Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@Adam nu fii carcotas si mai bine ai ajuta-o cu solutii. Uite am facut niste verificari si piesele de la CBR600F3 sunt la fel cu CBF-ul pina la anul de fabricatie 2006 inclusiv. Raportul de transmisie de la cutie este la fel ,in schimb ce este diferit este axa cu cama de la motor. Succes Mirela !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adam nu fii carcotas si mai bine ai ajuta-o cu solutii.

 

Nu-s "carcotas", doar la un dealer Honda ai sanse sa iei piesele alea pana se termina sezonul. Sa gasesti asemenea piese pe eBay sau la dezmembrari ... astepti mult si bine. CBF din 2002 nu exista, al ei e din 2006.

 

Maneta..... scarita..... acum "ax schimbator viteze, placa presiune ambreiaj, oala ambreiaj"..... Dacă ai ştii cum arăta motorul ăla acum un an, înainte să-l ia Mirela, ai plânge.

 

 

 

Mi-e teamă că în ritmul ăsta o să caute atelă, garou, cârje....

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok .O stiu pe Mirela e incepatoare si stiu ca de multe ori a comis-o, iar la anul de fabricatie iarasi a gresit. Dar varianta cea mai ieftina, zic eu este sa-si ia de la dezmembrari ,ori daca are bani multi si isi permite bineinteles si eu sunt de acord cu tine ca sa-si cumpere piese noi.De aratat stiu cum arata, ca am vrut sa o cumpar eu motoru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar varianta cea mai ieftina, zic eu este sa-si ia de la dezmembrari

Evident ca asta e cea mai ieftina variata in teorie, in practica sansele de a gasi asemenea piese acolo tind spre zero. Cand cauti o piesa SH de CBF, ai probleme si in a gasi o amarata de scarita. Daca era vorba de CBR, gaseai piese la toate preturile.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Am comandat axul si placa de presiune si a ramas sa mai caut pe la dezmembrari (din motive de pret~300-500 Euro) oala ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut lume,

 

 

 

 

dupa un sezon aproape pierdut cu munca si altele, ma gandesc sa mai dau o tura dar nu-mi iese cum trebuie.

 

Problema este vitezometrul si odometrul. Adica pauza. Pot sa trec zambind prin fata radarului si nu stiu de ce ma opreste.

 

Abia ce am dus-o la doctor aseara. Sa vedem diagnosticul si tratamentul.

 

 

A mai trecut cineva prin problema asta si daca da ce diagnostic si tratament a primit?

 

 

Bafta si asfalt uscat. Sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, la buton am bagat, insa in contact nu, o sa incerc si acolo, mersi.

 

La buton ma refeream. Nu strica daca bagi si in "broasca" cheii de contact, dar nici nu-ti rezolva problema.

 

Anual trebuia sa-i bag WD40, probabil datorita pozitiei intra apa acolo, altfel nu-mi explic. Problema e intalnita si la alte Honde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine problema este sensorul de viteza. Scumpa treaba dar asta e.

 

Bafta si asfalt uscat cat mai e din toamna.

 

 

Si eu am avut aceasta problema, si am gasit atat la demaror contact oxidat cat si la mufa care intra sub bord (culoare albastra)

True. Si la mine aceeasi chestiune, nu mi se aprindea faza lunga decat dupa ce-i mai dadeam din demaror cu motorul pornit, contact oxidat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri mandru posesor de Honda CBF600S 2006 !!!

Dar... nu stiu cum se aprind farurile, ieri gand am luat-o de la curier era aprins, azi dimineata cand am pornit-o IOC !

Daca e ceva simplu va rog sa nu radeti de mine. ;)

Editat de antonov
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, cand pui contactul din cheie se aprinde automat faza scurta; daca moto a stat in ploaie sau i-a intrat apa la contact sau demaror acesta se oxideaza si nu se mai aprind farurile, trebuie curatat pe acolo; vezi sa nu se fi ars becul totusi.



Cum adica ai luat-o de la curier, eu nici bicicleta nu o trimit cu curierul!

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, cand pui contactul din cheie se aprinde automat faza scurta; daca moto a stat in ploaie sau i-a intrat apa la contact sau demaror acesta se oxideaza si nu se mai aprind farurile, trebuie curatat pe acolo; vezi sa nu se fi ars becul totusi.

 

Cum adica ai luat-o de la curier, eu nici bicicleta nu o trimit cu curierul!

Deci e clar ... a stat noaptea in ploaie..

Cat despre curierat, a fost pusa pe palet si legata foarte bine, mai ales ca transportul a cazut in sarcina vanzatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri mandru posesor de Honda CBF600S 2006 !!!

Dar... nu stiu cum se aprind farurile, ieri gand am luat-o de la curier era aprins, azi dimineata cand am pornit-o IOC !

Daca e ceva simplu va rog sa nu radeti de mine. ;)

Bine ai venit si sa te poarte sanatos. :hug:

 

Acum vezi cum e cu Hondele astea,... le-a gandit un japonez, un altul le-a facut si au incaput pe mainile noastre. Arata-i putin respect (de ordin tehnic, gen revizii si altele la zi) si nu o sa te dezamageasca niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic, pe a mea a facut-o un italian

:peace: legat de cbf ,... asa e. Dar ce-au montat tot japoneze sunt componentele. Asa cum Suzuki are fabrica la Esztergom si motorul vine laolalta cu cutia de viteze. Ungurii doar le pun pe roti. Tot asa si italienii de la Honda. Totul tine de taxe euro, sa fie ceva made in UE ca sa nu plateasca mai mult decat trebuie.

 

Iar apoi eu vorbeam de obiceiuri romanesti de utilizare versus restul obiceiurilor de conceptie si fabricatie care sunt la standarde net superioare balcanicilor informati de legatura Honda cu Italia, asa ca mine, ca tine ...

:funny:

 

Iar cand vor face italienii motoare fiabile precum cele japoneze o sa trecem de era FIAT (Failure In Automotive Technology)

Editat de Leon80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Doresc sa fac o aprindere electronica pt CBF ,tranzistorizata care primeste o tensiune de 700-800 volti direct pe bobina dar cu amperaj mic.Avantajul ar fii ca distanta la bujie se poate marii la 2mm ,arderea se imbunatateste si bineinteles si puterea la motor .Deoarece nu sunt la prima abatere de genul (am mai facut pt VW, Skoda,si Opel unde lucreaza fara nici o problema), vreau sa fac si pt CBF . Asadar cine ma poate ajuta cu o bobina pt a demara acest proiect? Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...