cozmaiulian Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 E posibil sa se potriveasca cel de la Hornet. Eu mi-am luat cablu de ambreiaj de Hornet care se potriveste de la Mymoto cu 150 ron original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 E aceeasi lungime cu cel de CBF500, mi-au rupt mie unul in service si l-au inlocuit cu unul de pe o motocicleta din showroom. Posibil sa se potriveasca si cel de pe Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Hello, Ce tristete pe aici, e iarna, mai povestiti si voi din calatorii... In alta ordine de idei, are cineva un bec pentru stop? Mi-a murit stopu'. Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Calatorii: am facut una in vara de vreo 5000km (Ungaria, Cehia, Germania, Austria, Slovenia, Croatia, Bosnia, Serbia) in 2 saptamani cu inca 2 motociclisti, inclusiv cel caruia i-am vandut CBF-ul meu, a fost foarte misto dar nu e de povestit, e de facut. La vara e in carti Capul Nord, dar numai daca isi repara coechipierii motocicletele (unul si-a busit grupul la GS1200 si unul a facut tumbe cu Transalpul in tura aia) si eventual daca ajung la Bogdan Harea sa imi fac 2 sidecases (daca se mai ocupa). Bec de stop gasesti la benzinarii sau magazine cu raion auto, chiar si in hypermarket. Nu mai stiu modelul exact, ca l-am schimbat ultima data acum vreo 4 ani, dar il scoti pe cel existent (capacul e prins in suruburi, iti trebuie doar o surubelnita cruce) si mergi cu el in mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 (editat) Asa, asa... poveeesti! Eu am fost intr-o tura pana in Franta la Nisa cu inca 2 motociclisti si m-am intors singura pentru ca am vrut sa fac alt traseu, m-am indragostit de Austria. Cam 4500 km, Romania - Ungaria - Austria - Italia - Franta (Coasta de Azur) si retur tot cam asa. Drumul a inclus Passo di Stelvio si Grossglockner Hochalpenstrasse 2x (am vrut sa il mai fac o data si singura). Fain. Clar imi e ca o mai pastrez pe CBF, sunt incantata de ea. Pentru anul asta nu am nimic planificat in clar desi sunt cateva variante (despre care povestesc doar daca se concretizeaza, nu imi place sa zic si apoi sa nu fac). Dar avand in vedere ca am inceput sezonul tarziu (jumatatea lui aprilie) si terminat devreme (sfarsitul lui octombrie) din cauza ca am stat aproape un an in Timisoara... simt ca am de recuperat, desi per total mi-am facut "norma" calatorindu-ma mult de una singura prin tara. Dar cand e vreodata "destul"? Cu becu' cica nu se gaseste in benzinarii. O sa vad... dar voiam mai mult sa va scobesc pe aici, prea era tacere. Editat Ianuarie 7, 2015 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Ianuarie 7, 2015 Share Postat Ianuarie 7, 2015 Se gaseste becu' la peco, si mie mi s-a ars asta vara intre Albania si Muntenegru pe o ploaie infernala. Cel mai bine il scoti pe cel ars si te duci cu el in mana la cumparaturi. Este un bec standard de stop, cu dublu filament - frana si pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 care ma ajuta si pe mine cu conexiunea firelor de culoare roz si gri -unde le leg? inteleg: rosu 12V permanent / orange : 12V dupa cheie / pink : ? / gri :? / albastru : + electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rammstein Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 (editat) care ma ajuta si pe mine cu conexiunea firelor de culoare roz si gri -unde le leg? inteleg: rosu 12V permanent / orange : 12V dupa cheie / pink : ? / gri :? / albastru : + electromotor Nu stiu eu sa interpretez ce e aici dar poate te ajuta (e intreaga diagrama electrica la CBF 600) : http://www.docdroid.net/pgs5/honda-manual-c9-0039.pdf.html Editat Ianuarie 17, 2015 de rammstein Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Vand Honda CBF 1000 2006 model cu ABS/CBS. 42.000 km - 98 CP. Extrauri pe langa ce are din fabrica : Parbriz touring MRA Variotouring, tobe sport omologate Sebring, ungator de lant scottoiler vacumatic, alarma cu pager, manere incalzite, priza 12 V, arcuri progresive pe fata, suporti genti laterale + genti laterale Givi, aparatoare noroi roata spate, integrata cu aparatoarea de lant (pe langa aceste optionale exista si accesoriile originale - tobele, parbrizul, aparatoarea de lant, arcurile originale), topcase Givi Maxia cu stop integrat pentru frana. Motocicleta are 2 randuri de chei, ITP valabil, inmatriculata RO. Motocicleta a primit o revizie totala (exista fisa de service cu tot ce s-a facut), a primit cauciuc spate nou (1000 km - Pilot Road 3), kit de lant nou, placute frana noi, etc. Cine o cumpara primeste si un schimb gratis de ulei/filtru ulei. Pret 4600 EUR. Email: filip.cristian@gmail.com, tel: 0746162295. Un update de pret, 4100 EUR cu revizia efectuata + tot pachetul de extrauri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Pe cine am salutat ieri cu CBF albastra intre Snagov si DN1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 la citi kilometri schimbati uleiul? ...sau il schimbati la fiecare inceput de sezon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Daca nu ai mers deloc peste iarna e bine sa il schimbi primavara. Eu l-am schimbat la CBF o data pe an sau la 12.000km daca am facut mai mult de 12.000 pe an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Va salut , In zilele acestea m-am apucat sa fac niste verificari ca imediat incepe sezonu de mobre. Punind mina in dreapta si in stanga am facut si masurarea tensiunii de incarcare .La relantiu am avut 13.8 care zic eu ca e ok, la 3000 de ture 14.7-14.8 aici m-am socat , peste 3000 de ture 13.6 -13.8 . Intrebarea ar fii si la voi la fel se manifesta sau eu am probleme cu releu de incarcare ? Tot asa cum cresteam turatia de la 3000 de ture in loc sa fie stabil incarcarea tot mai putin incarca . Adica la 4000 de ture 13.9 la 4500 13.85 la 6000 13.7 volti. Inainte sa am CBF-ul am avut un RR si acolo ca eram in turatie ca la relantiu incarcarea era stabil la 14.4 volti Editat Februarie 25, 2015 de rollandstich Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 la citi kilometri schimbati uleiul? ...sau il schimbati la fiecare inceput de sezon ? Eu am schimbat uleiul la maxim 6000 km (bine, nu am avut pana acum full sintetic - am folosit Motul 5100/7500 10W40). Sezonul asta cred ca incerc full sintetic. » Post actualizat in 25 Feb 2015 09:43 Va salut , In zilele acestea m-am apucat sa fac niste verificari ca imediat incepe sezonu de mobre. Punind mina in dreapta si in stanga am facut si masurarea tensiunii de incarcare .La relantiu am avut 13.8 care zic eu ca e ok, la 3000 de ture 14.7-14.8 aici m-am socat , peste 3000 de ture 13.6 -13.8 . Intrebarea ar fii si la voi la fel se manifesta sau eu am probleme cu releu de incarcare ? Tot asa cum cresteam turatia de la 3000 de ture in loc sa fie stabil incarcarea tot mai putin incarca . Adica la 4000 de ture 13.9 la 4500 13.85 la 6000 13.7 volti. Inainte sa am CBF-ul am avut un RR si acolo ca eram in turatie ca la relantiu incarcarea era stabil la 14.4 volti Hello, Valorile tale par ok - eu am schimbat releul de incarcare anul trecut, m-am prins ca e ceva aiurea pentru ca pornea greu si cu socul tras desi era vara. Cand am masurat, nu incarca deloc la relanti, 12.7 in 3000 ture si 12 in 6000 (parca). Din ce am inteles, mici variatii sunt ok, cata vreme se incadreaza in valorile normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Eu am schimbat uleiul la maxim 6000 km (bine, nu am avut pana acum full sintetic - am folosit Motul 5100/7500 10W40). Sezonul asta cred ca incerc full sintetic. » Post actualizat in 25 Feb 2015 09:43 Hello, Valorile tale par ok - eu am schimbat releul de incarcare anul trecut, m-am prins ca e ceva aiurea pentru ca pornea greu si cu socul tras desi era vara. Cand am masurat, nu incarca deloc la relanti, 12.7 in 3000 ture si 12 in 6000 (parca). Din ce am inteles, mici variatii sunt ok, cata vreme se incadreaza in valorile normale. Problema este ca 14.7-14.8 inseamna supra incarcare. Maxim 14.6 ar trebui sa fie si minim 13.6 volti . Dupa ce ai schimbat releu cat ai avut incarcarea ? Editat Februarie 25, 2015 de rollandstich Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 (editat) Problema este ca 14.7-14.8 inseamna supra incarcare. Maxim 14.6 ar trebui sa fie si minim 13.6 volti . Dupa ce ai schimbat releu cat ai avut incarcarea ? Nu mai tin minte de anul trecut dar valoarea maxima cred ca era tot 14.6 - 14.8, parca un pic supraincarcare. O pot masura si revin cu valorile, dar nu m-am mai gandit pentru ca porneste fara probleme, a luat-o la prima "cheie" si dupa gerurile din ianuarie. Vezi cum se simte cand o pornesti, cand o accelerezi. Eu am simtit o diferenta de raspuns la accelerare dupa ce i-am schimbat releul. Poti cere parerea unui mecanic, cum ar fi Cesar de la GRG ca sa fii linistit. Dar eu zic ca daca o simti ok nu ai de ce sa iti faci griji. Editat Februarie 25, 2015 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Salut la toata lumea! Sa tot fie mai bine de 1 an de cand nu am mai intrat pe aici. @northern_freyja, pe mine m-ai salutat intre Snagov si Dn 1. In ce priveste incarcarea, exista un manual de reparatie super bun pentru cbf600s/sa/n/na 2004-2007. Il am eu, cine doreste, lasati un PM cu adresa de mail si il trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmaiulian Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Salut la toata lumea. Am facut pe facebook un grup pentru CBF-isti. Daca doriti sa va alaturati dati un search pe facebook la Honda CBF600 N&S . Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Am patit si eu anul trecut la VFR. Dar la mine dupa ce am schimbat releul si am constatat ce e bun am vazut ca defectul era la stator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Am patit si eu anul trecut la VFR. Dar la mine dupa ce am schimbat releul si am constatat ce e bun am vazut ca defectul era la stator. Si cum ti-au dat seama ca ai probleme la stator ? Care au fost simptomele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 am masurat pe la fire pe acolo pe current continuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 am masurat pe la fire pe acolo pe current continuu Adica impedanta la bobinaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Asta este procedura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.