Jump to content

blocnotes

Membru
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Da
  • Numar Moto
    Da
  • Club
    FCSB

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Da

Recent Profile Visitors

662 profile views

blocnotes's Achievements

  1. Si un citat drag pe aici : "pero somos españoles, este título tenía que estar en España, era lo justo" se transforma in : "ma siamo italiani, questo titolo doveva essere in Italia, era corretto" Binenteles circumstantele sunt altele si trebuie felicitat noul campion , Ducati vincit
  2. Salutare, Eu am cumparat bilete ,anul trecut, cam cu vreo luna inainte de cursa la tribuna VIP ( cea vis-a-vis de boxe) . Am dat cam 200 de euro pe bilete ( 110 pentru barbati si 90 de euro pentru femei)pentru tot week-end-ul si sunt bilete cu loc. Aici cred ca se vand bilete dupa regula primul venit primul servit . Eu cum am cumparat mai tarziu , am stat cam pe la jumatea tribunei ( cam in dreptul boxei lui Jack Miller).Cred ca daca cumperi bilete cu vreo 2 luni inainte o sa stati in dreptul boxei lui Marc Marquez , Vinales, Doviziozo. Dar se vede excelent si linia dreapta si boxele si tribuna de deasupra boxelor. Zgomotul motoarelor se aude bestial (recomand sa va luati niste casti,daca va duceti 3 zile ).In plus ai ecrane mari peste tot , incat toata lumea vede ce se intampla in restul cursei. Recomand sa aveti si un binoclu cu voi, o sa vedeti ce fac mecanicii in boxa. Organizarea este excelenta , incepand cu politistii care dirijeaza traficul pana si de la circuit si continuand cu stewarzii care te indruma spre locul de parcare. Sunt 2 parcari imense, gratuite, una pentru masini si alta pentru motociclete care se umplu in ziua cursei.Sa nu va faceti griji ca nu gasiti loc de parcare. Parcarea moto e impresionanta. De la parcarea auto , care e mai departe de circuit, sunt trenulete care transporta oamenii pana la circuit . Si aici organizarea este excelenta , sunt stewarzi care te aseaza la coada si nu prea poti sa te bagi in fata. Trenuletele sunt dese si nu se face asa mare coada. Magazinele sunt multe si cu lucruri diverse de la toate brand-urile. Este imposibil sa nu iti iei ceva . Stewarzii te conduc inclusiv pana la locul tau . In plus in pauza mare , inaintea clasei mari, a fost programata defilarea fetelor cu umbrele, stunt-uri si cred ca a fost si cineva din familia regala care a dat o tura de circuit cu masini retro. Tot inaintea cursei clasei mari cei din tribuna Motogp VIP Village fac turul boxelor . Plecarea de la circuit a fost la fel de rapida , in 20 de minute esti pe autostrada. Si aproape toti spaniolii de la circuit tineau cu Marc Marquez
  3. Salutare, Si eu tot in 2018 am fost, in schimb eu am fost cu masina.Eu am stat la sud de Florenta si faceam cam 50 de km pana la circuit (doar dus ). Sambata la calificari a fost chiar Ok cu circulatia, nu au fost ambuteiaje si am ajuns si plecat destul de repede de la circuit. Parcarile au fost organizate ad-hoc pe campurile de langa circuit. Sambata am dat 10 euro iar duminica am dat 15 euro. Intr-adevar de la parcari pana la circuit trebuie sa mergi cam 2km pe jos dar drumul e fain de parcurs : mii de fani entuziasti, multe motociclete, tarabe cu tricouri si sepci ale tuturor echipelor etc. Cei care vin cu motocicleta la circuit pot parca chiar mai aproape de circuit fara nici o taxa de parcare. Eu am intrat atat sambata cat si duminica prin partea de sud a circuitului pe drumul care duce la marea tribuna naturala Valentino Rossi. La celelalte intrari nu pot sa imi dau cu parerea si nu stiu cum a fost. Din tribuna naturala poti vedea foarte bine virajele 5,6,7,8,9 cat si mai bine de jumatate din circuit.Un binoclu este binevenit. De altfel in virajul 6 s-au intamplat cele mai multe cazaturi in calificari. Precum stiti sunt multi cei care campeaza pe circuit de joi pana luni si sunt destul de numerosi. Poti introduce frigidere de mancare si bautura mai putin in ziua curselor. Duminica am intuit ca o sa fie aglomerat am plecat mai de dimineata. Cu toata precautia tot am gasit aglomerat in apropiere de circuit. Foarte putini politisti care sa dirijeze circulatia. M-am luat dupa niste localnici,cred, si pe niste drumuri de tara am ajuns apoape de circuit.Lume multa venita chiar sa vada si warm-up-ul. Dar toti s-au blocat la turnicheti. Cei cativa stewarzi nu au facut fata multimii si am stat la coada cam tot warm-up-ul, cam 1 ora jumate. Mancarea si bautura aveau preturi decente ( o apa 2 euro , un sandwich intre 3 si 9 euro ) dar poti veni cu ele la pachet . Nu mai tin minte daca se vindea bere. Ce imi aduc aminte ca il sustineau pe Di Giannantonio chiar obsesiv cu toate ca Marco Bezzechi era mai bine clasat ca el si a avut si rezultate mai bune in calificari . In cursa Di Giannantonio a avut un rezultat mai bun iar si in viitor s-a confirmat ca Digia e mai bun. Cat despre intrarea pe circuit nu se deschid prea multe porti dar lumea se strecura pe sub garduri si erau chiar foarte multi. Aici merita sa stai in tribuna vis-a-vis de boxe. Boxele sunt situate in valea dintre 2 dealuri iar zgomotul motoarelor zici ca ramane acolo mereu ( cred ca fara dopuri de urechi sau casti esti distrus) Eu am stat vis-a-vis de boxe pe alte circuite si a fost de vis dar aici cred ca exista riscul sa nu mai auzi vreo 2 saptamani. Drumul de intoarcere la fel de anevoios, aceeasi putini politisti. Cred ca am facut 3 ore pentru cei 50 de km pana la pensiune. Nu pot sa zic ca a fost foarte proasta organizarea ca doar stii unde te duci. Intr-adevar sunt alte circuite in care mai ca te aseaza si pe scaunul tau in timpul cel mai scurt. Dar sunt latini , ca si noi ,si stiam la ce sa ne asteptam. Ma asteptam in schimb sa fie miros si mizerie ca la Woodstock, dar m-am inselat. Lumea chiar se deplasa la locurile amenajate (Toi-Toi) pentru nevoi . Iar gunoaiele au fost cat de cat grupate. Eu recomand sa va duceti , indiferent cu ce mergeti: cu masina,cu motocicleta,pe jos.
  4. In 98 % din accidentele de genul asta , vinovati sunt cei care au lovit vehiculul din fata lor. Nu conteaza ca stanga spate,dreapta spate , un pic lateral spate. Nu conteaza de ce a oprit veculul din fata (i-a sunat telefonul,voia sa vireze etc) vinovat e cel ce vine din spate. Se mai da o culpa comuna doar daca sistemul de semnalizare a vehicului din fata nu functioneaza sau daca e sub influenta alcoolului ( conducatorul vehiculului din fata ) . Aici nu conteaza ca a vrut sa intoarca ( ii dadea o amenda ca a intors prin loc nepermis ), masina , Opelul Corsa, era dreapta de-a lungul sensului de mers. Nu conteaza ca soferul e o cioara, analfabet, furicios. Vinovati sunt cei 5 motoretisti. Posibil sa fi fost efectul de acordeon. Adica primul sa fi oprit si ceilalti,neatenti , sa vina ca un tavalug peste nefericitul din fata.
  5. Salutare. Dupa ce ai verificat ce au spus colegii mai sus ai grija ca bateria sa fie bine prinsa in locasul sau ( sa nu se miste deloc). Are o curea de cauciuc care o tine fixa. Daca nu o mai ai improvizezi tu ceva
  6. In materialul de la ProTV se spunea ca si soferul si motociclistul au fost testati cu aparatul etilotest. Cand sunt intr-o stare grava cum mai pot ei sa sufle in aparatul ala? Si asa ii duce la spital , e mai buna o proba de sange decat sa ii fi chinuit cu etilotestul.
  7. Reporterul: Si ii grav motociclistul ? Soferul : Nu , nu e grav. Are ceva la dinti si la mandibula . Aproape nu i-a facut nimic. In alta ordine de idei de aici presupunem ca motociclistul purta o casca braincap sau un flip up cu fata ridicata. In asemenea situatii se vede eficacitatea castii full face.
  8. Casca o fi fost castigata de user-ul Trotinel Cand o sa se intreaca ( speram anul asta ), cu casca noua pe cap deja o sa aiba un avantaj . Stulewa o sa plece cu handicap.
  9. Pentru Florin Ion: - cine a castigat concursul cu casca replica? Si daca v-a spus, fanul carui pilot era ? -crezi ca se va deschide un topic cu DTM, aici pe motociclism.ro ? -ramai la Digi? Si daca da ramai sa comentezi tot ce tine de sporturile cu motor ? -Vlad Haralambie va comenta la Eurosport sau va ramane cu tine la Digi? Pronosticul meu pe termen lung: Lorenzo nu o sa fie in primii 5 la general la sfarsitul anului 2017
×
×
  • Create New...