FanFane Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Merci de coduri, probabil dupa ce termin cu inmatriculatul dau comanda pentru toate sa mai reduc transportul. Am gasit pana la urma un manual "Honda CBF 600S SA N NA Owner's Manual" dar din pacate nu e in engleza. Apropo de parbrizul Vario, e sesizabil mai inalt decat cel original? Adica face diferenta? Cel original e cam mic. Mai e un manual si aici. Doar ca e pt modelul din 98. Mi se pare destul de detaliat, poate unele lucruri se mai aplica si pt modelele mai noi. Si al meu e din 2004, semicarenat, deci la faruri, indicatoare, nu se potriveste. Cat despre parbriz, eu stiu ca si ala original se mai poate ajusta la inaltime 1-2 cm. Eu sunt multumit de el asa cum il am acum (s-ar putea ca fostul proprietar sa-l fi ridicat un pic), tine bine pana pe la 120 km/h. Dupa aia, prefer sa ma las pe rezervor, in primul rand pt zgomotul din casca. Eu zic mai intai sa iei motorul un pic la alergat si dupa aia vezi daca merita sa ii schimbi parbrizul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Si eu tot de la 120 trebuie sa ma aplec, inainte aveam naked cu parbriz aftermarket si credeam ca o semicarena va face diferenta. Semicarena face diferenta la picioare, la corp. Pt zona capului numai parbrizul conteaza. Nu cred ca e mare diferenta intre naked cu parbriz si semicarenata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Practicabilitatea extensiei de parbriz presupun ca e data mai degraba de unghiul la care e instalat si nu neaparat de latimea lui; din poze pare destul de ingust, nu cred ca are mai mult de 10 cm. Cu parbrizul stock reusesc sa stau drept pana la 190 kmh, iar la un mers mai calm in jur de 150kmh stau destul de relaxat, singurul lucru care ma indispune e zgomotul; asa ca la fiecare drum extraurban plec inarmat cu castile. Nu-mi place sa ma aplec pe rezervor deoarece nu mai vad nimic in oglinzi, iar de putinele ori cand am mers ghiocel pe o distanta mai lunga mi-am mutat pozitia unei oglinzi astfel incat sa vad cat stau aplecat; try it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) Am si eu nevoie de o scarita pe stanga. Aveti careva ceva mai vechi sau stiti de pe unde as putea sa fac rost de una second-hand ? Una noua (doar piesa care se prinde pe cadru, nu toata scarita), ma costa pe la 50 de euroi... Am vazut ca s-ar putea sa fie asemanatoare si cu aia de la CB500. Editat Ianuarie 27, 2009 de FanFane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Dacă s-ar găsi Haynes aș comanda eu unul pe Amazon, dar tot ce am găsit acolo nu e Haynes, e în germană și e pentru modelul pe carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Am avut eu CB inainte si seamana intr-adevar dar nu sunt sigur ca-s identice. Mie mi s-a parut ca seamana si cu alea de pe CBR, s-ar putea ca Honda sa foloseasca aceleasi componente pe unde poate. Dar scarita stanga nu mai am ca tot pe aia am rupt-o si eu. Vezi ca exista scarite compatibile pe Louis si sunt destul de ok (desi sunt metal integral, fara cauciuc) la un pret mai mic decat una originala noua. Problema cu comanda e ca s-ar putea sa nu se potriveasca la prindere. Si daca iau ceva mult diferit de ce am acuma, tre sa iau si pe dreapta. Si sigur ma duce la mai mult decat piesa originala Honda. Deci n-am facut nimic. Eu m-am uitat cu tipul de la service pe un fel de catalog, ala de CBR nu prea semana. CB500 era cea mai apropiata. Acuma, daca s-o potrivi la prindere, as putea sa pun si de la alt model, nu tin neaparat sa fie identice cu alea originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 very nais! nicio zgarietura, nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 Am nevoie de putin ajutor. Am vrut sa vad azi cum se prinde cadrul pt coburi laterale si am avut surpriza sa constat ca mie s-ar putea sa-mi lipseasca niste piese (fie pierdute, fie scoase de fostul proprietar). In fine, n-are rost sa explic pe aici. Poate careva sa se intalneasca cu mine intr-o zi pt 5 minute sa arunc si eu o privire la ce aveti voi si nu as avea eu ? Eu stau in Drumul Taberei. Parca tu, Adam, esti tot de prin zona, nu ? Daca se ofera altcineva, pot sa vin si in alta parte. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 (editat) Salutare...un viitor coleg de CBF-uri....am citit fiecare post...m-am linistit cu ideea ca deja sunt facute pe injectie (nici mie nu-mi surade ideea sa incep sa desfac motorul sa curatz bujiile in strada). Intrebarea mea este: Vad ca totzi avetzi CBF600S (semicarenat si cu parbriz)....YO vreau CBF600N (varianta cu far rotund)...are cineva in Romania??M-am uitat pe site-ul Honda Romania si nu au decat varianta CBF600S...Acum intreb si eu ca moaca: e vreo problema??se poate aduce??nu se fabrica pe UE? Care-i spilu`?? Multzam fain anticipat:) Editat Martie 1, 2009 de radu_ghfx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Salutare...un viitor coleg de CBF-uri....am citit fiecare post...m-am linistit cu ideea ca deja sunt facute pe injectie (nici mie nu-mi surade ideea sa incep sa desfac motorul sa curatz bujiile in strada).Intrebarea mea este: Vad ca totzi avetzi CBF600S (semicarenat si cu parbriz)....YO vreau CBF600N (varianta cu far rotund)...are cineva in Romania??M-am uitat pe site-ul Honda Romania si nu au decat varianta CBF600S...Acum intreb si eu ca moaca: e vreo problema??se poate aduce??nu se fabrica pe UE? Care-i spilu`?? Multzam fain anticipat:) Salut! Te referi la Hornet (far rotund, naked) si sa stii ca sunt foarte multi posesori, uite si topicul aferent: /index.php?showtopic=51828 Varianta cu far rotund nu se mai produce din 2007 cand Hornetul a primit un nou look (far in forma de um..triunghi si un aspect de streetfighter); deci daca vrei varianta cu far rotund va trebui sa cauti un second hand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Spilu-i ca-i mai scump sa-ti iei naked si apoi sa-i pui parbriz aftermarket, care arata si mai urat si nici nu face treaba buna. Daca o vrei strict de oras, N, daca vrei sa iesi cu ea afara, S. Iar carburatie nu inseamna neaparat curatat de bujii ca-s Honde nu Dacii. Nu, CBF600N, exista. My bad, tocmai acum vad ca difera codita si pozitia tobei LE: In 12500 nu i-am curatat bujiile decat o singura data cand am inecat-o tot din vina mea (i-am dat gaz cat aveam socul tras si motorul rece); deci carburatie = no worries Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 Exact aia-i motocicleta...cea pusa de Adam...presupun ca daca nu o au in Romania, nu-i nici o problema sa fac comanda: "Nene, eu vreau varianta N...cat ma costa...uite banu`, da motoru`".... Multzumesc mult de ajutor...cand o cumpar va invit la o bere O saptamana faina pt toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Mi-aduc aminte sa fi vazut cateva noi (nu bag mana in foc daca erau de 500 sau de 600) in garajul celor de la Inter Motorcycle de pe Bd. Timisoara, asta in urma cu 2-3 luni. N-ar strica sa le dai un telefon 021.778.20.46 / 021.529.41.31. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Mi-aduc aminte sa fi vazut cateva noi (nu bag mana in foc daca erau de 500 sau de 600) in garajul celor de la Inter Motorcycle de pe Bd. Timisoara, asta in urma cu 2-3 luni. N-ar strica sa le dai un telefon 021.778.20.46 / 021.529.41.31. Mai e un magazin cu motoare Honda si pe la gara, pe Gheorghe Duca. Tin minte ca acu cateva luni am intrat eu si ma uitam la CBF-ul nou, parca tot S era. Eventual poti sa-i intrebi daca au si N. Banuiesc ca in afara de ce au in showroom, restul se aduc pe comanda, sa nu le tina pe stoc. Iar CBF600 si Hornet sunt cu totul alta mancare de peste. Putere mult mai mare la Hornet, alte trepte de viteza, alte suspensii. Hornetul e de viteza, CBF-ul e varianta adaptata touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 O mica bucata de offroad cu cbf-ul prin vama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkbay Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 am si eu un CBF600S, model 2006, luat in august 2008 de la MotoShow, dealerul Honda de pe Duca (langa gara). E prima mea motocicleta si mi s-a parut foarte ok. Desi, e adevarat ca pare prea puternica pentru un incepator, e ok daca in casca exista si niste creieri functionali. Tot ce pot sa-i reprosez e ca nu are saua foarte confortabila la drum lung. dupa doua ore de stat pe ea, e dureros. In rest, e geniala pentru un incepator, are plaje de viteze care permit greseli la schimbarea vitezelor (atat timp cat stai in turatii mici, pana prin 5-6mii), e destul de joasa si de grea ca sa se aseje bine la drum intins, sta foarte bine pe curbe (pentru cat pot eu, la cateva luni experienta). Am mai incercat un 650GS si un v-Strom la drumuri mai lungi. astea doua sunt mult mai confortabile, dar CBF-ul iti da o senzatie de control si de siguranta mult mai mare, pe drumuri decente. Nu as incerca off-road sau chiar drumuri forestiere cu ea Inainte sa o iau, toata lumea imi spunea : "frate, 4 cilindri in linie si 77 de cai, cu un incepator in sa, ti s-a urat cu viata?". Adevarul e diferit o data ce te urci pe ea . puterea si cuplul maxime sunt disponibile la turatii mari, peste 8000rpm. ca sa ajungi acolo fara sa-ti dai seama trebuie sa iti lipseasca niste simturi care te-ar fi impiedicat sa-ti iei permisul, deci nu exista un risc real din punctul asta de vedere. Bineinteles, trebuie ca motoristul sa nu se avante la mai mult decat poate el. Ca e foarte adevarat ca motocicleta poate. Concluzia, e foarte ok pentru incepator, exact cum se spune in mai toate review-urile, dar la un moment dat se poate sa te plictisesti de ea. Dar pana acolo, poate ajuta mult pentru invatzat despre mersul pe doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dio phili Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Mai e un magazin cu motoare Honda si pe la gara, pe Gheorghe Duca. Tin minte ca acu cateva luni am intrat eu si ma uitam la CBF-ul nou, parca tot S era. Eventual poti sa-i intrebi daca au si N. Banuiesc ca in afara de ce au in showroom, restul se aduc pe comanda, sa nu le tina pe stoc. Iar CBF600 si Hornet sunt cu totul alta mancare de peste. Putere mult mai mare la Hornet, alte trepte de viteza, alte suspensii. Hornetul e de viteza, CBF-ul e varianta adaptata touring. Hornetu' e de viteza??? Bai frate, ce tot indrugi acolo?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Ce cauciucuri folosiți pe CBF? În cartea ei sunt recomandate Bridgestone BT57 și Michelin Pilot Road, e cineva care are Metzeler? Cum se comportă, au aderență bună pe uscat, pe ploaie, pe noroi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 (editat) mi-a luat mult pana am invatat sa o pornesc dimineata ..o inecam frecvent , nu m-am obisnuit cu shock-ul .., am devenit expert in demontat carene si rezervor ca sa dau bujiile afara sa le curat În carte scrie că bujiile se scot după ce dai jos carenele ?i radiatorul, nu rezervorul. Tocmai o să încerc peste 30 min ?i o să confirm. Editat Aprilie 9, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 În carte scrie că bujiile se scot după ce dai jos carenele ?i radiatorul, nu rezervorul. Tocmai o să încerc peste 30 min ?i o să confirm. Doua dintre ele le-am scos fara sa fiu nevoit sa dau la o parte radiatorul nici rezervorul, nici nu cred ca se pune vorba de dat rezervorul; celalalte doua le-am dat jos dupa ce am dat la o parte o parte din carena, deoarece nu mai aveam loc de manevra; am fost inarmat cu o cheie intoarsa (nu cunosc termenul) si cu multa rabdare... A incetat sa-mi mai scartaie frana fata... dupa 15 800 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 A incetat sa-mi mai scartaie frana fata... dupa 15 800 km Poate ca s-au tocit prea tare si nu mai are ce sa scartaie. Poate ar trebui sa le schimbi. Si o iei de la capat... Acuma nu stiu exact cati km tin placutele, dar tin minte ca le-am schimbat prin toamna si acuma mi-a zis tipul de la service ca ar trebui sa le schimb din nou. Si am facut in jur de 8000 de km de cand am motorul, deci sub 7000 de km cu placutele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Poate ca s-au tocit prea tare si nu mai are ce sa scartaie. Poate ar trebui sa le schimbi. Si o iei de la capat... Acuma nu stiu exact cati km tin placutele, dar tin minte ca le-am schimbat prin toamna si acuma mi-a zis tipul de la service ca ar trebui sa le schimb din nou. Si am facut in jur de 8000 de km de cand am motorul, deci sub 7000 de km cu placutele alea. Cat mai exact te-au ajuns placutele, ce marca sunt si cel mai important.. mai scartaie cu cele noi?Ale mele functioneaza la fel de tapan ca-n prima zi asa ca astept pana la revizia urmatoare sa le schimb. M-am uitat peste manual si mentioneaza sa fie schimbate la 18 k, poate ar trebui sa o lasi tu mai moale cu stoppies :-) Despre cauciucuri, a mea a venit incaltata cu Michelin Pilot Road pe care nu le voi schimba in curand. Estimez ca or sa ma tina pe putin 20 k. Bune ca aderenta in conditii favorabile, am reusit sa polizez scaritele si schimbatorul pe amc dar la temperaturi scazute rup aderenta usor si nu-mi inspira incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Am mers mai devreme cu a lui Adam cu Bridgestone și nu m-am simțit prea în siguranță, dar nu sunt obișnuit cu CBF-ul așa că probabil e doar părerea mea. Pe CB am tot Bridgestone touring și sunt aproape excelente, înainte am avut Bridgestone sport și chiar erau grozave. Acum pe CBF am Metzeler și par OK, dar nu le-am testat la limită, poate după revizie mâine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thrill Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Mie-mi ia 8% in oras si in jur de 6.5-7% afara; dar weekendul trecut am reusit sa scot un nesimtit de 5.5% bucuresti-sibiu cu prietena si cateva bagaje mers la viteze decente (120-150) tinuta in turatii ridicate, ceea ce-mi confirma ipoteza conform caruia consumul mare apare atunci cand se merge repede INDIFERENT de turatie. Spre exemplu pe Cheia nu mi-a luat niciodata mai mult de 7% cu toate ca am tinut-o turatii mari dar nu am depasit 140kmh. Deci: consum ridicat = viteza de croaziera mare, implicit turatii ridicate consum scazut = turatii ridicate dar viteza de croaziera scazuta (<130kmh) Cam asta e ipoteza mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Cat mai exact te-au ajuns placutele, ce marca sunt si cel mai important.. mai scartaie cu cele noi?Ale mele functioneaza la fel de tapan ca-n prima zi asa ca astept pana la revizia urmatoare sa le schimb. M-am uitat peste manual si mentioneaza sa fie schimbate la 18 k, poate ar trebui sa o lasi tu mai moale cu stoppies :-)Despre cauciucuri, a mea a venit incaltata cu Michelin Pilot Road pe care nu le voi schimba in curand. Estimez ca or sa ma tina pe putin 20 k. Bune ca aderenta in conditii favorabile, am reusit sa polizez scaritele si schimbatorul pe amc dar la temperaturi scazute rup aderenta usor si nu-mi inspira incredere. Mah, nu prea sunt eu cu firmele. Nu stiu ce placute am acum si nici ce cauciucuri. Vezi ca placutele nu se schimba la kilometri, ci la uzura. Tre sa le vezi cat de tocite sunt. Datele alea din manual sunt doar de referinta, nu-s batute in cuie. Mie mi-a zis tipul de la service cand le-am schimbat in toamna ca am avut noroc ca am venit la el. Daca mai stateam vreo saptamana-doua, ar fi trebuit sa-mi schimb si discurile de frana, pt ca placutele ajungeau la metal si imi zgariau rau discurile. Chiar mi-am pastrat ca amintire o placuta, pot sa ti-o arat daca vrei sa vezi in ce hal pot sa ajunga. De scartait, imi scartaie, dar numai la viteze mici, cam sub 20 la ora. Cand e sa opresc la stop, incep sa scartaie doar pe ultimi cativa metri. Si zgomotul nu e prea puternic, daca ai vreun speed fara tobe oprit la stop langa tine nu cred ca auzi. Legat de cauciucuri, pe fata il am pe ala original, dar cred ca i-a venit timpul sa-l schimb. Pe alocuri are santurile sub cei 1.5 mm limita. Si la viteze mici ia foarte naspa curbele, de parca as avea cauciucuri desumflate. Pe spate am alt cauciuc, din pacate nu tin minte modelul. Ce pot spune despre el e ca nu-s prea multumit. Iarna asta am pierdut aderenta pe spate f des. Si nici pe ploaie nu e prea stralucit. Parca acum, ca s-a mai incalzit afara, e mai acceptabil. Dar nu simt ca pot avea incredere in el. Cand o fi sa-l schimb, sigur o sa incerc alt model. O sa ma uit maine si va zic ce cauciuc e. Cat despre consum, poate sunteti voi prea grei, nu stiu. Mie imi consuma pe la 7-8 in oras iar afara scot in mod normal sub 5. Parca am calculat chiar un consum de 4.4 odata. Ideea e ca in general afara o bag in a 6-a si uit de schimbatorul de viteze daca nu am de facut vreo depasire si nu scad sub 40-50 la ora. Stiu ca in cazul altor motoare as sta f prost cu puterea, dar asta imi place cel mai mult la CBF-ul meu, are putere ok si la turatii mici. Cand am avut schimbatorul stricat, chiar am plecat de pe loc cu viteza a 6-a de cateva ori. Cu consumul cum stati? In oras mi-a luat 7.5% iar o alergatura spre Giurgiu mi-a luat 9%. Inca o chestie: cand franez fata si se lasa in furca am un clinc si clanc la revenire din furca. A mai patit-o cineva? Nu stiu cum poate sa-ti ia 9 in afara, mai mult decat in oras. Doar daca ai mers cu medie de 170+... Totusi, sunt si sate si radare pe acolo, deci mici sanse. Zgomot la furca nu am. Vezi sa nu cumva sa fie ceva pe sub carena care loveste cand se comprima furca. Deci:consum ridicat = viteza de croaziera mare, implicit turatii ridicate consum scazut = turatii ridicate dar viteza de croaziera scazuta (<130kmh) Cam asta e ipoteza mea. Eu cred ca ambele conteaza. La aceiasi viteza o sa-ti consume mai putin in treapta superioara, iar la viteze diferite clar consuma mai mult la viteza mare. Dar cel mai mult conteaza viteza de deplasare. Din experienta mea cu tot felul de vehicule cu motor, exista o viteza specifica fiecarui vehicul pe la care consumul e optim. Dupa aia, consumul incepe sa creasca din ce in ce mai mult. Am mers odata cu un Opel Astra care la 170 mi-a consumat cam dublu decat la 120. Totul e sa gasesti punctul de eficienta maxima la motorul tau si sa incerci sa mergi sub viteza aia cat mai mult, mai ales la drumuri lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.