Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Multumesc pentru sfaturi. O sa incerc sa le respect pe cat posibil. Deja am aproape 500 de km.

 

Eu m-am uitat pe internet pentru o sa. Cam penurie..si ce am gasit nu te prea poti apropia. Mai ales acum ca am cam ramas pe zero cu motorul si echipamentul. Asa ca ramane sa imi tabacesc fundul pentru o perioada... :huh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Rodajul e ceva mai sensibil deoarece a ta e model 2008 deci injectie, urmeaza instructiunile lui FanFane si nu vei avea probleme. Mie mi-au zis sa nu o duc in zona rosie primii 1000 km si atat, dar deh... carburatie :huh:

 

Cu saua te obisnuiesti pe parcurs, la drumuri mai lungi eu ma ridic in scarite cand mai trec printr-un sat si trece un pic senzatia de disconfort :P Aftermarket nu prea am gasit, dar cred ca se pot face la comanda, chiar azi am vazut un tip cu un VFR ce-si facuse saua la comanda la cineva de pe forum (n-am retinut numele).

 

Am fost pe amckart astazi, toate bune si frumoase dar vreau mult mai mult decat ma pot duce cauciurile si... scaritele; asa ca urmeaza sa-mi scot pintenii din ele; de cauciuri ma doare sufletul sa ma despart pt ca inca sunt in conditie buna.

Intrebare: Va danseaza spatele cand trageti tare de gaz in treapta a II-a? Daca nu.. ce cauciucuri aveti?

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rodajul e ceva mai sensibil deoarece a ta e model 2008 deci injectie, urmeaza instructiunile lui FanFane si nu vei avea probleme. Mie mi-au zis sa nu o duc in zona rosie primii 1000 km si atat, dar deh... carburatie :huh:

 

Cu saua te obisnuiesti pe parcurs, la drumuri mai lungi eu ma ridic in scarite cand mai trec printr-un sat si trece un pic senzatia de disconfort :P Aftermarket nu prea am gasit, dar cred ca se pot face la comanda, chiar azi am vazut un tip cu un VFR ce-si facuse saua la comanda la cineva de pe forum (n-am retinut numele).

 

Am fost pe amckart astazi, toate bune si frumoase dar vreau mult mai mult decat ma pot duce cauciurile si... scaritele; asa ca urmeaza sa-mi scot pintenii din ele; de cauciuri ma doare sufletul sa ma despart pt ca inca sunt in conditie buna.

Intrebare: Va danseaza spatele cand trageti tare de gaz in treapta a II-a? Daca nu.. ce cauciucuri aveti?

 

 

Io o sa-ti spun cand termin rodajul :laugh: . Pana una alata nu am observat nimic desi am mai scapat de cateva ori in gaz. Nu am facut nimic, chiar daca cauciucurile sunt noi si am inteles ca le ia ceva sa ajunga la aderenta maxima.

 

Ca idee a mea a venit cu Michelin Pilot Road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Metzeler pe spate si nu danseaza, dar nici nu accelereaza chiar asa tare - la primele drumuri pana acum CB-ul mi s-a parut mai salbatic, CBF-ul in comparatie parca e tramvai. Dupa ce schimb lantul o sa incerc sa trag mai tare de moto, pana atunci trebuie sa stau cuminte ca e cam dus.

 

Ca recomandare de cauciucuri mai sport: Michelin Pilot Power, eventual 2CT. Sunt mai moi, mai aderente dar tin mai putini kilometri. Recomandarea vine de la unul din mecanicii de la Honda, asta foloseste pe CBR-ul lui si pe site la Michelin selectorul de cauciucuri recomanda tot Pilot Power/2CT pentru mers mixt strada/circuit. Gasesti si cauciucuri mai bune de circuit, dar nu sunt legale pe strada (sunt slick), nu iti recomand.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pt info! Cred ca ma voi indrepta spre Pilot Power pentru ca nu-i prima oara cand mi se recomanda modelul asta.

Road-urile tin foarte bine pe curbe, le-am dus de foarte multe la limita dar daca pisc putin acceleratia s-a dus totul gripul, trebe precizie de chirurg la iesirea dintr-o curba abordata intr-o treapta inferioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum aveti reglata suspensia pe spate? La mine e pe al treilea pas (de la moale spre tare) si e foarte comfortabil, dar in curbe danseaza (prea moale). Am vazut ca are o gramada de trepte de reglaj, pe care mergeti fara pasager?

 

tot pe 3 este setata si la mine ( asa vine de noua ) si este ok , am mers cu ea si incarcata si nu face figurine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai m-am intalnit acum o ora cu un CBF argintiu, suport Givi, B-97-CBF la Orizont (Bucuresti, Drumul Taberei). Cineva de pe-aici?

Pai ia uita-te la numerele oamenilor de pe aici, il gasesti ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mare si mai greu, exista si optiune de carena inferioara, in rest nimic de zis. Am vazut cateva prin oras (Paris) zilele astea, dar nu am chef sa fac o proba ca nu am asigurare pentru un asemenea model si nici nu cred ca te intereseaza modele 2008 sau 2009.

 

Depinde ce vrei de la el, in oras nu merita: prea greu, prea mare si consuma prea mult fata de cel de 600. Daca vrei touring cu pasager poate ca e o idee buna, dar probabil o sa vrei sa schimbi seaua - aproapte toate CBF-urile pe care le vad pe aici au sea schimbata cu una cu gel, e un model popular de motocicleta si de sea :D Pacat ca e scumpa, ca mi-as lua si eu, tot umblu prin magazine poate gasesc ceva accesibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , si-a montat careva aripa spate ? m-ar interesa si pe mine . ceva detalii , gen pret si de unde se poate achizitiona ?

mercic

 

 

Salut , daca stiu bine CBF e la fel ca si Hornetul daca asa e atunci pot sa-ti ofer eu , cam asa arata.

post-6555-1240560331_thumb.jpg

post-6555-1240560346_thumb.jpg

post-6555-1240560363_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce rol are aripa asta ? Mie roata imi arunca noroi pe numar. Deci daca e ca aia din poza, nu inteleg cu ce m-ar ajuta.

 

Nu-ti mai arunca noroiul pe amortizorul spate.

 

Tie iti arunca roata noroiul pe numar pentru ca-ti lipseste aripa cu lacasul numarului, asta din ce am observat cand ne-am intalnit ultima oara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat costa o aripa d'aia... prefer noroiul pe amortizor... :)

 

Apropo de amortizor, unde as putea gasi de cumparat o cheie de reglat amortizorul?

Amortizorul se regleaza din partea de jos, din chestia aia de plastic cu un fel de dinti ? Si eu voiam sa mai umblu la el, dar la cum (nu) functioneaza acum, oricum n-are rost pana ajung la service.

Eu am o cheie ciudata in trusa de scule. N-am verificat, dar parca aia s-ar potrivi. Daca imi amintesc, o sa o incerc.

 

Eu am un soi de pres de cauciuc intre roata si amortizor, nu trece gram de noroi pe-acolo. Asa am luat moto, nu stiu de unde provine presul.

Ar fi bun ceva sa acopere amortizorul. Cam am obiceiul sa ma noroiesc, deci mi-ar prinde bine. Sper sa ne vedem si noi odata si sa arunc o privire sa vad cum e facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bun ceva sa acopere amortizorul. Cam am obiceiul sa ma noroiesc, deci mi-ar prinde bine. Sper sa ne vedem si noi odata si sa arunc o privire sa vad cum e facut.

Pai ne-am intalnit prin Buc acum vreo saptamana, acum sunt in Paris dar spre sfarsitul saptamanii viitoare sunt in Buc si ne putem intalni, ca stam in acelasi cartier.

 

Adam, cheie din aia se poate face, mergi cu a mea la un atelier de lacatuserie si te rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pret vrei pe ea, aripa? Sunt interesat.

 

Salut , pretul e de 200 lei , e din fibra de sticla de calitate foarte buna , mult mai resistenta ca plasticul care se vinde prin unele cataloage , pot sa-ti fac ori negru mat ori negru lucios cam in 7 zile dupa comanda ajunge la tine (imi trebuie timp sa-l fac), daca te intereseaza stabilim detaliile.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce rol are aripa asta ? Mie roata imi arunca noroi pe numar. Deci daca e ca aia din poza, nu inteleg cu ce m-ar ajuta.

 

Salut , principalul rol al lui sa-ti protejeze telescopul spate , un pic si lantul , plus ca arata mai bine motocicleta cu ea (parerea mea si a unora) majoritatea motocicletelor mai scumpe vin cu asa ceva din fabrica.

Cineva a scris mai sus ca la cat costa o aripa din asta mai bine prefera noroiul pe telescop , intrebarea este ce costa mai putin ? o aripa din asta sau telescopul cand se face praf din cauza mizeriei de pe drumuri, un telescop costa in jur de 200-300 euro , iar asta mai putin de 50 eu.

 

Atasez o poza sa vedeti cam cum arata telescopul spate cu una din asta montata.

 

Sa ne auzim de bine , asfalt uscat.

post-6555-1240812856_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...