Jump to content

marianubs

Membru
  • Posts

    108
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

755 profile views

marianubs's Achievements

  1. Exersezi cu o bicicleta cu roti subtiri. Dupa aia cu motocicleta o sa ti se para joaca de copii.
  2. Pentru schimbarea culorii nu se face nici certificat de autenticitate, nici inspectie tehnica. Te poti duce cu motocicleta pe platforma, fara roti.
  3. Nu cred ca te verifica la anvelope daca te duci pentru schimbarea culorii.
  4. In parcarea mare din fata aeroportului, 3 ore (la sosiri parca e si parcare acoperita, dar n-am fost acolo). Pe trotuar langa aeroport nu te lasa gardienii. In parcare motocicletele pot intra prin mai multe locuri, nu doar pe la bariere.
  5. "Okazii" a inceput ca site de licitatii (fail total). Acum e un fel de olx/marketplace, nu mai are nici o legatura cu licitatiile. Poti sa tragi singur concluziile.
  6. Obligatia se refera la inregistrarea pe rol fiscal. Dupa aia o inmatriculezi cand vrei.. daca vrei sa utilizezi vehiculul. Daca te prezinti la ghiseu fara CIV.. mai mult ca sigur nu te vor accepta. Teoretic poti lua amenda.. practic nu cred, daca te prezinti la scurt timp dupa ce ai toate actele.
  7. 30 de zile de la achizitie. Se calculeaza in functie de data facturii sau a contractului de vanzare, nu in functie de data eliberarii CIV. Evident ca poti circula cat timp sunt valabile "numerele rosii", nu conteaza in ce stadiu esti cu inmatricularea. Se considera "Vehicul achiziţionat din UE care a mai fost înmatriculat". Iti vor cere si contractul de vanzare dintre tine si "francez" (tradus).
  8. Da, completezi V55/5. Nu trebuie sa radiezi din Romania, nu-ti trebuie certificat european. Placuta de inmatriculare din RO o pastrezi, insa depui actele in original (si nu le mai primesti inapoi).
  9. Te prezinti la taxe si impozite locale cu: act de identitate, certificatul de inmatriculare strain, CIV, contract de vanzare de mana intre tine si cel din certificat, fisa de inmatriculare completata. + copii dupa toate.
  10. N-ai complicat-o destul.. apucati-va si de radiat acum... Nu are legatura cu procedura ta de inmatriculare/inregistrare daca ala a radiat sau nu. Nu e treaba ta.
  11. Nu ai nevoie de buletinul lui. Contractul de vanzare trebuie sa-l faci cu adresa din Italia, exact cum apare in certificatul de inmatriculare. (contract facut de mana, NU TIPIZAT). Mai trebuie sa completezi o fisa de inmatriculare, pe care se va aplica viza fiscala (cea care se aplica pe contractul tipizat).
  12. Daca scuterul asta n-a fost luat in evidenta fiscala in Romania... te prezinti cu un contract de vanzare de mana facut intre tine si Viorel ala cu adresa din Italia.
  13. Da, documentul din Anglia si un contract de vanzare-cumparare.
  14. Nu prea am inteles ce vrei sa spui. Din textul de lege e clar ca cine detine un atas datoreaza impozit, fara a fi conditionat si de detinerea unei motociclete. Impozitul se calculeaza ca fiind jumatate din impozitul pentru motocicleta pentru care a fost conceput acest atas. Daca ai moto si atas, si pentru moto platesti 30 de lei impozit, pentru atas ai plati 15 lei.
  15. Cod fiscal, Art. 470, (4): În cazul unui ataș, impozitul pe mijlocul de transport este de 50% din impozitul pentru motocicletele respective.
×
×
  • Create New...