Sari la conținut

Incepator batran


th3c0d3r
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Dupa cum zice si titlul sunt un incepator batran, am 42 de ani, in urma cu 4 ani am facut scoala de moto, mai aveam vreo 2-3 sedinte pana la examen, a venit toamna, iarna, viata, pandemia, etc, s-a dus naibii.

Acum m-am reapucat de scoala si vreau sa iau carnetul anul acesta.

De ce vreau A-ul? Pai ar fi 2 mari motive:

1) Pot explora mult mai repede drumuri de munte pe care sa le bat apoi cu MTB-ul.

2) Mobilitate in trafic.

 

Marea mea intrebare este legata de mobilitatea in trafic, nu vorbesc neaparat de oras, pentru ca acolo ma descurc cu mijloace de transport alternativ, ci mobilitatea pe drumurile tarii care-s din ce in ce mai horror de nu-mi mai vine sa plec din casa.

De exemplu, Pitesti - Sibiu, care este media de timp pe 2 roti fara riscuri inutile si fara sa ramai fara permis?

Stiu ca este relativ greu de cuantificat, dar cat de obositor considerati a fi drumul de mai sus cu motocicleta vs 4 roti, vorbesc de conditii ideale, fara ploaie, etc.

Nu iau in calcul factorul de "fun" aici, garantat un drum cu motocicleta va fi mai placut decat unul cu masina!

Doresc sa aflu cat mai multe informatii pentru a putea decide daca merita investitia (si) intr-o motocicleta si echipament pentru drumuri pe asfalt sau raman doar cu plimbarile pe drumuri forestiere.

 

Multumesc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ca idee si eu cam tot asa m-am apucat. Zic de varsta nu de motiv. De ce zic nu de motiv - pt ca te minti singur. Nu vei face mult mai rapid drumul respectiv, fara a iti asuma riscuri. E adevarat - motocicleta depaseste instant orice dar stai cu ochii cat cepele tot drumul, in special daca e aglomerat. 
Motocicleta e distractiva pe curbe si pe drumuri libere. In trafic aglomerat nu mai e la fel de fun. Zic aglomerat pt ca acolo ai un avantaj fata de masina pe portiube pitesti sibiu.