-
Număr conținut
482 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Stefanesti, Arges
-
Carnet moto din
-
-
Motocicleta
Honda NT1100 DCT
-
Numar Moto
CBZ
-
Club
-
Informații profil
-
Motociclete detinute
-
Vizitatori Recenți Profil
1.719 citiri profil
TheHuskyCrobats's Achievements
Collaborator (7/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Bineinteles ca ai dreptate. https://alternative-fuels-observatory.ec.europa.eu/general-information/news/september-2024-european-electric-vehicle-market-resumes-growth
-
Comentariul de mai sus imi aduce aminte de caravana aia care trece ... Felicitari pentru achizitie. Un plus la Tesla este si aplicatia. Nu am gasit o alta aplicatie care sa se apropie macar de ea.
-
Nope. Am plecat pe la 8 seara si m-am oprit la Sebes peste noapte (nu mai conduc noaptea demult), deci prima incarcare, la hotel, AC, nu m-a incurcat nicicum. A doua oprire pe care nu o consider, dupa aproximativ 1400km, la Geiselwind, iarasi lasata masina la incarcat peste noapte la hotel (garaj, caldut). Pana la Geiselwind am oprit de 5 ori, 2 ore si 5 minute in total - intre 15 si 40 minute pe oprire in functie de ce am facut (cea mai lunga de 40 minute pentru mancat la un restaurant, in rest de dezmortit si toaleta). De la Geiselwind pana la Rotterdam am oprit de doua ori, o data ca trebuia sa incarc, a doua oara ca voia sotia la toaleta si am si incarcat daca tot am oprit, in total cam 35 de minute. Deci 7 opriri (una din ele fara sa fie nevoie) cu un total de 2 ore si 40 minute opriri pentru incarcari, toaleta, mancat, dezmorit, cafea, etc, pe ceas, pentru aproximativ 2200km. La fel la intoarcere, Rotterdam - Koblenz cu o oprire de 15 minute, am stat 2 zile la niste prieteni din facultate, apoi Koblenz - Timisoara, 1400km tot 5 opriri, 2 ore si 20 minute, am stat mai mult la masa si am mai oprit si intr-un mall sa luam ceva cadouri pentru finii de la Timisoara unde am ramas peste noapte (opriri intre 12 si 50 minute). Timisoara - Pitesti, o singura oprire la Sebes sa mancam ceva de pranz si sa incarcam 20 minute. Deci la intoarcere, tot 7 opriri - era firesc - 2 ore si 55 de minute. Deci pentru drumul propriu zis de 4400km am oprit pentru incarcat 5 ore si 35 minute din care o ora si 30 minute opream oricum sa mancam la un restaurant. Restul de 1000km i-am facut prin Olanda. Acolo problema a fost la incarcare deoarece pentru a incarca la AC trebuia sa ai numar de telefon de Olanda su Belgia si card la o banca olandeza, tampenie ca asta nu am mai intalnit. Am rezolvat intr-un final. Am mers cu viteza legala peste tot, iar in Germania cu maximul posibil in functie de trafic si limitele de pe autostrazi, am mancat civilizat. Eu cred ca am experienta la drumuri de genul asta ca sa pot spune ca pauzele facute cu masina electrica sunt comparabile cu pauzle facute cu fostul diesel. Bineinteles ca se poate castiga timp, mananci din punga, faci pipi in sticla si opresti doar ca sa alimentezi - tot stai si acolo un minim de 10 minute, eu cel putin nu cred ca am resuit sa stau mai putin cand mergeam cu dieselul. Plus ca incarcarile EV-ului de peste noapte nu le consider timp pierdut, in schimb la diesel orice oprire la statia de alimentare este timp pierdut. Eu as fi avut nevoie de minim 12 opriri la pompa in cazul acestui drum, considernd consumul fostei masini si autonomia ei, asta inseamna un minim de 2 ore doar pentru alimentare (fara masa), daca adaug si masa, ar fi in total 3 ore si 30 minute. Daca fac diferenta, la totalul de km, cu EV-ul am facut in plus ... cam 2 ore. Daca e ok sau nu depinde de fiecare, pentru mine si pentru sotie a fost ok.
-
Sincer, habar nu am de unde ai scos tu 2 zile in plus timp de incarcare, dar daca tu te simti bine gandind asa, eu nu am de gand sa iti schimb parerea. In alta ordine de idei, infrastructura e ok si in Romania, in plus este in dezvoltare. Pentru soferii de ICE care nu au nevoie de incarcatoare nu este evident, pentru altii care le folosesc, apar statii noi ca ciupercile. Pe Europa, hub-uri de genul celui din poza nu e ceva anormal.
-
In timp ce voi doar vorbiti (ca de obicei), eu ma plimb. 5437km, Pitesti-Rotterdam si inapoi cu 371 de euro (vs 667 cat as fi dat daca ma duceam cu dieselul). De mers, nu stiu ce sa spun, eu cred ca am avut o viteza medie destul de buna ... dar las cunoscatorii sa se pronunte, noi astia cu electricele mergem incet ... Ca idee, am aproape 60k cu Tesla si aproape 66.5K cu Kona in 3 ani.
-
Pe cei cu ICE ii vezi? De curiozitate, intreb pentru un prieten. Vad din ce in ce mai multi zmei cu ICE sau EV care trebuie sa imi demonstreze mie sau celor ce conduc masinile mele ca ei au masini mai bune, sau ca sunt soferi mai buni decat mine, cand de fapt nimeni nu i-a intrebat nimic, niciodata. Cu toate astea, nu dau numere de inmatriculare pe forumuri sau pe altundeva. As intreba de unde nevoia de a il calari pe cel cu BMW-ul, dar cred ca stiu, nu e nevoie sa imi raspunzi.
-
Sincer, chiar crezi ca e pe forumul asta? Sau ai postat doar asa, ca sa arati ce spirit civic ai?
-
Atelier reparatii moto avariata
topic a răspuns lui TheHuskyCrobats în TheHuskyCrobatsul Service si intretinere curenta
Nu a acceptat oferta, asteapta raspunsul in continuare. Piesele respective sunt putin indoite sau zgariate cu ceva adancituri. Mi se pare ciudat ca se considera ireparabile, insa nu ma pricep la asa ceva. Rezervorul am inteles ca este emailat la interior, deci probabil nu se poate repara. Oricum merita o intrebare la un atelier zic eu. -
Atelier reparatii moto avariata
topic a răspuns lui TheHuskyCrobats în TheHuskyCrobatsul Service si intretinere curenta
Da, scuze, Pitesti, insa sigur se deplaseaza si in alta parte daca gaseste disponibilitate. Moto e ok din punct de vedere functional, se poate merge cu ea fara probleme. -
Aveti idee de un atelier reparatii tinichigerie, inox, etc pentru moto? Am un prieten care a avut un incident neplacut a iesit o masina dintr-o benzinarie drept in fata lui si a avariat moto, un Vulcan. Ar avea de reparat rezervorul, tevile de esapament, sissy bar-ul, elementul de fihare de la parbriz si inca alte cateva. O face pe RCA-ul vinovatului insa devizul actual de la service este de 24000 lei si firma de asigurari i-a oferit 14000 lei doar. E interesat de repararea elementelor, nu de inlocuire. Acestea sunt avariate, insa nu sunt de nefolosit.
-
Da, respectam regulile de circulatie, mergem legal, semnalizam in sensurile giratorii, acordam prioritate si chiar lasam colegii de trafic sa intre pe drumurile principale de pe cele secundare. De acord, suntem intr-o alta liga. Inteleg ca te incurcam. Poate daca ai zbura putin mai sus ar fi ok si pentru tine .
-
Da, da, Bucurestiul e fruntea
-
Incarci mai putin timp, intre 0-80% se incarca mult mai repede, cel putin la Tesla. Nu e nevoie sa incarci 0-100%, asta pentru ca la procent mare de incarcare a bateriei incarcarea se face incet. Pleci full de acasa, incarci cand ai 10-20% sa iti ajunga pana la destinatie si asta e. Probabil 20-30 minute o incarcare. @SONYC Esti un erou, ma mir cum reusesti sa ne suporti pe noi astia care mergem cu viteza legala. Iti e greu, sunt convins.
-
Discutia se poarta de parca masinile pe combustie ar disparea in 2035. Lamentarile si vaicarelile sunt bazate pe faptul ca nu se vor mai putea cumpara ICE noi din 2035. In ceea ce priveste pretul, nimeni nu poate scoate o masina cu tehnologie noua care sa fie instantaneu si ieftina. De fapt nimeni nu a iesit pe piata cu nici o tehnologie ieftina la inceput. Esti si tu constient de asta dar deh... A iesit o statistica acum cateva ore (din punctul meu de vedere exagerata) cum ca in Romania 7 masini iau foc in trafic incendii in fiecare zi. Vezi pe Observator, sau ceva de genul Nu am idee, insa fii convins ca majoritatea nu sunt electrice, altfel vuiau ziarele si media in general. Asa ca statistic, mai repede iau foc alea ICE oricum ai privi situatia. Mai lasati-o pe asta cu iau foc, ca mai repede ard padurile si miristile decat masinile electrice.
-
https://duckduckgo.com/?q=masina+in+flacari+pe+autostrada&atb=v389-1&ia=web Absolut toate acele masini din articole au ars pe motiv de Dorel ... Ca idee, ideea pe care o implica afirmatia ta ca masinile electrice ard "fara motiv" este cel putin dubioasa. Nimic nu ia foc fara motiv, e un lucru banal pe care il inveti la scoala.