Sari la conținut

Silver Arrow

Super Membru
  • Număr conținut

    5.977
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

3 Urmăritori

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar Moto
    B 237 UTU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP

Vizitatori Recenți Profil

8.140 citiri profil

Silver Arrow's Achievements

  1. Structurile metalice ale halelor sunt legate la impamantare? Daca da, este verificata priza de impamantare? In mod normal se face o centura de impamantare pe intreg perimetrul halei. Cumva pe deasupra halelor se afla vrei linie de inalta tensiune? (legal nu ar trebui sa exista constructii sub aceste linii) Daca ai ceva electronica pe acolo, ai sanse sa o faci praf.
  2. In principiu rostul ei este la desurubare. Nu pateste nimica un surubul sa il desfaci cu scula cu impact. Avand in vedere ca la un surub de M16 grupa 8.8 cuplul de strangere recomandat este de 210 Nm, inseamna ca orice surub mai mic pe care il strangi cu scula cu impact va fi strans prea tare. Cat despre roti, cuplurile de strangere majoritatea sunt undeva intre 100 si 150 Nm. Asa ca la strangere mai bine lucrezi cu o bormasina clasica si apoi strangi cu dinamometrica.
  3. Daca vreti sa schimbati producatorul de scule dar sa nu mai bagati bani si in acumulatori cu incarcator exista solutia adaptorului. De exemplu: https://powertoolsadapters.com/collections/makita-battery-adapter sau https://www.akuadapter.eu/en/. Am mai povestit prin vara ca mi-am luat si eu unul si m-a scutit de niste cheltuieli.
  4. Au mutat egiptenii pietroaiele alea de sute de tone si te impiedici in 1,5 tone? Exista tevi, palan cu levier, oameni puternici... Il descarca cu macaraua de camion in fata curtii, intr-o pozitie convenabila si apoi il dai de-a dura pe tevi, ceva diametru mai mare ca sa se si invarta. Si il tragi in curte cu un palan cu levier. La pozitie in manevrezi cu cricuri si il pui pe niste piese din beton sau ce ai prin ograda. Nu necesita autorizatie de contructie fiind constructie provizorie. Dar daca incape camionul in curte, il poate pune el cu macaraua. Asa mi l-a pus si mie. Da, daca ai un container de 12 m si ii elimini un perete lateral , trebuie sa ii pui un stalp la mijloc. Apoi faci o grinda zabrelita din teava de 40x40 sau 50x50 m montata pe deaupra, asta daca vrei sa elimini stalpul. Daca nu te incurca il poti lasa acolo. @TRG Vezi ca gasesti pe youtube o gramada de filme cu modificari de containere maritime.
  5. Am comandat containerul de 8 x 3 m. La PALMEX. Ceea ce nu recomand. Miste borfasi si calitate de cacao. Dupa ce la inceput au spus ca vor remedia problemele, dupa ce i-am tot sunat si nu raspundeau, m-au blocat pe WhatsApp. Pana nu l-am etansat eu a tot curs apa in el .... Facut din table subtiri, podeaua din OSB peste tabla ondulata, se misca tot in el cand pasesti pe podea. O sa mai fac niste containere pentru birou si alea le fac la unii din Bucuresti care le fac cum trebui din europrofile, nu din tabla de 1. O sa le fac la Cros Construct, pe Sos.Berceni. Containerul trebuie sa fie facut din europrofile, atat structura cat si suportul podelei. Altfel nu merita. Daca ai nevoie de izolatie, avand in vedere ca il pui in hala, merita sa iti iei containere maritime SH. Acolo ai insa doar de 20 si de 40 de picioare ( 6 m si 12 m) , cu latime de 2,5 m. Dar macar sunt solide, poti sa pui in ele ce doresti. Eu am gasit containere maritime de 6 x 2,5 m la 2.500 € aduse la mine in curte. Banuiesc ca le gasesti si mai ieftine, depinde si cum arata. Si o sa pun doau containere alaturate, decupand cate un perete lateral. Si iese ceva fain la 6 x 5 m.
  6. Eu am preferat un AC. Garajul avand 24 mp, cu pereti sandwich, e ok. Si vara mai poti face si racoare... E drept ca investitia este mai mare. Exista si un tun micut, dar asa cum ai constatat este cam riscant.
  7. De ce abominatie? Este un palan manual cu lant, chiar foarte frumos. Cat a costat? Sa ai grija in ce il agati si cat ridici. In principiu cele Made in China nu au limitator de sarcina (un ambreiaj de siguranta, care evident inseamna bani in plus) asa ca daca tragi cu el, el trage pana se rupe ceva
  8. @adrianm ma gandeam ca ai tu nevoie de ea, dar ideea este ca probabil o sa aiba nevoie de o ''renovare''. Sper sa fie intr-o stare buna. Daca reusesti sa o bagi in 2,5 m este minunat. Verifica cu transportatorii ca exista o depasire de latime, nu mai stiu care este, pentru care nu se percepe o taxa mare si nici nu ai nevoie de masina de insotire. Utilajul fiind din '74 este cu siguranta robust si fara electronica, ceea ce este un mare avantaj.
  9. @adrianm Salutare! Astea sunt utiliaje la pret de fier vechi. Am un prieten care acuma multi ani a incercat sa importe astfel de utilaje. A avut angajat si un inginer de mecanica agricola care s-a dus sa vada diverse masini. Sursa era Germania si Austria. Utilajele demne de luat in seama costau peste 10.000 €. Transportul este o mare problema fiind vorba de un transport agabaritic.
  10. M-am tot uitat si eu la weldmaster.ro la niste aparate Stahlwerk. Mai precis la asta: https://www.weldmaster.ro/aparat-sudura-multiproces-stahlwerk-mtm-200-st-200a-tig-mig-mag-mma.html
  11. Are o singura hiba teroria: pe masura ce creste viteza spatiul se contracta. Asa ca la viteza luminii ai ramas fara plua. Pentru cine nu crede: Cand v=c rezulta L=0
  12. Am un prietem care merge la 2-3 luni pana la Amsterdam si inapoi. Cu o Tesla. O pauza la Sibiu-vreo 20 min - si inca una la iesirea din tara. In rest gaseste statii cate doreste. Isi programeaza on-line pauzele de incarcare la statiile Tesla. Nu a intalnit coada la priza. In tarile cu apa calda nu lasi masina peste noapte in statie. Dupa incarcare daca tii statia blocata , te incaseaza la minut, de vorbesti singur. Nu sunt fan masini electrice si nici nu cred in solutia actuala cu masini cu acumulatoare electrice.
  13. Exista o diferenta majora de calitate intre piesele montate in fabrica - numite de prima echipare- si cele livrate ca piese de schimb, chiar si de la reprezentata. Am facut o proba la un prieten care vinde acumulatori si este in bransa de mai bine de 30 de ani. Am masurat 2 acumulatori auto de acelasi tip si producator. Rezultat: curentul maxim pe bateria de pe masina , veche de 2 luni, a fost 820A. Cea din magazin 660A.
  14. Daca faci 1000 Km cu 5 porniri da, o sa te tina mai mult 1000 Km cu 100 porniri (adica mergi cu ea la munca si faci cate 10 km pe deplasare). Pe de alta parte daca faci pe an doua plimbari de 500 km fiecare, adica mergi 2-3 zile pe an, si restul sta cu bateria conectata, tot se va descarca. Am inteles ce ai spus. E greu de gasit o formula de calcul cat de tine bateria intrucat depinde de multi factori. De altfel ai uitat de cel mai important factor: sa ai noroc sa prinzi una buna Bateriile auto de uzina de la Mercedes si duba Renault au fost cele mai capabile: 14 ani fiecare. Cam 130.000 Km la Mercedes si 200.000 Km la duba.
  15. Cum conteaza numarul de km? Chiar sunt curios. Uzura este data in primul rand de numarul de porniri. Curentii de pornire fiind mari deterioreaza materialul de pe placile elementilor si ii scad capacitatea. Daca faci 4-5 porniri pe zi si faci cate 10 km intre ele, nu o sa aiba timp sa se incarce cum trebuie intre porniri si se va uza mai repede (pe langa uzura data de porniri) Daca insa intre porniri mergi 200 Km, se va incarca la loc aproape de nominal si o sa traisca mai mult.
×
×
  • Creează nouă...