Sari la conținut

Postări Recomandate

Pentru cei carora nu le place designul la modelul mare de Crash Bar am incercat sa facem un model fara plug

attachicon.gif2DSC_0856.JPG

Totusi multa lume, straini, prefera modelul Adventure.

Poate aveti voi o sugestie despre cum ar trebui sa arate un model frumos, ca asa e usor.

asta model e facut sau cumparat? Da-mi detalii te rog, sursa, pret, cine face sau aduce. Mersi!

 

:10: + cric central + genti laterale

 

 

 

Cric central pentru TA de unde, faceti voi? Detalii te rog!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://neu.hepco-becker.de/Montageanleitungen/502110.0001.pdf

 

poti prelungi asta ca sa protejeze si carena

Crash Bar-ul facut de H&B este foarte slab, adica sistemul de prindere este deficitar. 3 puncte de prindere din care doar unul direct de cadru. La un soc mai puternic, o data cu Crash Bar-ul se deformeaza si prinderea de la scut, nici nu are rost sa ne gandim sa atasam de acest model extensii, fara consolidare. Noi am incercat sa facem accesorii care sa poata fi folosite de cei care se dau mai off, nu doar design. Ma gandeam ca te vei gandi macar la cel facut de Givi care este mult mai reusit. Evident nu vreau sa spun ca noi am face cele mai bune sau faine sau rezistente protectii. daca putem continua discutia intr-ul fel constructiv ar fi fain si cred folositor.

 

asta model e facut sau cumparat? Da-mi detalii te rog, sursa, pret, cine face sau aduce. Mersi!

 

Cric central pentru TA de unde, faceti voi? Detalii te rog!

Cateva fotografii si cu cricul central facut de HD. Cred ca nu este singura optiune de la noi, stiu ca si Romic mai facea.

post-14411-0-62594500-1355255129_thumb.jpg

post-14411-0-07101100-1355255172_thumb.jpg

post-14411-0-30863000-1355255268_thumb.jpg

post-14411-0-34443500-1355255276_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vad cu ce buget voi ramane dupa sarbatori. Vreau sa-i dau si mobrei mele un cadou care v=a consta in cb-ul asta si cricul central. Sper ca pretul sa nu se modifice pana la anul. O intrebare: cricul central vine dotat asa cum e in poza (arc, ax,etc)? . O sa-ti dau un PM alecule cum dispun de bani. Daca poti trimite-mi te rog niste poze mai relevante cu cb-arul de pe TA la e.mail kato_arad@yahoo.com. Mersi si numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt TA 600 cred ca merge si pe AT si 650, pt cei din Bucuresti care vor sa incerce. Stiu ca pe una din ele se potriveste.
pret 400lei negociabil la telefon

Il am de pe fosta mea motocicleta pe care am cumparat-o cu acest amortizor.
L-am schimbat cu unul sh deoarece se rupsese o garnitura si a pierdut uleiul din el (era vara si voiam sa folosesc motorul), acum am reusit sa ii cumpar garnitura si sa ii pun ulei nou, operatiune care se face foarte simplu cu putina inventivtate pt a presa arcul si dupa aceasta se desurubeaza o parte si se umple cu ulei.
Am pus uloei 5w Motorex.
Si un cauciuc MITAS E-07 nefolosit, dar din 2008 sau 2009. 50lei.
Si un cerc de roata fata, care nu cred ca a fost stramb, dar necesita ceva vopsea. 50lei
Si cateva suruburi de parbriz cu tot cu cauciucurile de prindere. Cred ca le dau cadou celui care ia amortizorul daca nu negociaza prea mult. Noi. sunt 2 suruburi si 6 cauciucuri cu piulita.
Si un cablu de kilometraj nou, dar asta e numai pt bucuresteni ca nu sunt ferm convins ca se potriveste, 90% cred ca da. pret 70lei, nou parca a fost 100. Tot nou.
Si un set de camere Vee Rubber 70lei, nefolosite, se prezinta foarte bine.


Pt cine le ia pe toate le dau cu 500.


Mircea
0721058098

Va salut.
mircea001@gmail.com pt cei care vor poze cu amortizorul. Pentru cauciuc si cerc cei din Bucuresti ii rog sa vina sa le vada (preturile sunt modice motiv pt care puteti sa faceti un mic efort)

  • P.S. daca nu am postat corect rog adminul sa mute topicul sau sa il stearga si sa-mi lase un mesaj cu locul unde ar fi trebuit sa postez. Multumesc.
Editat de mircea001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vad cu ce buget voi ramane dupa sarbatori. Vreau sa-i dau si mobrei mele un cadou care v=a consta in cb-ul asta si cricul central. Sper ca pretul sa nu se modifice pana la anul. O intrebare: cricul central vine dotat asa cum e in poza (arc, ax,etc)? . O sa-ti dau un PM alecule cum dispun de bani. Daca poti trimite-mi te rog niste poze mai relevante cu cb-arul de pe TA la e.mail kato_arad@yahoo.com. Mersi si numai bine!

salut. arunca un ochi si aici.din ce observ cei de pe forum sunt multumiti de cricul central.sper sa fi si tu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ma intereseaza un transalp dupa 2003 la pret decent

http://www.transalp....zare-t1878.html

 

inca unul http://www.transalp....6-t1017-60.html

 

inca unul http://www.transalp....2002-t1877.html

 

pe asta il stiu personal chisr merita http://www.transalp....1999-t1554.html iar pretul este la pag 2 http://www.transalp....9-t1554-15.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thank's man , al doilea e interesant ca e mai nou ....asa ceva caut , ceva dupa 2002 2003....cel pe care zici ca il stii tu e modelul mai vechi ...ala din cate stiu eu e ala fara indicator de benzina si cu cdi-urile problematice?

 

 

 

mai e unul la arad , pe bike shop , dar cere cam mult....

Editat de timberland0910
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thank's man , al doilea e interesant ca e mai nou ....asa ceva caut , ceva dupa 2002 2003....cel pe care zici ca il stii tu e modelul mai vechi ...ala din cate stiu eu e ala fara indicator de benzina si cu cdi-urile problematice?

 

 

 

mai e unul la arad , pe bike shop , dar cere cam mult....

indicatorul ala de benzina mie personal mi sa parut o porcarie , prefer robinet cu on off si rezerva sau un singur bec sa se aprinda cand ai intrat pe rezerva , modelel dupa 97 nu mai sunt cu bube la cdi

 

cat despre cele doua modele eu personal il prefer pe ala de 600 , cel de 650 are un plus de putere dar nu mare lucru dar cu un plus de consum

 

cel de 650 estetic este mult mai frumos dar calitativ nu cred ca este cu nimik mai bun decat cel de 600 ba contrar este mai mult plastic pe el

 

eu am avut ambele modele si dac ar fi sa o iau de la capat as merge pe cel de 600 sincer, cu transalpul de 600 eu bagaje ( 3 genti + alte acareturi 4,8%- 5,5%) cu cel de 650 am dovedit si 7% dar media undeva pe 6,ceva %

 

 

 

 

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

indicatorul ala de benzina mie personal mi sa parut o porcarie , prefer robinet cu on off si rezerva

 

cat despre cele doua modele eu personal il prefer pe ala de 600 , cel de 650 are un plus de putere dar nu mare lucru dar cu un plus de consum

 

cel de 650 estetic este mult mai frumos dar calitativ nu cred ca este cu nimik mai bun decat cel de 600 ba contrar este mai mult plastic pe el

 

eu am avut ambele modele si dac ar fi sa o iau de la capat as merge pe cel de 600 sincer, cu transalpul de 600 eu bagaje ( 3 genti + alte acareturi 4,8%- 5,5%) cu cel de 650 am dovedit si 7% dar media undeva pe 6,ceva %

 

si dac ar fi sa o iau de la capat as merge pe cel de 600 sincer

 

:goodposting:
Editat de RomiC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp 600 fabr. 1996 sta la ralanti, aprind farul si turatia scade cu 200 rot/min. Comportamentul nu este normal. Incarcarea masurata la 5.000 rot/min este de 13,1 V, sub minimul de 13,5V indicat de manual. Ce urmeaza sa se strice, releul de incarcare sau statorul?

Daca i s-a intamplat cuiva si stie despre ce vorbeste, il rog sa scrie si ii multumesc. Alte pareri si presupuneri nu ma intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp 600 fabr. 1996 sta la ralanti, aprind farul si turatia scade cu 200 rot/min. Comportamentul nu este normal. Incarcarea masurata la 5.000 rot/min este de 13,1 V, sub minimul de 13,5V indicat de manual. Ce urmeaza sa se strice, releul de incarcare sau statorul?

Daca i s-a intamplat cuiva si stie despre ce vorbeste, il rog sa scrie si ii multumesc. Alte pareri si presupuneri nu ma intereseaza.

nici in car nici in caruta nici la dracu in teleguta

 

nu mai urmeaza sa se strice nimik pt ca ceva deja este stricat odata ce ai valoarea mai mica ia vezi tu releul ala cum stai cu el

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arată a BMW F650 :) Personal prefer aspectul original.

 

Iar legat de problema lui dani_d : Întâi verifica dacă a fost eliminata mufa cu 3 pini ce uneşte firele galbene care vin de la alternator cu firele galbene ce intră în releul de încărcare. Aceasta cauzează la toate modelele Transalp/Africa Twin probleme de încărcare. Prin eliminare se înţelege scoaterea mufelor şi a contactelor din circuit şi, fie cositorirea firelor între ele ( nu contează ordinea ), fie montarea unei riglete de plastic cu şurub ( http://www.ndu.cl/fotografias/33151206AU.jpg ) .

Atunci când porneşti farurile, câmpul magnetic al alternatorului opune prea mare rezistenţă datorită problemei de încărcare ( deci tensiuni mici şi/sau curenţi mici ), care rezistenţă cauzează scăderea turaţiei motorului, motorul fiind practic pus în sarcină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m am putut abtine ieri si am facut vreo 60 km. Ce am observat: nu s a miscat indicatorul de la temperatura a apei, deloc. După parcursul acesta am pus mana pe motor si era doar caldut. Parca vibra mai tare la acceleratie. E blocat oare termostatul pe deschis? Voi ati patit asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu s-a miscat deloc nu e bun.

cand e pornita ar trebui sa se fi mutat putin acul ca asa face cand e contactul pus - un fel de check

oricum si la a mea e tot la fel cu racirea PD06, pe vreme rece are racire f buna - nu-l vad prea ridicat acul; de vibrat probabil nu lucreaza la temperatura optima.

e caldut blocul cilindru; pe partea cu lantul de distributie e spre rece, dar galeriile clar fierbinti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m am putut abtine ieri si am facut vreo 60 km. Ce am observat: nu s a miscat indicatorul de la temperatura a apei, deloc. După parcursul acesta am pus mana pe motor si era doar caldut. Parca vibra mai tare la acceleratie. E blocat oare termostatul pe deschis? Voi ati patit asa ceva?

Este normal.Afara e destul de frig si nu se ridica temperatura mai deloc.Se stie ca la transalp racirea este foarte buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...