Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Motul se gaseste la noi mult mai usor. Stiu oameni care din acest motic baga motul in mobra.

Eu personal pun Castrol. astept oferta de la Louis si imi iau un bidon de 4 litrii de Castrol 10w40 grandprix. Pana acuma s-a comportat bine in orice vreme.
p.s: in cartea motorului tot Castrol se recomanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

va salut. Sunt"proaspat" proprietar de cbf 600S si deja am intampinat prima problema.Ieri am lasat-o afara iar peste noapte a si plouat .Idea este ca nu mai porneste.E posibil sa fie din cauza bateriei ? nu invarte deloc....,am dat jos bateria si am masurat-o are 12 V volti......Daca ma poate ajuta cineva cu informatii ,voi fi recunoscator . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu te superi, in caz de esti incepator in domeniu, butonul rosu din dreapta de pe maner( contactul general sa-i zic asa) este in pozitia on? Daca da, si nici nu se aude tacanitul cand dai la pornire, este posibil sa ai o siguranta cu probleme sau bateria e descarcata rau....poti da curent de la alta moto sau de la o baterie de masina insa motorul masinii sa fie oprit!!! O alta cauza posibila ar fi senzorul de la cric ...poti incerca sa-i scoti mufa si sa incerci sa,-I dai cheie cu el decuplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu se mai fac nici primavara upgrade-uri la CBF-uri? Evacuare slip-on, topcase, chestii destul de dragutze zic eu ... :)

 

Preturi negociabile... Posibil si schimb cu chestii compatibile cu bandit s 650 din 2008...

 

 

Salutare,

 

in primul rand scuze pentru off topic dar m-am gandit ca e calea cea mai scurta.

 

Mi-am vandut CBF-ul de 500 si am ramas cu urmatoarele accesorii compatibile inclusiv cu CBF 600:

 

- suport metalic + tavita fixare Monolock/Monokey- 50 euro

- top case Kappa 52 l - 100 euro (incap 2 full-face-uri)

- evacuare slip-on Leo Vince SBK Evolution II carbon pentru CBF600S (nemontata, e noua in cutie) - 200 euro

 

Mai am si un kit de lant DID nou in cutie dar nu este compatibil cu CBF 600 din cate stiu...

 

Daca e cineva interesat de vreunul dintre accesoriile de mai sus pot fi contactat la 0729 78 66 84 Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Cu cine m-am salutat ieri pe portiunea Caransebes - Orsova? CBF argintiu, pe sensul de mers spre Caransebes. Hello again. :)

 

In alta ordine de idei, a mai avut cineva probleme cu pierderi de ulei? Am facut cam 800 km cu ea weekendul asta si dupa 2 zile de mers, aseara am observat ca aveam ulei pe gheata dreapta - nu mult, doar cat ai "spray-a" odata, dar era. Am sters-o de dimineata si am mai facut 100 km cu ea azi si am vazut ca era iar. M-am uitat is am vazut ca era un pic de ulei scurs de la un capacel dar nu cat sa picure pe jos...



Update: i-am verificat nivelul uleiului, e sub minim, cu uleiul schimbat acum 2 saptamani (si cam 1500 km)... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat!

Chiar da ca n-ai sa crezi, de asta m-am ocupat si eu in week-end. La mine a fost ceva mai complicat, pentru ca era fisurat capacul in care este infiletat capacelul rotund.

Revenind, daca desfaci capacelul rotund, ar trebui sa gasesti sub el un o-ring care se poate sa fi crapat si pe acolo sa curga ulei.

Daca ai nevoie de oring, spune-mi si te ajut.

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsul prompt (ca intotdeauna :) ), Cesar !

 

Nu, pata de ulei nu ramane, se pare ca "sifoneaza" din mers, cand sta pe loc nu curge. Urmeaza s-o duc undeva s-o desfaca sa vad ce are... pana atunci stau pe tusa...



Hristos a Inviat!
Chiar da ca n-ai sa crezi, de asta m-am ocupat si eu in week-end. La mine a fost ceva mai complicat, pentru ca era fisurat capacul in care este infiletat capacelul rotund.
Revenind, daca desfaci capacelul rotund, ar trebui sa gasesti sub el un o-ring care se poate sa fi crapat si pe acolo sa curga ulei.
Daca ai nevoie de oring, spune-mi si te ajut.
Spor la treaba.

 

Adevarat a inviat!

 

S-ar putea sa fie fisurat capacul, mobra a fost cazuta de catre fostul proprietar, chiar daca a reparat-o, se vede capacul respectiv ca e zgariat...

 

Multumesc frumos dar nu vad cum ai putea sa ma ajuti, eu sunt in Timisoara. Poate doar cu piesa respectiva, daca asta e si ai in plus... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, asa am patit si eu cu "fostul".

Daca ai capacul mare fisurat sub cel rotund (asa era la mine), solutia cea mai rapida si mai ieftina este sa lipesti fisura prin interior (asa am facut eu), urmand sa caut ulterior un capac bun second. Unul nou ajunge cam 130 de Eu !

Daca e doar oringul, am cumparat eu mai multe cu un pret incredibil de mic si-ti pot trimite unul.

Spune-mi daca vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare tuturor..

Ma gandesc si eu sa imi cumpar un CBF 600,mai vechi ce-i drept..de prin 2004-2005 ,,,si m-ar interesa cat ar fi un pret real pentru unu..aprox...m-am tot uitat peste anunturi si am gasit diferente destul de mari de pret...avand in vedere k anul,km,si aspectul iereau asemanatoare...

Imi poate spune cineva cam cat sa dau pe el,ca nu as vrea sa i-au nici cva jaf ieftin si sa am ca repara la el dar nici sa dau o gramada de bani doar pt k omu cere.

MS anticipat pt ajutor..

Drumuri bune si asfalt uscat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Intre 2000 si 3000 de euro in stare buna. Da, stiu ca e o diferenta destul de mare, dar unul nou era 8000 de euro si in functie de starea tehnica unul din 2004-2005 te mai tine inca 15 ani.

 

Ce inseamna stare tehnica: nu doar motorul, dar discuri si placute, rulmentii de jug (se cam duc la modelul asta), kitul de lant, kilometri, cauciucuri, semeringuri furca. Daca iei unul la care trebuie sa schimbi tot ce am insirat mai inainte si sa reglezi carburatoarele poti sa treci leker de 500 de euro plus manopera.

 

De asemenea conteaza daca are sau nu suporti pentru topcase sau genti laterale si eventual si gentile; un set de genti + suporti costa destul de mult, oferta la Honda era vreo 1200 cand i-am intrebat, chiar si daca iei Givi tot ajungi la vreo 500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor..

Ma gandesc si eu sa imi cumpar un CBF 600,mai vechi ce-i drept..de prin 2004-2005 ,,,si m-ar interesa cat ar fi un pret real pentru unu..aprox...m-am tot uitat peste anunturi si am gasit diferente destul de mari de pret...avand in vedere k anul,km,si aspectul iereau asemanatoare...

Imi poate spune cineva cam cat sa dau pe el,ca nu as vrea sa i-au nici cva jaf ieftin si sa am ca repara la el dar nici sa dau o gramada de bani doar pt k omu cere.

MS anticipat pt ajutor..

Drumuri bune si asfalt uscat !!

Se prea poate sa-l vand pe al meu, daca vii la M.A.N. il vezi live, l-am accesorizat cam cu tot ce se putea, + la inceputul sezonului i-am schimbat toate consumabilele (in afara de ambreiaj si kit de lant ca nu era cazul), si bag mana in foc ca are km reali.

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi ,

AdrianB1 pentru info :). am sa tin cont de ceea ce mi-ai spus .:) Clasic din pacate nu cred k ajung la M.A.N in perioada aia muncesc :( (..permanente alea alea.. ) ,referiitor la motocicleta inca mai oscilez intre acest model ,Hornet si un model de la Aprilia... fiecare cu +"urile si cu -"urile lui ...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar fi sa aleg, as alege Hornet; modelul 2005 o sa fie inlocuitoarea actualului CBF.

Ca + la Hornet imi place ca e naked, putere mai mare; + la CBF: consum mai mic, ABS (pt fanii genului).

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...