Sari la conținut

Postări Recomandate

O intrebare catre toti cei ce au mai mult habar de piata de piese:

In calitate de posesor de "Transalpu' cel mai vechi" unde si cum pot gasi zgarciurile (a se citi furtune si tot ce inseamna racoarde flezibile/elastice, altele decat metal) pentru PD06 din '87?

Intentionez sa fac o revizie pentru un drum ceva mai departe de casa...

Multzam anticipat pentru orice info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La magazinele auto si cele de tuning. Daca faci o treaba , ti as recomanda furtune de silicon. Sh uri...ai aceleasi sanse sa te lase cand ti e lumea mai draga. De fel ele au tesatura in interior si doar daca sunt serios imbatranite/crapate pun.probleme serioase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La magazinele auto si cele de tuning. Daca faci o treaba , ti as recomanda furtune de silicon. Sh uri...ai aceleasi sanse sa te lase cand ti e lumea mai draga. De fel ele au tesatura in interior si doar daca sunt serios imbatranite/crapate pun.probleme serioase

Intentionez sa fac o segmentare si zgarciurile imbatranite cam cedeaza in zona colierelor de fixare...

Mda, o sa trebuiasca sa caut pe la mecanici de conserve(vs. PET-uri cu injetie) ceva echivalente la metru din cate inteleg.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Are cineva ceva experiente negative cu unul din producatorii mentionati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am rezolvat o. Cine vrea joja ulei cu aparat de măsurat temperatura de pe louis. Nu o vand o dau la schimb cu una normală....nu mi plac up gradurile de genul asta.

» Post actualizat in 29 Jul 2014 10:42

http://piesemoto.achimoto.ro/indicator-temperatura-ulei---jmt---moto-temperature-indicator/38.htm

» Post actualizat in 29 Jul 2014 10:45

Se potriveste la orice *TA

» Post actualizat in 09 Aug 2014 17:42

Mare domn, multumesc ! Sper ca si tie iti place joja orm la fel cum imi place mie cea de la tine. Sa ne vedem sanatosi pe drumurile.patriei

» Post actualizat in 09 Aug 2014 17:45

 

Un prieten cauta rezervor pt Transalp 650 din 2000.Stie careva ceva??

Pe la noi n am vazut la dezmembrat , clar ebay. E un gagiu in italia ce aduce moto si poese, f de incredere, cautal pe google. Ca e certat cu motociclism

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Are cineva ceva experiente negative cu unul din producatorii mentionati?

Salve,pe a mea am trw-uri puse de anteriorul proprietar.Franeaza ok,abs-ul si cbs-ul ajuta extrem de mult oricum.In schimb aud numai laude despre carbone lorraine desi niciodata nu le-am incercat.Voi ramane totusi pe trw,sunt destul de multumit(calitate-pret,disponibilitate de pe o zi pe alta etc).Drumuri bune....rele..trecem prin ele :)

p.s: am folosit de la xin bao pana la trw lucas,ferodo etc pe fostele motociclete si sincer nu am observat diferente...probabil merg prea chill :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,pe a mea am trw-uri puse de anteriorul proprietar.Franeaza ok,abs-ul si cbs-ul ajuta extrem de mult oricum.In schimb aud numai laude despre carbone lorraine desi niciodata nu le-am incercat.Voi ramane totusi pe trw,sunt destul de multumit(calitate-pret,disponibilitate de pe o zi pe alta etc).Drumuri bune....rele..trecem prin ele :)

p.s: am folosit de la xin bao pana la trw lucas,ferodo etc pe fostele motociclete si sincer nu am observat diferente...probabil merg prea chill :)

Multumesc, CL am gasit pe stoc asa ca voi lua din astea sa vedem cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subaru gold nu e cocalaristic, daca nu i a iesit nuanta ce sa i faci

» Post actualizat in 12 Aug 2014 10:46

Subaru gold nu e cocalaristic, daca nu i a iesit nuanta ce sa i faci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de galbenul ala aururolacic parerea mea este ca mai degraba culorile stridente/ vii te fac "prezent" intre conservari si nicidecum sound-ul tobelor sau modul de a le guita din gaz. Odata candva cu o nipra care avea tevi de tun(seci) pe post de tobe si care vibra usile la conserve la mai putin de 20m eram invizibil, pe cand acum cu transalpu' asta albastru cerneala (integral) sunt enervant si daca le stau cuminte in oglinzile retrovizoare.

Pe de alta parte conservarii nu-si fac capusorul girofar incercand sa afle de unde vine sunetul ala deosebit, pe cand ochiul in mod inconstient (cata vreme esti strident de vizibil) te plaseaza in creierul lui, in putinul spatiu disponibil acolo, exact in locul in care te afli in spatiu si timp alaturi de el pe harta din imediata apropiere a minunatei sale conserve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ma n o mai ardeti asa circotas in poza respectiva nu i nimic in exces si nici cocalaristic. si dominatoru si africana au jante aurii stoc si arata bine iar transalpu din poza este facut exceptional. da, de, asa i cind vulpea nu ajunge la struguri

 

Jantele si ghidonul, ca sa te completez. Dar doar atat. La sel cum la Subaru s-au facut doar jantele aurii, nu si oglinzile, barile sau mai stiu eu ce. Culoarea asta nu da bine in exces, asa cum am spus mai sus, e prea tiganesc. Dar na... printre noi mai sunt si persoane cu gusturi manelistice, lor s-ar putea sa le placa.

 

Cat priveste strugurii.... am o vie intreaga, nu ravnesc la altii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am intrat in posesia unui Transalp 700 din 2008 si ma intriga faptul ca in treapta a 5-a la 5000 rpm am doar 115 km/ h. Daca tragi de gaz se duca lejer si mai departe dar nu mai este comod pentru motor nici ptr mine plus ca si consumul are de suferit .Asa este raportul la Transalp-urile noi sau s-o fi umblat la raportul de pinioane de vechiul proprietar ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...