Sari la conținut

Silver Arrow

Super Membru
  • Număr conținut

    6.099
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

4 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar Moto
    B 237 UTU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP

Vizitatori Recenți Profil

8.325 citiri profil

Silver Arrow's Achievements

  1. Cheia succesului nu este forta ci rabdarea. Nu trebuie sa apesi tare ci sa tot freci.
  2. Am avut si eu piesele din aluminiu de la Shadow patate de la spalarea cu spuma activa si au iesit petele cu pasla asta. Nu stiu cat de bine este sa slefuiesti cu o pasla dura in bormasina. Sa nu lase urme, zgarieturi. Rotirea paslei in bormasina, evident cu turatie mai mare decat ce misti tu ca mana, o sa arunce pasta din spre exteriorul paslei - forta centrifiga se ocupa cu succes de asta - si o sa sfleuiesti pe uscat. Eventual cu o masina de slefuit cu turatie mica sa faci treaba.
  3. Am cumparat mai demult cateva cutii de la Louis Motorrad. Acuma bag seama ca nu mai au, cel putin on-line. Daca vrei sa verifici cum functioneaza, te servesc . Am gasit-o aici: https://www.epixmarine.ro/polish-crom-inox-cupru-alama-aur-argint-staniu-zinc-alte-aliaje-din-metal?manufacturer_id=199 Pretul este la fel ca la Louis.
  4. Eu cu asta ma muncesc sa fac frumoase piesele cromate sau din aluminiu. Ies foarte bine. O sa incerc cu pasta ta pentru spite.
  5. E gandita fix pentru ce si-au dorit: sa mai adune niste bani la buget. Asa cum ai constat si tu. Si li se rupe lor cine are unde sa parcheze masina.
  6. Pai incet incet o sa constatam ca de fapt cam toti romanii sunt soferi prosti, indisciplinati si agresivi, ceea ce confirma statistica accidentelor rutiere din RO. Fruntasi pe ramura in UE!
  7. Si aia de BN ce au? Cand ii vad cum zboara pe drumul Cluj-Dej Nu cred ca mai am in camera de bord pe fratili tau de IF. Sa vezi ce frumos a provocat o tamponare in giratoriul de la iesirea din Saftica spre Ploiesti. Nu avea el rabdare sa astepte traficul de pe DN1, ca doar avea biemve, a fortat intrarea in giratoriu, aia de pe DN1 au frant brusc sa nu ii loveasca cazanul , si unul mai cu capul in nor POC in fundul celui din fata. Melteanul evident ca a plecat. Nu mai comentam ca giratoriul nu este facut cum trebuie.
  8. Toate tevile au tolertante, atat la diamatru cat mai ales la liniaritate. Uzual se face o rectificare la strung a exteriorului tevii mai mici (care va intra in interiorul tevii mai mari). Rectificare care sa reduca acele tolerante la ce ai tu nevoie. Si pe strung clasic nu poti rectifica o teava oricat de lunga. Gravitatia este inamicul principal
  9. Pe vremea cand eram mai tanar, si aveam tot felul de idei, am vrut si eu sa trec pe tubeless la Transalp-ul XL700. Adica acuma vreo 12 ani. Era o firma Kineo Wheels care fabrica roti tubeless cu spite. Cred pe atunci costa cam 2.000 € un set de roti de Transalp. Am gasit si acuma ceva, nu am stat sa sap pe net: https://www.bikehps.com/acatalog/Kineo-Wire-Spoked-Wheels-Honda-XL700V-Transalp-2007-2013.html#aKINXL700 Astazi evident preturile sunt mult mai mari. Erau si unii prin Italia care le importau, firma Kineo fiind americana (cel putin acuma 12 ani).
  10. Nicht auf Lager = nu este in stoc O intrebare nu strica. Ai optiunea sa iti dea mesaj cand apare in stoc.
  11. Ia fa o intrebare aici. Astia spun ca ar fi disponibil. https://www.frankiemoto.cz/produkt/yamaha-bocni-kryt-nadrze-mt03-5yk-f4121-00/ M-am uitat la un furnizor din Japan si nici aia nu o mai au. Poti sa mai incerci si la olandezii de la cmsnl.com Nici ei nu au piesa, dar le pot gasi la cerere. Am luat multe piese de la ei pentru Suzi Intruder 125 din 2001, piese care la Suzuki nu mai erau disponibile (de ex. aripa fata).
  12. Imi pare rau sa aud asa ceva. Intreb si eu: se aplica general pentru categoria A? Sau doar pentru 2 roti? Ma gandeam ca poate pentru moto cu atas, sau altceva cu 3 roti este in regula.
  13. @zo10000 Asa este, pentru a beneficia de livrare fara TVA (la marfa noua) dintr-o tara UE in alta, este nevoie ca cumparatorul sa fi operator intracomunitar. Adica firma. Dupa ce iti ajunge marfa completezi un document, pe care il trimiti furnizorului, prin care te juri in scris ca marfa a ajuns la tine si astfel il descarci pe furnizor de raspunderea platii TVA. Prin declaratia Intrastat se inchide intrarea marfii in tara de destinatie. Daca nu trimit documentul ti se va factura TVA-ul pentru ca la randul sau furnizorul va fi taxat cu TVA de catre statul sau. Catre persoana fizica nu are cum sa iti faca factura fara TVA. Legea este clara: orice marfa sau serviciu care s-a livrat se factureaza cu TVA-ul aferent tarii respective. SIngura optiune este sa faci lucrarea printr-o firma din RO care importa mobra de la firma din UE. Si cand o cumperi de la firma din RO , achiti TVA-ul. Dar macar e 19% nu 27% cat este in Ungaria. Succes!
×
×
  • Creează nouă...