Sari la conținut

Radu Andra

Membru
  • Număr conținut

    91
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Yamaha WR 125 X

Vizitatori Recenți Profil

749 citiri profil

Radu Andra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Cu gandirea asta ai sa fii mereu ala care se lauda la p**de ca merge cu 250 dar in curbe merge pe langa motocicleta. Nu esti Rossi ca ai inceput pe 1000, esti doar inconstient si fie mori repede fie mergi toata viata cu morcovul in fund. Era tare pacat sa incepi pe un hornet sau sv si de restu sa-ti fii luat carnetul, ce-i drept, e foarte naspa sa stii ce faci atunci cand o faci.
  2. Nu mi-am dat cu parerea ca sa poti apoi veni cu opinia ta despre ce e in luna si in stele, ti-am spus negru pe alb(astriu) cum stau lucrurile. Replica e fara rost si impertinenta, din pacate. Ai avea tu 16 ani, dar nu inseamna ca trebuie sa te comporti ca atare. Ai sa fii fraierul preferat al tuturor mecanicilor, pune mana pe carte
  3. Street Bob-ul si Fat Bob-ul arata foarte bine. Gama asta noua e conceputa pentru Millennials, pentru generatia noua de motociclisti, e de asteptat sa nu lase gura cascata celor cu varste de peste 30. E cam tarziu pentru cei de la HD totusi, deja si-au pierdut o mare parte din popularitatea brandului printre noii cumparatori si cer un pret mult prea ridicat pentru ce ofera. O mare problema a actualelor industrii ce s-au imbogatit pe spinarea "Baby boomer"-ilor (generatia nascuta din anii 50 pana in 60-70) e ca generatia actuala nu isi mai permite investitii mari si nejustificate. Pe langa cele doua de mai sus(Fat Bob cu designul modern, Street Bob conservand clasicul) restul sunt de-a dreptul gretoase. Incearca sa combine ce era mai prost din vechiul stil cu ce e mai prost din cel nou, au un design extrem de fortat.
  4. Pune-te si cauta singur pe net. Intrebarile se pun dupa ce te-ai documentat si nu ai inteles, nu invers! Nu exista bujii de recomandat. Ia manualul utilizatorului de la motoreta ta si citeste-l cap coada. In el e specificat tipul de bujie si la cat o schimbi, cu ala mergi la magazinul de piese auto si ceri.(Daca te intereseaza care e diferenta dintre iridium si standard scrie tata 3 cuvinte pe google, atat 3 -iridium vs standard- ) Auzi, un cal, doi Daca pui un filtru sport doar strici amestecul benzina aer. O sa pierzi cai si cuplu in turatii joase, atat. Un filtru sport aduce beneficii doar daca alterezi alimentarea. Filtrul de aer standard se mai numeste OEM si il cumperi de la reprezentanta sau de pe net. Daca e vorba de firme se numeste aftermarket. Oricare e mai bun decat unu folosit.
  5. S-a calat motorul, ai mers cu un piston uzat ce trebuia inlocuit, acum s-a dus si cilindrul. In functie de cat te-a costat motoreta poti s-o repari sau poti s-o f.... SI iarta-mi negativismul, e tarziu
  6. Da , iartă-mă, le-am zis cam amestecat. Eu eram individul cu 125, confirmam ca 90 de cai mi se par rachetă. Îi spuneam lui vik să-i sugereze fiului Triumph.
  7. Mai are rost să confirm? Sugerează-i Street/Speed Triple-ul de la Triumph. Tot globul le laudă.
  8. Dacă ar cere o adresă de e-mail cei de la Tion ar muri și comentariile astea gândite cu encefalele de rigoare. Nasol de coleg. Totuși, mereu noi ar trebui să fim specia superioară în trafic, e interesul nostru să ne apărăm în trafic, indiferent cine e vinovatul. S-a dovedit deja că nu are rost să ne cerem drepturile sau dreptate de altfel, e mai mult slalom printre cretini.
  9. Cu cel de 1200 de euro isi fura caciula singur, anuntul pare destul de riscant si e posibil sa mai dea dupa inca 1000 pe manopera + piese(sa nu mai zicem de plasticele vopsite, semnul ca ceva nu e bine mai mereu). Si eu recomand mobra lui Tamas, ii schimbi farul ala de lighioana si e si frumoasa. In bugetul lui mai greu gasesti un supermoto, nu cred ca are alte variante.
  10. Nu are 10k km oricum o intorci. Daca vrei sa stii in ce interval de km e ia anii de la prima inmatriculare si inmultestei cu 6k km. Ex un model inscris in 2007: 10*6.000=60.000km, cu placere 1. Verifica relantiul/ jocul la maneta de acceleratie(sa fie putin), la toate monocilindrele, daca tragi extrem de putin de acceleratie(in asa fel incat motorul sa nu accelereze, dar sa intre combustibil in el) ies explozii garantat in anumite intervale de turatii(la wr cam 4000-6000) 2. Motorul de MT e cunoscut de altfel pt asta(nu stiu in ce masura cu tobele stock). Poti sa urmaresti test-drive-uri si filmulete in general cu motorul pe youtube, compara cu ce vezi/auzi. 3. Nu e exclusa nici posibilitatea ca supapele pe evacuare sa nu inchida bine, nu iti poate nimeni spune asta doar citind. Daca ai posibilitatea ia un mecanic priceput cu tine data viitoare.
  11. Radu Andra

    22-23.04.17

    De Paste m-am plimbat in sus si-n jos prin M. Poiana Rusca, concluzia: Lugoj-Tapia-Nadrag= Drum bun, curat, dar e inca destul de rece, nu-ti prea inspira incredere anvelopele Nadrag-Fardea= La urcare si la coborare de pe varful dealului e nisip(nu si in varf) ca la Mamaia pe marginea drumului, mijlocul e curat, dar si masinile tind sa taie banda din cauza asta Fardea-Lugoj= In unele curbe e nisip, dupa 2 ture inveti unde si poti sa-l ocolesti fara sa te prea incurce, nu sunt gropi noi. Fardea-Faget= Bucata de drum nou e foarte faina, insa au venit Schumaherii cu cotetele si in fiecare apex de curba e aruncat pietris de pe margine(pe portiunile unde nu s-a betonat peste inca) Bonus pentru aventurieri: Nadrag-Cabana Caprioru= Drumul e repamantat de ceva vreme, te cam zguduie de oase , nu stiu cat namol e la baza dupa atatea ploi, dar e pracicabil pt orice Dual-Sport, spre varf panta e deja prea mare pentru namol (Revin cu poze) As fi participat si eu dar mobra mananca ulei si urmeaza sa fie reparata, Probabil luna viitoare vom fi mai multi doritori.
  12. Plimbi multe si mult cu consum de 3 la suta Pacat ca nu-mi plac pasagerele. Daca e sa "tufi", "tufi" si fara motor
  13. Te-as ajuta eu dar sunt pe cat se poate de ocupat in perioada asta. De ce nu o duci dupa ce iei permisul, nu vad ce avantaj ai avea daca o duci inainte? Eu unul nu as lasa orice motorist de pe net sa se urce pe mobra mea, dar na, nu suntem cu totii curajosi
  14. Nu uita ca cel mai important instructor esti tu insuti. Pune-te pe documentat de acum(cum se conduce motocicleta, sfaturi etc, e plin de informatie mura-n gura), devine mai usoara scoala si mai bun instructorul propriu-zis pe urma. Doar cei 2 centi ai mei, succes!
  15. Radu Andra

    Honda Rebel 125/250cc

    Doar ca inceput, iti explic imediat de ce... NU, te rugam noi nu! Acuma dupa ce ma crezi ceva hater(scuze XD): 0. Welcome!O sa inserez printre randuri si secvente didactice putin off-topic, poate te ajuta, daca nu fa-te ca nu-s acolo, daca da si esti curioasa, intreaba mai multe. 1. Ai un motor de 125 cu 10-11 cai in doi cilindrii. Stiu ca acum la inceput asta nu iti zice multe dar inveti pe parcurs. In orice caz, motocicleta ta are trepte scurte care se termina devreme si in care motorul se tureaza in draci, asta e ea si nici dracu n-are ce sa-i faca. 2. Motorul tau ar trebui sa prinda pe la 100-*100 si un la multi ani* si probabil ai vazut si tu ca nu o face prea voinic. Sa modifici angrenajul spre viteza o sa rezulte in: I. Plecare mult mai grea de pe loc(o sa fie ca si cum ai pleca cu a 2-a la ce ai sugerat tu, si stii si tu ca asta e imposibil) II. Va trage mult mai greu in toate vitezele III. Vei ramane cu o viteza inutilizabila, pe scurt, motorul nu o sa mai aiba putere in ultima viteza si chiar daca tu tragi maneta la maxim o sa decelereze.(Gandeste-te ca te deplasezi intr-a 4-a cu 80, o sa dai intr-a cincea si viteza o sa inceapa sa scada si daca impingi tu din picioare<nu fa asta>) 3. Combinatia aia de pinioane e complet absurda.(Atat de absurda in cat garantez ca o sa se gaseasca cineva sa faca misto de tine, asta e forumu) Sunt sigur ca nimeni nu a mai incercat asa ceva. Ce ar fi ieftin si mai putin absurd(dar din nou, nu o varianta mai buna) ar fi o combinatie 14/39 sau 13/38-13/37. 4. Pentru orice motocicleta de cilindree mica, o schimbare de pinioane e aproape inutila. E gandita foarte bine cum a fost gandita si e optima pentru motorul tau. Pe langa asta, am mers pe motoare asemanatoare(virago) si iti pot confirma ca asa sunt ele, merg foarte fain asa incet cum "merge" ele si nu ai ce sa-i faci. 5. Invata sa apreciezi schimbarea treptelor, invata sa o inveti. De aia ai iti cere legea sa pornesti progresiv, invata sa iti controlezi motocicleta- invata-te cu schimbatul vitezelor pana nu-ti mai dai seama ca o faci. 6. Te-ai dat cu motorul pe vremea asta?? Sfatul meu e sa suporti motocicleta asa cum e, nu ca ar fi greu de suportat, ma indoiesc ca o fata la 16-18 ani vrea viteza . Dupa ce o inveti cap coada si dupa ce esti cu A2-ul in mana te poti orienta spre o motocicleta mai mare, cat de mare vrei tu, dar sa se incadreze in categorie. Dupa mii de kilometrii pe capra mea, fie oras, fie drum lung, fie serpentine, fie coclauri si locuri unde majoritatea n-ajung, sunt sigur ca mai pot invata pana sa trec la ceva mai mare(prin invatat referindu-ma la limite si aptitudini<tehnica de franare corecta si abilitatea folosirii ei la limita aderentei, postura si tehnica corecta in curbe, manevrarea la viteze mici sunt doar un inceput, ceva ce poti sa inveti si tu ce iti va fi greu sa recuperezi la acelasi nivel pe un motor mai mare> pe care 80% din motociclisti nu le au datorita lipsei de interes/platformei rele de invatat aka "De minim 600", no hate pls). Ai o viata sa te dai pe motoare, macar da-te bine.
×
×
  • Creează nouă...