Jump to content

marianubs

Membru
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

About marianubs

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

473 profile views
  1. E greu de cautat unul din vechii proprietari ca sa afli cu ce numar a avut-o la impozit?
  2. Nu conteaza acele varori pentru ca nu se fac masuratori pentru zgomot, nici la controlul in trafic, nici la sediul RAR. Daca au fost indulgenti cand ai facut RAR-ul pentru inmatriculare si nu au zis nimic de toba, asta nu inseamna ca vor fi si la controlul in trafic.
  3. Practic daca ai pe toba marcajele de omologare cum sunt cele din imagine (nu neaparat astea) si se aude decent nu-ti face nimeni nimic.
  4. Bulls*it ieftin, motivul filtrelor e foamea, dupa lunile de pauza, fiecare dintre cei sanctionati trebuie sa treaca pe la RAR, unde va lasa ~150 de lei. Nesimtitii care deranjeaza noaptea isi vad in continuare de treaba.
  5. Daca ii sudezi tu cadrul inapoi asta nu inseamna si ca te vor accepta modificari neomologate => respins interventii neautorizate => respins In unele locuri din tara sunt mai indulgenti, fara sa dai nici un fel de atentii (vorbesc din proprie experienta, nu din auzite). In Bucuresti de exemplu, garantat vei fi respins, magariile inca merg la nivel strong si orice indulgenta din partea lor ar insemna un atentat la "bugetul paralel". Chiar la ultima vizita la Grivita am vazut o motocicleta care avea o semnalizare rupta, toba aftermarket
  6. Salut, da, mai sunt valabili. De anul trecut stau in sifonier, am si uitat de ei.
  7. Cumpar capete ghidon (22 mm) originale. Eu am nevoie pentru Honda, dar cred ca se potrivesc si de la alte brand-uri. Cine are de vanzare, mesaj privat va rog. Multumesc.
  8. Toba daca are numar de omologare european poti sa faci ITP-ul si la RAR.
  9. Pai se foloseste calea standard de atac asupra procesului-verbal, care cred ca e specificata chiar in PV, si se solicita inlocuirea sanctiunii din amenda in avertisment. Pe langa anularea PV (daca exista motive) instanta poate hotara si asupra sanctiunii, care trebuie să fie proporțională cu gradul de pericol social al faptei săvârșite, ținându-se seama de împrejurările în care s-a săvârșit fapta, de modul și mijloacele de săvârșire a acesteia, de scopul urmărit, de urmările produse, precum și de circumstanțele proprii ale contravenientului și de celelalte date înscrise în procesul
  10. Da, poti solicita judecatoriei sa-ti transforme amenda in avertisment. Iti scoti cazier rutier, arati ca n-ai mai facut, promiti ca nu mai faci, si consideri ca in cazul tau se putea aplica un avertisment. Financiar te costa 20 de lei taxa de timbru + cheltuiala cu corespondenta (daca va fi cazul). Recomand sa achiti jumatate din minimul amenzii in termen, si, ulterior, in caz de reusita, iti recuperezi banii.
  11. Si nu e normal sa te asiguri si sa acorzi prioritate celor care circula pe drumul cu prioritate? Cunosc si eu destule cazuri de genul asta, toate solutionate cu cel care nu a acordat prioritate ca fiind cel vinovat.
  12. Din cate stiu eu amenda este mare daca circuli cu inmatricularea suspendata (si esti prins). Amenda la care te referi tu este undeva la 50 - 100 de lei, si se aplica doar daca te duci sa o inregistrezi la taxe locale. Daca tu oricum ai de gand s-o dezmembrezi, n-ai nevoie s-o mai inregistrezi pe numele tau. Cel mai simplu si logic ar fi ca proprietarul actual sa o radieze fiscal si din circulatie, si tu sa o cumperi de la el ca bucati de fier vechi. Si iti pastrezi copii xerox dupa certificatul de inmatriculare, cartea de identitate si certificatele de radiere, ca
  13. Da, o radiezi fiscal cu declaratie pe propria raspundere ca ai dezmembrat vehicolul, ai formular la taxe si impozite locale. In cazul STRICT mentionat de tine NU o poti radia, trebuie s-o dezmembrezi efectiv inainte de a da declaratia. Nu te verifica nimeni, insa e fals in declaratii oficiale. In cazul asta nu o vei putea reinmatricula. O alta varianta ar fi sa o cumperi cu toate actele, si sa n-o inregistrezi fiscal, daca doar o tii in baraca. Dupa 3 luni i se suspenda inmatricularea. Daca vrei vrea sa faci ceva cu ea, in afara de a o da ca fier vechi, va
  14. Cere raspuns in scris de la serviciul de inmatriculari local si central, si consulta un avocat. Daca e dead-end, ramane inmatricularea in alt stat sau cumperi una pentru acte si faci recarosare.
  15. Nu ai tu treaba cu procura lui, si nici sa ceri copii dupa actele de identitate. Te duci cu omul la ghiseu la taxe si impozite locale si imediat dupa ce ia pus viza fiscala pe contract ii dai banii. Dupa acest moment nu mai e nevoie de prezenta fostului proprietar.
×
×
  • Create New...