Jump to content

marianubs

Membru
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

About marianubs

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

225 profile views
  1. Salut. Motocicleta este proprietate personala, inmatriculata in Anglia, cu asigurare si ITP valabile pana in februarie 2020. Asigurarea nu este transmisibila. Nu intentionez sa o inmatriculez in Romania, insa pot face acest lucru in cazul in care cumparatorul doreste sa o ia deja inmatriculata. Este achizitionata de la un dealer moto cu revizia la zi, care mi-a oferit garantie pentru 3 luni sau 3000 mile. Nu a fost nevoie sa apelez la garantie. Am facut cu ea peste 4000 de km prin Europa, cu 180-200 km/h pe autostrazi, sau 5 km/h prin capitale aglomerate, "never missed a beat". Consumul, calculat de la plin la plin, a variat intre 4,5 si 5,5 %. Cel mai mic a fost in Romania, pe Transalpina. Consumabilele sunt in stare buna, cauciucurile si lantul au un grad mic de uzura. O vand in Romania pentru ca stiam ca voi ajunge cu ea in aceasta vara in RO, si nu mai am nevoie de ea. Este modelul S2, fabricat in 2007, are 600cc si 98 de cai. Are cric central si topbox. Se poate converti la varianta nacked reversibil, nedistructiv. In acest moment se poate vedea in Bucuresti, are 89600 km. Pentru alte detalii folositi modalitatile de contact mentionate anterior. Multumesc.
  2. La greci poti sa mergi si fara casca, deci nu se ia nimeni de toba ta. la bulgari e ca la noi.
  3. Salut, nu are ABS, deci nu o recomand incepatorilor (mai ales ca are si 98 de cai).
  4. Motocicleta se poate vedea in Bucuresti. Tehnic este in stare foarte buna, singurele probleme sunt de ordin estetic, se vad in poze. Update kilometri: 89000 .
  5. Cu motocicleta asta nu trebuie sa mergi "in consum", oricum ai merge, tot putin consuma. Un alt punct forte ar fi fiabilitatea, am vazut motor cu peste 250 000 km la care s-au schimbat doar consumabile, fara interventii in motor.
  6. E adevarat consumul. Eu am NC700X si consuma 3-3,2% pe drumuri nationale, ~100km/h , si 3,5% pe autostrada, 130km/h. Nu trebuie sa-ti alegi traseul in functie de existenta benzinariilor. Are 50 de cai insa impresia pe care ti-o lasa e ca e mai puternica decat una de 100, cum ar fi Hornet sau FZ6 (la viteze < 120km/h).
  7. Pentru certificatul TVA de la ANAF numarul de km se declara pe propria raspundere cand se completeaza cererea. Ca sa poti solicita certificatul trebuie sa ai carte de identitate pentru moto, deci RAR-ul facut, unde se face poza bordului cu nr. de km. Ca sa fii safe, trebuie sa fi trecut mai mult de 6 luni de la prima inmatriculare din statul de origine si momentul cand inchei contractul de vanzare-cumparare (sau factura) si sa ai in bord mai mult de 6000 de km cand te prezinti la RAR. Daca moto este achizitionat de altcineva, care o inregistreaza pe rol fiscal, si ulterior ti-o vinde tie (fara sa fie inca inmatriculata), tu, cand te prezinti la inmatriculari nu mai ai nevoie de certificatul TVA de la ANAF.
  8. Certificatul de inmatriculare si factura sau contract de vanzare-cumparare.
  9. Evita Elvetia si Austria daca nu vrei probleme cu toba.
  10. Nu are sens ce vrei sa faci tu. Rezident de 3 luni, daca nu ai nici permis de conducere UK, asteapta-te sa te coste asigurarea minim 100 de lire/luna.
  11. Vand Yamaha FZ6, fabricatie 2007, model S2, 83 000 km, locatie Londra. Model pentru UK, are faruri pentru circulatia pe partea stanga, bordul se schimba intre mile si km din meniu. Carenele sunt crapate si au cateva suruburi lipsa. Tehnic este in stare buna cu revizia la zi. 1800 euro, negociabil. 0774986495 (whatsapp) , +447780010577 In pretul cerut pot oferi livrare oriunde in Romania.
  12. Hornet si Yamaha FZ6 au saua la ~79cm inaltime. Atingi pamantul doar cu varful picioarelor, destul de greu pt. inceput.
  13. http://www.eccromania.ro/despre-noi/ce-este-ecc-romania/
  14. Daca brokerul este unul "legit", adica nu un gigel la colt de strada sau prin targ, si este autorizat sa emita polite pentru respectivul asigurator, polita de asigurari este valabila chiar daca brokerul nu a inregistrat-o si nu a virat mai departe banii incasati, in cazul asta problema este intre broker si asigurator. Evident ca vorbim de mai multe infractiuni, evaziune, delapidare, etc, insa asta nu inlatura raspunderea civila a asiguratorului.
  15. Deci Targu Secuiesc - Lepsa am inteles ca e OK. Ramane in discutie Intorsura Buzaului - Targu Secuiesc, daca ai trecut personal pe acolo, cum consideri, e practicabil cu o motocicleta de strada, cum ar fi Hornet, sau cu una sport, CBR?
×
×
  • Create New...