Skrillex Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 A mai aparut o sora. Acum vreau sa-i iau: - parbriz touring, cel actual fiind cam mic; - crash bar (Hepco & Becker, part number 501.938 00 01 Schwarz?); - cric central (SW-Motech, part no: HPS.01.276.100?); Aveti idee de unde le pot lua? Are cineva un manual pentru CBF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Sa o stapanesti sanatos! E modelul K7 sau K8? 1. Parbrize gasesti Puig la motorteam la pretul de 85 euro; ma gandeam la vara sa-mi cumpar si eu unul. O alta solutie ar mai fi o extensie de parbriz, am vazut in urma cu ceva timp un CBF de vanzare cu asa ceva. Sau, din cate am inteles, si Honda fabrica parbrize touring pt CBF, dar n-am idee la ce pret sunt. 2.Crashbar mi-am comandat de pe Louis prin dealerul Honda si m-a ajuns undeva pe la 100 euro. Manualul seamana foarte mult cu cel al Hornetului si il gasesti in varianta digitala aici. Noroc! PS: Cateva poze nu pui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) Nu stiu ce model e, 2005, carburatie, fara ABS. Neagra, pe nume "Tiganca". Poze n-am apucat sa-i fac decat cu telefonul, oricum e plina de noroi si nu o spal decat cand o duc la RAR, pana atunci sta sub o husa. Imediat ce fac poze bag aici. Stiu ca exista parbriz special pentru Honda, sigur ala dela MotorTeam nu e unul "universal"? Ca asa ceva n-as pune. Eventual un Vario: https://www.twistedthrottle.com/trade/productview/1175/209/ dar nu stiu cine aduce (in cel mai "rau" caz dau comanda direct dar ii dublez pretul cu comisioane bancare si transport). Ai cumva codul Louis pentru crashbar? PS: Rapidshare sux, pana maine cred ca am tot manualul. Am gasit si un "Manuale Officina Honda CBF600N NA S SA MY04 06", trag la el de doua zile, habar nu am ce contine. Editat Ianuarie 22, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Nu stiu ce model e, 2005, carburatie, fara ABS. Neagra, pe nume "Tiganca". Poze n-am apucat sa-i fac decat cu telefonul, oricum e plina de noroi si nu o spal decat cand o duc la RAR, pana atunci sta sub o husa. Imediat ce fac poze bag aici. Stiu ca exista parbriz special pentru Honda, sigur ala dela MotorTeam nu e unul "universal"? Ca asa ceva n-as pune. Eventual un Vario: https://www.twistedthrottle.com/trade/productview/1175/209/ dar nu stiu cine aduce (in cel mai "rau" caz dau comanda direct dar ii dublez pretul cu comisioane bancare si transport). Ai cumva codul Louis pentru crashbar? PS: Rapidshare sux, pana maine cred ca am tot manualul. Am gasit si un "Manuale Officina Honda CBF600N NA S SA MY04 06", trag la el de doua zile, habar nu am ce contine. Am gasit si cric central pe louis: 10046726 iar crashbar 10023325 , parbriz Vario 10006994; parbrizul e cam scump: 130 euro + transportul; Al meu e deja plin de zgarieturi.. l-am sters de praf cat era uscat si s-a facut varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) Merci de coduri, probabil dupa ce termin cu inmatriculatul dau comanda pentru toate sa mai reduc transportul. Am gasit pana la urma un manual "Honda CBF 600S SA N NA Owner's Manual" dar din pacate nu e in engleza. Apropo de parbrizul Vario, e sesizabil mai inalt decat cel original? Adica face diferenta? Cel original e cam mic. Editat Ianuarie 23, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Merci de coduri, probabil dupa ce termin cu inmatriculatul dau comanda pentru toate sa mai reduc transportul. Am gasit pana la urma un manual "Honda CBF 600S SA N NA Owner's Manual" dar din pacate nu e in engleza. Apropo de parbrizul Vario, e sesizabil mai inalt decat cel original? Adica face diferenta? Cel original e cam mic. Mai e un manual si aici. Doar ca e pt modelul din 98. Mi se pare destul de detaliat, poate unele lucruri se mai aplica si pt modelele mai noi. Si al meu e din 2004, semicarenat, deci la faruri, indicatoare, nu se potriveste. Cat despre parbriz, eu stiu ca si ala original se mai poate ajusta la inaltime 1-2 cm. Eu sunt multumit de el asa cum il am acum (s-ar putea ca fostul proprietar sa-l fi ridicat un pic), tine bine pana pe la 120 km/h. Dupa aia, prefer sa ma las pe rezervor, in primul rand pt zgomotul din casca. Eu zic mai intai sa iei motorul un pic la alergat si dupa aia vezi daca merita sa ii schimbi parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Pai l-am alergat si d-aia intrebam. Si eu tot de la 120 trebuie sa ma aplec, inainte aveam naked cu parbriz aftermarket si credeam ca o semicarena va face diferenta. Da, ajuta foarte mult dar tot trebuie sa te apleci pe rezervor si zgomotul e cam tot pe acolo. Dopurile de silicon raman sfante. Asta pare sa fie un parbriz touring destul de inalt dar probabil creaza alte probleme (limitare de viteza, consum crescut, posibile vibratii la viteze mari). Acum cu euro la 4.3 parca n-as da 5 milioane pe un parbriz netestat si sa-l tin degeaba, asa ca intreb inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Si eu tot de la 120 trebuie sa ma aplec, inainte aveam naked cu parbriz aftermarket si credeam ca o semicarena va face diferenta. Semicarena face diferenta la picioare, la corp. Pt zona capului numai parbrizul conteaza. Nu cred ca e mare diferenta intre naked cu parbriz si semicarenata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Practicabilitatea extensiei de parbriz presupun ca e data mai degraba de unghiul la care e instalat si nu neaparat de latimea lui; din poze pare destul de ingust, nu cred ca are mai mult de 10 cm. Cu parbrizul stock reusesc sa stau drept pana la 190 kmh, iar la un mers mai calm in jur de 150kmh stau destul de relaxat, singurul lucru care ma indispune e zgomotul; asa ca la fiecare drum extraurban plec inarmat cu castile. Nu-mi place sa ma aplec pe rezervor deoarece nu mai vad nimic in oglinzi, iar de putinele ori cand am mers ghiocel pe o distanta mai lunga mi-am mutat pozitia unei oglinzi astfel incat sa vad cat stau aplecat; try it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) Am si eu nevoie de o scarita pe stanga. Aveti careva ceva mai vechi sau stiti de pe unde as putea sa fac rost de una second-hand ? Una noua (doar piesa care se prinde pe cadru, nu toata scarita), ma costa pe la 50 de euroi... Am vazut ca s-ar putea sa fie asemanatoare si cu aia de la CB500. Editat Ianuarie 27, 2009 de FanFane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Am avut eu CB inainte si seamana intr-adevar dar nu sunt sigur ca-s identice. Mie mi s-a parut ca seamana si cu alea de pe CBR, s-ar putea ca Honda sa foloseasca aceleasi componente pe unde poate. Dar scarita stanga nu mai am ca tot pe aia am rupt-o si eu. Vezi ca exista scarite compatibile pe Louis si sunt destul de ok (desi sunt metal integral, fara cauciuc) la un pret mai mic decat una originala noua. Are cineva un manual printat de CBF 600 S dispus sa-l sacrifice pentru o bere? Iau manualul, il "cracanez" sa-l pot scana, dau berea si manualul "crananat" inapoi si pun PDF-ul pe net pentru toti doritorii. La CB aveam un manual PDF (Haynes) pe PDA si era taaaare util. Daca e Haynes, si mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Dacă s-ar găsi Haynes aș comanda eu unul pe Amazon, dar tot ce am găsit acolo nu e Haynes, e în germană și e pentru modelul pe carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Am avut eu CB inainte si seamana intr-adevar dar nu sunt sigur ca-s identice. Mie mi s-a parut ca seamana si cu alea de pe CBR, s-ar putea ca Honda sa foloseasca aceleasi componente pe unde poate. Dar scarita stanga nu mai am ca tot pe aia am rupt-o si eu. Vezi ca exista scarite compatibile pe Louis si sunt destul de ok (desi sunt metal integral, fara cauciuc) la un pret mai mic decat una originala noua. Problema cu comanda e ca s-ar putea sa nu se potriveasca la prindere. Si daca iau ceva mult diferit de ce am acuma, tre sa iau si pe dreapta. Si sigur ma duce la mai mult decat piesa originala Honda. Deci n-am facut nimic. Eu m-am uitat cu tipul de la service pe un fel de catalog, ala de CBR nu prea semana. CB500 era cea mai apropiata. Acuma, daca s-o potrivi la prindere, as putea sa pun si de la alt model, nu tin neaparat sa fie identice cu alea originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Dacă s-ar găsi Haynes aș comanda eu unul pe Amazon, dar tot ce am găsit acolo nu e Haynes, e în germană și e pentru modelul pe carburatoare. Asta ce are? E doar pentru 04-06 dar eu am 2005 deci... 20 Lire manualul si 8 Lire transportul... putin cam mult pentru ceva ce va sta neatins intr-un raft dupa ce-l fac PDF. Dar daca nu gasesc deloc de scanat, dau comanda. Probabil pentru injectie mai e de asteptat la Haynes. Problema cu comanda e ca s-ar putea sa nu se potriveasca la prindere. Si daca iau ceva mult diferit de ce am acuma, tre sa iau si pe dreapta. Si sigur ma duce la mai mult decat piesa originala Honda. Deci n-am facut nimic. Eu m-am uitat cu tipul de la service pe un fel de catalog, ala de CBR nu prea semana. CB500 era cea mai apropiata. Acuma, daca s-o potrivi la prindere, as putea sa pun si de la alt model, nu tin neaparat sa fie identice cu alea originale. Eu am motorul la iernat dar cand dau pe la el (si nu uit) o sa iau scarita dreapta de CB500 sa vad daca merge pe CBF. Daca te grabesti da PM si ne vedem mai devreme si facem proba pe motorul tau. Daca se potriveste stii ce comanzi, alea de pe Louis si-au facut treaba si ambele + transport au fost mai ieftine decat una singura originala (45 Euro perechea / acum 49 Euro, 10047808 prinderi, 10047849 scarite). LE: pozele promise cu "Tiganca". Acum cu CBF imi dau seama ca e mai usor sa o ineci decat pe un CB, avand cursa mult mai scurta de fapt are cam doua pozitii: soc tras sau nu. Dar inca nu am inecat-o si sper sa nu o fac pana nu fac rost de un manual. Editat Ianuarie 28, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 very nais! nicio zgarietura, nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Perfecta nu e, a fost scapata pe loc (probabil a intrat cricul in asfalt incins / pamant) si are o mica zgarietura pe motor dar mie asa-mi place, alea fara nici o zgarietura atrag accidentele ca niste magneti (superstitie proprie dar pana acum am patit-o de fiecare data). Nu de putine ori aveam accidente cu masina imediat dupa ce le reparam/vopseam (lovita de vecin cand tocmai avea numere rosii), un mic defect daca are pot merge linistit cu el vreme lunga fara probleme. Dar sa fiu sigur, dau totusi comanda si de crashbar, CB-ul (initial impecabil "din pacate") il zgariasem pe ambele parti (tot pe loc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) 10x to Thrill, am scanat si suit pe Tanga Honda CBF600S/SA/N/NA Owner's Manual. Nu-i perfect, initial il luasem pagina cu pagina la puricat dar dura prea mult asa ca am bagat un batch. N-am respectat ordinea din manual, imi place ca la pagina X din PDF sa gasesc tot pagina X scanata. Ramane sa dau comanda de Haynes. Editat Februarie 9, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Am nevoie de putin ajutor. Am vrut sa vad azi cum se prinde cadrul pt coburi laterale si am avut surpriza sa constat ca mie s-ar putea sa-mi lipseasca niste piese (fie pierdute, fie scoase de fostul proprietar). In fine, n-are rost sa explic pe aici. Poate careva sa se intalneasca cu mine intr-o zi pt 5 minute sa arunc si eu o privire la ce aveti voi si nu as avea eu ? Eu stau in Drumul Taberei. Parca tu, Adam, esti tot de prin zona, nu ? Daca se ofera altcineva, pot sa vin si in alta parte. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 (editat) Eu am suport de topcase Givi deci s-ar putea sa nu mai aiba nici a mea toate piesele (cel putin niste suruburi sunt schimbate). Da-mi un PM cand vrei sa ne intalnim. Editat Februarie 10, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 (editat) Salutare...un viitor coleg de CBF-uri....am citit fiecare post...m-am linistit cu ideea ca deja sunt facute pe injectie (nici mie nu-mi surade ideea sa incep sa desfac motorul sa curatz bujiile in strada). Intrebarea mea este: Vad ca totzi avetzi CBF600S (semicarenat si cu parbriz)....YO vreau CBF600N (varianta cu far rotund)...are cineva in Romania??M-am uitat pe site-ul Honda Romania si nu au decat varianta CBF600S...Acum intreb si eu ca moaca: e vreo problema??se poate aduce??nu se fabrica pe UE? Care-i spilu`?? Multzam fain anticipat:) Editat Martie 1, 2009 de radu_ghfx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Salutare...un viitor coleg de CBF-uri....am citit fiecare post...m-am linistit cu ideea ca deja sunt facute pe injectie (nici mie nu-mi surade ideea sa incep sa desfac motorul sa curatz bujiile in strada).Intrebarea mea este: Vad ca totzi avetzi CBF600S (semicarenat si cu parbriz)....YO vreau CBF600N (varianta cu far rotund)...are cineva in Romania??M-am uitat pe site-ul Honda Romania si nu au decat varianta CBF600S...Acum intreb si eu ca moaca: e vreo problema??se poate aduce??nu se fabrica pe UE? Care-i spilu`?? Multzam fain anticipat:) Salut! Te referi la Hornet (far rotund, naked) si sa stii ca sunt foarte multi posesori, uite si topicul aferent: /index.php?showtopic=51828 Varianta cu far rotund nu se mai produce din 2007 cand Hornetul a primit un nou look (far in forma de um..triunghi si un aspect de streetfighter); deci daca vrei varianta cu far rotund va trebui sa cauti un second hand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 (editat) Spilu-i ca-i mai scump sa-ti iei naked si apoi sa-i pui parbriz aftermarket, care arata si mai urat si nici nu face treaba buna. Daca o vrei strict de oras, N, daca vrei sa iesi cu ea afara, S. Iar carburatie nu inseamna neaparat curatat de bujii ca-s Honde nu Dacii. Salut! Te referi la Hornet (far rotund, naked) si sa stii ca sunt foarte multi posesori Nu, CBF600N, exista. Editat Martie 1, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Spilu-i ca-i mai scump sa-ti iei naked si apoi sa-i pui parbriz aftermarket, care arata si mai urat si nici nu face treaba buna. Daca o vrei strict de oras, N, daca vrei sa iesi cu ea afara, S. Iar carburatie nu inseamna neaparat curatat de bujii ca-s Honde nu Dacii. Nu, CBF600N, exista. My bad, tocmai acum vad ca difera codita si pozitia tobei LE: In 12500 nu i-am curatat bujiile decat o singura data cand am inecat-o tot din vina mea (i-am dat gaz cat aveam socul tras si motorul rece); deci carburatie = no worries Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Exact aia-i motocicleta...cea pusa de Adam...presupun ca daca nu o au in Romania, nu-i nici o problema sa fac comanda: "Nene, eu vreau varianta N...cat ma costa...uite banu`, da motoru`".... Multzumesc mult de ajutor...cand o cumpar va invit la o bere O saptamana faina pt toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Mi-aduc aminte sa fi vazut cateva noi (nu bag mana in foc daca erau de 500 sau de 600) in garajul celor de la Inter Motorcycle de pe Bd. Timisoara, asta in urma cu 2-3 luni. N-ar strica sa le dai un telefon 021.778.20.46 / 021.529.41.31. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.