate sa fie si alta culoare
  11. Multumesc pentru recomandari. Cand vine strungul o sa ii fac o proba pe bancul de lucru pe care il am. este destul de solid pentur prelucrat ceva piese cilindrice mici Dimensiunile pieselor pe care le fac in acest moment sunt mici, de genul 40-60 mm lungime si diametru 6-8-10 mm. Materialul folosit este aluminiu, poliamida si poliuretan. Problema cu masa solida si grea este ca nici podeaua atelierului nu este din beton ..... Si o sa fac si niste poze cu strungul evident
  12. Multumesc de sfaturi. O sa incerc sa gasesc o solutie cu blat metalic. Nu fac sudura in atelier. In privinta nivelarii cunosc aspectele si am sculele necesare. Stiu ca masa trebuie sa fie grea pentru a reduce vibratiile. Problema cu umiditatea si deformarile blatului din lemn este intr-adevar de luat in seama. Oricum blatul de lemn urma sa fie ramforsat pe dedesubt cu teava rectagulara.
  13. Iti recomand ca pe langa filtrul de aer sa iti iei un regulator de presiune cu manometru, pe care sa il reglezi la 6 bar, sau cat o sa vezi tu ca este bine ca sa mearga vopsitoria cum trebuie. Este cineva care tocmai isi face un banc de lucru sau pur si simplu are nevoie de un blat de fag de 40 mm grosime? Trebuie sa iau un blat pentru bancul strungului si din pacate dimensiunile sunt de 2500 mm x 1500 mm. Asa ca ies doua bancuri mai mari de 2500 x 750, sau doua de 2000 x 745 si inca unul/doua de 1500 x 500 / 750 x 500. Eu as dori varianta a doua. Asa ca poate luam placa impreuna. Nu este chiar ieftina, trece de 2000 de lei. Daca persoana este din Bucuresti sau spre Ploiesti, ofer caratul blatului .
  14. @Kassu intrebarea este daca micronii inidicati in nivelul de filtrare sunt si in realitate. Iti recomand o firma cu care lucrez de mai bine de 10 ani si au marfa de calitate: https://www.airtechsolutions.ro/ Te consulti cu ei, le spui ce vrei sa faci si te consiliaza ce sa folosesti.
  15. Pe langa pistol nu uita ca la fel de important este aerul comprimat: debit si calitate (adica sa nu aiba apa). M-am luptat niste luni de zile cu o automatizare a unei linii de vopsire si ne-am dat seama pana la urma ca problemele de calitate erau date de debitul de aer instabil (a cumparat clientul inca un compresor) si calitatea aerului (a cumparat si un uscator de aer). Deci sa ai un compresor capabil si sa ii pui filtre de apa, eventual doua in cascada. Nu am mai adus in discutie calitatea vopselei, ca asta este o chestiune clara. A fost si Optimum pe lista scurta, dar puterea mica a motorului (600 W fata de 1,4kW la Wabeco) precum si faptul ca este asamblat in China, m-a determinat sa merg cu Wabeco. Posibil ca si la Wabeco strungul sa aiba piese de origine China, dar macar asamblarea si verificarea este facuta in Germania. Alegere corecta cu clestii Unior. Din astia am si eu de vreo 15 ani.
×
×
  • Creează nouă...