dragonlord Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 ebay! scarita fata se gaseste, chiar si suportul de aluminiu... ce nu prea gasesti e scarita de spate original... tot vanez o pereche la un pret decent de 3 luni uite si un link: http://www.ebay.de/sch/Fu%C3%9Frastenanlagen-/49810/i.html?_from=R40&_nkw=honda+cbf+600 mai aduc si magazinele moto, care aduc de la louis sau polo dar majoritatea sunt aftermarket Eu am schimbat lantul o singura data, la 35.000 de km. Fiind lantul din fabrica s-ar putea sa fi tinut un pic mai mult, desi nu inteleg de ce se spune asa. Oricum 7000 km pentru un motor ca CBF-ul mi se pare cam putin. Poate are doar nevoie de o spalare mai serioasa. Pai la 36.000 am schimbat si eu. La mac 500 de km uns sau mai repede daca am mers pe ploaie sau drum de pamant, si la 1000-1500 curatat cu solutie. Oricum am verificat cu un mecanic si ochiometric nu se vede nici o intindere. S-a dat si el o tura si mi-a confirmat si ceallata teorie ca daca rulmetul e distrus poate sa faca figuri. O sa aflam prin iunie ca pana atunci nu am $ sa-l bag in service, caci trebuie sa schimb si placutele de frana, si daca tot schimb vreau sa fie gata pt turele de vara si schimb toate 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Atentie ca pe eBay sunt unele copiate dupa originale dar turnate dintr-o bucata, dintr-un material moale. Daca esti in scarite in timp ce dai intr-o groapa, sunt sanse sa se rupa cu tine. Pe Louis sunt suficient de rezistente: 10047808 + (10047798 ... 10047803, 10047849, 10047871 ... 10047876, 10047848). In 1-2 saptamani prin Kronau. Atentie ca nu are arc precum originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 salutare... cam liniste pe acii... aparent ori nu mai sunt CBF-uri in RO ori nu au probleme. no nu-i bai... vin eu cu o intrebare: cat va tine lantul? Am iesit la o plimbare mai lunga si am observat ca motorul prezinta semnele de lant intins inegal, adica simiti asa o miscare de la roata spate, si cel mai enervant era cand intram in depasire si incepea sa faca hopa-topa cu mine. Pe la 90 km/h in sus nu pre se simte. Lantul a fost schimbat acu 7000 de km. Motorul circula la drumuri lungi cu 2 persoane, si nici nu am obiceiul sa-l bruschez. A doua problema: cand inclini motorul in curbe in orice directie si simte un frecus la roata spate.. ... aici suspectez rulemntii. Din pacate ajunge la mecaninc abia spre sfarsitul saptamanii viitoare caci acuma toti sunt liberi si plecati cu sarbatorile. pana atunci daca aveti vreo idee...postati! p.s: nu am cric central si nici cric universal deci nu am reusit inca sa-l inspectez personal. Ce am descris eu sunt simptome din mers @rolland... nu stiu daca s-a bagat cineva la regalt carburatoare. Luand in considerare ca ai 4, ai nevoie de ceva experienta si rabdare sa-l faci cum trebe. La vechiul yamaha care era tot 4 in linie eu l-am dus la service si dupa reglaj mergea mult mai bine. Salut ! Sa stii ca mi-am luat scule de la colortune,Asta pentru reglarea amestecului,iar pentru sincronizare am doua sisteme; cu ceasul de la Louis si sitemul cu lichid care este mult mai precisa. Deoarece nu sunt la prima abatere de genul si in plus chiar ma stiu la mecanica nu imi este rusine sa ma bag. In ultima vreme m-am apucat de reparat si pompe de injectii la diesel .Am un Opel Zafira care mi-a facut probleme.In legatura cu lantul ar trebui sa o ridic si sa vezi daca nu cumva ti se blocheaza lantul la imbinare (inseamna rugina ) daca e asa neoficial iti spun ca o poti spala in lichid de frana si dai din nou cu spray pentru lant. Dar totodata iti spun ca lantul acela nu mai are mult de trait.succes Salutare ! Am si eu o nelamurire. Si anume inainte sa am CBF am avut un CBR600RR la care pana nu se incalzea apa la 84 grade radiatorul raminea rece. La CBF in schimb se incalzeste radiatoru si termometru la apa urca mai greu. Am schimbat deja termostatul . Vreau sa stiu daca si la motocicletele voastre la fel se manifesta. Va multumesc! Chiar toata lumea se da cu mobrele si nu mai intra pe forumul acesta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 aparent da. La intrebearea cu radiatorul nu stiu ce sa zic. Nu m-am uitat niciodata la radiator cand se incalzeste. Ma uitam doar la ceas de pe bord, ce sincer mi se pare foarte prost pozitionat ca la inaltimea mea chiar nu o vad din cauza cablaraielor si furtunelor de pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 aparent da. La intrebearea cu radiatorul nu stiu ce sa zic. Nu m-am uitat niciodata la radiator cand se incalzeste. Ma uitam doar la ceas de pe bord, ce sincer mi se pare foarte prost pozitionat ca la inaltimea mea chiar nu o vad din cauza cablaraielor si furtunelor de pe ghidon Da asa e cu pozitionarea ceasului, dar verificarea de care spun trebuie facut cat motorul este inca rece. Adica dimineata cand o pornesti, astepti 2 minute si pui mana pe radiator ,care trebuie sa ramina rece .Practic pana nu-ti ajunge apa la 82 grade (acul la ceas aproape la mijloc) radiatorul trebuie sa ramina rece. Daca nu e asa inseamna ca ai aceeasi problema care l-am avut si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 stie careva cum se monteaza (de ce se prinde) bugspoilerul in partea din spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) stie careva cum se monteaza (de ce se prinde) bugspoilerul in partea din spate? da-mi un mesaj cu adresa ta de e-mail pe rollandstich@yahoo.com si iti trimit niste poze cu explicatii la montaj Editat Iunie 3, 2013 de rollandstich Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Irinetu Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salutare ! Am o mica problema ! Am cumparat de curand un CBF din 2004, este lovit si as avea nevoie de urmatoarele piese: radiator apa, rezervor benzina, capac aprindere, jamba dreapta, carenele laterale din fata, oglinda stanga, bord , suport de bord si probabil cadru (astept verdictul de la service). Orice informatie este binevenita ! M-ar ajuta foarte mult o moto identica aflata la dezmembrari . Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 http://www.pro-bike.ro/forums/topic/98666-dezmembrez-honda-cbf-600-an-2004/ Avea un anunt si pe bikeshop parca. I-am scris un mail cautam scarita spate dar nu am primit nici un raspuns. Si vad ca nici pe forum nu a raspuns la intrebari. si acuma daca ma uit mai bine cred ca tu ai scris ultima intrebare ca sunt aceasi piese ) Incearca pe ebay-ul nemtesc. Sunt foarte multe piese de CBF atat noi cat si SH sau aftermarket. La noi sunt destul de putine si pe drumuri da mai ales la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 http://www.pro-bike.ro/forums/topic/98666-dezmembrez-honda-cbf-600-an-2004/ Avea un anunt si pe bikeshop parca. I-am scris un mail cautam scarita spate dar nu am primit nici un raspuns. Si vad ca nici pe forum nu a raspuns la intrebari. si acuma daca ma uit mai bine cred ca tu ai scris ultima intrebare ca sunt aceasi piese ) Incearca pe ebay-ul nemtesc. Sunt foarte multe piese de CBF atat noi cat si SH sau aftermarket. La noi sunt destul de putine si pe drumuri da mai ales la dezmembrari. La anuntul acesta am incercat si eu dar nu am primit nici un raspuns ,in schimb are de pe alt site nu mai retin numele unde apare si un numar de telefon, dupa insistente raspunde omul dar are motorul in Bucuresti si el este plecat parca cu job-ul la Pitesti daca nu gresesc si acesta este si motivul pentru care raspunde mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Salutare ! Am o mica problema ! Am cumparat de curand un CBF din 2004, este lovit si as avea nevoie de urmatoarele piese: radiator apa, rezervor benzina, capac aprindere, jamba dreapta, carenele laterale din fata, oglinda stanga, bord , suport de bord si probabil cadru (astept verdictul de la service). Orice informatie este binevenita ! M-ar ajuta foarte mult o moto identica aflata la dezmembrari . Mersi Radiatorul de apa corespunde de pe Honda CBR 600 F2,si F3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Irinetu Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Stiu anuntul de pe pro-bike. Am si vorbit cu proprietarul, insa nu ma poate ajuta pentru ca a vandut tot ! Deocamdata nu am gasit nimic din ce-mi trebuie....mai caut . Daca auziti ceva lasati-mi un mesaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Irinetu Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Nimic nou pe planeta ? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 rear hugger sau aripa roata spate (pentru protectie amortizor) stie cineva unde as putea gasi ceva mai omenesc la pret? pe louis mi se pare scump... am vazut ca se potriveste la cbf 500/600/1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Nimic nou pe planeta ? :| Salut! Scuza-ma, dar de care CBF ai? de 125, 500, 600, 1000? Cu un capac aprindere second pt PC38 Honda CBF600, culoare neagra, te pot ajuta eu. Trebuie sa-l caut prin debara. Daca te ajuta, da-mi un PM. Bafta la refurbish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 A schimbat aici cineva scaritele din spate? Pe ebay nu pre se gasesc, nou original presupun ca costa o avere. Cauciucul deja e rupt si se invarte si nu vreau ca pasagera sa aluncec odata in timp ce se urca. Eventual daca stiti cumva daca e compatibil de pc PC43 pe PC38, sau daca aveti ceva aftermarket de pe louis de exemplu Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Vezi daca nu se schimba doar cauciucul. Pe fata sigur poti sa comanzi doar cauciucul. N-am vazut pana acum aftermarket de calitate similara cu originalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 pe fata nu am probleme. Pe spate sunt rupte. Ii suport de metal invelit in cauciuc. Daca crapa incepe sa se invarte. Doar cauciuc nu am gasit. Daca nu gasesc altceva o sa incerc sa bag lipici intre metal si cauciuc ...asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Irinetu Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Dezmemberz CBF 600 din 2004 ! Multe piese valabile, inclusiv motor complet cu numai 19.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iulie 12, 2013 Share Postat Iulie 12, 2013 (editat) Care a venit la M.A.N.Fagaras cu un CBF 600 2004-2005 de B argintiu? ..ca era sa confund motocicletele, bine ca era o dn-soara acolo si mi-am dat seama ca nu o cunosc... Editat Iulie 12, 2013 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Salut! Imi trebuie si mie un buson bun de radiator, are cineva unul in plus? al meu scapa presiune pe la supapa si cand se incinge motorul imi arunca antigelul prin vas la supraplin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Irinetu Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 cand se incalzeste excesiv e normal sa se intample asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 dap, numai cand se raceste la suctiune imi trage si aer in istalatie, supapa nu mai inchide cum trebuie, imi bolboroseste...nu stiu daca m-am exprimat corect.... dap, numai cand se raceste la suctiune imi trage si aer in istalatie, supapa nu mai inchide cum trebuie, imi bolboroseste...nu stiu daca m-am exprimat corect.... ideea e ca imi da afar din vas mult antigel si apoi la racire imi ramane vasul gol...lichidul din vas trebuie sa fie intre semne , el trebuie sa preia doar diferenta de dilatatie de pe componentele instalatie la cald...daca nu am dreptate nu dati cu parul!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Ai dreptate in legatura cu diferenta de la dilatatie. Aici am doar un sfat si anume , chiar in partea de sus a busonului trebuie sa ai o garnitura de cauciuc care iti inchide etans.Vezi sa nu fie distrus aceasta garnitura (daca e distrus o schimbi doar garnitura). Iar tot la buson ai si sistemul cu arc care lucreaza ca o supapa,vezi si pe acesta daca nu e blocat. In mod normal presiunea din sistem nu poate depasii 1 bar . Daca se intimpla sa depaseasca inseamna ca ai garnitura de chiuloasa strapunsa. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Are careva de vanzare o toba sport pt CBF? ..daca nu, se potriveste oare cea de CBR F4/F3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.