Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Gandeste-te de ce vrei cauciuc mai lat, ce vrei sa faci cu el. Eu am mers pe 160 tot timpul pe CBF, acum pe Fazer am de 180 pentru ca asa a venit din fabrica si imi trebuie la ITP (se verifica). Nu imi aduce beneficii fata de 160, nici nu ma deranjeaza, asa ca prefer sa merg pe dimensiunea din talon ca sa nu ma complic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Puteti sa-mi recomandati si mie o pereche de genti laterale, eventual de la Louis, care sa fie cat mai ok pentru CBF? Pregatesc o calatorie mai lunga.

 

Thanks! :)

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! Asta caut si eu si m-am oprit la VANUCCI SADDLEBAGS VST02 de pe LOUIS. Poate cineva le are deja si poate da o parere.

Stima!

Editat de Bogana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VANUCCI SADDLEBAGS VST02 "sportivo racer" rahat cu perje. Cauta genti solide, nu textile. Am avut textile pe CBF, cand am vandut CBF-ul le-am facut cadou noului proprietar care nu le-a folosit nici macar o data, si-a luat niste Givi. Din ce am auzit Hepco & Becker sunt facute tot de Givi, dar vandute mai ieftin.

Ca genti laterale m-as uita la asa ceva "GIVI KOFFER/TOPCASE E360N MONOKEY - 40L - SCHWARZ", dar daca se pune problema de un drum lung si de altele pe viitor m-as duce direct la Bogdan Harea sa imi faca unele de aluminiu cu doar 30 de euro in plus. E o investitie, dar probabil merita: acum o luna am fost intr-o tura de 5000km si un coleg a facut un high-side la intoarcere prin Bosnia de toata frumusetea. In afara de geaca murdara si maneta de frana rupta nu a avut nimic, gentile au protejat motocicleta si iarba in care a aterizat l-a protejat pe el, cu genti textile nu stiu daca mai vedea pe roti, in schimb el s-a ridicat, s-a scuturat, s-a urcat pe moto si a condus pana in Romania in ziua aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi iau si crash-bars. Nu am buget si de crash-bars si de sidecase-uri Givi cu tot cu suporti si cel mai probabil nici timp sa imi caut.

 

Calatoria am planificat-o mai "pe nepusa masa", e intr-o luna si mai am multe de rezolvat pana atunci. Nici nu speram sa ies din tara anul asta, toti banii au mers in CBF si nu reuseam daca nu imi vindeam CB-ul vechi. Crash-bars si genti laterale will do, pentru anul viitor ma planific mai bine pentru ca nu mai schimb motoreta. Sa vad cum e cu sidecases, nici nu as ingreuna motocicleta prea mult - ca fata nu reusesc nici s-o pun singura pe cricul central pentru ca nu am forta/greutate sa ma apas pe el suficient de tare. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt incontestabil mai bune, dar si diferenta de pret este enorma.

Intre 170 Eu si 550 Eu, mai ales ca eu merg la drumuri foarte lungi de 2 ori pe an...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va cer si eu un sfat ! ar trebui sa-mi schimb cauciucul din spate, si ma gindesc sa-mi cumpar 170 sau 180 ! Ce ma sfatuiti sa fac, sa pun un pic mai mare sau sa merg pe dimensiunea din fabrica de 160 ?

 

Nici nu te gandi la asta, mergi pe standard, 160. Motivele sunt:

 

1. ITP - nu il treci cu alta dimensiune a cauciucului

2. janta nu e facuta pentru cauciuc de 180 (aia de la Hornet da). Poti sa montezi pe ea si 180 dar se duce dracu tot profilul cauciucului, sta bombat si ai pata de contact mai mica !!!

3. se schimba geometria mobrei din motivul de mai sus.

 

M-am gandit si eu la asta acum o luna cand ma grabeam sa schimb cauciucurile si nu avea nimeni pe stoc 160. Dar m-am razgandit imediat dupa putina gandire logica si citit parerile altora care au facut asta. Plus ca intre timp a venit si 160-ul in stoc si s-a rezolvat treaba.

 

 

In aceeasi ordine de idei: acum am pus Michelin PR4, inainte am avut PR2 ambele dimensiune standard 160 pe spate. Cel vechi in schimb (PR2-ul) era vizibil mai lat decat cel de acum, nu stiu cum ... montate sau demontate de pe janta, aceeasi impresie, PR2-ul mult mai lat, parea ca un 170. Ma gandeam ca a fost inscriptionat gresit din fabrica, din pacate nu am avut cu ce le masura la momentul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, de la louis, erau incarcate pana la refuz, le recomand: post-14660-0-90223000-1404918613_thumb.jpg

Hello,

 

Puteti sa-mi recomandati si mie o pereche de genti laterale, eventual de la Louis, care sa fie cat mai ok pentru CBF? Pregatesc o calatorie mai lunga.

 

Thanks! :)

Motodetail parca.

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

A venit vremea sa-i schimb cauciucurile la CBF-ul meu, si, am gasit la niste preturi .... destul de mari (Michelin Pilot Road 2 120/70 430 lei

Michelin Pilot Road 2 160/60 540 lei). Intrebarea mea este urmatoarea: astea sunt preturile de obicei sau am sanse sa gasesc si mai ieftine? Si unde?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat PR4 si au fost peste 1000 de lei impreuna. Depinde de perioada anului si de vechimea lor, dar cam pe aici e pretul. In primavara un coleg a gasit PR4 cu 800 de lei (fata + spate) intr-o promotie care a durat vreo 2-3 saptamani, dupa aceea sarisera la 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam alea sunt preturile, si pe mine tot in jur de 1000 m-au costat.

 

 

Intrebare: a schimbat cineva amortizorul (spate) la CBF? Mobra mea are 52k km si amortizorul spate e complet pilaf. Se poate reconditiona? In carte spune ca nu ...

 

Am pus ochii pe un Wilbers - partea misto e ca baietii ti-l fac din fabrica pe greutatea ta (plus pasager/bagaje daca e cazul). Partea mai putin misto e greutatea pungii cu galbeni pe care o lasi la schimb...

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat PR4 si au fost peste 1000 de lei impreuna. Depinde de perioada anului si de vechimea lor, dar cam pe aici e pretul. In primavara un coleg a gasit PR4 cu 800 de lei (fata + spate) intr-o promotie care a durat vreo 2-3 saptamani, dupa aceea sarisera la 1200.

 

Eu le-am luat cu 1200... si am facut si pana cu spatele, cata bafta sa ai... :D

 

Am rezolvat cu sidecase-urile, am gasit unele de textil f faine. O sa pun poze, nu am acum la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam alea sunt preturile, si pe mine tot in jur de 1000 m-au costat.

 

 

Intrebare: a schimbat cineva amortizorul (spate) la CBF? Mobra mea are 52k km si amortizorul spate e complet pilaf. Se poate reconditiona? In carte spune ca nu ...

 

Am pus ochii pe un Wilbers - partea misto e ca baietii ti-l fac din fabrica pe greutatea ta (plus pasager/bagaje daca e cazul). Partea mai putin misto e greutatea pungii cu galbeni pe care o lasi la schimb...

 

Am schimbat eu. Nu prea se pot reconditiona. Eu am luat unul de pe ebay dintr-o dezmembrare cu 50 de euro.

Am vrut din ala reglabil la buton ...dar na is 4-500 de euro. :( nu merita investitia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia e ca nu mi-as lua tot OEM-ul ... de-asta pusesem ochii pe Wilbers. Au vreo 3 modele, in functie de cat de reglabil vrei sa fie. Dar toate se pot servisa, asta e cel mai important. In plus in functie de greutatea ta iti dau arcul potrivit direct din fabrica.

Partea proasta e ca intr-adevar pleaca de la vreo 350 de euro preturile...

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna,

 

Intentionez sa-mi schimb placutele de frana peste 2 zile, inaintea unei calatorii de 4000 km (m-am "trezit" tarziu, stiu...).

 

Are cineva idee daca la Honda CBF 600 S cu ABS se potrivesc placute de Hornet/ Honda CBF 500 S? Doar din astea aveau pe stoc (Brembo), am vazut ca sunt usor diferite si nu am gasit unele de fatza la care sa scrie specific CBF 600 ABS. Pentru spate am gasit fix ce trebe. Sunt compatibile? A schimbat cineva asemanator?

 

Multumesc! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil NU se potrivesc - vezi pe site la Louis: au placute Brembo si poti verifica daca pe mobra ta se pupa codul placutelor pe care l-ai gasit tu.

 

De exemplu pe CBF-ul meu (PC38) doar astea sunt compatibile de la Brembo:

https://www.louis.de/en/artikel/brembo-brake-pads-sinter-fuer-honda-cbf-600-s-abs/10047600?filter_bike_id=1160&list=9640249

BREMBO BRAKE-PADS FRONT

SINTERMETALL,ABE,07HO30SA

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vand Honda CBF 1000 2006 model cu ABS/CBS. 42.000 km - 98 CP. Extrauri pe langa ce are din fabrica : Parbriz touring MRA Variotouring, tobe sport omologate Sebring, ungator de lant scottoiler vacumatic, alarma cu pager, manere incalzite, priza 12 V, arcuri progresive pe fata, suporti genti laterale + genti laterale Givi, aparatoare noroi roata spate, integrata cu aparatoarea de lant (pe langa aceste optionale exista si accesoriile originale - tobele, parbrizul, aparatoarea de lant, arcurile originale), topcase Givi Maxia cu stop integrat pentru frana. Motocicleta are 2 randuri de chei, ITP valabil, inmatriculata RO.

Motocicleta a primit o revizie totala (exista fisa de service cu tot ce s-a facut), a primit cauciuc spate nou (1000 km - Pilot Road 3), kit de lant nou, placute frana noi, etc. Cine o cumpara primeste si un schimb gratis de ulei/filtru ulei.

Pret 4600 EUR. Email: filip.cristian@gmail.com, tel: 0746162295.

post-38741-0-40804700-1408296858_thumb.jpg

post-38741-0-49845700-1408296866_thumb.jpg

post-38741-0-02627900-1408296873_thumb.jpg

post-38741-0-66484300-1408296879_thumb.jpg

post-38741-0-77564800-1408296886_thumb.jpg

post-38741-0-19253000-1408296893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare!

Stie cineva ce lungime au cablurile de acceleratie la CBF?

 

Am unul din cabluri care trebuie inlocuit si nu sunt in stare sa gasesc pe tot internetul cabluri de acceleratie noi pentru CBF, in afara de cele "originale - Honda" care costa o mica avere.


Nici louis, nici wemoto, nici david silver spares, nici ebay nu m-au ajutat deloc.

 

E posibil sa se potriveasca cele de Hornet dar e cineva care a testat? Intrebam de lungime pentru ca incerc sa evit sa dau jos rezervorul de doua ori, pentru masurare apoi pentru montaj.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...