Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

E aceeasi lungime cu cel de CBF500, mi-au rupt mie unul in service si l-au inlocuit cu unul de pe o motocicleta din showroom. Posibil sa se potriveasca si cel de pe Hornet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Vizitator AdrianB1

Calatorii: am facut una in vara de vreo 5000km (Ungaria, Cehia, Germania, Austria, Slovenia, Croatia, Bosnia, Serbia) in 2 saptamani cu inca 2 motociclisti, inclusiv cel caruia i-am vandut CBF-ul meu, a fost foarte misto dar nu e de povestit, e de facut.

 

La vara e in carti Capul Nord, dar numai daca isi repara coechipierii motocicletele (unul si-a busit grupul la GS1200 si unul a facut tumbe cu Transalpul in tura aia) si eventual daca ajung la Bogdan Harea sa imi fac 2 sidecases (daca se mai ocupa).

 

Bec de stop gasesti la benzinarii sau magazine cu raion auto, chiar si in hypermarket. Nu mai stiu modelul exact, ca l-am schimbat ultima data acum vreo 4 ani, dar il scoti pe cel existent (capacul e prins in suruburi, iti trebuie doar o surubelnita cruce) si mergi cu el in mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, asa... poveeesti! :D

 

Eu am fost intr-o tura pana in Franta la Nisa cu inca 2 motociclisti si m-am intors singura pentru ca am vrut sa fac alt traseu, m-am indragostit de Austria. Cam 4500 km, Romania - Ungaria - Austria - Italia - Franta (Coasta de Azur) si retur tot cam asa. Drumul a inclus Passo di Stelvio si Grossglockner Hochalpenstrasse 2x (am vrut sa il mai fac o data si singura). Fain. Clar imi e ca o mai pastrez pe CBF, sunt incantata de ea.

 

Pentru anul asta nu am nimic planificat in clar desi sunt cateva variante (despre care povestesc doar daca se concretizeaza, nu imi place sa zic si apoi sa nu fac). Dar avand in vedere ca am inceput sezonul tarziu (jumatatea lui aprilie) si terminat devreme (sfarsitul lui octombrie) din cauza ca am stat aproape un an in Timisoara... simt ca am de recuperat, desi per total mi-am facut "norma" calatorindu-ma mult de una singura prin tara. Dar cand e vreodata "destul"? :)

 

Cu becu' cica nu se gaseste in benzinarii. O sa vad... dar voiam mai mult sa va scobesc pe aici, prea era tacere. :P

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gaseste becu' la peco, si mie mi s-a ars asta vara intre Albania si Muntenegru pe o ploaie infernala. Cel mai bine il scoti pe cel ars si te duci cu el in mana la cumparaturi.

Este un bec standard de stop, cu dublu filament - frana si pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma ajuta si pe mine cu conexiunea firelor de culoare roz si gri -unde le leg?

 

inteleg: rosu 12V permanent / orange : 12V dupa cheie / pink : ? / gri :? / albastru : + electromotor

 

Nu stiu eu sa interpretez ce e aici dar poate te ajuta (e intreaga diagrama electrica la CBF 600) : http://www.docdroid.net/pgs5/honda-manual-c9-0039.pdf.html

Editat de rammstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Honda CBF 1000 2006 model cu ABS/CBS. 42.000 km - 98 CP. Extrauri pe langa ce are din fabrica : Parbriz touring MRA Variotouring, tobe sport omologate Sebring, ungator de lant scottoiler vacumatic, alarma cu pager, manere incalzite, priza 12 V, arcuri progresive pe fata, suporti genti laterale + genti laterale Givi, aparatoare noroi roata spate, integrata cu aparatoarea de lant (pe langa aceste optionale exista si accesoriile originale - tobele, parbrizul, aparatoarea de lant, arcurile originale), topcase Givi Maxia cu stop integrat pentru frana. Motocicleta are 2 randuri de chei, ITP valabil, inmatriculata RO.

Motocicleta a primit o revizie totala (exista fisa de service cu tot ce s-a facut), a primit cauciuc spate nou (1000 km - Pilot Road 3), kit de lant nou, placute frana noi, etc. Cine o cumpara primeste si un schimb gratis de ulei/filtru ulei.

Pret 4600 EUR. Email: filip.cristian@gmail.com, tel: 0746162295.

 

Un update de pret, 4100 EUR cu revizia efectuata + tot pachetul de extrauri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator AdrianB1

Daca nu ai mers deloc peste iarna e bine sa il schimbi primavara. Eu l-am schimbat la CBF o data pe an sau la 12.000km daca am facut mai mult de 12.000 pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut ,

 

In zilele acestea m-am apucat sa fac niste verificari ca imediat incepe sezonu de mobre. Punind mina in dreapta si in stanga am facut si masurarea tensiunii de incarcare .La relantiu am avut 13.8 care zic eu ca e ok, la 3000 de ture 14.7-14.8 aici m-am socat , peste 3000 de ture 13.6 -13.8 . Intrebarea ar fii si la voi la fel se manifesta sau eu am probleme cu releu de incarcare ? Tot asa cum cresteam turatia de la 3000 de ture in loc sa fie stabil incarcarea tot mai putin incarca . Adica la 4000 de ture 13.9 la 4500 13.85 la 6000 13.7 volti.

 

Inainte sa am CBF-ul am avut un RR si acolo ca eram in turatie ca la relantiu incarcarea era stabil la 14.4 volti

Editat de rollandstich
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la citi kilometri schimbati uleiul? ...sau il schimbati la fiecare inceput de sezon ?

 

Eu am schimbat uleiul la maxim 6000 km (bine, nu am avut pana acum full sintetic - am folosit Motul 5100/7500 10W40).

 

Sezonul asta cred ca incerc full sintetic.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 09:43

Va salut ,

 

In zilele acestea m-am apucat sa fac niste verificari ca imediat incepe sezonu de mobre. Punind mina in dreapta si in stanga am facut si masurarea tensiunii de incarcare .La relantiu am avut 13.8 care zic eu ca e ok, la 3000 de ture 14.7-14.8 aici m-am socat , peste 3000 de ture 13.6 -13.8 . Intrebarea ar fii si la voi la fel se manifesta sau eu am probleme cu releu de incarcare ? Tot asa cum cresteam turatia de la 3000 de ture in loc sa fie stabil incarcarea tot mai putin incarca . Adica la 4000 de ture 13.9 la 4500 13.85 la 6000 13.7 volti.

 

Inainte sa am CBF-ul am avut un RR si acolo ca eram in turatie ca la relantiu incarcarea era stabil la 14.4 volti

 

Hello,

 

Valorile tale par ok - eu am schimbat releul de incarcare anul trecut, m-am prins ca e ceva aiurea pentru ca pornea greu si cu socul tras desi era vara. Cand am masurat, nu incarca deloc la relanti, 12.7 in 3000 ture si 12 in 6000 (parca). Din ce am inteles, mici variatii sunt ok, cata vreme se incadreaza in valorile normale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat uleiul la maxim 6000 km (bine, nu am avut pana acum full sintetic - am folosit Motul 5100/7500 10W40).

 

Sezonul asta cred ca incerc full sintetic.

» Post actualizat in 25 Feb 2015 09:43

 

Hello,

 

Valorile tale par ok - eu am schimbat releul de incarcare anul trecut, m-am prins ca e ceva aiurea pentru ca pornea greu si cu socul tras desi era vara. Cand am masurat, nu incarca deloc la relanti, 12.7 in 3000 ture si 12 in 6000 (parca). Din ce am inteles, mici variatii sunt ok, cata vreme se incadreaza in valorile normale.

Problema este ca 14.7-14.8 inseamna supra incarcare. Maxim 14.6 ar trebui sa fie si minim 13.6 volti . Dupa ce ai schimbat releu cat ai avut incarcarea ?

Editat de rollandstich
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca 14.7-14.8 inseamna supra incarcare. Maxim 14.6 ar trebui sa fie si minim 13.6 volti . Dupa ce ai schimbat releu cat ai avut incarcarea ?

 

Nu mai tin minte de anul trecut dar valoarea maxima cred ca era tot 14.6 - 14.8, parca un pic supraincarcare. O pot masura si revin cu valorile, dar nu m-am mai gandit pentru ca porneste fara probleme, a luat-o la prima "cheie" si dupa gerurile din ianuarie.

 

Vezi cum se simte cand o pornesti, cand o accelerezi. Eu am simtit o diferenta de raspuns la accelerare dupa ce i-am schimbat releul. Poti cere parerea unui mecanic, cum ar fi Cesar de la GRG ca sa fii linistit. Dar eu zic ca daca o simti ok nu ai de ce sa iti faci griji. :)

Editat de northern_freyja
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea! Sa tot fie mai bine de 1 an de cand nu am mai intrat pe aici.

 

@northern_freyja, pe mine m-ai salutat intre Snagov si Dn 1.

 

In ce priveste incarcarea, exista un manual de reparatie super bun pentru cbf600s/sa/n/na 2004-2007. Il am eu, cine doreste, lasati un PM cu adresa de mail si il trimit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Salut! Stie cnv o alternativa accesibila la givi v35 side case?

» Post actualizat in 06 Jul 2015 17:23

Salut! Stie cnv o alternativa accesibila la givi v35 side case?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...