Sari la conținut

Postări Recomandate

intrebari si problemute:

se aude la motor un ticait fiiin si subtire. e normal? sau nu ar trebui sa se auda nimic? de notat ca are vre 56000 km

si mai nou, cred ca din cauza bateriei, cand dau la buton, nu mai vrea sa porneasca, ori caraie, si nu invarte nimic, ori invarte de cateva ori in cilindru acolo da moare repede. trebe sa trag socul peste jumatate, sa sa o ajut neaparat o secunda cu gaz...

cred ca e si bateria de vina, ca imi palpaie becul de neutru cand stau pe loc si semnaizez intr-o parte...dar ciudat e ca atunci cand semnalizez, si accelerez, tot palpaie becul, ceea ce ma duce cu gandul la alternator... :bounce:

va rog sa nu imi dati vesti naspa, ci solutii simple :rock:

cu respect

Tzacanitu ala fin cel mai probabil ii lantul de distributie , sau tachetii ! Normal nu ar fi voie sa se auda nici una din ele la km astia ... hmm sa nu aiba motoru vreo 80-90 mii km , ceea ce nu-i exclus in ziua de azi. ( numai sti ce cumperi )

 

Partea cu pornitu , si mie imi porneste mai fain daca ii dau o sec gaz si cu putin shoc. Dar porneste si fara gaz ... cel mai multumit de motoru meu sunt de pornire !

 

In legatura cu becul de neutru palpaie la toti ... si daca tragi frama se vede pe beculet , si daca semnalizezi ...

Daca nu ii bateria baiu , atunci ii cam bai sa se fi dus electromotoru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebari si problemute:

se aude la motor un ticait fiiin si subtire. e normal? sau nu ar trebui sa se auda nimic? de notat ca are vre 56000 km

si mai nou, cred ca din cauza bateriei, cand dau la buton, nu mai vrea sa porneasca, ori caraie, si nu invarte nimic, ori invarte de cateva ori in cilindru acolo da moare repede. trebe sa trag socul peste jumatate, sa sa o ajut neaparat o secunda cu gaz...

cred ca e si bateria de vina, ca imi palpaie becul de neutru cand stau pe loc si semnaizez intr-o parte...dar ciudat e ca atunci cand semnalizez, si accelerez, tot palpaie becul, ceea ce ma duce cu gandul la alternator... :bounce:

va rog sa nu imi dati vesti naspa, ci solutii simple :rock:

cu respect

 

pai incepe prin a completa apa din baterie... țăcănitul e în Âşa, nu în motor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noh, si uleiul unde il verific?? nu am gasit nicicum... :bounce:

Mesaj completat

pai incepe prin a completa apa din baterie... țăcănitul e în Âşa, nu în motor....

 

 

cum adica tzacanitul e in sa?? si daca e de la lantul de distributie sau tacheti, desi cred ca e de la tacheti, ca se aude de undeva din partea de sus a cilindrului (bag cracii, m-am saturat de problem la motor...)cat ma costa, si cat de urgena e operatiunea?

am luat apa distilata, am completat si la lichidul de racire, da nu am redresor, sa ma apuc de baterie. o sa o incarc saptamana care vine...

 

Mesaj completat

ah, scurt si la obiect. cam cat ma face un curatat si sincronizat de carburatoare? mi se pare ca atunci cand tin constant pe la 3,5-4 mii rotatii/minut, trage sacadat...putin.

imi cer scuze ca va bombardez cu intrebari, da ma bazez pe voi sa ma invatati si pe mine cate ceva despre motorul asta...

multumiri anticipate!

Mesaj completat

yet again, cum imi dau seama daca a pornit doar intr-un singur cilindru? :rock: se aude, se simte, se miroase?

Mesaj completat

cum verific uleiul m-am lamurit

astept asistenta frateasca la celelalte probleme

cheers !

Editat de vlady_phx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se aude la motor un ticait fiiin si subtire. e normal? sau nu ar trebui sa se auda nimic? de notat ca are vre 56000 km

cu ticaitul acela te duci pana te plictisesti

asa cum a zis Lutzifer, e de la tacheti (de fapt culbutori, dar nu e cazul sa reincepem discutia asta purtata pe alte forumuri)

si mai nou, cred ca din cauza bateriei, cand dau la buton, nu mai vrea sa porneasca, ori caraie, si nu invarte nimic, ori invarte de cateva ori in cilindru acolo da moare repede. trebe sa trag socul peste jumatate, sa sa o ajut neaparat o secunda cu gaz...

pune matale mana pe portofel si pregateste-te pentru o baterie noua.

Nu neaparat acum, pe mine m-a mai dus aproape un an asa, dar cu nervi si injuraturi

Dar mult nu mai are

cred ca e si bateria de vina, ca imi palpaie becul de neutru cand stau pe loc si semnaizez intr-o parte...dar ciudat e ca atunci cand semnalizez, si accelerez, tot palpaie becul, ceea ce ma duce cu gandul la alternator...

Aceeasi problema, eu de cand am schimbat bateria nu mai observ nicio palpaire

va rog sa nu imi dati vesti naspa, ci solutii simple

Ai vrea tu...

Crezi ca Transalpul e windows ixpe sa-i dai restart?

Intretinerea unei motociclete nu e nici simpla nici ieftina

Bafta maksima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noh, si uleiul unde il verific?? nu am gasit nicicum... :lol:

Mesaj completat

 

 

 

cum adica tzacanitul e in sa?? si daca e de la lantul de distributie sau tacheti, desi cred ca e de la tacheti, ca se aude de undeva din partea de sus a cilindrului (bag cracii, m-am saturat de problem la motor...)cat ma costa, si cat de urgena e operatiunea?

am luat apa distilata, am completat si la lichidul de racire, da nu am redresor, sa ma apuc de baterie. o sa o incarc saptamana care vine...

 

Mesaj completat

ah, scurt si la obiect. cam cat ma face un curatat si sincronizat de carburatoare? mi se pare ca atunci cand tin constant pe la 3,5-4 mii rotatii/minut, trage sacadat...putin.

imi cer scuze ca va bombardez cu intrebari, da ma bazez pe voi sa ma invatati si pe mine cate ceva despre motorul asta...

multumiri anticipate!

Mesaj completat

yet again, cum imi dau seama daca a pornit doar intr-un singur cilindru? :) se aude, se simte, se miroase?

Mesaj completat

cum verific uleiul m-am lamurit

astept asistenta frateasca la celelalte probleme

cheers !

 

;)

ai multe intrebari..... :D

daca vii la obarsie, ne ocupam si te lamurim ...live.

 

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am luat apa distilata, am completat si la lichidul de racire, da nu am redresor, sa ma apuc de baterie. o sa o incarc saptamana care vine...

daca ai completat, baga o tura de 2-3 ore (de exemplu pana la undeva pe la Moeciu, ca e zona frumoasa) si bateria se va incarca

Dar tot va trebui sa o schimbi :lol:

ah, scurt si la obiect. cam cat ma face un curatat si sincronizat de carburatoare? mi se pare ca atunci cand tin constant pe la 3,5-4 mii rotatii/minut, trage sacadat...putin.

Asta vezi prin BV

yet again, cum imi dau seama daca a pornit doar intr-un singur cilindru? se aude, se simte, se miroase?

se simte foarte repede daca turezi un pic motorul, respectiv se aude

daca ai doua CDI-uri e posibil sa faca fițe unul dintre ele

inverseaza-le si daca unul nu merge atunci nu-ti mai merge turometrul

CDI-urile sunt sub Âşa, exact sub anusul pilotului

 

De unde praÂştia mea ai luat motocicleta asta?

A mea e din 1991 dar nu am probleme cu ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc si voua, dar in special lui Lutzifer, pentru asistentza online :)

cu CDI-ul nu am probleme, doar ticaitul fin si pornirea mai greoaie...

stiu f bine cum e cu motorul, ca am avut o batranica din 82 si numai in perfuzii scumpe am tinu-o...dar m-a slujit...

acum pe asta vreau sa-l fac tovaras de drum, nu batranica cu probleme :D

oricum, multumesc inca odata, baieti, pentru raspunsuri, vad ca interesul e mare, si lumea nu ezita sa dea un sfat, cel putin pe opicul asta....

you(we) rock !! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zicea " Vest " mai sus un pic , sa ne vedem cu bine la Obarsie si avem timp sa discutam una alta cu motoarele de fata.

Stam la foc si " ne batem gura " pana se raceste :lol:

 

Sigur avem despre ce vorbi ... nu ne plictisim !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

As dori sa va intreb daca primiti la intrunire si alte tipuri de motoare. Gasca noatra de la Cluj, din care nu fac parte numai Transalp-uri, dar sunt majoritare ca model :), vroiam oricum sa mergem pe Transalpina si anul acesta ca si anul trecut, si ne-am gandit sa il comasam cu intrunirea Transalpistilor, pentru a putea fi prezenti si la intrunire.

Sper ca vor mai fi vreo 20 de locuri de cort si pentru noi. Aici as vrea acordul organizatorilor, ca sa nu fie probleme. Ca si traseu, noi o sa ajungem vineri seara in Obarsie, unde vrem sa inoptam, iar sambata sa mergem pana la Ranca, pe portiunea cea mai frumoasa a transalpinei, iar duminica sa ne intoarcem spre cluj. In rest asteptam oferte.

Ne vedem la Obarsie peste 2 saptamani.:lol:

Cei care am fost anu trecut: /index.php?...p;#entry1296552

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

As dori sa va intreb daca primiti la intrunire si alte tipuri de motoare.

Aici vei primi informații mai târziu sau chiar de loc

Te invit (vă invit) sa scrii (scrieți) pe FORUMul dedicat

Mai ales că ți-am văzut nick-name-ul pe lista utilizatorilor înregistrați

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu am primit nimic...astept...o sa vreau sa pun o intrebare legata de grupurile care trec prin sibiu ori joi ori vineri, sa ma lipesc si eu de unul, in drum spre obirsia lotrului...

si sa sustin ideea de jocuri si concursuri :lol:

e mult mau fun asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu am primit nimic...astept...o sa vreau sa pun o intrebare legata de grupurile care trec prin sibiu ori joi ori vineri, sa ma lipesc si eu de unul, in drum spre obirsia lotrului...

si sa sustin ideea de jocuri si concursuri :lol:

e mult mau fun asa...

sau incearca sa te logezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se verifica corect nivelul uleiului in motor tinand cont ca am cric lateral? Se tine motoru drept sau in pozitia in care sta sprijinit de cric. Stiu ca nivelul optim e undeva intre cele doua linii indicatoare, dar nu-s lamurit de pozitia motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se verifica corect nivelul uleiului in motor tinand cont ca am cric lateral? Se tine motoru drept sau in pozitia in care sta sprijinit de cric. Stiu ca nivelul optim e undeva intre cele doua linii indicatoare, dar nu-s lamurit de pozitia motorului.

 

 

idee e sa fie uleiul cald, sa dai o turica, si sa il lasi cateva minute sa curga tot de prin cilindri, apoi, din cate am citit prin manuale, de baza e sa fie motoru drept, adica ori iei una bucata prietena, o pui sa incalece, si o rogi sa nu scape vaca si sa o tina drept putin, ori o urci pe cricul central.

mie sincer mia luat mai putin sa o conving pe iubita mea sa se lupte cu vaca, decat sa conving animalu sa urce pe cricu central... :)

inca nu am identificat miscarea de urcare pe cric... :lol:

 

a, si cand bagi prostia aia sa verifici uleiul, sa nu insurubezi. o lasi numai cat intra ea, pana dai de filet, mkay?

Editat de vlady_phx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... decat sa conving animalu sa urce pe cricu central... :)

inca nu am identificat miscarea de urcare pe cric... :lol:

 

Pai daca ai cric OEM, miscarea e simpla: tii mobra dreapta, lasi cricul jos, te urci pe pinten si tragi de mobra in sus si in spate (o mana pe ghidon, una pe manerul lateral spate).

 

Mai multe detalii pe: http://www.transalp.ro/forum/post7935.html#p7935

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai cric OEM, miscarea e simpla: tii mobra dreapta, lasi cricul jos, te urci pe pinten si tragi de mobra in sus si in spate (o mana pe ghidon, una pe manerul lateral spate).

 

Mai multe detalii pe: http://www.transalp.ro/forum/post7935.html#p7935

 

 

mersi Maverick, da al meu nu are talpa dinaia pe care sa apas cu piciorul...miscarea o cam stiu, ca si la celalalt motor aveam, da la asta nu imi merge...

o sa iau vreo 3-4 malaci odata cu mine, si o sa incerc

gorilele o sa sta in stand by, ca sa nu scap vaca sa ii sparg vreo carena :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cand masor nivelul o trag din partea dreapta si o tin sprijinita drept cu o mana pe ghidon sau pe sa si cu genunchiul sau soldul. Am grija sa nu se duca pe partea cealalta si apoi ma aplec si bag tija. - de fapt daca se duce in partea cealalta se duce in cric...

sau - stau pe ea, ma aplec si bag tija.

sau - curat joja, o baj in gaura, indrept mobra usor, o las asa putin cat sa se aseze uleiul apoi o las la loc. apoi scot joja si ma uit.

 

etc. - nu e nevoie de 2 persoane.

 

cat despre pusul in cricul central, e greu pana o faci prima oara, cred ca mai mult ti-e teama sa nu o scapi decat ca nu poti.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si bine v-am regasit .......ei bine am sa fiu scurt si la obiect......am de gand sa imi iau transalp din nou si pentru ca e criza si nimic nu se vinde am sa pun problema asa:

SCHIMB Africa Twin rd07 din 93' 40mii km cu transalp de dupa 97 ....pt detalii va astept pe PM ......

deci care vrei sa faci upgrade'u asta te astept !

http://i358.photobucket.com/albums/oo22/ol...18042009285.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fii sigur ca asta e problema :angryfire:

o carena sparta mai imi lipseste...

nu spargi carena dintr-un singur poc in lateral..., eventual rupi un maner de frana/ambreiaj - tre sa-ti alegi o parte pe care sa cada :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...