Sari la conținut

florinelu07

Super Membru
  • Număr conținut

    5.616
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Not Telling

Vizitatori Recenți Profil

4.178 citiri profil

florinelu07's Achievements

  1. pe multivan a tinut 12 ani bateria originala pe cand cea noua sughite dupa 3 ani LIDL si ramai cu bani de chef
  2. NOCO este ceva mai rasarit decat CTEK. Victron bunicel dar scump datorita brandului. Eu am ales dupa dupa tensiuni (6/12v) si amperi ora(sa nu ma plictisesc asteptand o incarcare). bagi un bec de semnalizare in serie cu bateria si il minti... depinde de tehnologie. am avut. este ok sa tina bateria peste iarna in parametrii, dar nu exceleaza am avut si CTEK si l-am dat "in familie". incarca si mentine baterii (chiar si auto) peste iarna, dar sa salveze/reconditioneze nu am vazut. Acum am Noco si Victoron Blue ambele la 7ah 12v cu functii extinse si nu am reusit sa salvez nicio baterie oricat de mica. Cred ca mai sunt sperante cu acumulatori descarcati tare accidental recent, sa ii dai asa "o vitamina" sa te consolezi ca ai facut tot ce poti, dar fundamental castigi mai mult pe Pb la fier vechi.
  3. Da si nu doar impresia.... Astea mici (liion) sunt cu trasabilitate dar mai dificil de accesat. Desfa o baterie "veche" de laptop relativ recent (ultimele generatii cu elemente 18650) si recupereaza elementele ok. Celulele care sunt ok inca (testabile cu smart chargere) le poti folosi cu succes ca inlocuitori de elemente in unelte electrice (de tinut cont de capacitate, rezistenta interna si "chimie"). Sigur sunt peste ce poti cumpara nou astazi. LiFePo vine cu timbru/holograma si codul 2d te indruma spre producator - exista detalii foarte multe detalii online. (ex: https://www.gobelpower.com/lifepo4_decoder.html?srsltid=AfmBOoqqb4w_HcIBk5RF4m7kfp1VmsZyIKVfXKn149JZYILjSdHHNzKg)
  4. Bateria auto este gandita sa duca curenti mari pentru scurta durata (zeci de secunde) si nu este potrivita pentru o descarcare atat de severa fara deteriorare. Cei 60Wh ar fi cam 5Ah la 12v deci ai dus in cele 7 ore la sub 50% din capacitatea ei. Cateva cicluri de acest gen iti vor distruge bateria. Orienteaza-te catre un acumulator 12v deepcycle sau poate chiar ceva LiFePo - vei avea o durata mai mare de sustinere centrala, uzura mai mica, curenti de incarcare mai mari si implicit durata mai lunga de viata (lejer cateva sute de cicluri de descarcare/incarcare)
  5. RX100 este fain dar prohibitiv pretul. Unul in generatiile recente trece binisor de 3000lei, situatie in care telefonul devine instant o varianta mult mai convenabila. Am avut RX100 I si III si sunt solutii faine pentru un utilizator cu ceva cunostinte de tehnica fotografica. Parametrii de fotografiere sunt foarte generosi. Vezi ca si Cap0ne are o sumedenie de cadre cu RX100 in postarile sale (dar nu este incepator in ale fotografiei).
  6. nu este asa de grav pe cum pare. pasii sunt simpli: 1. Sub 249gr trebuie doar operator inregistrat 2. Peste 250gr trebuie cursuri si examene (on line). A1/A3 este de maxim bun simt si il recomand si celor de la pct.1. A2 putin mai complex. 3. Inainte de zbor (preferat cu 1-7 zile in avans, consulti harta cu restrictii --> https://flightplan.romatsa.ro/init/drones/index 4. Notifici turnul de control via email cu formularul specific intentiei (daca este in aria unui aeroport) si notifici telefonic inceput si final de zbor. 5. Pentru zona portocalie notificare la MAPN (faci cont si completezi online). Ideal sa notifici telefonic si institutiile din zona restrictionata ca poate afla mai tarziu ca ti-au dat colegii lor aprobare si te scuteste de discutii. --> https://aerofoto.mapn.ro/ 6. Daca ai dispozitiv de filmare si indiferent de categorie drona, notifici MAPN pentru aprobare filmare/survol (pct.5). 7. Solicitarile se pot face pe durata de pana la 1 an. Ramane doar telefonul de deschidere/inchidere zbor catre turnul de control (daca esti in arie) 8. 30km distanta de granita, impune notificarea graniceriol sau a pazei de coasta. 9. Daca ai NOTAM pe harta, specificul interdictiei si modul de aprobare difera de la caz la caz. 10. Restul sunt norme conform clasei de zbor. Uzual sunt C0/C1. Pare complicat, dar merge foarte rapid (10-15 minute) si oamenii sunt foarte amabili.
×
×
  • Creează nouă...