Sari la conținut

Postări Recomandate

Parbrizul va ajunge la LCA, deci s-a vandut.

 

Salut!
Vand parbriz Powerbronze touring inalt flip pentru Honda Transalp.
Este transparent, usor fumuriu si vine cu garnitura marginala din cauciuc (cheder).
Se potriveste la XL650V, deci dupa 2000. Al meu este din 2004.
Parbrizul este folosit 100km.
Se gaseste la dilly cu 320 lei. L-am luat de pe wemoto.
Pretul meu este de 220 lei.
Merci
0728540453 Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este asa de mult spatiu dupa suportul din stanga, cred ca pot sa improvizez un suport pentru o canistra de 5l de benzina.



Ce poponeata de Big Momma are. Cutiile is ok da prea lati suportii. Been there,done that

Am atasat o poza gasita cu un Transalp 650 si cutii Hepco&Becker si suportii mi se par la fel.

post-67547-0-65880500-1396202535_thumb.jpg

post-67547-0-15984400-1396202758_thumb.jpg

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si latimea cutiilor nu le iei in calcul. conteaza la frecarea cu aerul

m-am uitat mai atent si cred ca cel putin cu 1cm, cele de la HB sunt catre interior fata de HD

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca orice sistem de cutii sa nu depaseasca latimea ghidonului.

Pe cutiile de firma parca e si o viteza maxima admisa scrisa pe ele. Apar turbulente care dezechilibreaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu doamna la plimbare. Foarte multumit de modificari. Le voi detalia in curandpost-43689-0-85696600-1396709327_thumb.jpgpost-43689-0-03824100-1396709396_thumb.jpg



So, me again...Muhahahahah :)

tare placut fu sa calaresc mobra, si tare placut fu sa vad ca tot ce am mesterit a dat rezultate imediat si mi-au facut mobra mai confortabila si potrivita nevoilor personale.

Incep sa sublinieaz ca scaritele late sunt printre cele mai bune investitii facute vreodata. Cu toate ca mi se pareau chestii de fite sau doar pt. cei care se dau off sunt mana cereasca pt talpile mele.

Furca fata , unde am instalat distantiere interioare mai lungi si prelungitoare m-a lasat masca. faptul ca am lungit furca cu 7cm mi-a facut o pozitie mult mai comfortablila la condus, distantierele interioare iarasi au avut un rezultat neasteptat. inaltand mobra de fata, intarind arcurile nu mai simt mai deloc denivelarile drumului. Inainte de mod chiar imi parea rau ca am folosit ulei 10w si facusem furca prea ferma. Acum parac amortizeaza mult mai bine, nu transmite toate vibratiile in ghidon. Totusi, parca trebuie sa ma obisnuiesc cu noua geometrie(FURCA FATA SI SPATE MAI LUNGI) la viraje and co. diferente mari nu sunt, si eu sunt ruginit ce-i drept dar parca trebuie sa ma acomodez cu situatia.

Doba initial galagioasa la drum intins nici ca o aud. am filtru cu burete dar parca va trebui sa verific setarile carbului

configuratia cu pinion de spate de 42 este ideala. in treptele inferioare nu are demarajul initial dar pt. mine e nesesizabil. la drum intins dar si la viteza mica se simte f bine. Cum tin motorul intre 3000-3500 imi convine la maxim cum se simte. i-am dat doar 120kmh insa am uitat valoare turometrului, parca 5000 sau 5500 pacolo. cert e ca sunetul si vibratiile motorului erau ca la 100kmh cu configuratia standard

Bube:

-bacteria e decedata, imi trebuia alta, rapid, ieftina si buna sa tina 3 ani pt 3000km cat estimez ca voi face cu mobra (asai cand esti tatic) . cele de la rombat au preturile cele mai bune. ce ziceti, ce recomandati

-n-am ureche muzicala dar parca motorul nu suna OK. reglajele/valorile afisate toate is ca la carte, porneste OK, n-ama vut probleme, Oala de ambreiaj evident ca are un zgomot dar parca are motorul alt sound . dati-va cu parerea

https://www.youtube.com/watch?v=NKBQVsfFZAg&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate asa suna de la toba aia. A mea suna destul de naspa la rece, pe vremea asta. Am avut placerea sa ascult un Transalp limited edition din '99 la SMAEB, era unul gri la intrarea din hangar. Transalpul ala suna cum mi-as imagina ca ar suna un Transalp 600 nou. Avea evacuarea stock. Am ascultat la SAM un alt Transalp (nu dau nume) suna asa de rau in comparatie cu al meu de ziceai ca se caleaza motorul in fata mea... Sunt multe care suna foarte rau si merg si asa cu sunetele alea multi km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fa crop la afirmatiile ce-ti convin tie ca nu suntem la antene si protveuri

 

Legat de sunetul motorului si a dobei...trebuie sa recunosc ca asteptam ceva ca la raposatul rd04 africa twin cu motad venom, fara db killer: http://youtu.be/3A-qKk7RJJs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum tin motorul intre 3000-3500 imi convine la maxim cum se simte. i-am dat doar 120kmh insa am uitat valoare turometrului, parca 5000 sau 5500 pacolo.

 

Crop doar la ce-mi convine : ţi motorul la 3000-3500 în a 5-a ?

Pentru a 5-a, configuraţie originală : 5000rpm pentru 110km/h conform instrumentelor de bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fa crop la afirmatiile ce-ti convin tie ca nu suntem la antene si protveuri

 

 

 

Tocmai ca nu mi-a convenit. Daca ziceai ca, intarind arcurile, mobra nu mai plonjeaza in bot la frane, imi convenea si faceam crop cu draga inima, ca la TV, dar pastram doar pt mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta cu franele am observat-o, mersi ca mi-ai adus aminte.

Si ca sa fiu mai specific pentru carcotasi:

-la croaziera, mers intins/lin , de placere, admirat peisajul, imi place sa merg intre 3000-3500rpm . Cu noua configuratie, la 3000-3500rpm viteza ce o am ma multumeste mai mult!

-modificarile aduse furcii fata au facut ca pe frane motocicleta sa nu cada in nas , sa nu-mi transmita atat de intens denivelarile in ghidon . Lucru care ma uimeste, si il pun in seama modificarii geometriei/ ori si-a pierdut uleiuld e furca proprietatile...sau am devenit eu mai ne-simtit

si ca tot oracaiam de bacterie, am facut comanda la rombat. as vedem ce vine. atentie la borne cand comandati! era sa ma ard dupa conceptul ca mai multe litere inseamna ca e mai cu mot :)



Crop doar la ce-mi convine : ţi motorul la 3000-3500 în a 5-a ?

Pentru a 5-a, configuraţie originală : 5000rpm pentru 110km/h conform instrumentelor de bord.

vroiam sa subliniez ca am ajuns relativ repede la 120kmh si lejer, doar ca nu sunt sigur pe turatia ce am avut-o in timp ce incercam sa evidentiez ca-mi place la nebunie cand motorul merge la 3000-3500rpm. si evident ca am omis date importante..pentru ca m-am bucurat de plimbare fara sa documentez pt. posterioritate situatiunea cu nr. de dinti la pinion

relatarile sunt pur personale si subiective, si dupa cum a-ti observat in descriere fara relatari tehnice/stiintifice tocmai pentru a nu intra in dezbateri aprige lipsite de send pe forum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu nu e nevoie.

auzi...da tie ce-ti veni cu motoreta. mai lasa si pt. iarna ce vine de munca ca altfel ramai fara banuti de plimbari. vb. din experienta

 

Si acuma dezbatere:

pe care bacterie sa merg din cele 2 de mai jos

http://caranda.shopmania.biz/cumpara/acumulator-moto-12v-14ah-yucell-ys12-14-a2-7615256?utm_source=portal&utm_medium=web&utm_campaign=shopmania

http://caranda.shopmania.biz/cumpara/acumulator-moto-12v-12ah-yucell-yg12-bs-3919163?f=75112-77098

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima are dimensiuni nepotrivite. A doua e pretentioasa la incarcarea pe redresor. Decat sa o pui pe redresor, mai bine pornesti mobra cu masina si mergi cu ea pana se incarca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, eu la a doua imi faceam griji pt. dimensiuni.

mda, gel-ul e cam pretentios la incarcare

alte pareri/opinii.

 

ps: cine are la inemana marimea bacteriei de pd06 md. 92

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am crezut ca e la fel ca la AT. Totusi, dupa tensiune, dimensiunile bateriei sunt cel mai important criteriu de alegere. Apoi vine pretul, curentul, gelul, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai postat/intrebat care are sau stie pe careva ce are la vanzare

Far pentru HONDA TRANSALP 650 din 2000-2002 ma intereseaza daca se poate cu tot cu inelul din jurul farului ca in poza. multumesc 0763546658

Attached Thumbnails
  • post-28564-0-01249900-1392725870_thumb.j
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...