-
Număr conținut
6.198 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
3
Profil
-
Sex
Male
-
Permis moto din
1988
-
Motocicleta
BMW R1200RT
-
Numar moto
B 237 UTU
Informații profil
-
Motociclete detinute
Mobra HOINAR, Honda TRANSALP
-
Alte autovehicule si vehicule
Renault Koleos, Renault Master
Silver Arrow's Achievements
Grand Master (14/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
Ei ash... Raspopitul cu fata umana Ilici, proaspat ''canonizat'' cu onoruri militare ........... In aceeasi zi in care in Arges un veteran din WW2, pe nume Ilie Popa, pleca din lumea asta la 106 ani, modest si uitat de o tara intreaga.
-
Silver Arrow îl urmărește pe De vanzare Honda CB500X , Transfăgărășan 6.08.25 , Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei și 4 alții
-
Cine sa fi fost oare pe atunci director la Editura Tehnica.....? (intrebare retorica) Va doresc sanatate, si sa scrieti si o carte despre mersul pe motor la peste 80 de ani, despre cum v-a mentinut tanar.
-
Da, fiecare procedeaza cum crede. Claxonul si flash-ul sunt inutile daca ratacitul iti iese in fata. ''nu te-am vazut.....'' Mi se pare mult mai utila reducerea vitezei sub limita celor 70 km/h legali. Ambele intersectii pomenite de tine necesita un giroatoriu. Cel de la iesirea din Saftica este aproape inutil. Cei care vin dinspre Buc spre Ploiesti trec ca racheta intrucat soseaua este practic tangenta la giratoriu si poti trece usor cu 100 km/h. Ceea ce se si intampla. Cu deosebirea ca inainte de giratoriu drumul Buc-Ploiesti avea prioritate, iar acuma trebuie sa acorde prioritate celor care intorc spre Dumbraveni venind dinspre Ploiesti. Singura chestie utila este banda 1 dinspre Ploiesti spre Buc care trece pe langa giratoriu si drept urmare se elimina riscul de accident cu cei care intra in DN1 dinspre Dumbraveni. Pe scurt o lucrare romaneasca, cu utilitate 50%. Facuta ca sa iasa la numar si sa ''inchida gura lumii'' Nu cred ca este facuta pentru vreun smecher din zona, s-a pus de mult timp problema la Primarie. Cel putin din punctul meu de vedere sunt bani cheltuiti aiurea, fara sa se rezolve cum trebuie problema.
-
Toata zona pana la iesirea din Saftica este cu risc ridicat din cauza unor astfel de manevre. Trebuie sa te protejezi singur pentru ca nu o face nimeni pentru tine. Intersectia cu pricina, si cea de la iesirea din Saftica (un giratoriu de cacao, fara nici o utilitate in prevenirea accidentelor) sunt zonele unde trebuie atentie maxima.
-
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui Silver Arrow în mobiletronul Totul despre URAL
Salutare, Daca doresti iti pot da un mic aparat de sablat, care foloseste ceva oxid de aluminiu. O sa iasa ca nou Nici nu ai nevoie de un compresor potent, aparatul mergand la 2,5 bar iar debitul este mic (nu am o cifra) Daca te intereseaza da si tu un semn. Salvam onoarea amorului propriu -
Inca ai neuronul verde. Uitasem cum se numea hotelul. Anul acesta am avut in plan Finlanda si Suedia, dar se amana din cauza de munca .... Daca mai ajungi pe la Upsalla, fa un mic drum pana la cel mai tare restaurant unde poti manca o friptura de vita: Black Castle Se afla intr-o constructie care nu spune nimica. In 2017 am mai dat o tura Suedia-Norvegia, impreuna cu sotia si fii-mea. Pe nevasta am trimis-o cu avionul la Stockholm, care nici nu avea atata tim liber si mi-am zis sa nu o mai chinui ci cu drumul pana in Suedia. Dupa ce am luat-o din oras, am plecat spre nord. Ne-a prins o ploaie pe drumul dinspre Stockholm spre Upsalla, asa ca am fugit spre est unde nu era atat de negru cerul dar tot ne-a prins o ploaie nasoala. Cum mergem prin ploaie, nu prea vedeam prin viziera de apa, si cautam o urma de civilizatie unde sa ne putem adaposti un pic, il vad pe unul cu 2 cutii de pizza in brate! Imi zic_ ''pe undeva pe aici este un restaurant!'' Ma uit stanga dreapta nu vad decat o cladire mai ciudata. Si imi zic: hai acolo. Am mancat cea mai buna friptura de vita din viata mea. Si dupa o ora, norii negri au disparut de parca nici nu au fost vreodata si a ramas un cer de un albastru incredibil Asa ca daca mai treci pe la Upsalla, fa un popas la Black Castle. Si am plecat mai departe spre Norvegia unde aveau sa ne astepte 3 grade C, desi drumul prin Suedia nu anunta asa ceva. In oglinda se vede fii-mea cu CB-ul 500. Nici 2017 nu am avut noroc de vreme buna. Asa arata drumul de intoarcere prin Norvegia, in mijlocul lunii august, la ora 10:30 In principiu ai dreptate. Eu zic ca totul se rezuma la cati bani si cat timp ai la dispozitie. Daca esti limitat ca banii si/sau timpul, nu merita drumul. Nu ai multe chestii spectaculoase de vizitat. Te minunezi sa vezi podul de langa Narvik, vizitezi Tirpitz Museum, dai o tura prin Lofoten (sa fie vreme frumoasa), si iti faci o poza la Nordkapp. Cand ai timp, daca tot ai ajuns pana la Cercul Polar, este pacata sa nu dai o tura si pana la Nordkapp. In 2017 nu am avut la fel de mult timp la dispozitie, asa ca nu am urcat mai sus de Trondheim.
-
Norocosule. Acuma 10 ani in la sfarsit de iulie am avut lapovita la Cercul Polar. Alta la ora 2 noaptea: Ma surprinde treaba cu alimentarea la pompa. Nu am patit ceea ce povestesti. O fi ceva mai nou. (ca sa nu spun ca am imbatranit ) Hotelurile le-am rezervat in fiecare seara dupa ora 21. Gaseam cu reduceri de 30-40%. Cand opream sa mananc ceva sau sa alimentez ma uitam repede pe booking si gaseam intotdeauna. Am profitat ca era ziua foarte lunga si circulam pana la 11-12 noaptea. Acuma imi este si frica sa caut cat costa un hotel prin Norvegia, dupa ce am vazut cat au ajuns prin Germania........
-
Fain era daca puneau in realizarea artistica si cablul electric care alimenteaza blocul. Asa sa ne dam seama cum ar fi .....
-
Rulment colivie ,,plastic" NJ 209 C3
topic a răspuns lui Silver Arrow în turanoidul Totul despre DNEPR
Or fi proaste, dar asta nu este urma de uzura: Aici o cota nu este corecta. Daca se stie ca sunt jafuri de ce se chinuie omul cu ele si nu pune ce trebuie? -
Rulment colivie ,,plastic" NJ 209 C3
topic a răspuns lui Silver Arrow în turanoidul Totul despre DNEPR
Exista vreo problema de ungere? Sau uleiul nu este ce trebuie? Urma asta arata ca ceva nu sta unde trebuie sau cum trebuie: -
Asta este cel mai important. Asa se alege prima mobra.
-
Pune si tu pe Maps un traseu si vezi cat dureaza. Uite un exemplu de traseu de 110 Km si aprox. 2 ore: Nu ai treaba cu DN1B, mergi pe drumuri judetene. Daca nu mergi sambata sau duminica, faci o oprire la Ceptura si iti iei si un vin bun ca sa il savurezi dupa ce ajungi acasa. Ultima oara cand am fost, aveau inchis magazinul in weekend. Nu am inteles strategia de bussines.
-
Salutare, ai toate drumurile la nord de DN1B, Ploiesti-Buzau Incearca sa eviti pe cat posibil DN1B, alearga conjudetenii tau ca nebunii pe acolo. Evident cot la cot cu restul conationalilor. Mergi usurel, in ritmul tau. Nu te grabeste nimeni. Te bucuri de plimbare. Oricum motorul tau nu este de alergat si luat curbe in ac de par. Cu atentie prin sate si comune, nu intri tare in curbe ca nu stii ce gasesti prin sau dupa ea, atentie la balega pe care o mai gasesti pe drum. Si mai sunt zone unde de la ploi a ajuns pietris de pe dealuri si a ramas pe asfalt. Cand am fost eu acuma vreo 2 ani pe acolo, era bun de o plimbare de agrement. Distractie placuta!!
-
Bun, sa rectific: multi dintre noi tinem minte cazaturile cu bicicleta din vremea copilariei. Care nu au legatura cu ce se poate intampla cand cazi cu moto. Tocmai ma pregateam sa inchid computerul cand ce sa vezi: Am citit cu surprindere ca argentinianul implicat un accident avea 68 de ani. Te-ai astepta ca la aceasta varsta sa circului prudent si responsabil. Sunteti sigur ca el a ajuns pe contrasens peste unguri? https://www.libertatea.ro/stiri/afacerist-argentinian-unul-din-mortii-transalpina-doua-motociclete-ciocnit-5390045
-
Treaba cu echipamentul tip maieu, short, bascheti sau slapi, se vede destul de des vara. Si sa nu uitam ca casca nazi, care este casca de parada si scrie pe ea ca nu este casca de protectie. Acuma este drept ca nu este o placere sa ai echipament de protectie pe tine, dar exista variante destul de bune pentru vremea asta caniculara. Multi au impresia ca o cazatura usoara cu moto este ca una cu bici. Si nu este asa. Poti sa cazi usor pe o parte, sa te duci taras pe asflat, iar la spital afli ca ai nevoie de transplant de piele pe vreo buca sau un antebrat. Este de dorit sa ai ceva intre pielea ta si asfalt. Macar atata. in principiu este OK. Mai putin cand esti implicat intr-un accident cu un iresponsabil de genul asta, si iti foote si tie fericire cu alergatura pe la Politie, sa prelungesti dovada (caci permisul este retinut pe durata cercetarilor). Fii-miu a alergat 6 luni pe la Udriste, sa isi prelungeasca luna de luna dovada de circulatie sau cum s-o mai numi, in conditiile in care ratacitul cu moto (neimatriculata) nu a patit nimica dar venise SMURD-ul, asa ca dosar penal. Erau nefericiti pe acolo cu permisul retinut de apropae doi ani...... Asa ca desi sansele ca sa bage la cap cand ii spui ca nu este bine ce face sunt minime, merita o incercare. Macar pentru cei 2-3% care poate pricep ceva.