Sari la conținut

TheHuskyCrobats

Membru
  • Număr conținut

    482
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Stefanesti, Arges
  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    Honda NT1100 DCT
  • Numar Moto
    CBZ
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    -

Vizitatori Recenți Profil

1.804 citiri profil

TheHuskyCrobats's Achievements

  1. Acesta este un mit. La fel cum cei cu motoare ICE merg incet ca sa nu ramana fara benzina. Mai pun o data harta incarcatoarelor din Romania, poate te lamuresti de ce spun ca este un mit parerea ta. Acelea protocalii sunt incarcatoarele DC (rapide), cele verzi sunt cele AC. Sub ele este harta Romaniei. Mie unuia mi se pare interesant (si amuzant pe de o parte) ca cele mai categorice pareri le au cei care nu au condus multi km o electrica si nici nu vor sa conduca asa ceva. Insa ei "stiu" exact ce poate sau ce nu poate o electrica Ma intreb de ce motociclistii merg incet pe autostrada, la consum oare?
  2. Asa se poate spune de toti posesorii de masini potente, nu numai de cele electrice. Ironia sortii face ca majoritatea masinilor electrice si aici ma refer si la cele "de duzina" sa aibe destul de multi CP, cam 200Cp, si cuplu mare. Acum ce sa faci? Sa mergi tare doar ca ai niste CP mie unuia mi se pare ciudat. Ca o opinie personala, comportamente din astea tip: rup asfaltu' pana la Constanta cu 160km/h, legile sunt facute pentru prosti, soseaua e doar a mea, etc sunt pentru cei care au nevoie de validare, persoane care au nevoie de acceptarea celorlati si care vor sa dovedeasca altora cat de buni sunt ei. Ce anume vezi eroic in a merge cu 30km/h peste viteza legala de e demn de precizat si urmat?
  3. Esti convins ca cel cu Loganul mergea constant cu 160 in fiecare zi? Eu nu cred asta, sincer. Ca si la EV, sunt momente cand cei cu ICE merg tare sau cand merg normal. Un singur exemplu, cu o singura masina nu spune nimic.
  4. Bineinteles ca ai dreptate. https://alternative-fuels-observatory.ec.europa.eu/general-information/news/september-2024-european-electric-vehicle-market-resumes-growth
  5. Comentariul de mai sus imi aduce aminte de caravana aia care trece ... Felicitari pentru achizitie. Un plus la Tesla este si aplicatia. Nu am gasit o alta aplicatie care sa se apropie macar de ea.
  6. Nope. Am plecat pe la 8 seara si m-am oprit la Sebes peste noapte (nu mai conduc noaptea demult), deci prima incarcare, la hotel, AC, nu m-a incurcat nicicum. A doua oprire pe care nu o consider, dupa aproximativ 1400km, la Geiselwind, iarasi lasata masina la incarcat peste noapte la hotel (garaj, caldut). Pana la Geiselwind am oprit de 5 ori, 2 ore si 5 minute in total - intre 15 si 40 minute pe oprire in functie de ce am facut (cea mai lunga de 40 minute pentru mancat la un restaurant, in rest de dezmortit si toaleta). De la Geiselwind pana la Rotterdam am oprit de doua ori, o data ca trebuia sa incarc, a doua oara ca voia sotia la toaleta si am si incarcat daca tot am oprit, in total cam 35 de minute. Deci 7 opriri (una din ele fara sa fie nevoie) cu un total de 2 ore si 40 minute opriri pentru incarcari, toaleta, mancat, dezmorit, cafea, etc, pe ceas, pentru aproximativ 2200km. La fel la intoarcere, Rotterdam - Koblenz cu o oprire de 15 minute, am stat 2 zile la niste prieteni din facultate, apoi Koblenz - Timisoara, 1400km tot 5 opriri, 2 ore si 20 minute, am stat mai mult la masa si am mai oprit si intr-un mall sa luam ceva cadouri pentru finii de la Timisoara unde am ramas peste noapte (opriri intre 12 si 50 minute). Timisoara - Pitesti, o singura oprire la Sebes sa mancam ceva de pranz si sa incarcam 20 minute. Deci la intoarcere, tot 7 opriri - era firesc - 2 ore si 55 de minute. Deci pentru drumul propriu zis de 4400km am oprit pentru incarcat 5 ore si 35 minute din care o ora si 30 minute opream oricum sa mancam la un restaurant. Restul de 1000km i-am facut prin Olanda. Acolo problema a fost la incarcare deoarece pentru a incarca la AC trebuia sa ai numar de telefon de Olanda su Belgia si card la o banca olandeza, tampenie ca asta nu am mai intalnit. Am rezolvat intr-un final. Am mers cu viteza legala peste tot, iar in Germania cu maximul posibil in functie de trafic si limitele de pe autostrazi, am mancat civilizat. Eu cred ca am experienta la drumuri de genul asta ca sa pot spune ca pauzele facute cu masina electrica sunt comparabile cu pauzle facute cu fostul diesel. Bineinteles ca se poate castiga timp, mananci din punga, faci pipi in sticla si opresti doar ca sa alimentezi - tot stai si acolo un minim de 10 minute, eu cel putin nu cred ca am resuit sa stau mai putin cand mergeam cu dieselul. Plus ca incarcarile EV-ului de peste noapte nu le consider timp pierdut, in schimb la diesel orice oprire la statia de alimentare este timp pierdut. Eu as fi avut nevoie de minim 12 opriri la pompa in cazul acestui drum, considernd consumul fostei masini si autonomia ei, asta inseamna un minim de 2 ore doar pentru alimentare (fara masa), daca adaug si masa, ar fi in total 3 ore si 30 minute. Daca fac diferenta, la totalul de km, cu EV-ul am facut in plus ... cam 2 ore. Daca e ok sau nu depinde de fiecare, pentru mine si pentru sotie a fost ok.
  7. Sincer, habar nu am de unde ai scos tu 2 zile in plus timp de incarcare, dar daca tu te simti bine gandind asa, eu nu am de gand sa iti schimb parerea. In alta ordine de idei, infrastructura e ok si in Romania, in plus este in dezvoltare. Pentru soferii de ICE care nu au nevoie de incarcatoare nu este evident, pentru altii care le folosesc, apar statii noi ca ciupercile. Pe Europa, hub-uri de genul celui din poza nu e ceva anormal.
  8. In timp ce voi doar vorbiti (ca de obicei), eu ma plimb. 5437km, Pitesti-Rotterdam si inapoi cu 371 de euro (vs 667 cat as fi dat daca ma duceam cu dieselul). De mers, nu stiu ce sa spun, eu cred ca am avut o viteza medie destul de buna ... dar las cunoscatorii sa se pronunte, noi astia cu electricele mergem incet ... Ca idee, am aproape 60k cu Tesla si aproape 66.5K cu Kona in 3 ani.
  9. Pe cei cu ICE ii vezi? De curiozitate, intreb pentru un prieten. Vad din ce in ce mai multi zmei cu ICE sau EV care trebuie sa imi demonstreze mie sau celor ce conduc masinile mele ca ei au masini mai bune, sau ca sunt soferi mai buni decat mine, cand de fapt nimeni nu i-a intrebat nimic, niciodata. Cu toate astea, nu dau numere de inmatriculare pe forumuri sau pe altundeva. As intreba de unde nevoia de a il calari pe cel cu BMW-ul, dar cred ca stiu, nu e nevoie sa imi raspunzi.
  10. Sincer, chiar crezi ca e pe forumul asta? Sau ai postat doar asa, ca sa arati ce spirit civic ai?
  11. Nu a acceptat oferta, asteapta raspunsul in continuare. Piesele respective sunt putin indoite sau zgariate cu ceva adancituri. Mi se pare ciudat ca se considera ireparabile, insa nu ma pricep la asa ceva. Rezervorul am inteles ca este emailat la interior, deci probabil nu se poate repara. Oricum merita o intrebare la un atelier zic eu.
  12. Da, scuze, Pitesti, insa sigur se deplaseaza si in alta parte daca gaseste disponibilitate. Moto e ok din punct de vedere functional, se poate merge cu ea fara probleme.
  13. Aveti idee de un atelier reparatii tinichigerie, inox, etc pentru moto? Am un prieten care a avut un incident neplacut a iesit o masina dintr-o benzinarie drept in fata lui si a avariat moto, un Vulcan. Ar avea de reparat rezervorul, tevile de esapament, sissy bar-ul, elementul de fihare de la parbriz si inca alte cateva. O face pe RCA-ul vinovatului insa devizul actual de la service este de 24000 lei si firma de asigurari i-a oferit 14000 lei doar. E interesat de repararea elementelor, nu de inlocuire. Acestea sunt avariate, insa nu sunt de nefolosit.
  14. Da, respectam regulile de circulatie, mergem legal, semnalizam in sensurile giratorii, acordam prioritate si chiar lasam colegii de trafic sa intre pe drumurile principale de pe cele secundare. De acord, suntem intr-o alta liga. Inteleg ca te incurcam. Poate daca ai zbura putin mai sus ar fi ok si pentru tine .
  15. Da, da, Bucurestiul e fruntea
×
×
  • Creează nouă...