Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Daca faci kilometri putini si il schimbi anual poti sa bagi aproape orice fel de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Motul se gaseste la noi mult mai usor. Stiu oameni care din acest motic baga motul in mobra. Eu personal pun Castrol. astept oferta de la Louis si imi iau un bidon de 4 litrii de Castrol 10w40 grandprix. Pana acuma s-a comportat bine in orice vreme.p.s: in cartea motorului tot Castrol se recomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 pai vezi ca e la 40E la kronau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 l-am luat cu 29 E la oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 (editat) Asa da. Editat Februarie 14, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian.Caia Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 va salut. Sunt"proaspat" proprietar de cbf 600S si deja am intampinat prima problema.Ieri am lasat-o afara iar peste noapte a si plouat .Idea este ca nu mai porneste.E posibil sa fie din cauza bateriei ? nu invarte deloc....,am dat jos bateria si am masurat-o are 12 V volti......Daca ma poate ajuta cineva cu informatii ,voi fi recunoscator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Salut! Cand pui contact ai curent in bord, se aprinde farul? Cand dai la demaror se aude un tacanit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian.Caia Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 salut. da farul se aprinde.Insa nu se aude nimic de la demaror. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Sper sa nu te superi, in caz de esti incepator in domeniu, butonul rosu din dreapta de pe maner( contactul general sa-i zic asa) este in pozitia on? Daca da, si nici nu se aude tacanitul cand dai la pornire, este posibil sa ai o siguranta cu probleme sau bateria e descarcata rau....poti da curent de la alta moto sau de la o baterie de masina insa motorul masinii sa fie oprit!!! O alta cauza posibila ar fi senzorul de la cric ...poti incerca sa-i scoti mufa si sa incerci sa,-I dai cheie cu el decuplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian.Caia Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 i-am dat curent cu ajutorul bateriei de la masina si a pornit...... ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusvirusat Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ma bucur ca ai rezolvat! Pe viitor sa nu dai curent de la masina cu motorul pornit ca risti sa arzi releul regulator al mobrei... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Chiar nu se mai fac nici primavara upgrade-uri la CBF-uri? Evacuare slip-on, topcase, chestii destul de dragutze zic eu ... Preturi negociabile... Posibil si schimb cu chestii compatibile cu bandit s 650 din 2008... Salutare, in primul rand scuze pentru off topic dar m-am gandit ca e calea cea mai scurta. Mi-am vandut CBF-ul de 500 si am ramas cu urmatoarele accesorii compatibile inclusiv cu CBF 600: - suport metalic + tavita fixare Monolock/Monokey- 50 euro - top case Kappa 52 l - 100 euro (incap 2 full-face-uri) - evacuare slip-on Leo Vince SBK Evolution II carbon pentru CBF600S (nemontata, e noua in cutie) - 200 euro Mai am si un kit de lant DID nou in cutie dar nu este compatibil cu CBF 600 din cate stiu... Daca e cineva interesat de vreunul dintre accesoriile de mai sus pot fi contactat la 0729 78 66 84 Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Nu mai are nimeni CBF? Editat Aprilie 11, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Cu cine m-am salutat ieri pe portiunea Caransebes - Orsova? CBF argintiu, pe sensul de mers spre Caransebes. Hello again. In alta ordine de idei, a mai avut cineva probleme cu pierderi de ulei? Am facut cam 800 km cu ea weekendul asta si dupa 2 zile de mers, aseara am observat ca aveam ulei pe gheata dreapta - nu mult, doar cat ai "spray-a" odata, dar era. Am sters-o de dimineata si am mai facut 100 km cu ea azi si am vazut ca era iar. M-am uitat is am vazut ca era un pic de ulei scurs de la un capacel dar nu cat sa picure pe jos... Update: i-am verificat nivelul uleiului, e sub minim, cu uleiul schimbat acum 2 saptamani (si cam 1500 km)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Filtrul de ulei e strans? Busonul de ulei e strans? La simeringul tijei de ambreiaj e vreo scurgere? Unde tii motocicleta ramane vreo pata de ulei? Uita-te in airbox sa vezi daca e ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Hristos a Inviat! Chiar da ca n-ai sa crezi, de asta m-am ocupat si eu in week-end. La mine a fost ceva mai complicat, pentru ca era fisurat capacul in care este infiletat capacelul rotund. Revenind, daca desfaci capacelul rotund, ar trebui sa gasesti sub el un o-ring care se poate sa fi crapat si pe acolo sa curga ulei. Daca ai nevoie de oring, spune-mi si te ajut. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Multumesc pentru raspunsul prompt (ca intotdeauna ), Cesar ! Nu, pata de ulei nu ramane, se pare ca "sifoneaza" din mers, cand sta pe loc nu curge. Urmeaza s-o duc undeva s-o desfaca sa vad ce are... pana atunci stau pe tusa... Hristos a Inviat!Chiar da ca n-ai sa crezi, de asta m-am ocupat si eu in week-end. La mine a fost ceva mai complicat, pentru ca era fisurat capacul in care este infiletat capacelul rotund.Revenind, daca desfaci capacelul rotund, ar trebui sa gasesti sub el un o-ring care se poate sa fi crapat si pe acolo sa curga ulei.Daca ai nevoie de oring, spune-mi si te ajut.Spor la treaba. Adevarat a inviat! S-ar putea sa fie fisurat capacul, mobra a fost cazuta de catre fostul proprietar, chiar daca a reparat-o, se vede capacul respectiv ca e zgariat... Multumesc frumos dar nu vad cum ai putea sa ma ajuti, eu sunt in Timisoara. Poate doar cu piesa respectiva, daca asta e si ai in plus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Ei, asa am patit si eu cu "fostul". Daca ai capacul mare fisurat sub cel rotund (asa era la mine), solutia cea mai rapida si mai ieftina este sa lipesti fisura prin interior (asa am facut eu), urmand sa caut ulterior un capac bun second. Unul nou ajunge cam 130 de Eu ! Daca e doar oringul, am cumparat eu mai multe cu un pret incredibil de mic si-ti pot trimite unul. Spune-mi daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Multumesc frumos! O duc in service weekendul asta sa ii faca o diagnoza si apoi ne auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Eu mi-am vopsit astazi carena frontala argintie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Salutare tuturor.. Ma gandesc si eu sa imi cumpar un CBF 600,mai vechi ce-i drept..de prin 2004-2005 ,,,si m-ar interesa cat ar fi un pret real pentru unu..aprox...m-am tot uitat peste anunturi si am gasit diferente destul de mari de pret...avand in vedere k anul,km,si aspectul iereau asemanatoare... Imi poate spune cineva cam cat sa dau pe el,ca nu as vrea sa i-au nici cva jaf ieftin si sa am ca repara la el dar nici sa dau o gramada de bani doar pt k omu cere. MS anticipat pt ajutor.. Drumuri bune si asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Intre 2000 si 3000 de euro in stare buna. Da, stiu ca e o diferenta destul de mare, dar unul nou era 8000 de euro si in functie de starea tehnica unul din 2004-2005 te mai tine inca 15 ani. Ce inseamna stare tehnica: nu doar motorul, dar discuri si placute, rulmentii de jug (se cam duc la modelul asta), kitul de lant, kilometri, cauciucuri, semeringuri furca. Daca iei unul la care trebuie sa schimbi tot ce am insirat mai inainte si sa reglezi carburatoarele poti sa treci leker de 500 de euro plus manopera. De asemenea conteaza daca are sau nu suporti pentru topcase sau genti laterale si eventual si gentile; un set de genti + suporti costa destul de mult, oferta la Honda era vreo 1200 cand i-am intrebat, chiar si daca iei Givi tot ajungi la vreo 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 (editat) Salutare tuturor.. Ma gandesc si eu sa imi cumpar un CBF 600,mai vechi ce-i drept..de prin 2004-2005 ,,,si m-ar interesa cat ar fi un pret real pentru unu..aprox...m-am tot uitat peste anunturi si am gasit diferente destul de mari de pret...avand in vedere k anul,km,si aspectul iereau asemanatoare... Imi poate spune cineva cam cat sa dau pe el,ca nu as vrea sa i-au nici cva jaf ieftin si sa am ca repara la el dar nici sa dau o gramada de bani doar pt k omu cere. MS anticipat pt ajutor.. Drumuri bune si asfalt uscat !! Se prea poate sa-l vand pe al meu, daca vii la M.A.N. il vezi live, l-am accesorizat cam cu tot ce se putea, + la inceputul sezonului i-am schimbat toate consumabilele (in afara de ambreiaj si kit de lant ca nu era cazul), si bag mana in foc ca are km reali. Editat Iunie 8, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicrs Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Mersi , AdrianB1 pentru info . am sa tin cont de ceea ce mi-ai spus . Clasic din pacate nu cred k ajung la M.A.N in perioada aia muncesc (..permanente alea alea.. ) ,referiitor la motocicleta inca mai oscilez intre acest model ,Hornet si un model de la Aprilia... fiecare cu +"urile si cu -"urile lui ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Daca ar fi sa aleg, as alege Hornet; modelul 2005 o sa fie inlocuitoarea actualului CBF. Ca + la Hornet imi place ca e naked, putere mai mare; + la CBF: consum mai mic, ABS (pt fanii genului). Editat Iunie 9, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.