Sari la conținut

DeZet

Membru
  • Număr conținut

    88
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    Mai 2016
  • Motocicleta
    Dragstar
  • Numar Moto
    Nu stiu dar de MS

Vizitatori Recenți Profil

549 citiri profil

DeZet's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. DeZet

    Indian motorcycles

    Superba, sa o folosesti cu placere.
  2. Unde anume in ghimbav? » Post actualizat in 12 Nov 2017 10:51 Au vreun site?
  3. Stiu, si nici nu se gaseste pe la noi, ori iei bucatele mici de 5-10 dmp ori toata vaca...
  4. Very constructive. Thank you. » Post actualizat in 11 Nov 2017 11:21 Am fost la Anatex, am luat o bucata de piele. E cam subtire dar mi-am propus sa o dublez cu o piele intoarsa, m-am gandit sa ini cumpar un sort de sudor din piele intoarsa pentru a dubla pielea. Urmeaza lucrarea, nu e graba mare, incerc sa o termin pana la deschiderea sezonului urmator.
  5. Asi prefera pielea naturala, mobra mea are piele pe mansaone, pe ornamentul de rezervor(locasul tachometrului) pe carcasa farului si pe sea. La fel asi prefera sa o fac eu, chiar daca iese mai cu aspect de DIY. In ceea ce priveate sculele, mai tot ce s-a enumerat mai sus, se poate lua de pe Ali Express, pe mine m-a costat aprox 20 Euro.... SH, maro, nu am vazut...
  6. Mi-am propus sa imi fac un swing arm bag. Mi-am comandat sculele necesare, au si sosit de la fratii asiatici, dar m-am impotmolit la aprovizionarea cu piele. Nu gasesc nicaieri piele la cantitati mai reduse 1-2 metri patrati. Ma poate ajuta cineva cu un sfat... Asi vrea ceva mai rigid, cu grosime de minim 1,6mm si neaparat maro cognac. Merci
  7. Buna Asi acea de debitat cu cnc ceva din metal. Este cineva cine ma poate ajuta? E vorba de o piesa de 6x6x4cm. Merci
  8. DeZet

    Yamaha Dragstar

    Am nevoie de cateva zeci de markere... » Post actualizat in 25 Sep 2017 05:31 Rezolvat. Am fost pe la Auto Augusta in Catelu. Demontat, schimb anvelopa, echilibrat si remontat roata:70Ron. Apoi am vopsit literele cu marker de anvelopa.
  9. DeZet

    Yamaha Dragstar

    Buna Inapoi la problema mea. Nu e vorba de o anvelopa de spate montata in fata. Asa cum ziceam, e vb de un cauciuc 90/90-19, dedicat rotii fata. Iar anvelopa a fost demontata si remontata pentru a vopsi janta. Atunci cred ca s-a facut gresala. Oricum am deja anvelopa de fata cumparata, un Metzeler M880 pereche la cea de spate. Poate cineva sa imi recomande o vulcanizare moto in zona Vacaresti-tineretului. » Post actualizat in 17 Sep 2017 08:25 Ma gandesc sa-mi fac anvelope white wall din cele pe care le am acum. A mai facut cineva? Puteti sa-mi dati un sfat in legatura cu vopseaua care s-ar putea folosi? Pana acum m-am gandit la 2 variante: Vopsea pentru piscine sau Vopsea pentru marcaje rutiere. Orice sfat e bine venit. Merci
  10. DeZet

    Yamaha Dragstar

    M-am lamurit cu acelasi tip de cauciuc pe fata si pe spate. Am gasit si multe posturi referitoare la cauciucul fata montat invers, insa nu am gasit nicaieri ca asa ar trebui, in general sunt oameni ca mine care au observat ca e incers cauciucul... » Post actualizat in 08 Sep 2017 17:14 M-am lamurit cu acelasi tip de cauciuc pe fata si pe spate. Am gasit si multe posturi referitoare la cauciucul fata montat invers, insa nu am gasit nicaieri ca asa ar trebui, in general sunt oameni ca mine care au observat ca e incers cauciucul...
  11. DeZet

    Yamaha Dragstar

    Anvelopa fata dar specifica adica 90/90-19. De ce anume ar trebui montata invers? Atunci ce rost ar avea sa mai puna sageata de directie asa? Nu stiu cum a fost initial inainte de a vopsi rotile. Din nou, nu comtest raspunsul, doar vreau cateva lamuriri. Merci
  12. DeZet

    Yamaha Dragstar

    "Teoretic rotile trebuie sa fie de acelasi fel, adica acelasi profil" De ce anume??? Nu contest, doar intreb, exista vreo explicatie logica? O alta problema. Recent am vopsit jentile. Pentru asta am demontat cauciucurile si apoi remontat la o vulcanizare. Azi am observat ca anvelopa de fata (cea cu dot din 2000 a fost montata cu directia de rotatie gresita. Oricum trebuie sa iau alt cauciuc, deci nu voi mai demonta si remonta roata (jentile vopsite au de suferit). Acum, teoretic undeva la sfarsitul saptamanii viitoare sau inceputul celei urmattoare se va monta alt cauciuc. Intrebarea e: sa mai am curaj sa merg asa plimbari scurtevprin oras sau mai bine o las sa se odihneasca pana la schimbarea cauciucului?...
×
×
  • Creează nouă...