mirel_a Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Unde pot gasi: 1. ax schimbator viteze 2. placa presiune ambreiaj 3. oala ambreiaj, pentru Honda CBF 600, an 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 La Carpati Motor. PS: iar ai lovit-o? 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 @Adam nu fii carcotas si mai bine ai ajuta-o cu solutii. Uite am facut niste verificari si piesele de la CBR600F3 sunt la fel cu CBF-ul pina la anul de fabricatie 2006 inclusiv. Raportul de transmisie de la cutie este la fel ,in schimb ce este diferit este axa cu cama de la motor. Succes Mirela ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) @Adam nu fii carcotas si mai bine ai ajuta-o cu solutii. Nu-s "carcotas", doar la un dealer Honda ai sanse sa iei piesele alea pana se termina sezonul. Sa gasesti asemenea piese pe eBay sau la dezmembrari ... astepti mult si bine. CBF din 2002 nu exista, al ei e din 2006. Maneta..... scarita..... acum "ax schimbator viteze, placa presiune ambreiaj, oala ambreiaj"..... Dacă ai ştii cum arăta motorul ăla acum un an, înainte să-l ia Mirela, ai plânge. Mi-e teamă că în ritmul ăsta o să caute atelă, garou, cârje.... Editat August 29, 2013 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Ok .O stiu pe Mirela e incepatoare si stiu ca de multe ori a comis-o, iar la anul de fabricatie iarasi a gresit. Dar varianta cea mai ieftina, zic eu este sa-si ia de la dezmembrari ,ori daca are bani multi si isi permite bineinteles si eu sunt de acord cu tine ca sa-si cumpere piese noi.De aratat stiu cum arata, ca am vrut sa o cumpar eu motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 Dar varianta cea mai ieftina, zic eu este sa-si ia de la dezmembrariEvident ca asta e cea mai ieftina variata in teorie, in practica sansele de a gasi asemenea piese acolo tind spre zero. Cand cauti o piesa SH de CBF, ai probleme si in a gasi o amarata de scarita. Daca era vorba de CBR, gaseai piese la toate preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 vezi la "dezmembrari" pe site sunt vreo doua CBF-uri la dezmembrare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel_a Postat August 31, 2013 Share Postat August 31, 2013 Multumesc tuturor pentru sfaturi. Am comandat axul si placa de presiune si a ramas sa mai caut pe la dezmembrari (din motive de pret~300-500 Euro) oala ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Daca vrea careva o toba stock sa apeleze la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinb Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Salut, Si-a facut cineva schimb de far pe CBF600S cu unul de CB600F? Cred ca si invers e cam acelasi lucru. Ma intereseaza daca sunt de facut modificari majore mecanice si electrice pentru un model din anul 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Salut lume, dupa un sezon aproape pierdut cu munca si altele, ma gandesc sa mai dau o tura dar nu-mi iese cum trebuie. Problema este vitezometrul si odometrul. Adica pauza. Pot sa trec zambind prin fata radarului si nu stiu de ce ma opreste. Abia ce am dus-o la doctor aseara. Sa vedem diagnosticul si tratamentul. A mai trecut cineva prin problema asta si daca da ce diagnostic si tratament a primit? Bafta si asfalt uscat. Sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 nu stiu ce sa zic, la mine se stinge cateodata farul si ca sa-l pornesc dau la starter sau opresc motoru' si-l pornesc iar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 nu stiu ce sa zic, la mine se stinge cateodata farul si ca sa-l pornesc dau la starter sau opresc motoru' si-l pornesc iar.... Contactul la demaror oxidat. Cu cheia scoasa, baga niste WD40 pe un pai subtire acolo, apoi butoneaza de cateva ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 ok, la buton am bagat, insa in contact nu, o sa incerc si acolo, mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Si eu am avut aceasta problema, si am gasit atat la demaror contact oxidat cat si la mufa care intra sub bord (culoare albastra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 la butonul de pornire (demaror ii zic eu) este greu de umblat/curatat, doar am pulverizat WD40 acolo, nu m-am apucat sa-l desfac bucatele;poate o sa o fac la iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 ok, la buton am bagat, insa in contact nu, o sa incerc si acolo, mersi. La buton ma refeream. Nu strica daca bagi si in "broasca" cheii de contact, dar nici nu-ti rezolva problema. Anual trebuia sa-i bag WD40, probabil datorita pozitiei intra apa acolo, altfel nu-mi explic. Problema e intalnita si la alte Honde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 La mine problema este sensorul de viteza. Scumpa treaba dar asta e. Bafta si asfalt uscat cat mai e din toamna. Si eu am avut aceasta problema, si am gasit atat la demaror contact oxidat cat si la mufa care intra sub bord (culoare albastra) True. Si la mine aceeasi chestiune, nu mi se aprindea faza lunga decat dupa ce-i mai dadeam din demaror cu motorul pornit, contact oxidat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antonov Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) De ieri mandru posesor de Honda CBF600S 2006 !!! Dar... nu stiu cum se aprind farurile, ieri gand am luat-o de la curier era aprins, azi dimineata cand am pornit-o IOC ! Daca e ceva simplu va rog sa nu radeti de mine. Editat Octombrie 3, 2013 de antonov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 (editat) Man, cand pui contactul din cheie se aprinde automat faza scurta; daca moto a stat in ploaie sau i-a intrat apa la contact sau demaror acesta se oxideaza si nu se mai aprind farurile, trebuie curatat pe acolo; vezi sa nu se fi ars becul totusi. Cum adica ai luat-o de la curier, eu nici bicicleta nu o trimit cu curierul! Editat Octombrie 3, 2013 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antonov Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Man, cand pui contactul din cheie se aprinde automat faza scurta; daca moto a stat in ploaie sau i-a intrat apa la contact sau demaror acesta se oxideaza si nu se mai aprind farurile, trebuie curatat pe acolo; vezi sa nu se fi ars becul totusi. Cum adica ai luat-o de la curier, eu nici bicicleta nu o trimit cu curierul! Deci e clar ... a stat noaptea in ploaie.. Cat despre curierat, a fost pusa pe palet si legata foarte bine, mai ales ca transportul a cazut in sarcina vanzatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 De ieri mandru posesor de Honda CBF600S 2006 !!! Dar... nu stiu cum se aprind farurile, ieri gand am luat-o de la curier era aprins, azi dimineata cand am pornit-o IOC ! Daca e ceva simplu va rog sa nu radeti de mine. Bine ai venit si sa te poarte sanatos. Acum vezi cum e cu Hondele astea,... le-a gandit un japonez, un altul le-a facut si au incaput pe mainile noastre. Arata-i putin respect (de ordin tehnic, gen revizii si altele la zi) si nu o sa te dezamageasca niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Nu stiu ce sa zic, pe a mea a facut-o un italian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon80 Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) Nu stiu ce sa zic, pe a mea a facut-o un italian legat de cbf ,... asa e. Dar ce-au montat tot japoneze sunt componentele. Asa cum Suzuki are fabrica la Esztergom si motorul vine laolalta cu cutia de viteze. Ungurii doar le pun pe roti. Tot asa si italienii de la Honda. Totul tine de taxe euro, sa fie ceva made in UE ca sa nu plateasca mai mult decat trebuie. Iar apoi eu vorbeam de obiceiuri romanesti de utilizare versus restul obiceiurilor de conceptie si fabricatie care sunt la standarde net superioare balcanicilor informati de legatura Honda cu Italia, asa ca mine, ca tine ... Iar cand vor face italienii motoare fiabile precum cele japoneze o sa trecem de era FIAT (Failure In Automotive Technology) Editat Octombrie 9, 2013 de Leon80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Va salut! Doresc sa fac o aprindere electronica pt CBF ,tranzistorizata care primeste o tensiune de 700-800 volti direct pe bobina dar cu amperaj mic.Avantajul ar fii ca distanta la bujie se poate marii la 2mm ,arderea se imbunatateste si bineinteles si puterea la motor .Deoarece nu sunt la prima abatere de genul (am mai facut pt VW, Skoda,si Opel unde lucreaza fara nici o problema), vreau sa fac si pt CBF . Asadar cine ma poate ajuta cu o bobina pt a demara acest proiect? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.