Sari la conținut

Rzw90

Membru
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda VFR 800 ABS

Rzw90's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare. Probabil s-a mai intrebat dar nu recent, sper sa nu fie cu deranj intrebarea. Voi ce crash bob-ins folositi pt protectie? Eu am cautat pe net si am gasit doar ce-i de la R&G, voi ati gasit si altceva sau aveti alte recomandari?
  2. Nu am de unde un electromotor nou din pacate. Pe al meu l-am dat jos, are carbune destul in el incat sa nu fie o problema. In rest nu stiu daca mai am ce verifica la el. Am impins-o cativa metri si se invarte motorul. Am incercat sa o si pornesc impinsa da nu am reusit de unul singur. Cu scurtcircuitatu releului de pornire nu-s prea sigur. Nu stiu care e manevra si as prefera sa nu ma bag unde chiar nu inteleg nimic. Sunt in UK, deci slabe sanse sa fie cineva in zona sa ma ajute. Cred ca ma las pagubas si o duc intr-un service....problema e ca ma usuca astia de bani aici....pt un servisat al furcilor au vrut 150 de lire... Multumesc inca odata de ajutor.
  3. Multumesc frumos de ajutor. Am verificat cablurile, totul pare ok, nimic ciupit, nimic ciudat. Am luat alta baterie azi, acum e la incarcat. Maine o pun si ii dau o cheie. Va tin la curent. Multumesc inca odata de ajutor. » Post actualizat in 04 Aug 2017 09:47 Salutare, Schimbat bateria si tot ceva de genu face. Am pus si un filmulet poate e mai elocvent decat descrierea mea: https://youtu.be/qzaudb5a42A Cand dau pe starter, nu invarte, face ca un tiuit aproape si is da un fel de ''reset''. Scos sigurantele una cate una, tot la fel. Verificat din nou toate calbaraia ce e vizibila, nimic dubios. Nu prea mai stiu ce sa fac...ma gandesc sa iau manualul la puricat si sa incep sa verific toata partea electrica... Ceva idei mai aveti?
  4. Salutare, Am si eu o problema cu Mobra, un F650GS single spark din 2001. Situatia sta cam asa: -Am avut probleme cu incarcarea- nu voia nici cum sa incarce mai mult de 14v la relanti si cum acceleram scadea -Verificat releu incarcare, are bube, cumparat altu montat azi pe mobra -Verificat stator-dat jos de pe mobra si verificat si vizuat, totul pare in regula. Nici o rezistenta intre faze, nici un contact la nul, cu motorul pornit (cand pornea) incarca turat pe la 80V. Astazi a venit releu de incarcare si am zis sa montez toate taraseniile la loc. Zis si facut, montez statorul pe capac, pun capacul la loc cu garnitura facuta din silicon, pun noul releu de incarcare inapoi, pun bateria cu gel scoasa de la incarcat. Zic ca toate ar trebuii sa fie bune. Pun contactul- par cam slab aprinse luminile in bord- verific bateria- scade drastic in tensiune (de la 13 cat avea data jos a ajuns la 10 in mai putin de 1 minut). Zic ca o fi bateria proasta, pun fire de la masina, eviden ca nu se mai descarca in halul ala dar cand dau pe starter, face un click (ca un scurt ceva) si nici nu se gandeste sa invarta. Bag de seama ca am un scurt pe undeva destul de nasol. Incep sa deconectez din treburi sa vad pe unde ce si cum. Deconectez releu de incarcare= acelasi simptom. La fel si cu statorul, luminile spate, semnalizarile, claxonul. Cu toate astea deconectate motoreta se comporta la fel. Cum pun contactul, cum manca din baterie. Verific statorul iar, nici o buba. Verific si releu de incarcare- si asta zice ca-i ok. Desfac plusul sa vad ce pierderi de curent am, 0.06 amperi. Cand pun contactul, zburda pe la 7-8 amperi. Electrician nu-s, da din ce vad eu am un scurt pe undeva si numai cand pun contactul. E posibil sa fie contactul dus? Ca altfel, zic in prostia mea, trebuia sa am pierderi de curent fara sa pun contactu' Orice sugestii is bune venite ca am ramas far' de idei. Cu respect, Razvan
×
×
  • Creează nouă...