Jump to content

marianubs

Membru
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

About marianubs

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

333 profile views
  1. Din cate stiu eu amenda este mare daca circuli cu inmatricularea suspendata (si esti prins). Amenda la care te referi tu este undeva la 50 - 100 de lei, si se aplica doar daca te duci sa o inregistrezi la taxe locale. Daca tu oricum ai de gand s-o dezmembrezi, n-ai nevoie s-o mai inregistrezi pe numele tau. Cel mai simplu si logic ar fi ca proprietarul actual sa o radieze fiscal si din circulatie, si tu sa o cumperi de la el ca bucati de fier vechi. Si iti pastrezi copii xerox dupa certificatul de inmatriculare, cartea de identitate si certificatele de radiere, ca sa poti demonstra ulterior prevenienta fierului daca va fi cazul.
  2. Da, o radiezi fiscal cu declaratie pe propria raspundere ca ai dezmembrat vehicolul, ai formular la taxe si impozite locale. In cazul STRICT mentionat de tine NU o poti radia, trebuie s-o dezmembrezi efectiv inainte de a da declaratia. Nu te verifica nimeni, insa e fals in declaratii oficiale. In cazul asta nu o vei putea reinmatricula. O alta varianta ar fi sa o cumperi cu toate actele, si sa n-o inregistrezi fiscal, daca doar o tii in baraca. Dupa 3 luni i se suspenda inmatricularea. Daca vrei vrea sa faci ceva cu ea, in afara de a o da ca fier vechi, va trebui sa o inregistrezi fiscal, sa platesti o amenda, impozitele restante + majorari/penalitati.
  3. Cere raspuns in scris de la serviciul de inmatriculari local si central, si consulta un avocat. Daca e dead-end, ramane inmatricularea in alt stat sau cumperi una pentru acte si faci recarosare.
  4. Nu ai tu treaba cu procura lui, si nici sa ceri copii dupa actele de identitate. Te duci cu omul la ghiseu la taxe si impozite locale si imediat dupa ce ia pus viza fiscala pe contract ii dai banii. Dupa acest moment nu mai e nevoie de prezenta fostului proprietar.
  5. La greci poti sa mergi si fara casca, deci nu se ia nimeni de toba ta. la bulgari e ca la noi.
  6. Cu motocicleta asta nu trebuie sa mergi "in consum", oricum ai merge, tot putin consuma. Un alt punct forte ar fi fiabilitatea, am vazut motor cu peste 250 000 km la care s-au schimbat doar consumabile, fara interventii in motor.
  7. E adevarat consumul. Eu am NC700X si consuma 3-3,2% pe drumuri nationale, ~100km/h , si 3,5% pe autostrada, 130km/h. Nu trebuie sa-ti alegi traseul in functie de existenta benzinariilor. Are 50 de cai insa impresia pe care ti-o lasa e ca e mai puternica decat una de 100, cum ar fi Hornet sau FZ6 (la viteze < 120km/h).
  8. Pentru certificatul TVA de la ANAF numarul de km se declara pe propria raspundere cand se completeaza cererea. Ca sa poti solicita certificatul trebuie sa ai carte de identitate pentru moto, deci RAR-ul facut, unde se face poza bordului cu nr. de km. Ca sa fii safe, trebuie sa fi trecut mai mult de 6 luni de la prima inmatriculare din statul de origine si momentul cand inchei contractul de vanzare-cumparare (sau factura) si sa ai in bord mai mult de 6000 de km cand te prezinti la RAR. Daca moto este achizitionat de altcineva, care o inregistreaza pe rol fiscal, si ulterior ti-o vinde tie (fara sa fie inca inmatriculata), tu, cand te prezinti la inmatriculari nu mai ai nevoie de certificatul TVA de la ANAF.
  9. Certificatul de inmatriculare si factura sau contract de vanzare-cumparare.
  10. Evita Elvetia si Austria daca nu vrei probleme cu toba.
  11. Nu are sens ce vrei sa faci tu. Rezident de 3 luni, daca nu ai nici permis de conducere UK, asteapta-te sa te coste asigurarea minim 100 de lire/luna.
  12. Hornet si Yamaha FZ6 au saua la ~79cm inaltime. Atingi pamantul doar cu varful picioarelor, destul de greu pt. inceput.
  13. http://www.eccromania.ro/despre-noi/ce-este-ecc-romania/
  14. Daca brokerul este unul "legit", adica nu un gigel la colt de strada sau prin targ, si este autorizat sa emita polite pentru respectivul asigurator, polita de asigurari este valabila chiar daca brokerul nu a inregistrat-o si nu a virat mai departe banii incasati, in cazul asta problema este intre broker si asigurator. Evident ca vorbim de mai multe infractiuni, evaziune, delapidare, etc, insa asta nu inlatura raspunderea civila a asiguratorului.
  15. Deci Targu Secuiesc - Lepsa am inteles ca e OK. Ramane in discutie Intorsura Buzaului - Targu Secuiesc, daca ai trecut personal pe acolo, cum consideri, e practicabil cu o motocicleta de strada, cum ar fi Hornet, sau cu una sport, CBR?
×
×
  • Create New...