Sari la conținut

yglos

Membru
  • Număr conținut

    136
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Japoneza Euro 5

Vizitatori Recenți Profil

1.372 citiri profil

yglos's Achievements

  1. Thanks guys. De cati km le aveti fara inlocuire? Se pare ca am luat lozul castigator, aproape identice, distribuite de Osram pe eticheta lor de pe spate, cu o putere mai mare de 0,8W, dar la un pret mult mai bun: https://www.depozitulcubaterii.ro/home/127-bec-led-neolux-p21w-np2160cw-02b-6000k-12w.html
  2. Nu au in gama R5W. Eu am intrebat de acest model R5W. Astept informatii despre el, multumesc.
  3. Azi mi s-a pus pata sa schimb acel bec filament chior galben de numar spate cu unul led lumina alba sau chiar filament dar albastru puternic asa cum am la far. Prin magazine/benzinarii nici vorba sa gasest R5W LED. Am comandat pe net un model NEOLUX LED care ar avea vreo 1,2W in mod led, echivalent cam cu 10 W filament, lumina alba, puternica. Voi ce modele ati utilizat care sa tina cativa ani macar, sau minim 20.000. km de drum? Nu de alta dar scoaterea acelei carcase e foarte grea si mai ales montajul la loc e anevoios, deci nu am chef sa il schimb des.
  4. A venit din Polonia si merge foarte bine dupa schimbare, desi are numai 350 mAh fata de 400 mAh cel original. O singura data l-am incarcat dupa montaj si inca e plin si azi. Asfalt uscat toata iarna!
  5. Mersi de raspunsuri. Deocamdata schimb bateria la SENA si cred ca mai merge cativa ani buni. Asfalt uscat!
  6. Eu utilizez rar de tot intercom cu cine merg in ture, deci mentin activ SMH5 cu cost cat se poate de minim. Ce versiune de BT are cardo al tau? Este intercom universal? Se conecteaza cu alte branduri de intercom?
  7. Peobabil ca sunt putini cunoscatori cu experienta in tehnologiile de comunicatie BT, dar totusi intreb: Exista diferente majore de distanta (mai mare intre rideri) la generatiile mai recente de BT vs generatiile mai vechi? Eu de ex am ver 3.0 pe Sena SMH 5 si cu care pot comunica cu orice alt rider pe o distanta de 100-150m eficient sau cam 200 m linie dreapta. Versiuni mai noi de BT gen 4.0, 5.x au acoperire mai buna la distanta mai mare? In alta ordine de idei a schimbat cineva acumulatorul de pe SENA SMH 5/10? Al meu a imbatranit rau si nu mai duce decat cel mult jumatate din autonomia initiala. Din ce am vazut pe YT se pare ca se umfla cu timpul deci sunt de calitate extrem de slaba, practic nu cred ca are nici 100 de cicluri de incarcare-descarcare si e praf deja.
  8. Cine a facut anul acesta cutii la clujenii de la heavyduties? Se pot cupla la suportii laterali existenti de cutii SHAD?
  9. Pai la asta m-am referit, ca nu merge un surub normal M10 pe gaura de la prindere din cauza acelei diferente de pas 0,25 mm. Informatia asta imi era utila inaintea achizitiei dar nimeni nu s-a deranjat sa imi spuna ci toti comenteaza la sfarsit. Voi reveni si cu poze.
  10. Pana la urma am schimbat oglinzile alea cu look de Trabant venite din fabrica si am pus KABA. Arata cu totul altfel si pe deasupra sunt si aerodinamice. Se potriveste pasul filetului. Total 110 lei cu transport.
  11. Tocmai ca are peste 2 ani si incep sa ma enerveze forma lor. Design oribil fata de vechile oglinzi de pe 250. Chiar ma gandesc sa comand unele de 250 dar nu stiu daca prinderea e la fel. Mersi de link oricum. Tocmai ca are peste 2 ani si incep sa ma enerveze forma lor. Design oribil fata de vechile oglinzi de pe 250. Chiar ma gandesc sa comand unele de 250 dar nu stiu daca prinderea e la fel. Mersi de link oricum. Are cineva montate KABA 90346? https://www.epiesa.ro/set-2-oglinzi-moto-lampa-kaba-lam90346-reglabile-montare-pe-ghidon-filet-dreapta-m10-x-1-25-mm-mstrnid-72280.htm?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwupGyBhBBEiwA0UcqaNyXmVc9h8rjEzlcwgP2od4lc6C5SiD3eADXsuAlvUcJoYLtHKozURoCf3IQAvD_BwE Unica nelamurire este pasul filetului caci la Suzuki este pas special moto.
  12. La oglinzile stock de la V-Strom 2022 a facut cineva upgrade cu niste oglinzi mai aratoase? De unde? Ce bani si cum le-a montat?
  13. Cititi si voi din ce este confectionata o anvelopa si ce rol are negrul de fum in ele. Cam asa impacheteaza fumul toti producatorii si ne vand rahat cu apa rece la preturi exorbitante. Te gandesti la faptul ca o anvelopa moto este cam de 3 ori mai scumpa per kg de material fata de una auto si crezi ca si calitatea este pe masura. Dar teapa........... https://blog.anvelopemag.ro/din-ce-este-facuta-o-anvelopa/ Exact asta am spus si eu. Poate fi mai mult sau mai putin in functie de cum simti si vezi ca evolueaza anvelopa. Cele de pe fata in mod clar nu prind la nimeni 15k. Confirm si eu ca cele mai longevive anvelope le-am avut prin anii 2000 si am mers cu ele vreo 30k. (Barum) Nu e vorba de noroc ci de materialul din care sunt facute. Cele cu mult negru de fum si cauciuc artificial (ambele obtinute ieftin din petrol) tin poate mai mult de 30k dar cu aderenta foarte slaba si implicit pericol in trafic.
  14. Gresita conceptie. Chiar daca si eu merg batraneste asta nu inseamna ca nu am nevoie de putere in depasiri. Cazul A. Pentru siguranta ta intr-o depasire trebuie sa te bazezi pe motor ca te duce in fata vehicului care trebuie depasit in timpul x, cel pe care il stii din experienta ca il obtii cu gaz la maxim. O fractiune de secunda mai putin inseamna pericol pentru tine pe drumurile cu doua benzi de circulatie. Cazul B. Accelerare in curba usoara pe carosabil umed unde anvelopa spate pierde aderenta fara ca sistemul TC sa intre in actiune asa de rapid. Ce crezi ca se intampla? L.E. Ca sa nu mai spun ca inca circula o gramada de motoare fara acel sistem de traction control. ABS cam au toate dupa 2000 incoace. Depinde la ce kilometraj faci referire. La 0 km toate au cauciuc la suprafata, dar la 15000, 20000, 25000 km cum sunt acele anvelope? Mai au cauciuc la suprafata sau au ajuns la negrul de fum? Oricum profilul acelora nu este potrivit cu cel al motocicletelor enduro-touring dar te-am intrebat ca fapt divers.
  15. Tocmai ce vroiam sa va spun si eu o impresie (proasta) despre anvelopele Bridgestone de fabrica cu care vin echipate si azi Suzuki V-Strom DL 650. Au fost utilizate moderat cu 650-ul meu de doar 71 CP. (comparativ cu cei 130 CP ai colegului DiarM) Dovada este faptul ca placutele de frana sunt uzate doar 20% din ce spune service-ul la 15600 km. La 7900 km am inlocuit anvelopa fata deoarece profilul era uzat si nu mai prezenta siguranta pentru mine. Ieri la 16500 km am inlocuit si anvelopa spate care inca mai avea multi mm de carne pe ea dupa cum se vede in imaginea atasata, dar care nu mai prezenta deloc siguranta pentru mine deoarece la accelerari in a 2-a pe asfalt uscat imi intra TC-ul pe la 6-7000 de ture. Puteti deduce logic pericolul mai ales pe umed. De ce spun ca Bridgestone are o calitate proasta? Probabil ca unii din colegii vechi cu experienta de zeci de ani in conducere stiu faptul ca producatorii de anvelope stiu sa toarne negrul de fum impreuna cu cauciucul natural in asa fel incat la suprafata anvelopei sa ai doar cativa mm de cauciuc natural iar apoi sa ajungi la negrul de fum, care iti da longevitate, dar si aderenta extrem de scazuta si o totala lipsa de siguranta a circulatiei pe drumuri cu asfalt. Anvelopa ajunsa la negrul de fum se deosebeste clar pe lateralele ei unde se vede aspectul lucios, iar la frecare cu mana se simte alunecoasa. Prin comparatie Michelin spate ajunsese la negrul de fum cam pe la 20000 km, cu la fel de multa carne pe ele. Este drept ca odata ajunsa la negrul de fum anvelopa inca este sigura dpdv tehnic pe suprafete de beton si macadam uscat, este legala si pe alte suprafete deoarece inca nu a ajuns la limita minima de uzura legala de 1,6 mm, DAR este absolut NESIGURA pe suprafete de asfalt uscat si mai ales umed, suprafete pe care mergem majoritatea dintre noi in >98% din km facuti. Asadar chiar daca a gresit initial colegul DiarM cu km facuti si a mai scazut de la 50.000. la 40.000, nu este imposibil ca sa aiba in realitate acei km facuti, DAR cu precizarea ca el s-a pus in pericol major (inclusiv pe altii din trafic) de peste 20-25000 km deorece anvelopele respective trebuiau aruncate de multa vreme. De fapt in trafic vedem de multe ori BMW-uri scumpe cu slick-uri late pe sosele deorece posesorii nu isi permit luxul de a le schimba dar le place sa se dea mari "in sat la ei" cu beamveul. Daca si colegul se afla in situatia respectiva ii donez eu anvelopa mea veche schimbata ieri si care o mai poate utiliza (NESIGUR) inca vreo 20000 km. Daca nu este in situatia respectiva ii recomand Metzeler Tourance urgent. Cred insa ca aici pe forum trebuie sa promovam in primul rand SIGURANTA RUTIERA si mersul responsabil pe doua si 4 roti, iar cu viata si siguranta nu este de joaca, mai ales pe doua roti. In concluzie trebuie sa platim oricat pentru a avea siguranta rutiera. Eu unul sunt acum pe anvelope sigure Metzeler fabricate in Indonezia si astept sa vad cati mm de cauciuc natural au pana ajung la negrul de fum. Daca vor fi de calitate, voi mai cumpara. Este sigur ca anvelopa fata ajunsa aproape de km facuti cu Bridgestone cand am schimbat-o, se prezinta foarte bine ca uzura (foarte mica) si mai ales ca suprafata. (inca este la cauciuc aderent) Acesta a fost si motivul pentru care am platit vreo 900 de lei inlocuirea anvelopei spate tot cu Metzeler, adica un pret exorbitant in comparatie cu puterea de cumparare din Romania. Dar pentru siguranta mea platesc oricat. Asa trebuie sa gandeasca orice motociclist responsabil. Acum pot merge in siguranta pe asfalt uscat si umed. L.E. As vrea sa imi spuna colegul DiarM de la cati km ii intra traction control cu cei 130 de cai ai lui pe anvelopa respectiva cand ii dadea gaz la maxim in a 2-a? Acolo e momentul adevarului. Restul e poveste.......
×
×
  • Creează nouă...