Sari la conținut

Planeta 5 Vs.Jupiter 4


Jihad
 Share

Care din cele doua este mai potrivita pt. un incepator?  

37 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

Iti zic eu: Planeta! De ce? simplu: consum de 4% daca ai aprinderea reglata (12v, desigur) shi o baterie cu amperaj mai mare, carb, segmentare...te-ai prins tu! Aprinderea/avansul sunt mai usor de reglat la planeta5! In plus, la viteza ii dai fum unui jupiter (cel putin eu merg mai repede)! Acceleratia e mai slabutza decat la jupiter dar se poate remedia prin reglaj dar atentie! creste consumul! reglezi ambreiajul bine, sa prinda repede, ia o acceleratie rapida (650.000) bujii bune shi merge! Lustruiesti galeriile de admisie shi evacuare, merge mai bine! etansezi totul cu silicon rosu shi nu-ti mai pisha ulei afara (chestie obisnuita la motoarele rusesti) Hai ca mai scri mai incolo ca acu' n-am timp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am Jupiter 5, de cind eram incepator, adica din martie. Vreau sa va spun ca am facut totul singur:

Reglaje de aprindere (e drept ca mai des decit la planeta),

Schimbat cabluri,

Schimbat platine,

Schimbat bucsi de la bolturi,

Reparat cutia de viteze (adica desfacut motorul),

Reparat ambreiaj +

Maruntisurile aferente unei comuniste.

Culmea e ca mai si merge, si merge super.

Pentru cei cu veleitati tehnico-mecanico, eu zic ca merita.

Eu m'am riscat si a meritat. Nu regret deloc ca l'am luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zwey zillinder, zwey problem !

Ti-o spune unul cu Jawa...acelasi tip de motor ca la jupiter.I-ati o planeta 5 daca e sa alegi chiar si dintre jup 5 si ea....jup 4 e mai pacatos decat 5.

Planeta nu zvacneste ca un jupiter dar are cam aceiasi cai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axa are dreptate, stie din experienta... O Planeta este net superioara unui Jupiter..

Si eu vreau sa-mi iau o planeta prin primavara.. De jupiter nici nu se pune problema!! Mai bine un alt simson!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca cea mai potrivita pt un incepator e planeta 5 ...eu cu asta am inceput si am fost multumit..se regleaza usor,consuma mai putin si are destula putere sa se ridice pe o roata si sa urce pe dealuri..de viteza nu am ce spune..oricum cred ca 120 e destul pt un incepator...sa nu mai vorbim ca in caz ca nu te pricepi prea mult la motoare nu o sa prea ai probleme cu planete...daca o poti porni,merge si stricata...

 

(exemplu io :im loc de baterie am avut dinam de mobra(6v) piperdea compresie pe la decompresor_alt lucru bun...o pornesti mai usor de cat jupiteru_mi se rupsese si garnitura de la carburator care mai trebuia si reglat,trebuia segmentata si cu o bujie de tot kktu si tot a pornit si mai si mergea ...

 

si,Jihad...nu stiu ce sa spun de motoru ala de 5 mil...mie tot mi se pare mult ...gindestete ca si hartogaraia costa....si cu numere vechi s-ar putea sa ai probleme...........pace !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Buun! Demostene, poate in primavara daca vrei ne combinam...eu am planeta la cota zero (pe desfacute si aratate) tu ai simson....eu vreau un simson! intelegi tu...daca te intereseaza vorbim pe PM!

 

Ok! in legatura cu planeta! Daca nu tii mult la acceleratie ii poti faca mai multe chestii simple de tot care te ajuta sa ai o viteza mai mare shi un consum mai mic (nu cu mult mai mic, 3-400 ml/100 km)

 

1. ia-ti roti pe 19" (alea de festival sunt majoritatea pe 19)

2. GRUP SOLO! atentie! la grupurile astea de solo pinionul de la roata are aceeasi dimensiune DAR foaia nu! pentru solo sunt foi de 17, 18, 19! iti recomand de 17!

3. lustruieste galeria de admisie! la nivel de oglinda! eu am facut-o intr-o doara shi se simte! nu te gandi acum ca faci o busa din ij dar daca ai mers vreo 2 luni (ca mine) pe ij shi ii faci asta simti diferenta (nu tare)!

 

Daca faci chestiile astea simple shi considerand ca motoru' e bun (compresie tapana) shi la cotele 0 sau 1 iti garantez un consum in oras de 4.5 shi o viteza maxima (ATENTIE, NU O SA CREZI) de 135 km/h! oricum nu o sa mergi cu 135 ca face motoru' ca dracu' dar ca idee...Oricum o sa iei daciile de la semafor chiar shi asa! Te mai ajuta la viteza de croaziera (80-90) ai consum mai mic shi turatii mai joase, ceea ce inseamna ca se incalzeste mai greu shi mai ai shi ceva acceleratie in caz de nevoie! cand o sa am timp o sa expun toate modificarile si ajustarile mecanice pe care le-am facut la motoru' meu (de la cabluri pana la cilindru) shi ce am reusit sa fac cu el! Precizez ca e modificat chopper/indian cu furca de 1.20m (fara modificari in cadru, am facut ochelari (sau juguri cum vrei) cu alt unghi shi aripi gen indian!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai lasat carburatorul ei?eu am avut probleme cu el :) am pus de mt11 ..la motor mi-am pus suruburi cap inbus ca ale ei (la capace)desfaci de doua ori si nu mai ai canalu ..e moale materialu nush ce dreaq...poi si eu terminasi cu modificarile..tre sa ii trag si eu poze ..am sa pun si eu cu a mea.. :angry: sa vedem care ce a facut...

 

...nu m-am jucat cu unghiul furcii...am o furca misto de planeta sport (o editie cu japonezii limitata -o vezi la profilu meu) cu roata ei pe 19..rezervor de fest cu cutie,capace laterale am pus de jupiter 3 ..sa mai imbrace ...o sa de m72..aripa fatza de festival...pe spate am pus o aripa de mt11 fata...am facut prinderi din inox...genti laterale din piele..far mic de cz..and etc etc...

 

..cand termini sa anunti...sunt curios cum arata a ta...ca pana acu ce am vazut planete modificate nu prea am fost incantat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Carbul era un k-28 pe care de altfel mi l-au si furat din fata blocului! acum am k-65 (cica e mai bun decat k-68! de ce ? nu stiu, asa mi s-a spus!)! merge bine daca il reglezi! Cilindrul meu are doua iesiri pentru tevi deci am shi puterea un pic mai mare! in plus, eu am doar tevi de inox in loc de tobe! :) Asa ca daca cineva nu ma vede pe strada sigur ma aude! comenzile avansate le-am facut eu! mi-au dat ceva bataie de cap dar acum merg! si culmea, merg bine :angry: ! Rezervorul e de festival (de fapt motoru' e festival cu toate piesele de p5 inclusiv ambielajul! cilindrul l-am luat nou cu tot setu' adik piston, segmenti shi chiuloasa) shi aripile sunt modificate cum am mai spus, gen indian! e o ciudatenie dar mie imi place (normal, ca doar e al meu :angry: )!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Ei editie limitata cu japonezii...asa spun ei! de fapt planeta sport avea doar carbul mikuni (care de altfel e foarte bun si te sfatuiesc sa-ti iei unul cu prima ocazie, shi eu caut) si restul e rusesc 100%!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te sfatuiesc avand la baza un principiu foarte simplu.Mai putine parti componente in miscare(componente rusesti) mai multa siguranta in functionare !!!

Oricum tu vei face cum crezi de cuvinta :angry: :angry: :angry: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Noi (adica eu si brother) am avut (de fapt il mai avem) un jupiter4 luat de la un mos. Probleme cu el au fost cam asa: La partea electrica s-a dus releul, plus e destul de imprecisa aprinderea. La reglajul carburatorului sint probleme din cauza ca e 1 la 2 cilindri si nu merg egal..Nu e foarte fiabil..Am ajuns de i-am taiat chiulasele cu vre 2-3 mm, nu mai stiu exact cit, i-am pus 2 carburatoare, cite 1 pe fiecare cilindru, i-am etansat toate gaurile din bolturi, abielaj, etc, si o singura data am reusit sa scoatem pe ceas 140+ si se pare ca erau destul de reali, ca am trecut pe linga un mertan care avea 100+ si parca mergea pe sens invers.. La tobe n-am umblat, ca trebuiau reproiectate si era destul de mult de lucru..Si cu reglajul la carburi era destul de complicat, cind mergea prea sarac, cind prea bogat, il mai ajustai cu socu pe drum..Oricum, daca ai timp, bani si chef sa lucrezi la el, poti scoate putere din el dar consum poti ajunge si la 12...Si nu e prea greu, trust me..Dar la fiabilitate e nasol de tot..Problema la al meu era ca fiind si ferestrele pilite, nu era optimizat cu toba, si mai dadea gaz inapoi pe carburi la turatie joasa, in schimb peste 2000 de ture incepea sa traga si pe la vreo 5-6000 mergea bine...De aici si consum, si randament avea doar in ture, dar se uzau piesele destul de repede, plus ca daca era prea sarac riscai sa-l gripezi..Partea buna la el e ca sint destul de bine separati cilindri (de fapt carterele) intre ele, si in felul asta nu ai probleme prea mari de etansare intre stingul si dreptul. Daca ar fi sa-mi iau alt ij, planeta cred ca ar fi de data asta su etz 250, are 5 trepte si e destul de fiabil..Cam atit am avut si eu de zis..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

eu unul is lamurit cu rusestile....

mai bine mai strangi inca ...multzi banutzi pe langa aia 5 mil....si izti iei o japoneza.

daca pana la urma nu ai de unde sa faci rost de mai multzi bani...cauta o planeta5 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...