raoulserban Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 La magazinele auto si cele de tuning. Daca faci o treaba , ti as recomanda furtune de silicon. Sh uri...ai aceleasi sanse sa te lase cand ti e lumea mai draga. De fel ele au tesatura in interior si doar daca sunt serios imbatranite/crapate pun.probleme serioase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 (editat) Am nevoie de roata , furca , jug inferior , jug superior incearca si pe italia daca ai pe cineva acolo intra pe subito.it Editat August 7, 2014 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 incearca si pe italia daca ai pe cineva acolo intra pe subito.it sau pe la mine. da dupa 20 august. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 La magazinele auto si cele de tuning. Daca faci o treaba , ti as recomanda furtune de silicon. Sh uri...ai aceleasi sanse sa te lase cand ti e lumea mai draga. De fel ele au tesatura in interior si doar daca sunt serios imbatranite/crapate pun.probleme serioase Intentionez sa fac o segmentare si zgarciurile imbatranite cam cedeaza in zona colierelor de fixare... Mda, o sa trebuiasca sa caut pe la mecanici de conserve(vs. PET-uri cu injetie) ceva echivalente la metru din cate inteleg. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 ui ce fain a reconditionat nenea asta hondita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Are cineva ceva experiente negative cu unul din producatorii mentionati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaialex Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Un prieten cauta rezervor pt Transalp 650 din 2000.Stie careva ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Cel mai probabil gaseste pe ebay.co.uk "transalp 650 tank". e.g. http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-XL650-XL650-TRANSALP-PETROL-TANK-/121404579465?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item1c4446de89 Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Multumesc. Am rezolvat o. Cine vrea joja ulei cu aparat de măsurat temperatura de pe louis. Nu o vand o dau la schimb cu una normală....nu mi plac up gradurile de genul asta. » Post actualizat in 29 Jul 2014 10:42 http://piesemoto.achimoto.ro/indicator-temperatura-ulei---jmt---moto-temperature-indicator/38.htm » Post actualizat in 29 Jul 2014 10:45 Se potriveste la orice *TA » Post actualizat in 09 Aug 2014 17:42 Mare domn, multumesc ! Sper ca si tie iti place joja orm la fel cum imi place mie cea de la tine. Sa ne vedem sanatosi pe drumurile.patriei » Post actualizat in 09 Aug 2014 17:45 Un prieten cauta rezervor pt Transalp 650 din 2000.Stie careva ceva?? Pe la noi n am vazut la dezmembrat , clar ebay. E un gagiu in italia ce aduce moto si poese, f de incredere, cautal pe google. Ca e certat cu motociclism Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Sunt intr-un fel de dilema in a alege placutele pentru un Transalp de 700. La acelasi pret am de ales intre CL A3+ pe fata si RX3 pe spate si TRW Lucas sinterizate MCB776SV pe fata si MCB634SH pe spate. Exista vreun motiv pentru care as alege o pereche in detrimentul alteia, in afara de eventuale preferinte personale? Are cineva ceva experiente negative cu unul din producatorii mentionati? Salve,pe a mea am trw-uri puse de anteriorul proprietar.Franeaza ok,abs-ul si cbs-ul ajuta extrem de mult oricum.In schimb aud numai laude despre carbone lorraine desi niciodata nu le-am incercat.Voi ramane totusi pe trw,sunt destul de multumit(calitate-pret,disponibilitate de pe o zi pe alta etc).Drumuri bune....rele..trecem prin ele p.s: am folosit de la xin bao pana la trw lucas,ferodo etc pe fostele motociclete si sincer nu am observat diferente...probabil merg prea chill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Salve,pe a mea am trw-uri puse de anteriorul proprietar.Franeaza ok,abs-ul si cbs-ul ajuta extrem de mult oricum.In schimb aud numai laude despre carbone lorraine desi niciodata nu le-am incercat.Voi ramane totusi pe trw,sunt destul de multumit(calitate-pret,disponibilitate de pe o zi pe alta etc).Drumuri bune....rele..trecem prin ele p.s: am folosit de la xin bao pana la trw lucas,ferodo etc pe fostele motociclete si sincer nu am observat diferente...probabil merg prea chill Multumesc, CL am gasit pe stoc asa ca voi lua din astea sa vedem cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Cu mare placere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 DSCF2557.jpg ui ce fain a reconditionat nenea asta hondita Cam cocalaristic cu auriul ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Subaru gold nu e cocalaristic, daca nu i a iesit nuanta ce sa i faci » Post actualizat in 12 Aug 2014 10:46 Subaru gold nu e cocalaristic, daca nu i a iesit nuanta ce sa i faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Ba este, cand e in exces Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Apropo de galbenul ala aururolacic parerea mea este ca mai degraba culorile stridente/ vii te fac "prezent" intre conservari si nicidecum sound-ul tobelor sau modul de a le guita din gaz. Odata candva cu o nipra care avea tevi de tun(seci) pe post de tobe si care vibra usile la conserve la mai putin de 20m eram invizibil, pe cand acum cu transalpu' asta albastru cerneala (integral) sunt enervant si daca le stau cuminte in oglinzile retrovizoare. Pe de alta parte conservarii nu-si fac capusorul girofar incercand sa afle de unde vine sunetul ala deosebit, pe cand ochiul in mod inconstient (cata vreme esti strident de vizibil) te plaseaza in creierul lui, in putinul spatiu disponibil acolo, exact in locul in care te afli in spatiu si timp alaturi de el pe harta din imediata apropiere a minunatei sale conserve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 hai ma n o mai ardeti asa circotas in poza respectiva nu i nimic in exces si nici cocalaristic. si dominatoru si africana au jante aurii stoc si arata bine iar transalpu din poza este facut exceptional. da, de, asa i cind vulpea nu ajunge la struguri Jantele si ghidonul, ca sa te completez. Dar doar atat. La sel cum la Subaru s-au facut doar jantele aurii, nu si oglinzile, barile sau mai stiu eu ce. Culoarea asta nu da bine in exces, asa cum am spus mai sus, e prea tiganesc. Dar na... printre noi mai sunt si persoane cu gusturi manelistice, lor s-ar putea sa le placa. Cat priveste strugurii.... am o vie intreaga, nu ravnesc la altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Salutare, am intrat in posesia unui Transalp 700 din 2008 si ma intriga faptul ca in treapta a 5-a la 5000 rpm am doar 115 km/ h. Daca tragi de gaz se duca lejer si mai departe dar nu mai este comod pentru motor nici ptr mine plus ca si consumul are de suferit .Asa este raportul la Transalp-urile noi sau s-o fi umblat la raportul de pinioane de vechiul proprietar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Poi...daca nu zici ce rapoarye ai ca sa le comparam cu ce zice enciclopedia bikez online.,.nu ne prea putem da seama da... de fel transalpu, de la.mama lui e gandit ca atunci cand ai acele perpendiculare pe bord i si paralele si acolo e cruise mode max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Salutare, am intrat in posesia unui Transalp 700 din 2008 si ma intriga faptul ca in treapta a 5-a la 5000 rpm am doar 115 km/ h. Daca tragi de gaz se duca lejer si mai departe dar nu mai este comod pentru motor nici ptr mine plus ca si consumul are de suferit .Asa este raportul la Transalp-urile noi sau s-o fi umblat la raportul de pinioane de vechiul proprietar ? Comfortu' se termina cam deodata cu legalitatea observ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 (editat) Nu merge smecheria cu acele ca are afisaj digital . C-am asa e si la mine pana la 120 e ok, dupa trebuie sa tragi mai tare de acceleratie. Nu as putea sa bag mana in foc ca la 5000 rpm am chiar 115, insa raportul pinion/foaie e 15/47 din fabrica. Da jos protectia de la pinion, numara dintii si ai aflat. Editat August 18, 2014 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 Cam asa e cu viteza la transalp nu ti face griji. La ta din 2000 la 5000 de ture ai cam 110 km/ h. Deci doar că a crescut capacitatea motorului cu 50 cm nu poate creste prea mult si viteza de croazieră. De altfel am avut si varadero si din pctul de vedere al comoditatii si al consumului....tot pe la 110 trebuia sa l tii...doar ca avea rezerva de putere mare...nu te asteapta la prea mare viteza la ta nu e facut ptr asa ceva. » Post actualizat in 19 Aug 2014 05:40 Varadero la 110 avea putin peste 4000 ture. » Post actualizat in 19 Aug 2014 05:45 Pana si v strom de 650 cu 6 trepte tot 110 la 5000 ture are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat August 19, 2014 Share Postat August 19, 2014 salut. de unde pot face rost de cele 2 saibe care sunt in carcasa melcului de km? pentru TA din 98, se gasesc si noi? sau daca are cineva pe acasa... am cumparat melc nou si am gasit carcasa goala, si stiu ca imi mai trebuie cele 2 saibe. multumesc. » Post actualizat in 21 Aug 2014 07:39Acum mi-a spus cineva ca melcul de la transalp cu un disc pe fata nu potriveste la transalp cu 2 discuri fata. Asa este? daca da, atunci l-am luat degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Salut, recunoaste cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 No acum să strige proprietarul cheii, să o ia înapoi Aţi ajuns cu bine acasa de la întâlnire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.