Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca intereseaza pe cineva: mi-am cumparat suporti pentru genti laterale soft de pe Ebay, insa nu ii pot monta din cauza suportului de topcase, asa ca o sa-i vand. Se potrivesc la Honda CBF 1000, Honda CBF 600 si Honda CBF 500. Detalii in link-ul din semnatura.

Editat de georgem
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am lasat si eu CBF-ul in parcare cateva saptamani sub o husa. Cand am dat husa la o parte am constatat ca cineva s-a jucat cu oglinzile si le-a impins pana la capat. In principiu nu ar fi fost o problema, dar cred ca de una dintre ele a tras mai tare si s-a crapat oglinda. Stie careva daca se poate schimba doar sticla/oglinda sau trebuie sa cumpar o oglinda noua cu totul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am spart una si am schibat-o cu una originala cu tot cu brat. 200 ron inclusiv montajul. Nu mi s-a parut scumpa.

Fata de 10-20 de lei cat ar fi oglida numai, mi se pare foarte scumpa. In plus, mi se pare tare aiurea sa arunc tot sistemul ala care n-are nici o problema. Stiu, sunt eu mai ecologist, urasc sa arunc fier si plastic inutil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Proaspat fost posesor de CBF 600S. Noul proprietar e tot din Bucuresti, dar nu cred ca are cont aici, dar daca vreti puteti sa va salutati in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Fata de 10-20 de lei cat ar fi oglida numai, mi se pare foarte scumpa. In plus, mi se pare tare aiurea sa arunc tot sistemul ala care n-are nici o problema. Stiu, sunt eu mai ecologist, urasc sa arunc fier si plastic inutil...

 

 

Fata de 10-20 de lei cat ar fi oglida numai, mi se pare foarte scumpa. In plus, mi se pare tare aiurea sa arunc tot sistemul ala care n-are nici o problema. Stiu, sunt eu mai ecologist, urasc sa arunc fier si plastic inutil...

 

Nu se compara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A incercat careva sa puna handguarduri pe CBF?

 

Daca merg pe frig, cu tot cu manere incalzite si manusi de iarna tot imi ingheata mainile. Cred ca singura solutie ar fi niste handguarduri. Din pacate nu am gasit prea multe optiuni pe internet. Se pare ca cele mai multe se lovesc de oglinzi sau de carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era un accesoriu pe pagina web a honda - niste dracii ce se lipesc pe carena intre parbriz si oglinzi cu rol de a directiona curentul de aer mai sus peste degete.

Nu stiu cat de eficiente sunt totusi.

Alta varianta ar fi cu "tuburi" din alea groase ce se pun pe ghidon si bagi mainile prin ele - am vazut si la scutere si la motoare si sunt foarte eficiente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea de la Honda le stiu dar din cate am citit nu prea sunt eficiente. Iar manusile alea de pe scuter nu ma coafeaza de loc. Nici handguardurile nu or fi frumoase, dar tuburile alea sunt chiar urata (parerea mea).

Editat de DragosM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!! De azi am devenit si eu detinatorul unui cbf 600 din 2004 . Este mai mult decat bine ca exista motociclism.ro unde poti discuta problemele pe care le ai cu motoreta si sa ceri sfaturi....avand in vedere ca acum vreo 18 ani cand avand o problema nu aveai pe cine intreba, cu cine discuta. Sper sa am cat mai putine probleme....:)Mentionez ca vin de pe motociclete enduro touring care mi s au parut mereu versatile...dar sincer m a incantat micutul cbf :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Proaspat posesoare de Honda CBF caut scarita stanga fata (nu pt pasager)! Am reusit s-o rup destul de bine pe a mea cand am rasturnat moto la o urcare de bordura si nu stiu daca se poate repara.Astept sfaturi, sugestii, etc de la cunoscatori si proprietari de Honda.Multuliri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Se gaseste de cumparat, sub 100 de lei aftermarket sau vreo 200 originala. Mi-a rupt mie una cineva in primavara si a cumparat una aftermarket, dar a trebuit sa o iau la pila sa se potriveasca pentru ca avea gaura vreo 2 mm intr-o parte si nu se mai rabata. Alea originale costa, dar se potrivesc fara pila si ciocan.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Si mai am nevoie de Manual de service pt Honda CBF 600 SA-2006.Nu l-am gasit pe siturile recomandate la sectiunea de service asa ca apelez la posesori de Honda CBF 600, poate ma ajuta si pe mine cu un manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Va Salut !

 

Sunt un proaspat proprietar de CBF 600 SA din 2006 , si am observat ca am o problema cu termostatul adica este tot timpul deschis. Cercetarea a pornit de la faptul ca se incalzea tarziu si facand un drum de Mures Cluj motorul se racea in timpul mersului .Am observat ca si dupa ce este pornit motorul, furtunul care intra in radiator se incalzeste, care in mod normal daca apa nu este la 84 grade trebuie sa ramina rece. Acum intrebarea este : stiti de unde pot cumpara un termostat si cat costa ?

 

Problema nr. 2 : Am citit diferite metode de sincronizare a carburatoarelor cu aparat de marca sau home made, dar nu am gasit nimic despre reglarea debitului de aer. Daca si-a facut cineva asa ceva in doua vorbe nu o descrie ca ma omoara curiozitatea ,cum se face?

 

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare...

 

cam liniste pe acii... aparent ori nu mai sunt CBF-uri in RO ori nu au probleme.

no nu-i bai... vin eu cu o intrebare: cat va tine lantul?

Am iesit la o plimbare mai lunga si am observat ca motorul prezinta semnele de lant intins inegal, adica simiti asa o miscare de la roata spate, si cel mai enervant era cand intram in depasire si incepea sa faca hopa-topa cu mine. Pe la 90 km/h in sus nu pre se simte.

Lantul a fost schimbat acu 7000 de km. Motorul circula la drumuri lungi cu 2 persoane, si nici nu am obiceiul sa-l bruschez.

 

A doua problema: cand inclini motorul in curbe in orice directie si simte un frecus la roata spate.. :( ... aici suspectez rulemntii.

 

Din pacate ajunge la mecaninc abia spre sfarsitul saptamanii viitoare caci acuma toti sunt liberi si plecati cu sarbatorile.

 

pana atunci daca aveti vreo idee...postati! :)

 

p.s: nu am cric central si nici cric universal :( deci nu am reusit inca sa-l inspectez personal. Ce am descris eu sunt simptome din mers

 

@rolland... nu stiu daca s-a bagat cineva la regalt carburatoare. Luand in considerare ca ai 4, ai nevoie de ceva experienta si rabdare sa-l faci cum trebe. La vechiul yamaha care era tot 4 in linie eu l-am dus la service si dupa reglaj mergea mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare...

 

cam liniste pe acii... aparent ori nu mai sunt CBF-uri in RO ori nu au probleme.

no nu-i bai... vin eu cu o intrebare: cat va tine lantul?

Am iesit la o plimbare mai lunga si am observat ca motorul prezinta semnele de lant intins inegal, adica simiti asa o miscare de la roata spate, si cel mai enervant era cand intram in depasire si incepea sa faca hopa-topa cu mine. Pe la 90 km/h in sus nu pre se simte.

Lantul a fost schimbat acu 7000 de km. Motorul circula la drumuri lungi cu 2 persoane, si nici nu am obiceiul sa-l bruschez.

 

A doua problema: cand inclini motorul in curbe in orice directie si simte un frecus la roata spate.. :( ... aici suspectez rulemntii.

 

Din pacate ajunge la mecaninc abia spre sfarsitul saptamanii viitoare caci acuma toti sunt liberi si plecati cu sarbatorile.

 

pana atunci daca aveti vreo idee...postati! :)

 

p.s: nu am cric central si nici cric universal :( deci nu am reusit inca sa-l inspectez personal. Ce am descris eu sunt simptome din mers

 

@rolland... nu stiu daca s-a bagat cineva la regalt carburatoare. Luand in considerare ca ai 4, ai nevoie de ceva experienta si rabdare sa-l faci cum trebe. La vechiul yamaha care era tot 4 in linie eu l-am dus la service si dupa reglaj mergea mult mai bine.

Eu am schimbat lantul o singura data, la 35.000 de km. Fiind lantul din fabrica s-ar putea sa fi tinut un pic mai mult, desi nu inteleg de ce se spune asa. Oricum 7000 km pentru un motor ca CBF-ul mi se pare cam putin. Poate are doar nevoie de o spalare mai serioasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...